Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 611047 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Adrian Rosca
M-am uitat inca o data pe site-ul PMB si se pare ca e totusi o suprafata de 70 mp de constructie (16 mp anexa + 54mp garaj) afectata de expropriere. Dar oricum justitia e cea care va decide in cele din urma.
M-am uitat inca o data pe site-ul PMB si se pare ca e totusi o suprafata de 70 mp de constructie (16 mp anexa + 54mp garaj) afectata de expropriere. Dar oricum justitia e cea care va decide in cele din urma.
- chevic
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
chevic
1. Directia strazii arata ca ingustarea se face pe partea Romatsa deci gandirea a la Robin Hood cade.
2. Daca se ia de pe partea opusa tot va fi ca naiba pentru ca trotuarul la Romatsa e mult mai ingust decat trotuarul nou construit. Impactul vizual in intersectie e ingrozitor.
3. Chiar e mai usor sa expropiezi de la mai multi decat de la unul singur ? Chiar trebuie sa tai din cutile mai multor familii ca sa nu reconstruiesti un gard in conditii arhitecturale mult mai favorabile peisajului ? Si in plus nu inteleg, refacerea gardurilor acelor familii cine o suporta ? Nu tot primaria ? Costurile cu mai multe procese oare nu acopera reconstruirea gardului Romatsa ? Ce e preferabil sa gasesti o solutie mai ieftina sau sa gasesti o solutie eventual mai scumpa dar care sa faca intersectia mai frumoasa ?
1. Directia strazii arata ca ingustarea se face pe partea Romatsa deci gandirea a la Robin Hood cade.
2. Daca se ia de pe partea opusa tot va fi ca naiba pentru ca trotuarul la Romatsa e mult mai ingust decat trotuarul nou construit. Impactul vizual in intersectie e ingrozitor.
3. Chiar e mai usor sa expropiezi de la mai multi decat de la unul singur ? Chiar trebuie sa tai din cutile mai multor familii ca sa nu reconstruiesti un gard in conditii arhitecturale mult mai favorabile peisajului ? Si in plus nu inteleg, refacerea gardurilor acelor familii cine o suporta ? Nu tot primaria ? Costurile cu mai multe procese oare nu acopera reconstruirea gardului Romatsa ? Ce e preferabil sa gasesti o solutie mai ieftina sau sa gasesti o solutie eventual mai scumpa dar care sa faca intersectia mai frumoasa ?
- DocOctavius
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
DocOctavius
1. Direcția străzii din planuri pare să îi dea o cotitură pentru a ajunge să formeze un unghi mai mare față de bulevard. Motivele le pot doar specula, primul care îmi vine în cap fiind o vizibilitate mai bună în cazul virajului la stânga. Dar repet, acest motiv este o speculație personală.
2. Nu am zis nicodată că acestă soluție este ideală... din păcate în țara asta nu prea se consideră impactul vizual, altfel nici monstruozitatea aceea de perete de beton nu cred că ar fi fost permisă. Părerea mea ar fi că acolo ar fi trebuit sacrificate câteva spații de parcare și făcut un taluz înierbat, dar se pare ca am petrecut prea mult timp în Anglia unde se pune iarbă peste tot posibil.
3. Oricum au fost exproprieri și pe partea cealaltă din proprietățile de la numerele 4,6 etc presupunând că romatsa este la numărul 2. În spatele acestor tipuri de decizii (ar trebui) să existe o analiză cost/beneficii care să decidă pe care parte se fac exproprierile din care presupun că a reieșit mai ieftin să se refacă mulți metri de gard pentru curți (care e posibil să fi și fost contruit fără autorizațiile necesare, deci să nu fi fost luat în calcul la analiză) decât acel perete de sprijin.
Gândirea a la Robin Hood la care fac referire nu ține cont de direcția străzii, etc. era o remarcă personală la diferențierea între "curtea oamenilor" și "curtea ROMATSA" ie neoamenilor. Dacă ar fi fost case private și pe cealaltă parte ar mai fi făcut stimatul ByOnu aceeași afirmație, ar fi insistat să rămână strada la aceeași lățime pentru a nu leza gazonul respectivelor persoane? La acest lucru doream să atrag atenția prin remarca mea.
În concluzie, vă dau dreptate asupra soluției ce pare neinspirat aleasă însă nu suntem în posesia tuturor datelor problemei pentru a vedea dacă ajungem la aceeași soluție; și îmi mențin mai departe părerea că acea afirmație a fost un puseu de gândire "a la Robin Hood".
1. Direcția străzii din planuri pare să îi dea o cotitură pentru a ajunge să formeze un unghi mai mare față de bulevard. Motivele le pot doar specula, primul care îmi vine în cap fiind o vizibilitate mai bună în cazul virajului la stânga. Dar repet, acest motiv este o speculație personală.
2. Nu am zis nicodată că acestă soluție este ideală... din păcate în țara asta nu prea se consideră impactul vizual, altfel nici monstruozitatea aceea de perete de beton nu cred că ar fi fost permisă. Părerea mea ar fi că acolo ar fi trebuit sacrificate câteva spații de parcare și făcut un taluz înierbat, dar se pare ca am petrecut prea mult timp în Anglia unde se pune iarbă peste tot posibil.
3. Oricum au fost exproprieri și pe partea cealaltă din proprietățile de la numerele 4,6 etc presupunând că romatsa este la numărul 2. În spatele acestor tipuri de decizii (ar trebui) să existe o analiză cost/beneficii care să decidă pe care parte se fac exproprierile din care presupun că a reieșit mai ieftin să se refacă mulți metri de gard pentru curți (care e posibil să fi și fost contruit fără autorizațiile necesare, deci să nu fi fost luat în calcul la analiză) decât acel perete de sprijin.
Gândirea a la Robin Hood la care fac referire nu ține cont de direcția străzii, etc. era o remarcă personală la diferențierea între "curtea oamenilor" și "curtea ROMATSA" ie neoamenilor. Dacă ar fi fost case private și pe cealaltă parte ar mai fi făcut stimatul ByOnu aceeași afirmație, ar fi insistat să rămână strada la aceeași lățime pentru a nu leza gazonul respectivelor persoane? La acest lucru doream să atrag atenția prin remarca mea.
În concluzie, vă dau dreptate asupra soluției ce pare neinspirat aleasă însă nu suntem în posesia tuturor datelor problemei pentru a vedea dacă ajungem la aceeași soluție; și îmi mențin mai departe părerea că acea afirmație a fost un puseu de gândire "a la Robin Hood".
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
mihai_atanasiu
e clar ca e mai simplu sa expropieze din curtea aceea mare de vis-a-vis de ROMATSA;
dar dpdv estetic ar fi mult mai bine sa taie de la ROMATSA; si asa e foarte mare parcarea aia; pe deasupra este absolut oribil acel zid de 5 m inaltime;
Oricum mai este de demolat o constructie veche;
Eu cred ca sunt sanse putine sa se finalizeze anul asta;
e clar ca e mai simplu sa expropieze din curtea aceea mare de vis-a-vis de ROMATSA;
dar dpdv estetic ar fi mult mai bine sa taie de la ROMATSA; si asa e foarte mare parcarea aia; pe deasupra este absolut oribil acel zid de 5 m inaltime;
Oricum mai este de demolat o constructie veche;
Eu cred ca sunt sanse putine sa se finalizeze anul asta;
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Adrian Rosca
Mai poate fi un aspect: la obtinerea unei autorizatii de construire trebuie luate niste avize de la detinatorii de utilitati (Apa Nova, Enel, Distrigaz, etc) si in zonele de langa aeroporturi de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana. Si cum Romatsa este Administratia Româna a Serviciilor de Trafic Aerian este posibil ca ei sa fi dat avizul sau sa fi fost mana in mana cu AACR si sa fi spus la faza de autorizare: baieti, va lasam sa largiti strada dar nu pe terenul nostru! Intrucat Romatsa este conectata prin fibra optica de cele doua aeroporturi si de Serviciul de Telecomunicatii Speciale, puteau sa invoce suficiente motive ca sa zica nu.
Mai poate fi un aspect: la obtinerea unei autorizatii de construire trebuie luate niste avize de la detinatorii de utilitati (Apa Nova, Enel, Distrigaz, etc) si in zonele de langa aeroporturi de la Autoritatea Aeronautica Civila Romana. Si cum Romatsa este Administratia Româna a Serviciilor de Trafic Aerian este posibil ca ei sa fi dat avizul sau sa fi fost mana in mana cu AACR si sa fi spus la faza de autorizare: baieti, va lasam sa largiti strada dar nu pe terenul nostru! Intrucat Romatsa este conectata prin fibra optica de cele doua aeroporturi si de Serviciul de Telecomunicatii Speciale, puteau sa invoce suficiente motive ca sa zica nu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Utilizator anonim
Primarul General, Sorin Oprescu, a solicitat astazi, in cadrul unei sedinte cu reprezentantii Administratiei Strazilor si asfaltatorii responsabili cu intretinerea strazilor din Capitala, sa se intervina cu prioritate pentru reabilitarea infrastructurii rutiere, acolo unde au fost semnalate gropi in carosabil, dar si pentru refacerea marcajelor rutiere.
’’Vreau sa va pregatiti ca dupa data de 15 martie sa interveniti pe strazile aflate in intretinere, si ma refer aici la repararea definitiva a gropilor care apar dupa perioada de iarna. Mai mult, vreau sa acordati atentia cuvenita marcajelor rutiere in asa fel incat sa avem toate trecerile de pietoni marcate si luminate corespunzator, in special in zona scolilor si a marilor bulevarde’’, a declarat Primarul Capitalei.
De asemenea, Edilul-sef a cerut si sa se finalizeze lucrarile de refacere a trotuarelor, acolo unde au fost necesare interventii la retelele edilitare, acordand prioritate marilor bulevarde si continuand cu strazile secundare.
Tot astazi, Primarul General a solicitat conducerii Administratiei Strazilor accelerarea lucrarilor la sistemul rutier pe strazile din Sectorul 5 pe care Municipalitatea a realizat deja retelele edilitare: Batasani, Branistea, Carelor, Constantin Contescu, Curtea de Arges, Drumul Vulturesti, prelungire Floare de Gheata, Gaesti, Garoafei, Glavacioc, Grindu, Gura Padinii, Herculane, Mandresti, Nefliului, Negoita Targovisteanu, Neptun, Pecinisca, Penteleu, Perinita, Piatra Olt, Pitesti, Ruscai, Santana, Santimbru, Slatina, Sufaru Gheorghe, Talmaci, Targovistei, Teius, Toplet, Valea Timisului, Vartejului, precum si pe Soseaua Bucuresti-Magurele pana la limita administrativa.
Primarul General, Sorin Oprescu, a solicitat astazi, in cadrul unei sedinte cu reprezentantii Administratiei Strazilor si asfaltatorii responsabili cu intretinerea strazilor din Capitala, sa se intervina cu prioritate pentru reabilitarea infrastructurii rutiere, acolo unde au fost semnalate gropi in carosabil, dar si pentru refacerea marcajelor rutiere.
’’Vreau sa va pregatiti ca dupa data de 15 martie sa interveniti pe strazile aflate in intretinere, si ma refer aici la repararea definitiva a gropilor care apar dupa perioada de iarna. Mai mult, vreau sa acordati atentia cuvenita marcajelor rutiere in asa fel incat sa avem toate trecerile de pietoni marcate si luminate corespunzator, in special in zona scolilor si a marilor bulevarde’’, a declarat Primarul Capitalei.
De asemenea, Edilul-sef a cerut si sa se finalizeze lucrarile de refacere a trotuarelor, acolo unde au fost necesare interventii la retelele edilitare, acordand prioritate marilor bulevarde si continuand cu strazile secundare.
Tot astazi, Primarul General a solicitat conducerii Administratiei Strazilor accelerarea lucrarilor la sistemul rutier pe strazile din Sectorul 5 pe care Municipalitatea a realizat deja retelele edilitare: Batasani, Branistea, Carelor, Constantin Contescu, Curtea de Arges, Drumul Vulturesti, prelungire Floare de Gheata, Gaesti, Garoafei, Glavacioc, Grindu, Gura Padinii, Herculane, Mandresti, Nefliului, Negoita Targovisteanu, Neptun, Pecinisca, Penteleu, Perinita, Piatra Olt, Pitesti, Ruscai, Santana, Santimbru, Slatina, Sufaru Gheorghe, Talmaci, Targovistei, Teius, Toplet, Valea Timisului, Vartejului, precum si pe Soseaua Bucuresti-Magurele pana la limita administrativa.
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Robert24
Sa speram ca refac marcajele rutiere lipsa. E groaznic mai ales in zona Pietei Constitutiei. In fiecare zi ma trezesc cu idioti pe contrasens...
Sa speram ca refac marcajele rutiere lipsa. E groaznic mai ales in zona Pietei Constitutiei. In fiecare zi ma trezesc cu idioti pe contrasens...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
shoppy
Daca a solicitat doar asa din gura atunci putea solicita lafel de bine si luna de pe cer, ca aia zic da-da si dupaia tot ca ei fac. Sa le dea mai multi bani, sau amenzi, ceva concret, ca altfel e doar asa, bagara in seama...
Daca a solicitat doar asa din gura atunci putea solicita lafel de bine si luna de pe cer, ca aia zic da-da si dupaia tot ca ei fac. Sa le dea mai multi bani, sau amenzi, ceva concret, ca altfel e doar asa, bagara in seama...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
ByOnu
Discurs de politician incepator.
De asemenea, vreau sa terminati mai repede zecile de pasaje pe care le-am inceput aiurea, bulevardul ala Uranus, scarile rulante pana pe luna, si pasajul hobanat prin tunel pana in China! + Doua sucuri mari si o portie de aripioare picante! Si, Ileana, unde mi-e cafeaua?!
Utilizator anonim wrote:
’’Vreau sa va pregatiti ca dupa data de 15 martie sa interveniti pe strazile aflate in intretinere, si ma refer aici la repararea definitiva a gropilor care apar dupa perioada de iarna. Mai mult, vreau sa acordati atentia cuvenita marcajelor rutiere in asa fel incat sa avem toate trecerile de pietoni marcate si luminate corespunzator, in special in zona scolilor si a marilor bulevarde’’
Discurs de politician incepator.
De asemenea, vreau sa terminati mai repede zecile de pasaje pe care le-am inceput aiurea, bulevardul ala Uranus, scarile rulante pana pe luna, si pasajul hobanat prin tunel pana in China! + Doua sucuri mari si o portie de aripioare picante! Si, Ileana, unde mi-e cafeaua?!
- 3mil
-
Posted:
-
- DocOctavius
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- Serban
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Serban
sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... i-2013.htm
Observ ca s-au prevazut sume pentru lucrarile incepute, unele din ele oprite de mult (strapungere Grigorescu). Nu vad nimic despre Pasajul de la Eorii Revolutiei insa...ramane mort.
Ca si lucrari noi, sumele vorbesc de la sine, 5 milioane RON la Romana, 1 milion la CDG . Lucrarea care vad ca are ceva bani alocati e largirea FdG, ceea ce e f bine, largirea aia e mai mult decat necesara, mai ales in perspectiva continuarii A3 pana in Bucuresti intr-un viitor apropiat .
Lucrari pentru infrastructura transportului in comun: 0 ZERO
Lucrari in continuare:
reabilitarea Bd 1 Decembrie: zero lei
plata restantelor la Pasajul Basarab: 20 milioane lei
plata restantelor la strapungerea Doamna Ghica - Chisinau: 20 milioane lei
continuarea investitiilor in sistemul de management al traficului: 1,2 milioane lei
continuarea lucrarilor la strapungerea Bd. Nicilae Grigorescu: 56 milioane lei
continuarea lucrarilor la diametrala Buzesti - BBerzei - Uranus: 66 milioane lei
continuarea lucrarilor la penetratia Splaiul Indepndentei - Ciurel - Autostrada Bucuresti Piteti - 30 milioane de lei. Mentionam ca Planul Urbanistic Zonal care stabileste traseul acestui drum a fost blocat in instanta de o serie de cetateni care se declara afectati de lucrare si care ar trebui sa fie expropriati. In mod normal, lucrarea nu poate continua fara acest PUZ
largire Soseaua Pipera: 8,5 milioane lei
reabilitare Bd. Liviu Rebreanu: 25 milioane lei
reabilitare Bd. Aerogarii: 16 milioane lei
reabilitare Pasajul rutier Muncii: 25 milioane lei
reabilitare Pasajul rutier Unirii: 10,5 milioane lei
reabilitare Soseaua Pantelimon: 35 milioane lei
reabilitare Soseaua Iancului: 11 milioane lei
Lucrari de investitii noi:
penetratia Splaiul Unirii - Autostrada Bucuresti Constanta: 0 lei
penetratia Bd. Timisoara: 0 lei
strapungerea Splai Dudescu: 0 lei
largire Bd. Expozitiei: 0 lei
largire Calea Grivitei: 0 lei
pasajul Doamna Ghica - Colentina: 0 lei
pasaj Nordului - Elena Vacarescu: 0 lei
pasaj Piata Presei: 15 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 18 milioane de euro
nod intermodal Razoare: 0 lei
pasaj pietonal Arcul de Triumf: 0 lei
pasaj pietonal Piata Romana: 5 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 18,4 milioane de euro
largire Fabrica de Glucoza: 84 milioane lei
largire Strada Brasov pina la Soseaua Alexandriei cu pasaj rutier la intersectia Strada Brasov - Bd. Ghencea: 40 milioane lei
parcari etajate: 0 lei
continuarea diametralei Buzesti - Berzei - Uranus pina la Piata de flori George Cosbuc: 0 lei
pasaj rutier Bd. Chisinau - Soseaua Pantelimon: 10 milioane lei. Valoarea totala a proiectului este de 30 milioane de euro
pasaj rutier Piata Charles de Gaulle: 1 milion de lei
sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... i-2013.htm
Observ ca s-au prevazut sume pentru lucrarile incepute, unele din ele oprite de mult (strapungere Grigorescu). Nu vad nimic despre Pasajul de la Eorii Revolutiei insa...ramane mort.
Ca si lucrari noi, sumele vorbesc de la sine, 5 milioane RON la Romana, 1 milion la CDG . Lucrarea care vad ca are ceva bani alocati e largirea FdG, ceea ce e f bine, largirea aia e mai mult decat necesara, mai ales in perspectiva continuarii A3 pana in Bucuresti intr-un viitor apropiat .
Lucrari pentru infrastructura transportului in comun: 0 ZERO
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination