Topic: Stiri despre proiect
1310 posts, 567611 views
📖 Pagination options
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Chestiunea e alta!
1 Daca Siemens are castig de cauza cine plateste pentru intarziere?
2 Daca Alstrom are castig de cauza cine plateste pentru intarziere?
Ca, noi, cei din Dr. Taberei, suntem exasperati de tergiversarea la infinit a lucrarilor (cel putin a celor de suprafata), de atat timp, la doar 7 km de cale dubla de metrou subteran! Si ne mai luam angajamentul sa facem si alte lucrari similare in viitorul apropiat? Utopic!
Chestiunea e alta!
1 Daca Siemens are castig de cauza cine plateste pentru intarziere?
2 Daca Alstrom are castig de cauza cine plateste pentru intarziere?
Ca, noi, cei din Dr. Taberei, suntem exasperati de tergiversarea la infinit a lucrarilor (cel putin a celor de suprafata), de atat timp, la doar 7 km de cale dubla de metrou subteran! Si ne mai luam angajamentul sa facem si alte lucrari similare in viitorul apropiat? Utopic!
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Nu plateste nimeni pt ca legislatia actuala nu prevede plata pentru asa ceva.
Nu plateste nimeni pt ca legislatia actuala nu prevede plata pentru asa ceva.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ClaudiuL
Din pacate voi, cei din Dr. Taberei nu prea v-ati aratat nemultumirea![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@Shoppy : Nu cred ca la un proiect complex este chiar asa simplu, este necesar un grad de intelegere al cerintelor pentru ca raspunsurile sa fie conforme. Dar poate ma insel.
Din pacate voi, cei din Dr. Taberei nu prea v-ati aratat nemultumirea
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
@Shoppy : Nu cred ca la un proiect complex este chiar asa simplu, este necesar un grad de intelegere al cerintelor pentru ca raspunsurile sa fie conforme. Dar poate ma insel.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
shoppy
Daca o persoana cu studii superioare intr-un domeniu si cu experienta in acelasi domeniu se angajeaza la Siemens pe ofertare in cadrul aceluiasi domeniu atunci este normal ca in 6 luni sa faca de unul singur oferte conforme. Ca apoi mai are un sef caruia ii prezinta cam ce a facut si care mai modifica pe alocuri ca a supradimensionat cateva pozitii sau stie el cam cu ce este obisnuit clientul, ce e pe stoc si cum merge fabrica este altceva, dar oferta trebuie sa fie conforma si cu pretul nu cu mult peste oferta conforma cu pretul minim(altfel se poarta o discutie serioasa).
Daca o persoana cu studii superioare intr-un domeniu si cu experienta in acelasi domeniu se angajeaza la Siemens pe ofertare in cadrul aceluiasi domeniu atunci este normal ca in 6 luni sa faca de unul singur oferte conforme. Ca apoi mai are un sef caruia ii prezinta cam ce a facut si care mai modifica pe alocuri ca a supradimensionat cateva pozitii sau stie el cam cu ce este obisnuit clientul, ce e pe stoc si cum merge fabrica este altceva, dar oferta trebuie sa fie conforma si cu pretul nu cu mult peste oferta conforma cu pretul minim(altfel se poarta o discutie serioasa).
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
O veste proasta, CE a blocat fuziunea Siemens-Alstom si a lansat si o ancheta grea pe subiect asa ca sperantele de reglementare <amiabila> s-au cam evaporat...
O veste proasta, CE a blocat fuziunea Siemens-Alstom si a lansat si o ancheta grea pe subiect asa ca sperantele de reglementare <amiabila> s-au cam evaporat...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Superb, asta va duce si la intarzieri si la noi cai de contestare a licitatiei...
Amanam M5 pana in 2022.
subway guru wrote:
O veste proasta, CE a blocat fuziunea Siemens-Alstom si a lansat si o ancheta grea pe subiect asa ca sperantele de reglementare <amiabila> s-au cam evaporat...
Superb, asta va duce si la intarzieri si la noi cai de contestare a licitatiei...
Amanam M5 pana in 2022.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Puss in Boots
În Vest spiritul civic si implicarea ar fi facut deja sa iasa cartierul in strada pt toata nesimtirea de care se da dovada in acest proiect. Pt proiectul Stuttgart 21 lumea era destul de vocala si de in strada. Vazut cu ochii mei acum multi ani. Si mai sunt cazuri in care locuitorii au protestat pt x si y lucru dus la extrem de unii si altii. Prelungirea Ghencea, teii din Iasi etc. Mi se pare democratic nu stalinist. Ca se rezolva ca nu macar maharii vad ca poporul e vocal si poate nu mai voteaza cu x sau cu y daca nu se face treaba. Si nu trebuia iesit acum, ci de vreun an doi. Problema e ca nu se iese pt chestii de-astea de care ne lovim zilnic. Mai nou si cei din Moara Vlasiei protesteaza pt deschiderea accesului pe autostrada (sau ceva de gen). Sunt putini dar arata ca le pasa, isi arata si ei nemultumirea.
În Vest spiritul civic si implicarea ar fi facut deja sa iasa cartierul in strada pt toata nesimtirea de care se da dovada in acest proiect. Pt proiectul Stuttgart 21 lumea era destul de vocala si de in strada. Vazut cu ochii mei acum multi ani. Si mai sunt cazuri in care locuitorii au protestat pt x si y lucru dus la extrem de unii si altii. Prelungirea Ghencea, teii din Iasi etc. Mi se pare democratic nu stalinist. Ca se rezolva ca nu macar maharii vad ca poporul e vocal si poate nu mai voteaza cu x sau cu y daca nu se face treaba. Si nu trebuia iesit acum, ci de vreun an doi. Problema e ca nu se iese pt chestii de-astea de care ne lovim zilnic. Mai nou si cei din Moara Vlasiei protesteaza pt deschiderea accesului pe autostrada (sau ceva de gen). Sunt putini dar arata ca le pasa, isi arata si ei nemultumirea.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
Ma tem ca in cazul de fata nu se poate face nimic pentru a rezolva problema mai repede.
Ma tem ca in cazul de fata nu se poate face nimic pentru a rezolva problema mai repede.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ClaudiuL
Siemens mai are o singura cale de atac pe care nu stiu daca a exercitat-o. In mod normal va pierde deci se va debloca in circa 6 luni. Licitatia a fost lansata mult prea tarziu. Nu stiau ca este nevoie de acest sistem ?
La Berlin la metroul pe sub Unten den Linden s-a lucrat 24/7, sa nu se supere berlinezii.
La Copenhaga au avut o problema cand au trecut pe sub o hala si s-au dat apoi peste cap sa nu intarzie proiectul. Culmea este ca a lucrat o firma italiana care in Romania a avut probleme mari pe A1.
Siemens mai are o singura cale de atac pe care nu stiu daca a exercitat-o. In mod normal va pierde deci se va debloca in circa 6 luni. Licitatia a fost lansata mult prea tarziu. Nu stiau ca este nevoie de acest sistem ?
La Berlin la metroul pe sub Unten den Linden s-a lucrat 24/7, sa nu se supere berlinezii.
La Copenhaga au avut o problema cand au trecut pe sub o hala si s-au dat apoi peste cap sa nu intarzie proiectul. Culmea este ca a lucrat o firma italiana care in Romania a avut probleme mari pe A1.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
mcosmin
In 6 luni, presupunand ca nu contesta altii ca fiind un blat de la inceput intre Siemens si Alstom, stiind ca vor sa se uneasca.
In 6 luni, presupunand ca nu contesta altii ca fiind un blat de la inceput intre Siemens si Alstom, stiind ca vor sa se uneasca.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
O sa fi uimit, sau nu, dar pana la decizia definitiva a Curtii de Apel, care e instanta "suprema" in achizitii publice, mai curge ceva apa pe Dambovita!
Dar licitatia de trenuri, despre care nu se mai spune nimic in prezent, nu e o amanare sine die? De la adjudecare pana la livrare, intr-o asemenea speta, dureaza 24 de luni. Daca punem si termenele de rodaj...cred ca perioada se majoreaza cu 2-3 luni. Aritmetica nu ne da de furca si am concluziona ca o eventuala suplimentare/innoire a materialului rulant existent nu are cum sa fie realizata inainte de 2022. Zic ca, din pacate, nu m-am hazardat cu aceasta "profetie" prea mult
O sa fi uimit, sau nu, dar pana la decizia definitiva a Curtii de Apel, care e instanta "suprema" in achizitii publice, mai curge ceva apa pe Dambovita!
ClaudiuL wrote:
Siemens mai are o singura cale de atac pe care nu stiu daca a exercitat-o. In mod normal va pierde deci se va debloca in circa 6 luni. Licitatia a fost lansata mult prea tarziu. Nu stiau ca este nevoie de acest sistem ?
La Berlin la metroul pe sub Unten den Linden s-a lucrat 24/7, sa nu se supere berlinezii.
La Copenhaga au avut o problema cand au trecut pe sub o hala si s-au dat apoi peste cap sa nu intarzie proiectul. Culmea este ca a lucrat o firma italiana care in Romania a avut probleme mari pe A1.
Dar licitatia de trenuri, despre care nu se mai spune nimic in prezent, nu e o amanare sine die? De la adjudecare pana la livrare, intr-o asemenea speta, dureaza 24 de luni. Daca punem si termenele de rodaj...cred ca perioada se majoreaza cu 2-3 luni. Aritmetica nu ne da de furca si am concluziona ca o eventuala suplimentare/innoire a materialului rulant existent nu are cum sa fie realizata inainte de 2022. Zic ca, din pacate, nu m-am hazardat cu aceasta "profetie" prea mult
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
Prima licitatie pentru trenuri nu a fost inca anulata, ci e inca "in desfasurare" conform SEAP. Puteti cauta anuntul de participare cu nr. 151772/26.06.2014
Prima licitatie pentru trenuri nu a fost inca anulata, ci e inca "in desfasurare" conform SEAP. Puteti cauta anuntul de participare cu nr. 151772/26.06.2014
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Din moment ce nu s-a atins masa critică ( punctul critic ) de enervare al oamenilor ( ca să demonstreze în stradă ) este clar că pe prea puțină lume enervează foarte mult acest proiect. Dacă ar fi enervat s-ar fi văzut.
Din moment ce nu s-a atins masa critică ( punctul critic ) de enervare al oamenilor ( ca să demonstreze în stradă ) este clar că pe prea puțină lume enervează foarte mult acest proiect. Dacă ar fi enervat s-ar fi văzut.
📖 Pagination options