Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5596 posts, 1270058 views
📖 Pagination options
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Din punct de vedere 'constructie' treaba e ultra-clara, doar ametitii (ca tine?) le amesteca, sunt hotarari de guvern cu putere de lege...
La exploatare e bulibaseala, acolo ar trebui redenumite, spunand spre exemplu 'LINIA' M1, M2, M3, M4, etc...
TL este si ramane TL, asa a fost aprobat, asa ramane pe vecie...
Ca nu scrie pe tren TL e un amanunt nesemnificativ...
Pe tren poate sa scrie Metroflex ce vrea muschii lui, pe statie poate sa scrie Metroflex si statia Kaka, asta nu schimba 'certificatul de nastere'!
E ca in Dreptul civil, poti sa-ti schimbi numele de cate ori vrei si cum doresti, dar certificatul de nastere nu-l poti schimba!
Daca te-a 'botezat' tac-tu 'tampitzica' la nastere degeaba te 'rebotezi' (legal) 'deshteptatzica', in certificatul de nastere ramai pe veci tot 'tampitzica'...Doar ca va trebui sa 'dovedesti' mereu ca deshteptatzica e una si aceeasi persoana cu tampitzica si sa-i 'scoti' pe pretenari din ceata!
ACUM e clar?
andrei11 wrote:
Nu e nimeni tare in argumente sa redenumeasca odata magistralele acestea ? Acum daca unul e intr-o dungă si pune o denumire tâmpă rămâne asa 100 de ani ? Nu e cazul sa renuntam la denumirea de TL ? Zic si eu asa, de chestie, nu dau cu parul.
Daca-mi pica mie fisa nici M 4 nu e de fapt M 4, ci ceva ce tine de Racorduri
Sa vedem cum s-o denumi bucatica Laminorului - Straulesti, ca nu face parte din GdN 2 - Laminorului.![]()
Din punct de vedere 'constructie' treaba e ultra-clara, doar ametitii (ca tine?) le amesteca, sunt hotarari de guvern cu putere de lege...
La exploatare e bulibaseala, acolo ar trebui redenumite, spunand spre exemplu 'LINIA' M1, M2, M3, M4, etc...
TL este si ramane TL, asa a fost aprobat, asa ramane pe vecie...
Ca nu scrie pe tren TL e un amanunt nesemnificativ...
![Dumnezeu cu mila :popa:](./images/smilies/Priest.gif)
Pe tren poate sa scrie Metroflex ce vrea muschii lui, pe statie poate sa scrie Metroflex si statia Kaka, asta nu schimba 'certificatul de nastere'!
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
E ca in Dreptul civil, poti sa-ti schimbi numele de cate ori vrei si cum doresti, dar certificatul de nastere nu-l poti schimba!
Daca te-a 'botezat' tac-tu 'tampitzica' la nastere degeaba te 'rebotezi' (legal) 'deshteptatzica', in certificatul de nastere ramai pe veci tot 'tampitzica'...Doar ca va trebui sa 'dovedesti' mereu ca deshteptatzica e una si aceeasi persoana cu tampitzica si sa-i 'scoti' pe pretenari din ceata!
![Surprised :o](./images/smilies/icon_e_surprised.gif)
ACUM e clar?
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
Din punct de vedere investitie, la M4 e M4R1 si M4R2...
Care-i problema???
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ce ati vrea voi, sa stergeti si sa rescrieti istoria dupa cum va-ar conveni si de cate ori va 'bubuie' mintea?
Mai 'communist' de asa ceva cred ca n-am intalnit...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
La restul 'dilemei' poti sa-ti raspunzi si singur...
sab wrote:
Pai tot M4 se numeste , ca asa scrie in hotararea de guvern .. . Un exemplu ca este tot M4 (de fapt "extensie" la M4) mai jos...
http://www.metrorex.ro/Resurse/Mediu/Ra...ulesti.pdf
Orice este redenumit dupa punerea in functiune...se supune altor reguli. Absurde, este drept...
La M4 este clara treaba, cu racord sau fara, dar oare M3 inseamna actuala M3, adica Magistrala 1 Tronson3 (Eroilor-Industriilor) + Magistrala 4 Racord 1 (NG-LdC) ? Sau fosta M3 (GdN-D2) ?![]()
![]()
![]()
Din punct de vedere investitie, la M4 e M4R1 si M4R2...
Care-i problema???
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ce ati vrea voi, sa stergeti si sa rescrieti istoria dupa cum va-ar conveni si de cate ori va 'bubuie' mintea?
Mai 'communist' de asa ceva cred ca n-am intalnit...
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
La restul 'dilemei' poti sa-ti raspunzi si singur...
![Uber Geek :ugeek:](./images/smilies/icon_e_ugeek.gif)
-
- andrei11
-
Posted:
-
Drept la replica
andrei11
Calea Victoriei
Drumul rezultat din unireaDrumul Brașovului cu Ulița Mare spre Sărindar a fost deschis în anul1692, de către domnitorul Țării Românești, Constantin Brâncoveanu, sub numele dePodul Mogoșoaiei.
Subway, te contrazici singur cu vecia. Vecia poate tine 50, 100, 200 ani sau cat vrei tu, dar nu la infinit.
Ce cauta Calea Victoriei cand in acte e Podul Mogosoaiei, aici de ce s-a schimbat denumirea ?
Un decret se poate anula, nici un decret nu e dat pe veşnicie asa cum poate unora le-ar conveni.
Sunt de parere ca TL - urile, Racordurile, etc pot sa dispara pe veci [sâc] si sa le redenumiti asa cum e logic.
Asta apropo ca drept la replica la actele de botez. Cum rămâne cu Podul Mogosoaiei si Calea Victoriei ? Ca e cam acelasi lucru cu TL si tronsonul intre Crangasi si Victoriei.
Calea Victoriei
Drumul rezultat din unireaDrumul Brașovului cu Ulița Mare spre Sărindar a fost deschis în anul1692, de către domnitorul Țării Românești, Constantin Brâncoveanu, sub numele dePodul Mogoșoaiei.
Subway, te contrazici singur cu vecia. Vecia poate tine 50, 100, 200 ani sau cat vrei tu, dar nu la infinit.
Ce cauta Calea Victoriei cand in acte e Podul Mogosoaiei, aici de ce s-a schimbat denumirea ?
Un decret se poate anula, nici un decret nu e dat pe veşnicie asa cum poate unora le-ar conveni.
Sunt de parere ca TL - urile, Racordurile, etc pot sa dispara pe veci [sâc] si sa le redenumiti asa cum e logic.
Asta apropo ca drept la replica la actele de botez. Cum rămâne cu Podul Mogosoaiei si Calea Victoriei ? Ca e cam acelasi lucru cu TL si tronsonul intre Crangasi si Victoriei.
- tedexy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
tedexy
Halal dispecer, halal program. Azi la ora 16.30, la Crangasi a ajuns trenul de Dristor 2 la nu mai putin de 12 minute. In jurul orei 18, la Dristor 1 au trecut spre Unirii nu mai putin de doua trenuri de Dristor 2 unul dupa altul. In loc sa vad o imbunatatire lucrurile merg din ce in ce mai prost parca.
Halal dispecer, halal program. Azi la ora 16.30, la Crangasi a ajuns trenul de Dristor 2 la nu mai putin de 12 minute. In jurul orei 18, la Dristor 1 au trecut spre Unirii nu mai putin de doua trenuri de Dristor 2 unul dupa altul. In loc sa vad o imbunatatire lucrurile merg din ce in ce mai prost parca.
- satanistu
-
Posted:
-
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Tronson de legatura, uita-te si tu la Metrou File de Poveste, dar trebuie sa ai rabdare. Oricum nu te lua dupa noi, avem ceva de impartit din preistorie.![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bucatica din M 1 de la Crangasi la Victoriei este denumita in acte Tronson de Legatura. Ba chiar Petrache Poenaru - Victoriei, le incurc si eu, de fapt nu prea ma intereseaza aspectul, pentru mine este M 1. Mai putin important cum au fost denumite in timpul constructiei.
E un fel de a ne scarpina la urechea stanga cu mana dreapta, ca asa e mai trendy cica. Aici nu sunt de acord, daca unul sarit de pe fix le-a denumit tronson de legatura, acum noi trebuie sa ne luam dupa el, de aceea am dat exemplu cu Podul Mogosoaiei si Calea Victoriei, e cam acelasi lucru. Denumirile se pot schimba, evident, dar de ce sa fie simplu cand poate sa fie complicat ?
Tronson de legatura, uita-te si tu la Metrou File de Poveste, dar trebuie sa ai rabdare. Oricum nu te lua dupa noi, avem ceva de impartit din preistorie.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Bucatica din M 1 de la Crangasi la Victoriei este denumita in acte Tronson de Legatura. Ba chiar Petrache Poenaru - Victoriei, le incurc si eu, de fapt nu prea ma intereseaza aspectul, pentru mine este M 1. Mai putin important cum au fost denumite in timpul constructiei.
E un fel de a ne scarpina la urechea stanga cu mana dreapta, ca asa e mai trendy cica. Aici nu sunt de acord, daca unul sarit de pe fix le-a denumit tronson de legatura, acum noi trebuie sa ne luam dupa el, de aceea am dat exemplu cu Podul Mogosoaiei si Calea Victoriei, e cam acelasi lucru. Denumirile se pot schimba, evident, dar de ce sa fie simplu cand poate sa fie complicat ?
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
TL=tronsonul de legatura, grosso modo Crangasi Gara de Nord
satanistu wrote:
Ce inseamna mai exact TL? e o prescurtare?
TL=tronsonul de legatura, grosso modo Crangasi Gara de Nord
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
andrei11
Ia-te dupa # guru ca le stie mai bine ca mine, Crangasi - Gara de Nord, daca spune el asa, asa e. De fapt gasesti povestea lor in Metrou File de Poveste, e interesant ce scrie acolo.
Ia-te dupa # guru ca le stie mai bine ca mine, Crangasi - Gara de Nord, daca spune el asa, asa e. De fapt gasesti povestea lor in Metrou File de Poveste, e interesant ce scrie acolo.
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
shoppy
Aha, deci deasta stam cu restrictie in curba Ciurel in sensul de Uniri, ca asteapta sa o repare in modernizare sau cum ii zice.
Aha, deci deasta stam cu restrictie in curba Ciurel in sensul de Uniri, ca asteapta sa o repare in modernizare sau cum ii zice.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Eu voiam doar sa stiu care M3 se va "moderniza", atat... Nu stiu de ce atata inflamare.
Oricum stirea mai este publicata in in topicul de "Stiri", acolo unde ii este locul...
TL este pana la Gara de Nord, clar. Trebuia sa fie "tronsonul de legatura al M1 cu Gdn". De aici ii vine numele. Adica M1 era o magistrala E-V cu doua capete. Unul in Militari, altul in Crangasi. Initial M1 nu trebuia sa ajunga si la gara. Apoi s-au mai gandit...Cum nici M2 nu ajungea la gara si in plan mai era doar magistrala circulara, s-a dorit o legatura directa Centru (in speta Piata Unirii)- Gara de Nord. Asa ca M1 a fost prelungita. De acolo, de la Crangasi, desi era aceeasi linie cu M1, era denumit in acte "tronsonul de legatura".
Deja GdN-PV este M3.
Parerea mea este ca nu se justifica. Eu la 8 ma urc de la Gorjului si nu a fost niciodata o problema sa iau metroul. Si se mai urca si de la Lujerului si Politehnica. Nu prea raman pe peron. Iar la Eroilor s-ar buversa toata circulatia cu neveta asta.
subway guru wrote:
Ce ati vrea voi, sa stergeti si sa rescrieti istoria dupa cum va-ar conveni si de cate ori va 'bubuie' mintea?
Mai 'communist' de asa ceva cred ca n-am intalnit...
Eu voiam doar sa stiu care M3 se va "moderniza", atat... Nu stiu de ce atata inflamare.
Oricum stirea mai este publicata in in topicul de "Stiri", acolo unde ii este locul...
TL este pana la Gara de Nord, clar. Trebuia sa fie "tronsonul de legatura al M1 cu Gdn". De aici ii vine numele. Adica M1 era o magistrala E-V cu doua capete. Unul in Militari, altul in Crangasi. Initial M1 nu trebuia sa ajunga si la gara. Apoi s-au mai gandit...Cum nici M2 nu ajungea la gara si in plan mai era doar magistrala circulara, s-a dorit o legatura directa Centru (in speta Piata Unirii)- Gara de Nord. Asa ca M1 a fost prelungita. De acolo, de la Crangasi, desi era aceeasi linie cu M1, era denumit in acte "tronsonul de legatura".
Deja GdN-PV este M3.
Tom wrote:
Si revin cu intrebarea, de ce nu se introduc trenuri intre Preciziei si Eroilor, sa mai preia din calatori? Deja la capat la Preciziei este aglomerat acum, pana la 1 Octombrie erau maximum 10 calatori in tot trenul, pana la prima statie, unde mai ramanea loc sa urce maximum 10 calatori
Parerea mea este ca nu se justifica. Eu la 8 ma urc de la Gorjului si nu a fost niciodata o problema sa iau metroul. Si se mai urca si de la Lujerului si Politehnica. Nu prea raman pe peron. Iar la Eroilor s-ar buversa toata circulatia cu neveta asta.
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Cristy
Inainte de introducerea in circulatie a Caf-urilor a existat o pendula intre Preciziei si Eroilor la orele de varf, asta insemnand 7:30-8:00. De multe ori mi s-a intamplat sa aud in fiecare statie cum mecanicul anunta ca trenul circula doar pana la Eroilor si apoi se retrage. Cand trenul intra in statie, la linia 3 astepta o alta Iva care prelua calatorii si pleca spre Izvor. O situatie cam absurda, tinand cont ca pana rebrusa Iva, incurca circulatia spre Preciziei/D2 iar in difuzoare se anunta sa se departeze lumea de peron, trenul mergand cu 5 km/ora pana parasea statia....Parca atunci cand soseste un alt tren cu 40 de km/ora in statie n-ar fi periculos...
Inainte de introducerea in circulatie a Caf-urilor a existat o pendula intre Preciziei si Eroilor la orele de varf, asta insemnand 7:30-8:00. De multe ori mi s-a intamplat sa aud in fiecare statie cum mecanicul anunta ca trenul circula doar pana la Eroilor si apoi se retrage. Cand trenul intra in statie, la linia 3 astepta o alta Iva care prelua calatorii si pleca spre Izvor. O situatie cam absurda, tinand cont ca pana rebrusa Iva, incurca circulatia spre Preciziei/D2 iar in difuzoare se anunta sa se departeze lumea de peron, trenul mergand cu 5 km/ora pana parasea statia....Parca atunci cand soseste un alt tren cu 40 de km/ora in statie n-ar fi periculos...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
Celestin Draganescu
Inainte existau chiar si doua pendule Crangasi - Dristor 2, deservite tot de IVA, care faceau fata cu brio la orele de maxima solicitare.
Sustin si acum introducerea acestor ranforsari, extrem de necesare in intervalele: 07:30-10:00 si 16:00-19:30.
Inainte existau chiar si doua pendule Crangasi - Dristor 2, deservite tot de IVA, care faceau fata cu brio la orele de maxima solicitare.
Sustin si acum introducerea acestor ranforsari, extrem de necesare in intervalele: 07:30-10:00 si 16:00-19:30.
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
subway guru
@sab
Pai cum sa nu te enervezi cand vezi ca doi dintre cei mai bine informati ridica la fileu aceleasi chestiuni ras-rasuflate si ras-comentate?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
P.S.
TL (aici nu sunt 100% sigur, dar incerc o explicatie), a fost botezat asa pentru ca era un tronson comun, suprapus partial M1/M3?
TL efectiv incepe la piciorul podului Grant, dincolo de Crangasi...sa nu ma intrebi cum a intrat Crangasi in M1, ca nu stiu...si se termina in BuzestixCalea Grivitei.
@sab
Pai cum sa nu te enervezi cand vezi ca doi dintre cei mai bine informati ridica la fileu aceleasi chestiuni ras-rasuflate si ras-comentate?
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
P.S.
TL (aici nu sunt 100% sigur, dar incerc o explicatie), a fost botezat asa pentru ca era un tronson comun, suprapus partial M1/M3?
TL efectiv incepe la piciorul podului Grant, dincolo de Crangasi...sa nu ma intrebi cum a intrat Crangasi in M1, ca nu stiu...si se termina in BuzestixCalea Grivitei.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
sab
Desi, sincer, si mie mi se pare absurd sa denumesti acum, dupa atatia ani, magistralele dupa denumirile "de santier", care nu mai corespund realitatii, o iau ca ceva de genul "asta este". Altfel, cand dam comunicate de presa ar trebui sa vorbim de M4R2 cand vorbim de GdN-D2, sau despre M4R1 cand vorbim de tronsonul AS-NG.
Tocmai de aceea am intrebat de care M3 este vorba. Ca daca vorbim in denumiri "istorice", atunci, pastrand aceeasi logica, inseamna ca M3 care se modernizeaza este Gdn-D2, nu Preciziei-A.S.
Cu TL eu nu sunt convins. Parerea mea este cea expusa, ca este legatura M1 cu GdN. Faptul ca a fost construit sub forma de galerie suprapusa pe distanta unei interstatii, cred ca nu are legatura cu denumirea de "tronson de legatura"
Desi, sincer, si mie mi se pare absurd sa denumesti acum, dupa atatia ani, magistralele dupa denumirile "de santier", care nu mai corespund realitatii, o iau ca ceva de genul "asta este". Altfel, cand dam comunicate de presa ar trebui sa vorbim de M4R2 cand vorbim de GdN-D2, sau despre M4R1 cand vorbim de tronsonul AS-NG.
Tocmai de aceea am intrebat de care M3 este vorba. Ca daca vorbim in denumiri "istorice", atunci, pastrand aceeasi logica, inseamna ca M3 care se modernizeaza este Gdn-D2, nu Preciziei-A.S.
Cu TL eu nu sunt convins. Parerea mea este cea expusa, ca este legatura M1 cu GdN. Faptul ca a fost construit sub forma de galerie suprapusa pe distanta unei interstatii, cred ca nu are legatura cu denumirea de "tronson de legatura"
📖 Pagination options