MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM5 Drumul Taberei - Eroilor - Iancului - PantelimonM5 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului

1653 posts, 298222 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 119
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri despre proiect andrei11

Astfel, pentru a ajunge la clădirile de birouri din Pipera, un călător trebuie să schimbe metroul la Eroilor, dar şi la Piaţa Unirii,


Și dacă ar fi ajuns la Universitate nu ar fi trebuit să schimbe metroul acolo pentru << corporatiști >> ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri despre proiect sab

Ba da, dar era o singură schimbare, nu două ca acum. Deja când sunt două lucrurile se schimbă radical în percepția călătorului. De aceea insist pentru schimb direct M4/6 cu M3.
Si stiu ce vorbesc, repet, eu am renuntat la metrou când M3 era limitată la Eroilor tocmai din cauza schimbării în plus. Se dovedeste ca multi gandesc asa....

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. subway guru

sab wrote:
Stefan 28, nu era un capăt de țara sa fie o stație chiar pe bucla,  la începutul străzii Valea Ialomiței. Totuși nu vorbim de o distanta mare de parcurs, in Dr. Taberei chiar vorbim de o distanta exagerat de mica intre stații comparativ cu Militari, cu toate ca s-a făcut si Gorjului (de ex distanta intre Gorjului si Păcii este de peste 1km, si totuși M3 este plin).
Singura justificare pentru stația VI ar fi fost prelungirea de acolo, totuși înțeleg ca nu prea este posibila.
Dar asta este, așa s-a făcut proiectul M5, s-a considerat justificata aceasta bifurcație de o sigura stație, cu asta o sa defilam in veci. Consecința este ca vom avea PENTRU TOTDEAUA frecvente mai proaste pe ramuri , indiferent de proporția de trenuri dirijate spre cele 2 capete (1-1. 1-2 sau alte proportii)

Chiar daca aveam licitația respectiva de trenuri, la cați calatori sunt pe M5, NU se justifica sa fie frecventa mai buna. Cauza problemelor trebuie cautata la radacina, iar radacina este bifurcatia inutila. Noi ce facem acum este sa stăm la un pahar de vorba si sa cautam solutii pentru o problema care nu trebuia sa existe.

Uiti ca Mitrea voia sa ingroape M5 la Drumetul?

sab wrote:
Ba da, dar era o singură schimbare, nu două ca acum. Deja când sunt două lucrurile se schimbă radical în percepția călătorului. De aceea insist pentru schimb direct M4/6 cu M3.
Si stiu ce vorbesc, repet, eu am renuntat la metrou când M3 era limitată la Eroilor tocmai din cauza schimbării în plus. Se dovedeste ca multi gandesc asa....

Si care-i problema ce te framanta, a disparut perspectiva conexiunii M5/M2 la Universitate???
Pana atunci ne descurcam cu ce avem

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

Lasa ca acum este foarte bine cum este....
Care era problema cu Drumetul ? Macar nu era bicefalitate..
Pe mine nu ma framanta absolut nimic legat de M5, nu stiu de unde ai tras concluzia asta.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. aztec

Drumețul?....
Parca era la intersecția cu Dedeman de acum...mă rog...stadionul Ghencea.
Idei proaste.
Și aia...și asta de acum.

 


Re: Stiri despre proiect andrei11

Guru, fii serios, planurile se mai schimbă și nu ne trebuie un dictator să o facă.  Acum te întreb că mintea mea nu pricepe, de ce stația din Crâng are 3 linii ?
S-ar putea ca M 5 să ajungă și la Iancului, dar mă tem că nici pentru actuala generație de liceeni linia nu e de actualitate când  își vor crește nepoții la pensie.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Ca are 3 linii e una dar are si 2(doua) peroane! ;)
PS
Asa cum ai zis cand am fost acolo, pe peronul central, inaintasii au lasat ”portitele”(amorsele) pentru extinderea spre DT! Se vad, pentru cine are ochi s-o faca! Cu asta s-ar leaga si ”linia din perete” de la intrarea-n statia Drumul Taberei dinspre Romancierilor! Poate , poate M8 nu va ramane la stadiul de utopie, in asta viata!  :bere:

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Valentin

O "stire" scoasa la "senzatie", nu inteleg cum poti compara o magistrala prezenta de zeci de ani, cap-coada (adica te duci va sa zica, in buricu targului fara schimb), cu o magistrala deschisa de cateva luni, saraca partial facuta?  Chiar nu vad sensul si rostul comparatiei.

Nu inteleg nici faza cu cele 2 schimburi, se face schimb cu M4 si nu stiu eu? (a se intelege cu o magistrala care vine la +10 MINUTE), ce interval de succedare exista pe tronsonul central intre Eroilor si Unirii? Dar pe M2?
Ce consuma cel mai mult timp e sa urci niste scari (asta la Unirii) fixe si sa ajungi in cealalta statie, cat poate sa iti consume ca timp treaba asta? La Eroilor daca esti suficient de abil si te pozitionezi bine, ajungi in 2, hai maxim 3 minute in cealalta statie, la Unirii e buba, faci usor mai mult, evident asta variaza si functie de varsta, dar nu poti sa mi zici ca asta e problema, evident se poate imbunatati cu M5.2, dar asta nu inseamna ca D.Taberei nu e conectat "bine" la "birouri", asta suna a scuza si a lene (sincer), niciodata n-am asteptat foarte mult sa vina metroul la Eroilor sau Unirii (pentru schimb).

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

N-am inteles ce n-ai inteles, cu referire la prima fraza!

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. andrei11

Problemele sunt:
a)  În Capitalismul Progresist construcția unui km de linie de metrou durează de 3 - 4 ori mai mult decât a durat construcția unui km de linie în Socialismul  Decadent.
b) În Socialismul decadent exista o continuitate în construcția liniilor, la M 5  este o fractură evidentă. Nimeni nu se mai apucă de nicio linie.
c) Vrei să continui ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

As vrea sa pun o singura întrebare. Este cineva dintre voi care folosește M5 sa ajungă pe M2 cu 2 schimburi si asta zilnic / des ? Asta ca acuzam pe alții de "lene"...
Cat despre schimbul M5 cu M4, ce vrem sa spunem ? Ca M4 este o linie extrem de importanta a orașului si de ce nu invoca oamenii acest argument "important", al lipsei conexiunii directe, așa cum îl invoca la M2 ? Sa fim serioși, M4 este o linie la fel de nefolosita ca si M5, fix din aceleași motive, plus altele. Aici ce scuză mai avem, daca la M5 spunem ca este deschisa de curând si le ia oamenilor ani, poate zeci de azi sa afle ca există ? M4 este deschisă din 2000...
Oamenii intervievați au adus niște argumente valide pentru nefolosirea M5 in acest moment, a bon entendeur, salut!  Nerecunoscători oamenii ăștia cărora le dai metrou si nu vor sa-l folosească, nu ? Si leneși ca nu vor sa meargă cu 3 metrouri si 2 schimbări....

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. Valentin

Da, folosesc des aceste schimburi, nu mi se pare deranjant, dar na, plecam de la argumente false.
De ce te legi de incarcarea M4? Ce voiam sa scot in evidenta era faptul ca TRANSBORDAREA nu consuma asa mult timp pe cat spun unii intr-un mod catrastrofal, ca vai domne (de aia am zis de M4 care vine la 10min+), pierzi 15-20+ minute pe transbordare, cand pierzi, functie de varsta si de noroc, intre 5-6 pana la 10 minute maxim daca esti super ghinionist si pierzi la mustata trenul cand cobori pe peron (hai sa luam media de 7minute), pai alea 7 minute poti sa le pierzi lejer la un semafor, functie de traseul ales (daca e sa iei masina personala sau Uber).
Daca vrem sa extindem discutia, problema intervine pe bifurcatie, acolo poti sa ajungi la un timp dezavantajos, solutiile/ideile au fost expuse mai sus de cum se poate imbunatati situatia, dar n-am stat sa fac ture cine ajunge mai repede la Eroilor, STB sau MREX (de pe birfucatie), daca face cineva acest experiment ar fi interesant de vazut.
Ce zici, pe unde trece M4 si pe unde trece M5 ?  (se vede cu ochiul liber diferenta)
Screenshot (4).png (1.64 MB; downloaded 1674 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. sab

Stiu pe unde trece M4 si pe unde M5, tocmai de aceea spuneam ca la M4 sunt si alte motive pentru numărul redus de călători.
Însă tocmai pentru ca M5 trece printr-un cartier dens populat trebuie sa fie un semnal de alarmă gradul de încărcare. Am fost surprins în această dimineață cat de puțini s-au urcat la Eroilor în timp ce metroul M3 in care eram era plin. Deci nu plecam de la premise false, asta este adevarul gol-golut.
Ce vreau sa spun si am obosit de cate ori am repetat,  este ca un racord, care te lasă la prima intersecție, nu va fi în veci atractiv.
Si tocmai, comparatia cu M3 este extrem de elocventa. Când au transformat si M3 în racord, numărul de călători a scazut dramatic. Erau aceeași oameni, același cartier, însă o schimbare în plus, la minunata corespondenta de la Unirii, a gonit călătorii.
Dacă vrem să ascultăm ce spun oamenii, bine, daca nu, nu este nicio supărare.  Dar o sa ne trezim în aceeași situație si la M4/6 si o sa umplem pagini aiurea de ce călătorii nu o folosesc. Asa cum spuneam... a bon entendeur, salut! Cine are are urechi sa audă si vrea sa asculte"vox populi", bine...Nu cred ca toti ziaristii au ceva cu M5 de scriu aceste articole.

 


Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei. orex

Drula, ministrul, s-a gandit ca n-au ce cauta cele 20 (douazeci) de taxatoare (aferente celor doua schimburi) pe M5.1?!  Suntem in 2021!  2300 RONx12x20= 552.000 RON! iete de unde peste 110. 000 EURO (552.000 RON) ar putea fi disponibilizati!
PS
Asa, ca sa nu se tavaleasca unii pe jos, la Viena nu vezi decat ”taxatoare” automate  , in statii,  si ”sistemul” merge brici! Ce au EI special, si NOI nu ne insusim? NIMIC special!

 


Go to page:  1  ... 60 61 62 63 64 65 66  ... 119
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M5 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2363 forum members have written 428489 posts in 5314 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use