Topic: Discuții diverse
1675 posts, 488699 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
A fost lansată o licitație pentru achiziționarea a minim 8, maxim 12 instalații de aer condiționat pentru cabina vatmanului. Vor fi montate pe viitoarele CA-uri?
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100054719
A fost lansată o licitație pentru achiziționarea a minim 8, maxim 12 instalații de aer condiționat pentru cabina vatmanului. Vor fi montate pe viitoarele CA-uri?
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/no ... /100054719
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Dacă tot se modernizează tramvaiele, intră și ies de la RK, n-ar fi o idee măcar a câtorva vagoane să le scoată segmentul C (mijloc) pentru a fi mai ușoare pentru linii slab circulate? Așa am putea reavea V2A-uri, doar scoate segmentul respectiv nu e nevoie să taie sau să sudeze cum s-a făcut în cazul troleibuzelor DAC.
Dacă tot se modernizează tramvaiele, intră și ies de la RK, n-ar fi o idee măcar a câtorva vagoane să le scoată segmentul C (mijloc) pentru a fi mai ușoare pentru linii slab circulate? Așa am putea reavea V2A-uri, doar scoate segmentul respectiv nu e nevoie să taie sau să sudeze cum s-a făcut în cazul troleibuzelor DAC.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Nu mai pot scoate vehicule fara podea coborata acum, de-aia au si oprit proiectul Bucur.
Nu mai pot scoate vehicule fara podea coborata acum, de-aia au si oprit proiectul Bucur.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
ADK, tind sa cred ca propunerea aceasta vine doar din dorinta ta de a revedea V2A-uri...
Sa scazi voit capacitatea de transport a unor vehicule deja existente mi se pare contra naturii. Ba este poate chiar in asentiment cu STB care nu considera o linie rentabila decat daca autobuzului abia i se inchid usile.
Poate as fi vazut diferit propunerea ta daca ai fi sugerat ca tronsoanele C eliminate sa fie imediat mutate in compunerea alor V3A, rezultand si niste V4A. Nu stiu tehnic daca ar fi posibil insa, dar cel putin pe termen scurt, ar ajuta pe traseele suprasolicitate.
ADK, tind sa cred ca propunerea aceasta vine doar din dorinta ta de a revedea V2A-uri...
Sa scazi voit capacitatea de transport a unor vehicule deja existente mi se pare contra naturii. Ba este poate chiar in asentiment cu STB care nu considera o linie rentabila decat daca autobuzului abia i se inchid usile.
Poate as fi vazut diferit propunerea ta daca ai fi sugerat ca tronsoanele C eliminate sa fie imediat mutate in compunerea alor V3A, rezultand si niste V4A. Nu stiu tehnic daca ar fi posibil insa, dar cel putin pe termen scurt, ar ajuta pe traseele suprasolicitate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Acum 10 ani s-a facut la URAC un proiect V4A, dar in final a murit in favoarea doar a modernizarii V3A si constructiei de Bucur LF. Si in prezent cam asta se doreste a fi viitorul URAC, constructia unei versiuni mai „lejere” de Bucur LF si in plan secundar doar reparatii si cosmetizari la V3A. Dar totul depinde de cum se obtin fonduri pentru proiectul Bucur LF, proiectul actual este bun, dar pentru Bucuresti se vede ca nu ai ce face cu un vagon rigid, stai sa schimbi roti elastice si piese de purtator toata ziua.
Acum 10 ani s-a facut la URAC un proiect V4A, dar in final a murit in favoarea doar a modernizarii V3A si constructiei de Bucur LF. Si in prezent cam asta se doreste a fi viitorul URAC, constructia unei versiuni mai „lejere” de Bucur LF si in plan secundar doar reparatii si cosmetizari la V3A. Dar totul depinde de cum se obtin fonduri pentru proiectul Bucur LF, proiectul actual este bun, dar pentru Bucuresti se vede ca nu ai ce face cu un vagon rigid, stai sa schimbi roti elastice si piese de purtator toata ziua.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Prin Bucur LF "lejer" te referi la unul pe platforma NGT8 cu boghiuri pivotante?
Prin Bucur LF "lejer" te referi la unul pe platforma NGT8 cu boghiuri pivotante?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Nu foarte diferit de platforma actuala, doar ca un purtator ceva mai rezistent la forte si cele doua tronsoane mari sparte in cate doua.
Nu foarte diferit de platforma actuala, doar ca un purtator ceva mai rezistent la forte si cele doua tronsoane mari sparte in cate doua.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
cris_m
Fratilor, mai bine s-ar lua tramvaie noi de la firme consacrate, nu astea facute "in spatele blocurilor". Sa fim seriosi, oricat s-ar chinui inginerii de la URAC sa conceapa ceva de la 0, rezultatul nu va fi la fel ca cel al marilor producatori. Chiar nu pot sa inteleg incapatanarea asta de a face tramvaie la URAC, cel mai potrivit e sa repare parcul actual, atat.
Fratilor, mai bine s-ar lua tramvaie noi de la firme consacrate, nu astea facute "in spatele blocurilor". Sa fim seriosi, oricat s-ar chinui inginerii de la URAC sa conceapa ceva de la 0, rezultatul nu va fi la fel ca cel al marilor producatori. Chiar nu pot sa inteleg incapatanarea asta de a face tramvaie la URAC, cel mai potrivit e sa repare parcul actual, atat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Pana la luat tramvaie de la firme consacrate trebuie sa ne descurcam cu ce avem. Procedurile sunt lungi, licitatia pentru 100 de tramvaie din 2006, cea anulata, era promisa pentru a fi reluata in cel mai scurt timp, pana la sfarsitul anului (2006), si a fost reulata dupa vreo 12 ani. Iar actuala daca totul merge cat de cat bine, ar putea fi incheiata pana la sfarsitul anului, cu prima livrare in 2021. Timp in care STBul e hotarat sa scape de ultimele Tatra, lucru care nu se poate intampla fara o revitalizare a unei serii de V3A macar, sau, dupa cum vedem ca e tendinta, închiderea de linii.
Pana la luat tramvaie de la firme consacrate trebuie sa ne descurcam cu ce avem. Procedurile sunt lungi, licitatia pentru 100 de tramvaie din 2006, cea anulata, era promisa pentru a fi reluata in cel mai scurt timp, pana la sfarsitul anului (2006), si a fost reulata dupa vreo 12 ani. Iar actuala daca totul merge cat de cat bine, ar putea fi incheiata pana la sfarsitul anului, cu prima livrare in 2021. Timp in care STBul e hotarat sa scape de ultimele Tatra, lucru care nu se poate intampla fara o revitalizare a unei serii de V3A macar, sau, dupa cum vedem ca e tendinta, închiderea de linii.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
Pentru alte tramvaie noi non-URAC (în afară de cele 100) ar trebui, în primul rând, modernizată toată infrastructura veche (depouri+șine). Și liniile deja reabilitate trebuie revizuite, mai ales macazurile, curbele, încrucișările.
V3A-urile sunt la nivelul infrastructurii pe care circulă.
Pentru alte tramvaie noi non-URAC (în afară de cele 100) ar trebui, în primul rând, modernizată toată infrastructura veche (depouri+șine). Și liniile deja reabilitate trebuie revizuite, mai ales macazurile, curbele, încrucișările.
V3A-urile sunt la nivelul infrastructurii pe care circulă.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
E pacat ca nu s-a continuat proiectul de Bucur LF sau de Bucur LF 100% LF.Erau niște tramvaie noi pentru Bucuresti la pret minim si destul de reușite din punctul meu de vedere.Consider ca trebuia conceput si un Bucur LF pentru linia 41,cu capacitate ceva mai mare,poate 4 sectiuni in loc de 3.Si bineînțeles,tot ce ieșea nou sa fie dotat cu aer condiționat.
E pacat ca nu s-a continuat proiectul de Bucur LF sau de Bucur LF 100% LF.Erau niște tramvaie noi pentru Bucuresti la pret minim si destul de reușite din punctul meu de vedere.Consider ca trebuia conceput si un Bucur LF pentru linia 41,cu capacitate ceva mai mare,poate 4 sectiuni in loc de 3.Si bineînțeles,tot ce ieșea nou sa fie dotat cu aer condiționat.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ADK
Nu, e adevărat că sunt nostalgic după tot ce era odată dar nu la asta m-am referit. Nu cred că are rost să plimbi un tramvai de 300 de oameni pe linii slab solicitate cum sunt (sau erau) cel puțin 4, 24, 42 etc (cel puțin în cazul lui 4, se încercase o perioadă cu Tatra dar accesul de la dep. Militari era prea lung). Nu înțeleg totodată de ce unii interpretează altceva, adică cel puțin la autobuze acestea sunt de 10, 12 și 18m fiecare pentru linia care i se potrivește. Adică circulă (sau circula) Tatra solo în 11 și V3A în 42...
ByOnu wrote:
ADK, tind sa cred ca propunerea aceasta vine doar din dorinta ta de a revedea V2A-uri...
Sa scazi voit capacitatea de transport a unor vehicule deja existente mi se pare contra naturii. Ba este poate chiar in asentiment cu STB care nu considera o linie rentabila decat daca autobuzului abia i se inchid usile.
Poate as fi vazut diferit propunerea ta daca ai fi sugerat ca tronsoanele C eliminate sa fie imediat mutate in compunerea alor V3A, rezultand si niste V4A. Nu stiu tehnic daca ar fi posibil insa, dar cel putin pe termen scurt, ar ajuta pe traseele suprasolicitate.
Nu, e adevărat că sunt nostalgic după tot ce era odată dar nu la asta m-am referit. Nu cred că are rost să plimbi un tramvai de 300 de oameni pe linii slab solicitate cum sunt (sau erau) cel puțin 4, 24, 42 etc (cel puțin în cazul lui 4, se încercase o perioadă cu Tatra dar accesul de la dep. Militari era prea lung). Nu înțeleg totodată de ce unii interpretează altceva, adică cel puțin la autobuze acestea sunt de 10, 12 și 18m fiecare pentru linia care i se potrivește. Adică circulă (sau circula) Tatra solo în 11 și V3A în 42...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
1689
E pacat ca se continua.
Cum se mentiona mai devreme. E un proiect de tramvai foarte bun. Dar nu pentru Bucuresti
De altfel cred ca nu s-a intimplat niciodata minunea ca cele 16 sa fie simultan in traseu.
Albert wrote:
E pacat ca nu s-a continuat proiectul de Bucur LF [...]
E pacat ca se continua.
Cum se mentiona mai devreme. E un proiect de tramvai foarte bun. Dar nu pentru Bucuresti
[...]
Bucur LF, proiectul actual este bun, dar pentru Bucuresti se vede ca nu ai ce face cu un vagon rigid, stai sa schimbi roti elastice si piese de purtator toata ziua[...]
De altfel cred ca nu s-a intimplat niciodata minunea ca cele 16 sa fie simultan in traseu.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Albert
Și crezi ca la cele 100 de tramvaie care vor veni nu se pune problema de roti elastice?Vagoanele nu au nicio vina dacă infrastructura e praf...
Și crezi ca la cele 100 de tramvaie care vor veni nu se pune problema de roti elastice?Vagoanele nu au nicio vina dacă infrastructura e praf...
📖 Pagination options