Transportul feroviar în RomâniaPrezentări și discuții - material rulantLocomotive electrice

 

Topic: Locomotive clasele 47x de călători (476, 477)

945 posts, 328217 views
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Utilizator anonim

821 impinge IR 1636 spre Grivita, 05.02.2021.
DSC_4359.JPG (613.76 KB; downloaded 4747 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) ALEXCFRBV

EA 703 CU IR 1631
EA 703 CU IR 1631
20210208_083227(0).jpg (1.84 MB; downloaded 4545 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) SirVlady

Se repară TSAM-uri.
"Servicii de reparație planificată tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM și alte servicii de reparații constatate în prezența Recepției CFR pe fluxul de reparație tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM”. Valoarea totală estimată a acordului cadru pe o perioadă de trei ani de zile este cuprinsă între 1.345.000  și 38.345.132,35 lei."
Detalii aici.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Utilizator anonim

In limbaj tradus de pe SEAP, e licitatia pentru restul de 477 dar si pentru cele doua Phoenix.

CFR Călători a lansat licitația pentru un acord cadru cu valoarea de până la 38,3 milioane lei pentru reparația tip RR a 11 locomotive din seria 477, TSAM. Contractul „Servicii de reparatie planificata tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM si alte servicii de reparatii constatate in prezenta Receptiei CFR pe fluxul de reparatie tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM” este al doilea de acest tip, primul incluzând mare parte din locomotivele TSAM aflate în circulație. Având în vedere că CFR Călători deține un număr de 29 locomotive EA modernizate TSAM, diferenta dintre prima licitație, pentru 20 de locomotive și a doua pentru 11 este dată de cele două locomotive TSAM din generația nouă, Phoenix, 003 și 004, ale depoului BC. Contractul include locomotivele 054, 247, 498, 551, 613, 753, 773, 798 si 888. Ofertele pot fi depuse până la data de 23.03.2021, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 23.06.2021.

Semnat în vara anului 2018, primul contract pentru „Reparatie planificata tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM si alte servicii de reparatii constatate in prezenta Receptiei CFR pe fluxul de reparatie tip RR la locomotivele electrice de 5100 KW TSAM,” a avut o valoare de 37,2 milioane lei și a inclus un număr de 20 de locomotive, fiind atribuit Reloc Craiova. Până în prezent au fost realizate reparații tip RR la locomotivele: 231, 268, 345, 538, 583, 598, 671, 689, 690, 692, 703, 742, 784, 785, 802, 821, 871, 880, 895, fiind in lucru ultima locomotivă din contract, 763.


https://mobilitate.eu/cfr-calatori-phoenix/

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Gabi23

Poate era normal să includă și un RR la 480-001 ”Montana”?  :think:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Utilizator anonim

Aia nu e TSAM, sa vedem cum se va proceda la ea, daca cu licitatie sau se trimite direct, fiind unica. Nu cred ca stie Reloc sa repare asincrone.

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Gabi23

784 a fost trimisă la Reloc pentru reparații necesare în urma unui incendiu. Interesant că nu a fost trimisă ”rece” cu tren pe ruta București-Videle-Craiova, ci pe ruta București-Pitești-Craiova (am mai văzut trimise pe acolo unele dintre EA-urile trimise la modernizare la Reloc)  

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Stefan28

Nu a fost trimisă pe M900 deoarece nu mai dau voie la duble acolo, lucrând la terasament...
O poză cu 784 în Pitești, în dublă cu DA 1386.
Sursa:  Adrian Zărnoianu/ FEROVIARI- Între pasiune și profesiune
FB_IMG_1613910507710.jpg (46.01 KB; downloaded 4108 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Andrei.Furculesteanu

EA 703 a depoului Brasov la tractiunea trenului IR 1633 (19.02.2021)
Photo_1613928824494(eOrcUC61qNI).jpg (484.24 KB; downloaded 4014 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Andrei.Furculesteanu

EA 821 a depoului Brasov la tractiunea trenului IR 472-1 (19.02.2021)
Photo_1613928697787(lc80MaSO3IV).jpg (221.83 KB; downloaded 4002 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Gaby

91 53 0 477 880-5 RO-SNTFC
IR346 București Nord - Viena
19.01.2021, Brașov




91 53 0 477 703-9 RO-SNTFC
IR1745 București Nord - Baia Mare
31.01.2021, Clujana h.




91 53 0 477 690-8 RO-SNTFC
IR1538 Cluj-Napoca - București Nord
05.02.2021, Cluj-Napoca




91 53 0 477 054-7 RO-SNTFC
IR1745 București Nord - Baia Mare
26.02.2021, Cluj-Napoca


 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Mihai Nicolae

EA 784 RO-SNTFC a Depoului Bucureşti Călători surprinsă în Staţia CFR SUCEAVA NORD cu trenul IR 1752 Suceava Nord - Bucureşti Nord, 06.03.2021
https://flic.kr/p/2kHJiX4
784.jpg (428.98 KB; downloaded 3694 times)

 


Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) ALEXCFRBV

EA 703 izolata spre Brasov
EA 703 IZOLATA SPRE BRAȘOV
20210307_180839(1).jpg (1.44 MB; downloaded 3639 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Locomotive clasele 47x de calatori (476, 477) Utilizator anonim

784 dupa cum vedem a revenit foarte repede la tractiune, fiind reparata in mai putin de o saptamana. In prezent la Reloc mai este 763 care urmeaza sa inceapa probele, imediat ce se semneaza noul contract va pleca 613.

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Locomotive electrice  • 
Choose destination

Since our 2311 forum members have written 423342 posts in 5272 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use