Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 611044 views
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 135
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

@Grigore / Mai nea Grigore , stai linistit si ia o pastila de tensiune ca-ti crapa arterele !
Eu nu fac decit sa constat o realitate : traficul scade si lumea viseaza gari ! Imi pare rau dar cred ca dvs n-ati inteles ceva : daca pe mine viata m-a dat cu capul de pereti , am inteles ceva , daca viata v-a dat pe dvs cu capul de pereti , ati ramas tot ametit ! :lol:
Acum in inteligenta dvs marturisita ... imi puteti spune la ce ar folosi o gara la Razoare ?
Daca nu puteti , incheiem aici .

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Chiar asa, buna intrebare.
Si toate garile ( fantoma ) de pe centura CFR, gen "Otopeni" / "Voluntari", chiar si "Mogosoaia". La astea ma bag ca le stiu. Trebuie sa fii intr-o ureche sa ai treaba in Otopeni / Voluntari / Mogosoaia si sa cobori in garile susamintite.
Pentru  restul centurii probabil ca situatia este asemanatoare daca nu identica. Cu denumiri de gari care amintesc pe undeva de localitatile din apropriere dar care nu au treaba cu ele.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

Grigore wrote:
Nightwolf wrote:
Cumpara Diaconescu si CFR Calatori si CFR Marfa si p`orma o sa facem cate o gara pt fiecare sector ... tot la licitatie cu strigare  ...

P.S.: Nu e gresit sa ai viziuni ... in limbaj popular te-ai numi vizionar ... Nu e interzis sa visezi --> vei demonstra ca esti visator, cateodata e chiar frumos .... DAR E PENIBIL sa sustii proiecte fara acoperire economica de niciun fel..


Vai, ce ironic suntem  :lol: E fix cum am zis. In Romania e intotdeauna in fata fudulilor e penibil ala care judeca normal. Nu ma mira...


Tu nu ai inteles deloc ce am zis eu nu? E vorba de nivelul macro-economic al Bucurestiului aici ... care nivel NU PREA sustine in urmatorii 25 de ani (ca predictie pe termen lung) ceea ce sustii tu .... Discutam DUPA desfiintarea capusei numita Judetul IF si transformarea acestuia in zona metropolitana a Bucurestiului si impartirea lui in posibile alte 6 sectoare ... atunci se va vedea daca nivelul M/E se va schimba si predictia pe 25 de ani de saracie va scadea la 5-10 ... Pana atunci ne uitam cum se construiesc podurile pe Mihai Bravu ...

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Care trafic scade!?!?!?!?!?? Ia sa plece unu din Bucuresti dimineata intr-o zi lucratoare pe la 8 pe DN1, sa vada blocaju pe sensu alalalt pana la Otopeni si carnatul pana la Ploiesti. 3 sferturi din oamenii aia ar trebuii sa fie in trenuri, dar nu sunt, marea Gara de Nord (impreuna cu Basarab) e folosita pe la 40% din ce era in '89, dar asta e un esec care are de-a face cu MT nu cu PMB sau organizarea Bucuresti - Ilfov.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

shoppy wrote:
Care trafic scade!?!?!?!?!?? Ia sa plece unu din Bucuresti dimineata intr-o zi lucratoare pe la 8 pe DN1, sa vada blocaju pe sensu alalalt pana la Otopeni si carnatul pana la Ploiesti. 3 sferturi din oamenii aia ar trebuii sa fie in trenuri, dar nu sunt, marea Gara de Nord (impreuna cu Basarab) e folosita pe la 40% din ce era in '89, dar asta e un esec care are de-a face cu MT nu cu PMB sau organizarea Bucuresti - Ilfov.

Si credeti ca daca se vor mai face gari aia vor lasa masinile acasa ? Sa fim seriosi .
Pt a circula cu trenul , trebuie sa ajungi la gara , daca ai cu ce , sa ai tren la ora dorita , si nu este asa , sa ai transport civlizat in tren , si nu este asa ....nimic nu corespunde vremurilor noastre .
Daca o generatie a renuntat la tren , revenirea nu este posibila ...
Visatorii pot juca Monopoly cu garile ....

 


Re: Stiri, proiecte, perspective telvanni

Din punctul meu de vedere, singurul proiect fezabil care va atrage si calatori va fi unul de genul S-Bahn. Ar fi foarte placut pentru navetistul din Tunari sa se suie in "tren" si in 15 minute sa coboare la Victoriei.
Transportul local de acasa pana la gara S-Bahn-ului sa se faca cu: propriile picioare, bicicleta, transport local sau masina proprie.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Nightwolf

telvanni wrote:
Din punctul meu de vedere, singurul proiect fezabil care va atrage si calatori va fi unul de genul S-Bahn. Ar fi foarte placut pentru navetistul din Tunari sa se suie in "tren" si in 15 minute sa coboare la Victoriei.
Transportul local de acasa pana la gara S-Bahn-ului sa se faca cu: propriile picioare, bicicleta, transport local sau masina proprie.

Pai aia nu e viitoarea M6???

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Nu. Pentru ca M 6 e sub DN, nu are treaba cu Tunariul si nici cu restul Ilfovului, exceptand evident Otopeniul.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Nu sa mai faca gari, sa le foloseasca calumea pe alea pe care le au, si cand o sa aiba profit o sa faca ei alte gari din ratiuni pur economice, nu civice sau patriotice. In toate tarile civilizate generatia automobilului a parasit garile si generatia actuala e inapoi in trenuri, noi am ramas cu CFR-ul si Posta ca supape de sifonare a banilor publici.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Problema este ca majoritatea garilor care exista acum nu (de)servesc nici o localitate, sunt in plin camp. Am dat 3 exemple pe care le cunosc, Mogosoaia, Otopeni,  Voluntari, probabil ca si celalalte gari sunt tot asa de "strategic'' amplasate. Nu faci nimic cu ele.
Bine, sa nu fiu rau, sunt cel putin 2 gari care "penetreaza" si anume gara Progresu ( actualmente parasita ) si gara Obor.( In afara de GdN, evident ).   Rog sa-mi propuneti un traseu cu cap ca sa pot folosi cele 2 gari "de penetratie", adica cumva sa ma deplasez din Militari pana la Obor folosind CFR - ul, cat timp as face. Bine, Militariul nu e un bun exemplu pentru ca am metroul pana in zona Obor, sa spunem Giulesti Sarbi - Obor.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

S-a modernizat pasajul pietonal Grivita, cel de langa Pasaj Grand, s-au pus gresie, faianta, balustrade, copertine la toate accesurile, termopane, usi de termopan la hidrante si la camera pompelor, e aproape terminat, sa vedem cat rezista.

Baga si tu in infofer.ro Chiajna - Bucuresti Obor, sa vezi ca te duce pe la Fetesti, ca nici un tren din Nord nu opreste in Pantelimon.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Schimbări majore pentru o zonă a Capitalei: Lărgiri de bulevarde, linii de tramvai şi pasaje rutiere

Zona de sud a Capitalei ar urma să fie modernizată complet prin lărgirea şi refacerea mai multor bulevarde, construcţia a două pasaje subterane şi prelungirea inelului median, conform planurilor Primăriei Capitalei. În plus, în cadrul aceluiaşi proiect, Primăria Capitalei va construi un nou canal colector în zona Berceni - Olteniţei - Vitan-Bîrzeşti.

http://b365.ro/schimbari-ma ... 86315.html

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol: ... :lol:  :lol: ...la  infinit...  :lol:  :lol:
Nu mai pacaliti de mult cu asemenea "proiecte"
Daca vrei, continui si eu : Inca 4 linii de metrou in zona Berceni, dintre care una si in Ferentari, trotuare rulante ca si cel din Gara de Nord care sta si rugineste, blablabla, blablabla.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective danutzu_2910

Si fix, soseaua Turnu Magurele nu e in carti pentru largire.... si chiar trebuie....
In schimb se baga la Bd Metalurgiei, care actualmente e 2x2 pe o bucata....
Stiti referu' ala: lasaa-ne, lasaa-ne....

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435153 posts in 5424 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use