Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 490022 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Atenție, „artiste”! misterr

Dacă găsești și unul TEMPORAR (pe fond galben), ești tare! Adică „artistele” își desfășoară „programul artistic” acolo numai pe perioada lucrărilor...

 


Re: CENTURA BUCURESTI bekxy

WTF??? Trecere de pietoni pe o bretea a unui pod? Eu nu-mi amintesc să mai fi văzut aşa ceva...
DSC08543.JPG (334.29 KB; downloaded 2494 times)

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

andrei11 wrote:
Cred ca glumesti, misterr are perfecta dreptate :
a) In zona de lucrari 50 % din semne sunt puse cu picioarele, ca sa fie, ca sa-ti sugereze ca e o lucrare in zona si sa casti ochii.
b) Indicatorul ala PERMANENT de presemnalizare este pusla mişto ( vezi pct a) ). Spune-ne si noua ce presemnalizeaza indicatorul cu pricina ca eu nu inteleg. Presemnalizare inseamna ca obiectul cu pricina va venii peste 50 - 200 metri. Unde mama masii de giratie este dupa 50 - 200 metri dupa presemnalizare ? Ti-am spus eu - si misterr - cand e santier semnele PROVIZORII sunt puse ca sa fie, trantite acolo. Vorba lui misterr, mai degraba puneau un semn atentie soparle cu 2 capete, sau atentie prostituate, ca la italieni.


N-ai inteles... EXACT CE AI ZIS TU AICI am sustinut si io cu diferenta ca am explicat ce inseamna permanent si provizoriu. DA, ESTE PUS LA MISTO! Am scris intr-un thread trecut de lucrul asta. Ideea pe care m-am axat este a nu se confunda indicatoarele cu caracter permanent cu cele cu caracter temporar. Aici avem exemplul clasic de homo sapiens sapiens dobitocus muncitorus romanus care-l doare-n brisca de lege si tranteste cateva indicatoare LA MISTO cu caracter PERMANENT ca ... asa a zis shefu` ... nu m-ar mira sa apara indicatoare de Cedeaza Trecerea cu vf.-n sus ...


misterr wrote:
De asta am spus și eu indicator provizoriu și nu temporar:

• indicator provizoriu = nu va rămîne acolo
• indicator temporar = pe fond galben


Iar eu am incercat sa-ti explic ca nu exista asemenea indicatoare PROVIZORII ... ci doar TEMPORARE in culori specifice ... nu exista termenul ala nu-l inventa, nu-l folosi, nu-i gasi scuza! :) App.. temporar si provizoriu luate adliteram nu`s sinonime?

 


provizoriu vs. temporar misterr

Vezi că e invers... nu există indicatoare PROVIZORII ... ci doar TEMPORARE în culori specifice! Hai, că am reușit să ne zăpăcim cu toții!

 


Re: CENTURA BUCURESTI Nightwolf

E Craciunu hihihihi ... ai inteles ce vroiam sa zic nu mai stau sa dau edit :)

 


provizoriu vs. temporar misterr

A, ai corectat, ok...

Dar trebuie neapărat amplasate și indicatoarele cu „artistele”! Și nu cred că trebuie să fie provizorii, pardon, temporare, pentru că „artistele” sînt acolo de cînd le știu. Sînt cîteva puncte între Otopeni și Tunari, din care nu lipsesc niciodată...

 


Re: CENTURA BUCURESTI Goldmund

bekxy wrote:
WTF??? Trecere de pietoni pe o bretea a unui pod? Eu nu-mi amintesc să mai fi văzut aşa ceva...


nici eu nu am mai vazut asa ceva, mai ales ca in partea stanga, 'pietonul' ar trebui sa sara 'gardul'! E cineva care-si bate joc de orice realizare, fie ea si asa mica?!?

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Uitati-va cu atentie la poza, nu trebuie sa sara nici un gard ! Se vede foarte bine cum balustrada de protectie este intrerupta.
balustrada.jpg (39.51 KB; downloaded 2386 times)

 


Re: CENTURA BUCURESTI bekxy

Mai contează? (aici aş fi pus un emoticon care face cruci multe şi mici...)
Aştept primul pasaj cu trecere la nivel cu calea ferată (barieră) în mijloc...

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Nu ai dreptate. Intrebare: De ce sa nu fie o trecere de pietoni pe bretea ? Ce e ilogic in treaba asta ?

 


Re: CENTURA BUCURESTI bekxy

Când faci o astfel de lucrare de artă, e ilogic să nu prevezi şi necesitatea pietonilor de a traversa, dacă se dovedeşte că geografia zonei face necesar acest lucru. Şi atunci logic e să o rezolvi cu pasaje pietonale... Pe sub pasaj, pe sub bretele, pe undeva... Dar nu la nivel. Rezolvi un conflict de trafic ca să generezi altul?

Poate să găsesc vreunii din zonă să facă grevă cum au făcut cei de la Rocar (parcă) acum mulţi ani: traversând "în cerc" pe trecere...

Ce-ar fi ilogic în a construi la acelaşi nivel două pasaje perpendiculare, peste... - să zicem - un obiectiv de patrimoniu ca Hala Matache, unul pentru traficul auto, celălalt pentru tramvai? Desigur, totul doar pentru a salva memoria colectivă a bucureştenilor...

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

Hai...las-o naibi de shandrama de hala, ca mie-mi aduce numai a 'miros de nasoale'...cine pretinde altceva e doar...ipocrit si amnezic...ti-o spune un bucurestean 'get-beget'...d'ala adevaratu'...nu 'vopsit'... :evil:

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

bekxy wrote:
Aştept primul pasaj cu trecere la nivel cu calea ferată (barieră) în mijloc...
Pentru pasaj cu trecere CF la nivel mai asteptam, dar deja s-a brevetat "autostrada" (conform lui Boca - Boca) cu trecere la nivel CF, tot pe Centura Capitalei.

 


Re: CENTURA BUCURESTI 3mil

Si care pe deasupra nu este nici semnalizata (sau n-am vazut eu semnele desi nu cred) cel putin pe sensul Chitila-Pod DN1, de m-am trezit cu linia de tren in fata la 90-100 km/h... Noroc ca este la nivel cu soseaua cat de cat...

 


Go to page:  1  ... 59 60 61 62 63 64 65  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432362 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use