Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 317234 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
@andrei11
In acea schița Leontin Sălăjan este cu totul altceva decât in racordul care s-a început in 1990. Erau chiar 2 stații, daca la asta te referi
@orex
Am reușit sa depășesc de mult plenarele CC, chiar eram destul de tânăr in 1990 sa mi le aduc aminte, doar am vrut sa-si arat de unde vine denumirea de "racord" in limbajul de metrou si ce înseamnă exact, ca nu are nicio legătură cu definiția din DEX, pe care o prezinți cu mândrie ca o alegație .
Daca M5 se făcea pana la Universitate, era "autre chose", nu comparăm mere cu pere. Proiectul din 1990 era făcut mai cu cap, ar fi avut legătura si cu M1 si cu M2, nu se mai încadra in termenul de "racord", chiar daca nu era completa. Nu mai era un simplu "deversor" in M1. Tu poți sa numești M5.1 "hipermagistrală", cum am mai spus, daca asta iți face plăcere, doar nu te mai lua de oricine numește M5.1 ca "racord", irosești prea multă energie in aceasta privință si nu ai dreptate.
P.S. La autostrăzi, cu care încerci sa forțezi comparația nu exista noțiunea de "racord". Însă, la felul cum se construiesc autostrăzile la noi, au apărut diverse denumiri pentru segmentele izolate de autostrada, de genul "ciot" . Si sunt multe astfel de exemple, de segmente izolate .
Însă exemplul cu A2 este destul de bun, când se inaugura un segment pe A2, următoarele erau deja in lucru, cel puțin pană la Cernavoda s-a aplicat regula asta, apoi au luat o pauza, ca obosiseră... . La M5, mai avem de așteptat sa o promovam de la "racord" la "magistrala", nici măcar PT nu avem pentru M5.2, la 10 ani de la prima "lopată", ceea ce este inadmisibil !
Toate cele bune !
@andrei11
In acea schița Leontin Sălăjan este cu totul altceva decât in racordul care s-a început in 1990. Erau chiar 2 stații, daca la asta te referi
@orex
Am reușit sa depășesc de mult plenarele CC, chiar eram destul de tânăr in 1990 sa mi le aduc aminte, doar am vrut sa-si arat de unde vine denumirea de "racord" in limbajul de metrou si ce înseamnă exact, ca nu are nicio legătură cu definiția din DEX, pe care o prezinți cu mândrie ca o alegație .
Daca M5 se făcea pana la Universitate, era "autre chose", nu comparăm mere cu pere. Proiectul din 1990 era făcut mai cu cap, ar fi avut legătura si cu M1 si cu M2, nu se mai încadra in termenul de "racord", chiar daca nu era completa. Nu mai era un simplu "deversor" in M1. Tu poți sa numești M5.1 "hipermagistrală", cum am mai spus, daca asta iți face plăcere, doar nu te mai lua de oricine numește M5.1 ca "racord", irosești prea multă energie in aceasta privință si nu ai dreptate.
P.S. La autostrăzi, cu care încerci sa forțezi comparația nu exista noțiunea de "racord". Însă, la felul cum se construiesc autostrăzile la noi, au apărut diverse denumiri pentru segmentele izolate de autostrada, de genul "ciot" . Si sunt multe astfel de exemple, de segmente izolate .
Însă exemplul cu A2 este destul de bun, când se inaugura un segment pe A2, următoarele erau deja in lucru, cel puțin pană la Cernavoda s-a aplicat regula asta, apoi au luat o pauza, ca obosiseră... . La M5, mai avem de așteptat sa o promovam de la "racord" la "magistrala", nici măcar PT nu avem pentru M5.2, la 10 ani de la prima "lopată", ceea ce este inadmisibil !
Toate cele bune !
- zapacitu
-
Posted:
-
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
alexxd_31
Oricum e primul racord bicefal.
Dupa deranjul din Drumul Taberei parca nu prea mi-ar placea un deranj care sa dureze 10 ani si la Piata Iancului.
Oricum e primul racord bicefal.
Dupa deranjul din Drumul Taberei parca nu prea mi-ar placea un deranj care sa dureze 10 ani si la Piata Iancului.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Dar nu si ultimul . Al doilea va fi M4-M6...
La M5 racordul ca racordul, se va rezolva cândva, odata cu M5.2. Însă bicefalitatea va rămâne permanent. Pentru o amarata de statie.
Dar nu si ultimul . Al doilea va fi M4-M6...
La M5 racordul ca racordul, se va rezolva cândva, odata cu M5.2. Însă bicefalitatea va rămâne permanent. Pentru o amarata de statie.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Se mai distrează băieții!
Se mai distrează băieții!
20210207_185115_compress85.jpg (846.11 KB; downloaded 1950 times)
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Daca ”Violenta” e despuiata, fara colanti, ce sa faca si EI?
Daca ”Violenta” e despuiata, fara colanti, ce sa faca si EI?
- subway guru
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Domnu!
Firma furnizoare se jura ca... Nu-i de saga suprafata, nu?!
Daca matale stii/ai detalii verosimile, vezi ca, pe str. Stirbei Voda la nr. 79-81, sunt ”unii” care abia asteapte sa auda varianta, ce ar fi fost profesionista, in acest caz!!!
Domnu!
Firma furnizoare se jura ca... Nu-i de saga suprafata, nu?!
Daca matale stii/ai detalii verosimile, vezi ca, pe str. Stirbei Voda la nr. 79-81, sunt ”unii” care abia asteapte sa auda varianta, ce ar fi fost profesionista, in acest caz!!!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
Ce este asa unic si maret la M5 ? Nu asta este tehnica, cu piloti si caseta ?
Proiectul prevedea realizarea a zece statii ale traseului metroului, caracterizate de o tipologie structurala unica: acesta este compusa dintr-o captuseala preliminara din diafragme perimetrale in beton armat (b.a.), esentiale pentru realizarea sapaturilor si sustinerii temporare a structurilor, si dintr-o captuseala definitiva reprezentata de o contracaptuseala cu pereti din b.a. in completarea structurii interne.
Ce este asa unic si maret la M5 ? Nu asta este tehnica, cu piloti si caseta ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
E cu pereti mulati nu piloti. Daca vrei sa vezi elementele de noutate ar fi doua:
1. Saparea transeei cu bena pe cablu care sa asigure verticalitatea, nu ca la saparea cu tija Kelly
2. Armarea panourilor de fronton cu armaturi din fibra de sticla nu otel beton pentru a putea fi rontaite de dintii cartitelor.
E cu pereti mulati nu piloti. Daca vrei sa vezi elementele de noutate ar fi doua:
1. Saparea transeei cu bena pe cablu care sa asigure verticalitatea, nu ca la saparea cu tija Kelly
2. Armarea panourilor de fronton cu armaturi din fibra de sticla nu otel beton pentru a putea fi rontaite de dintii cartitelor.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Esti in offside! Vorbeam despre placari cu placi naturale, pe verticala, la niste biete accesuri (peretii rulantelor de la Eroilor 1 spre derdelus)! TU, ce apologie faci aici?
sab wrote:Proiectul prevedea realizarea a zece statii ale traseului metroului, caracterizate de o tipologie structurala unica: acesta este compusa dintr-o captuseala preliminara din diafragme perimetrale in beton armat (b.a.), esentiale pentru realizarea sapaturilor si sustinerii temporare a structurilor, si dintr-o captuseala definitiva reprezentata de o contracaptuseala cu pereti din b.a. in completarea structurii interne.
Ce este asa unic si maret la M5 ? Nu asta este tehnica, cu piloti si caseta ?
Esti in offside! Vorbeam despre placari cu placi naturale, pe verticala, la niste biete accesuri (peretii rulantelor de la Eroilor 1 spre derdelus)! TU, ce apologie faci aici?
- sab
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
sab
?? Am citat fix din articolul postat de tine.
Mă scuzați, nu știam ca trebuie sa tratam numai subiectele care te interesează pe tine.
Mulțumesc, guru, pentru precizări. Din articol nu se înțelegea ca despre asta era vorba...
?? Am citat fix din articolul postat de tine.
Mă scuzați, nu știam ca trebuie sa tratam numai subiectele care te interesează pe tine.
Mulțumesc, guru, pentru precizări. Din articol nu se înțelegea ca despre asta era vorba...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Vorbim de M 5.1, da?
@sab
Cat esti in masura sa dai un raspuns intr-o astfel de masura?
Posibil sa stii, sau NU, subsemnatul nu ia datele de pe NET ,ci ia pulsul ”subsidiarei” direct de la sursa! Sunt calator pe M5.1!
Nu ma intereseaza DOAR PE MINE, M5.1, pacat ca doar asta ai retinut!
M5.1 e o REALIZARE, ca-ti place sau nu, asa ”schioapa”, cum este invocata, are corespondent in realitate! De la RD-E2, cand faceai 12 min? NICIODATA, in prezent, la suprafata la orele de varf!
Vorbim de M 5.1, da?
@sab
Cat esti in masura sa dai un raspuns intr-o astfel de masura?
Posibil sa stii, sau NU, subsemnatul nu ia datele de pe NET ,ci ia pulsul ”subsidiarei” direct de la sursa! Sunt calator pe M5.1!
Nu ma intereseaza DOAR PE MINE, M5.1, pacat ca doar asta ai retinut!
M5.1 e o REALIZARE, ca-ti place sau nu, asa ”schioapa”, cum este invocata, are corespondent in realitate! De la RD-E2, cand faceai 12 min? NICIODATA, in prezent, la suprafata la orele de varf!
📖 Pagination options