Topic: Ştiri, proiecte, perspective
1886 posts, 611030 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
andrei11
Pana aici e in regula, dar de ce :
Adica cum "imperios necesara" ?
Ca sa te plimbi cu trenul de la Cotroceniunde si pe unde ?
In ceea ce priveste cresterea de capacitate de operare pe Otopeni cred ca companiile aeriene se orienteaza dupa numarul de cereri de bilete si nu dupa posibilitatile de transfer aeroport - oras.
Sa ramanem in limitele rezonabile, te rog, sa nu facem din Otopeni buricul Pamantului ca ne facem de ras.
Pana aici e in regula, dar de ce :
Grigore wrote:
Fantezie sau nu, gara de la Razoare se va realiza in cele din urma, fiind imperios necesara.
Adica cum "imperios necesara" ?
Ca sa te plimbi cu trenul de la Cotroceniunde si pe unde ?
In ceea ce priveste cresterea de capacitate de operare pe Otopeni cred ca companiile aeriene se orienteaza dupa numarul de cereri de bilete si nu dupa posibilitatile de transfer aeroport - oras.
Sa ramanem in limitele rezonabile, te rog, sa nu facem din Otopeni buricul Pamantului ca ne facem de ras.
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Grigore
Singurul lucru cu adevart ridicol in lumea reala - nu si in Romania - este sa fii lipsit de viziune. In Romania, pentru ca valorile sunt inca pe dos, ridicol este sa ai viziune. Adica este ridicol sa te gandesti de acum la problemele pe care le vei avea peste 10-15-20 ani. Cum la fel, in Romania este ridicol sa spui ca peste 5 ani sau peste 10 ani lucrurile vor fi radical diferite de azi. Multi traiesc cu convingerea ca mare lucru nu se va schimba in 5-10 ani, chiar daca isi dau seama ca viata noastra din 2012 este radical diferita de 2008-2005-2002. Si cu toate astea sunt incapabili sa extrapoleze in viitor. Dar nici nu se abtin sa-i ridiculizeze pe cei care o fac.
Intr-o lume normala intrebarea ta este absolut ridicola, daca nu penibila. In Romania insa ridicol sunt eu care-ti explic evidenta.
Intr-o lume normala Bucurestiul are nevoie de o capacitate de primire feroviara de vreo 4 ori mai mare decat are acum. Asta fara a include terminalele de mare viteza. Stiu, tu si multii altii sunteti convinsi ca asta nu se va intampla in urmatorii 50 de ani, tot asa cum in 2000 erati absolut convinsi ca Romania nu o sa aiba niciodata autostrazi. In nici un caz 500 km pana in 2012 sau ~1000 pana in 2014. Dar revenind, cum Gara de Nord in afara de 6-8 linii subterane si alea pentru traficul de tranzit nu mai are unde sa se extinda, se pune problema de a realiza cel putin inca 2-3 gari in oras care sa ne aduca la o capacitatea normala. Una dintre gari este Oborul, care trebuie upgradata. Ne mai lipsesc 2! Una este Razoare si s-ar putea sa ne descurcam asa la orizontul lui 2020-2030. Dar prin 2040 va mai fi necesara si a patra gara centrala.
Ma rog, vorbesc mult prea avansat pentru capacitatea de anticipare a multora, asa ca mai bine s-o lasam asa.
Crezi eronat. Companiile aeriene au strategii de eficientizare a zborurilor pe termen mediu si lung, care privesc intotdeauna perspective de minim 5-10 ani. Daca infrastructura unui aeroport permite dezvoltarea unui HUB, atunci companiile isi creeaza un hub acolo. Iar Otopeniul ar fi numai bun, pentru ca-i ieftin. Insa n-are infrastructura conexa. Deci este ignorat.
andrei11 wrote:
Sa ramanem in limitele rezonabile, te rog, sa nu facem din Otopeni buricul Pamantului ca ne facem de ras.
Singurul lucru cu adevart ridicol in lumea reala - nu si in Romania - este sa fii lipsit de viziune. In Romania, pentru ca valorile sunt inca pe dos, ridicol este sa ai viziune. Adica este ridicol sa te gandesti de acum la problemele pe care le vei avea peste 10-15-20 ani. Cum la fel, in Romania este ridicol sa spui ca peste 5 ani sau peste 10 ani lucrurile vor fi radical diferite de azi. Multi traiesc cu convingerea ca mare lucru nu se va schimba in 5-10 ani, chiar daca isi dau seama ca viata noastra din 2012 este radical diferita de 2008-2005-2002. Si cu toate astea sunt incapabili sa extrapoleze in viitor. Dar nici nu se abtin sa-i ridiculizeze pe cei care o fac.
andrei11 wrote:
Pana aici e in regula, dar de ce :Grigore wrote:
Fantezie sau nu, gara de la Razoare se va realiza in cele din urma, fiind imperios necesara.
Adica cum "imperios necesara" ?
Ca sa te plimbi cu trenul de la Cotroceniunde si pe unde ?
Intr-o lume normala intrebarea ta este absolut ridicola, daca nu penibila. In Romania insa ridicol sunt eu care-ti explic evidenta.
Intr-o lume normala Bucurestiul are nevoie de o capacitate de primire feroviara de vreo 4 ori mai mare decat are acum. Asta fara a include terminalele de mare viteza. Stiu, tu si multii altii sunteti convinsi ca asta nu se va intampla in urmatorii 50 de ani, tot asa cum in 2000 erati absolut convinsi ca Romania nu o sa aiba niciodata autostrazi. In nici un caz 500 km pana in 2012 sau ~1000 pana in 2014. Dar revenind, cum Gara de Nord in afara de 6-8 linii subterane si alea pentru traficul de tranzit nu mai are unde sa se extinda, se pune problema de a realiza cel putin inca 2-3 gari in oras care sa ne aduca la o capacitatea normala. Una dintre gari este Oborul, care trebuie upgradata. Ne mai lipsesc 2! Una este Razoare si s-ar putea sa ne descurcam asa la orizontul lui 2020-2030. Dar prin 2040 va mai fi necesara si a patra gara centrala.
Ma rog, vorbesc mult prea avansat pentru capacitatea de anticipare a multora, asa ca mai bine s-o lasam asa.
andrei11 wrote:
In ceea ce priveste cresterea de capacitate de operare pe Otopeni cred ca companiile aeriene se orienteaza dupa numarul de cereri de bilete si nu dupa posibilitatile de transfer aeroport - oras.
Crezi eronat. Companiile aeriene au strategii de eficientizare a zborurilor pe termen mediu si lung, care privesc intotdeauna perspective de minim 5-10 ani. Daca infrastructura unui aeroport permite dezvoltarea unui HUB, atunci companiile isi creeaza un hub acolo. Iar Otopeniul ar fi numai bun, pentru ca-i ieftin. Insa n-are infrastructura conexa. Deci este ignorat.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Mircea G
Iarasi discutii despre necesitatea a 14 gari si asta in timp ce traficul pe calea ferata scade , scade , iar la noi in RO , nu va creste nici peste 30 de ani ....
Iarasi discutii despre necesitatea a 14 gari si asta in timp ce traficul pe calea ferata scade , scade , iar la noi in RO , nu va creste nici peste 30 de ani ....
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Nightwolf
Cumpara Diaconescu si CFR Calatori si CFR Marfa si p`orma o sa facem cate o gara pt fiecare sector ... tot la licitatie cu strigare ...
P.S.: Nu e gresit sa ai viziuni ... in limbaj popular te-ai numi vizionar ... Nu e interzis sa visezi --> vei demonstra ca esti visator, cateodata e chiar frumos .... DAR E PENIBIL sa sustii proiecte fara acoperire economica de niciun fel..
Cumpara Diaconescu si CFR Calatori si CFR Marfa si p`orma o sa facem cate o gara pt fiecare sector ... tot la licitatie cu strigare ...
P.S.: Nu e gresit sa ai viziuni ... in limbaj popular te-ai numi vizionar ... Nu e interzis sa visezi --> vei demonstra ca esti visator, cateodata e chiar frumos .... DAR E PENIBIL sa sustii proiecte fara acoperire economica de niciun fel..
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Grigore
Stii ca noi azi n-avem autostrazi din cauza unora care prin anii '90 - si nu ma refer la celebra declaratie a lui Basescu, ci la mentalul colectiv de atunci - spunea fix ca tine azi ca in Romania e o tampenie sa construiesti autostrazi ca noi n-avem trafic suficient si nici n-o sa avem in urmatorii 30 de ani. Ai vreun mesaj sa le trimiti inapoi in timp acelor tantalai de atunci?
Tu si altii ca tine sunteti o specie de oameni pe care desi viata va da cu capul de zid in mod repetat cu aceeasi problema, tot nu va schimbati mentalitatea. Cota de piata a traficului feroviar scade in Romania de 20 de ani pentru ca noi de 20 de ani in Romania facem lucrurile numai pe dos fata de cum e normal. In restul lumii cota de piata a transportului feroviar creste. Iar politicile guvernelor lumii sunt de sustinere a cresterii cotei transportului feroviar.
Ceea ce nu pricepi tu/voi este ca si in Romania va veni vremea normalitatii. Si cu cat mai tarziu vom incepe sa actionam ca niste oameni care au o tara, cu atat vom fi prinsi mai in ofsaid. Si ne vom trezi iar peste 10 ani ca stam blocati in trenuri care n-au in ce gari sa traga, tot asa cum azi stam blocati in masini in Drumul Taberei ca nu-i metrou. Si-n felul asta inteligent, ne petrecem viata la coada, ca suntem destepti.
Deci da inteligentule, intr-o tara normala, Bucurestiul ar avea minim 4 gari importante si retea de tren urban.
Mircea G wrote:
Iarasi discutii despre necesitatea a 14 gari si asta in timp ce traficul pe calea ferata scade , scade , iar la noi in RO , nu va creste nici peste 30 de ani ....
Stii ca noi azi n-avem autostrazi din cauza unora care prin anii '90 - si nu ma refer la celebra declaratie a lui Basescu, ci la mentalul colectiv de atunci - spunea fix ca tine azi ca in Romania e o tampenie sa construiesti autostrazi ca noi n-avem trafic suficient si nici n-o sa avem in urmatorii 30 de ani. Ai vreun mesaj sa le trimiti inapoi in timp acelor tantalai de atunci?
Tu si altii ca tine sunteti o specie de oameni pe care desi viata va da cu capul de zid in mod repetat cu aceeasi problema, tot nu va schimbati mentalitatea. Cota de piata a traficului feroviar scade in Romania de 20 de ani pentru ca noi de 20 de ani in Romania facem lucrurile numai pe dos fata de cum e normal. In restul lumii cota de piata a transportului feroviar creste. Iar politicile guvernelor lumii sunt de sustinere a cresterii cotei transportului feroviar.
Ceea ce nu pricepi tu/voi este ca si in Romania va veni vremea normalitatii. Si cu cat mai tarziu vom incepe sa actionam ca niste oameni care au o tara, cu atat vom fi prinsi mai in ofsaid. Si ne vom trezi iar peste 10 ani ca stam blocati in trenuri care n-au in ce gari sa traga, tot asa cum azi stam blocati in masini in Drumul Taberei ca nu-i metrou. Si-n felul asta inteligent, ne petrecem viata la coada, ca suntem destepti.
Deci da inteligentule, intr-o tara normala, Bucurestiul ar avea minim 4 gari importante si retea de tren urban.
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Grigore
Vai, ce ironic suntem E fix cum am zis. In Romania e intotdeauna in fata fudulilor e penibil ala care judeca normal. Nu ma mira...
Nightwolf wrote:
Cumpara Diaconescu si CFR Calatori si CFR Marfa si p`orma o sa facem cate o gara pt fiecare sector ... tot la licitatie cu strigare ...
P.S.: Nu e gresit sa ai viziuni ... in limbaj popular te-ai numi vizionar ... Nu e interzis sa visezi --> vei demonstra ca esti visator, cateodata e chiar frumos .... DAR E PENIBIL sa sustii proiecte fara acoperire economica de niciun fel..
Vai, ce ironic suntem E fix cum am zis. In Romania e intotdeauna in fata fudulilor e penibil ala care judeca normal. Nu ma mira...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
subway guru
Hai, va rog eu mult sa nu va 'inflamati' aiurea, suntem toti suficient de inteligenti si de decenti ca sa putem discuta cu calm si intelepciune despre lucrurile 'care ne dor'...
Hai, va rog eu mult sa nu va 'inflamati' aiurea, suntem toti suficient de inteligenti si de decenti ca sa putem discuta cu calm si intelepciune despre lucrurile 'care ne dor'...
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
telvanni
Primaria va construi un pasaj subteran la intersectia soselei Pantelimon cu Bulevardul Chisinau. Costul - 30 milioane euro
link: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... e-euro.htm
Primaria va construi un pasaj subteran la intersectia soselei Pantelimon cu Bulevardul Chisinau. Costul - 30 milioane euro
Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat vineri cheltuirea sumei de 30 de milioane de euro pentru construirea unui pasaj subteran la intersectia soselei Pantelimon cu Bulevardul Chisinau.
Pentru realizarea pasajului sunt propuse doua solutii.
Prima dintre ele nu presupune expropieri dar circulatia tramvaielor este mentinuta la suprafata, pe directia Bd Chisinau - Soseaua Pantelimon si nu permite amplasarea unei viitoare linii de tramvai pe axul drumului.
A doua solutie permite mentinerea circulatiei la suprafata pe directia Bulevardul Chisinau - Soseaua Pantelimon cat si rezervarea in axul central al pasajului a spatiului necesar unei noi linii de tramvai pe directia Doamna Ghica - Bulevardul Chisinau.
In cel de-al doilea caz ar rezulta costuri suplimentare din cauza demolarii complexului agro-industrial Delfinului, expropierea a jumatate din terenul aferent constructiei si despagubirea agentilor comerciali ce-si desfasoara activitatea in aceasta cladire.
In hotarare se recomanda realizarea solutiei numarul 1, care presupune o lungime a pasajului de 373 metri, rampa nordica avand o lungime de 124 metri iar cea sudica de 165 metri.
Solutia numarul doi ar presupune o lungime a pasajului de 415 metri.
link: http://www.hotnews.ro/stiri-administrat ... e-euro.htm
- andrei11
-
Posted:
-
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
realistul
Se poate face un gang prin el cu intrare in pasaj si spatiile pierdute sa le recupereze prin construirea unui etaj .
Se poate face un gang prin el cu intrare in pasaj si spatiile pierdute sa le recupereze prin construirea unui etaj .
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
PinkyHog
Dragut! Eu as aplica pentru solutia 2.
Dar iata ca revin pe masa alesilor locali niste planuri vechi de pe vremea lu' nea Nicu. Asta e unul din cele 3 pasaje din 'salba' pe care dorea dumnealui sa le faca pe axa Socului (Chisinau) - Doamna Ghica. E bine totusi ca s-a facut ce era de maxima importanta: 'saltul' peste calea ferata.
Dragut! Eu as aplica pentru solutia 2.
Dar iata ca revin pe masa alesilor locali niste planuri vechi de pe vremea lu' nea Nicu. Asta e unul din cele 3 pasaje din 'salba' pe care dorea dumnealui sa le faca pe axa Socului (Chisinau) - Doamna Ghica. E bine totusi ca s-a facut ce era de maxima importanta: 'saltul' peste calea ferata.
- sage
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
sage
E amuzant pentru ca nimeni nu-l crede pe oprescu, dar adevarul este ca pasajul e necesar. Intersectia respectiva este foarte aglomerata la orele de trafic maxim si asta fara existenta pasajului peste calea ferata (strapungerea Doamna Ghica - Pantelimon). Cand acesta se va deschide o sa fie un cosmar sa treci prin aceasta intersectie.
Hotararea CLMB http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/08_20120928.pdf
E amuzant pentru ca nimeni nu-l crede pe oprescu, dar adevarul este ca pasajul e necesar. Intersectia respectiva este foarte aglomerata la orele de trafic maxim si asta fara existenta pasajului peste calea ferata (strapungerea Doamna Ghica - Pantelimon). Cand acesta se va deschide o sa fie un cosmar sa treci prin aceasta intersectie.
Hotararea CLMB http://www4.pmb.ro/wwwt/institutii/CGMB/sedinte/ordinea_de_zi/db/08_20120928.pdf
- realistul
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
realistul
E absolut necesar, la fel ca in multe alte intersectii, acest pasaj dar sa le termine naibii pe alea incepute gen Mihai Bravu, Eroii Revolutiei(pietonal), Piata Sudului care incepe dar nu incepe. Apropo a-ti vazut cursul euro? Cat este euro acum? 4,5331lei.
E absolut necesar, la fel ca in multe alte intersectii, acest pasaj dar sa le termine naibii pe alea incepute gen Mihai Bravu, Eroii Revolutiei(pietonal), Piata Sudului care incepe dar nu incepe. Apropo a-ti vazut cursul euro? Cat este euro acum? 4,5331lei.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Stiri, proiecte, perspective
Costin
Decat sa ramana gainaria aia de sicana la noua strapungere, mai bine demoleaza piata si fac o strada dreapta, cu posibilitate de linie de tramvai in pasaj si toate celelalte, eliberandu'se o zona aproximativ triunghiulara ocupata acum de sicana strapungerii, unde n'au decat sa faca piata, parcare, piata peste parcare, parcare peste piata etc etc etc.
Despagubirea comerciantilor... hm, pentru marfa pe care o detin cu acte sau pentru toata?
Decat sa ramana gainaria aia de sicana la noua strapungere, mai bine demoleaza piata si fac o strada dreapta, cu posibilitate de linie de tramvai in pasaj si toate celelalte, eliberandu'se o zona aproximativ triunghiulara ocupata acum de sicana strapungerii, unde n'au decat sa faca piata, parcare, piata peste parcare, parcare peste piata etc etc etc.
Despagubirea comerciantilor... hm, pentru marfa pe care o detin cu acte sau pentru toata?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii
•
Choose destination