Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 634789 views
📖 Pagination options
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
133 313
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...+metrou+Ga
S-au repezit ca ulii pe o stire demna de trilulilu.
Plus formularea care ma face sa cred ca cineva i-a scris trunchiuri de propozitii concatenate aleator. Altfel nu vad cu ar iesi "metrorex este in situatia in care proiectul de lege bla bla bla". Proiectul este in situatia de "depus". Si atat. Metrorex nu este in nici o situatie. Parca se exprima prescolarii.
De M5 au uitat cu totul. Expira termenul pentru fonduri europene si facem stranduri in statii. Eorilor 2, Parc si Rau in continuare nu au nici planseu superior si nici toti peretii mulati.
Bineteles, ca per totalul general este inca un bluf dintr-o serie lunga, caci totul sta in conjunctia "daca". Eventual pot sa forteze pentru expropieri, ca alea se fac primele (si cum boom-ul imobiliar s-a dus pe copca singura sansa sa mai ia unii ceva pe terenuri este asta) dupa care... adio.
http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actua...+metrou+Ga
S-au repezit ca ulii pe o stire demna de trilulilu.
Plus formularea care ma face sa cred ca cineva i-a scris trunchiuri de propozitii concatenate aleator. Altfel nu vad cu ar iesi "metrorex este in situatia in care proiectul de lege bla bla bla". Proiectul este in situatia de "depus". Si atat. Metrorex nu este in nici o situatie. Parca se exprima prescolarii.
De M5 au uitat cu totul. Expira termenul pentru fonduri europene si facem stranduri in statii. Eorilor 2, Parc si Rau in continuare nu au nici planseu superior si nici toti peretii mulati.
Bineteles, ca per totalul general este inca un bluf dintr-o serie lunga, caci totul sta in conjunctia "daca". Eventual pot sa forteze pentru expropieri, ca alea se fac primele (si cum boom-ul imobiliar s-a dus pe copca singura sansa sa mai ia unii ceva pe terenuri este asta) dupa care... adio.
- Allex
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Allex
Din click in click, iata peste ce am dat.
http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar...6-14292436
As vrea sa spun ca suna promitator.
Din click in click, iata peste ce am dat.
http://www.promotor.ro/masini-noi/dosar...6-14292436
As vrea sa spun ca suna promitator.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
As vrea sa spun ca suna a blablabla.
E o harta made in 2000, a se vedea si M 6 care ajunge (si) la Piata Victoriei.
E blablabla, se vede de la o posta.
As vrea sa spun ca suna a blablabla.
E o harta made in 2000, a se vedea si M 6 care ajunge (si) la Piata Victoriei.
E blablabla, se vede de la o posta.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/lift-la-pret-de...33024.html
Se schimbă scările rulante la metrou. Pentru un singur escalator, Metrorex plătește 160.000 euro
Metrorex vrea să schimbe scările rulante de la stația de metrou Dristor 1, cu o vechime de 19 ani. Conform descrierii făcute de reprezentanții Metrorex, scările rulante din această stație constituie un adevărat pericol public. De altfel, ele au și fost scoase din funcțiune pentru a nu pune în pericol călătorii. Pentru noul escalator și serviciile de montare ale acestuia în stație, Metrorex este dispusă să plătească 160.000 euro.
Metrorex vrea să schimbe scările rulante de la stația de metrou Dristor 1, care au o vechime de 19 ani. Conform descrierii făcute de reprezentanții Metrorex în caietul de sarcini, scările rulante din această stație constituie un adevărat pericol public. De altfel, ele au și fost scoase din funcțiune pentru a nu pune în pericol călătorii.
"Escalatorul existent este de fabricație Koncar (Croația) și a fost montat în 1996. Acesta are perioada de amortizare depășită. În urma reviziilor s-au constatat următoarele: uzuri peste limitele admise ale lanțului port-trepte, uzură accentuată a elementelor sistemului de frânare, numeroase fisuri ale umerilor treptelor (...) Menționăm următoarele: compania Koncar nu mai produce scări rulante, iar acest lucru duce la imposibilitatea achiziționării de piese de schimb", se precizează în caietul de sarcini.
Noile scări rulante vor avea o înălțime de transport de 5,2 metri, o înclinare de 30 de grade și o viteză de deplasare de 0,65 m/s. De asemenea escalatorul va avea o capacitate de transport de 11.900 persoane pe oră și o durată de funcționare de maxim 20 de ore/zi.
"Amplasamentul escalatorului în stația de metrou Dristor 1 este la nivel de peron în capătul care face legătura cu stația Dristor 2 și rezolvă transportul călătorilor de la nivel de peron la nivel zona de legătură cu pasajul existent între cele două stații", se menționează în caietul de sarcini.
Pentru furnizarea, montarea și punerea în functiune a unui escalator, Metrorex este dispusă să plătească 719.000 lei cu TVA (aproximativ 160.000 euro).
Contractul are o durată de 4 luni.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/lift-la-pret-de...33024.html
Se schimbă scările rulante la metrou. Pentru un singur escalator, Metrorex plătește 160.000 euro
Metrorex vrea să schimbe scările rulante de la stația de metrou Dristor 1, cu o vechime de 19 ani. Conform descrierii făcute de reprezentanții Metrorex, scările rulante din această stație constituie un adevărat pericol public. De altfel, ele au și fost scoase din funcțiune pentru a nu pune în pericol călătorii. Pentru noul escalator și serviciile de montare ale acestuia în stație, Metrorex este dispusă să plătească 160.000 euro.
Metrorex vrea să schimbe scările rulante de la stația de metrou Dristor 1, care au o vechime de 19 ani. Conform descrierii făcute de reprezentanții Metrorex în caietul de sarcini, scările rulante din această stație constituie un adevărat pericol public. De altfel, ele au și fost scoase din funcțiune pentru a nu pune în pericol călătorii.
"Escalatorul existent este de fabricație Koncar (Croația) și a fost montat în 1996. Acesta are perioada de amortizare depășită. În urma reviziilor s-au constatat următoarele: uzuri peste limitele admise ale lanțului port-trepte, uzură accentuată a elementelor sistemului de frânare, numeroase fisuri ale umerilor treptelor (...) Menționăm următoarele: compania Koncar nu mai produce scări rulante, iar acest lucru duce la imposibilitatea achiziționării de piese de schimb", se precizează în caietul de sarcini.
Noile scări rulante vor avea o înălțime de transport de 5,2 metri, o înclinare de 30 de grade și o viteză de deplasare de 0,65 m/s. De asemenea escalatorul va avea o capacitate de transport de 11.900 persoane pe oră și o durată de funcționare de maxim 20 de ore/zi.
"Amplasamentul escalatorului în stația de metrou Dristor 1 este la nivel de peron în capătul care face legătura cu stația Dristor 2 și rezolvă transportul călătorilor de la nivel de peron la nivel zona de legătură cu pasajul existent între cele două stații", se menționează în caietul de sarcini.
Pentru furnizarea, montarea și punerea în functiune a unui escalator, Metrorex este dispusă să plătească 719.000 lei cu TVA (aproximativ 160.000 euro).
Contractul are o durată de 4 luni.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cine-sunt-direc...32945.html
Directorii de la metrou au salarii de peste 200.000 de euro pe an. Ce venituri medii au angajații
SALARII METROREX. Directorii de la Metrorex au încasat, într-un singur an, salarii de peste 200.000 de euro. Potrivit situaţiilor financiare publicate de compania de transport subteran în anul 2014, cei zece şefi care s-au aflat la conducerea instituţiei anul trecut, au obţinut în medie salarii brute lunare de circa 2.000 euro fiecare. Nu stau tocmai rău nici ceilalţi angajaţi pentru care Metrorex a suportat, în medie, cheltuieli salariale de 1.350 euro de persoană. Trebuie precizat faptul că Metrorex a scumpit călătoria cu metroul în această primăvară şi a eliminat unul dintre cele mai utilizate abonamente de transport, în ciuda numeroaselor proteste organizate de călători în Capitală.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/cine-sunt-direc...32945.html
Directorii de la metrou au salarii de peste 200.000 de euro pe an. Ce venituri medii au angajații
SALARII METROREX. Directorii de la Metrorex au încasat, într-un singur an, salarii de peste 200.000 de euro. Potrivit situaţiilor financiare publicate de compania de transport subteran în anul 2014, cei zece şefi care s-au aflat la conducerea instituţiei anul trecut, au obţinut în medie salarii brute lunare de circa 2.000 euro fiecare. Nu stau tocmai rău nici ceilalţi angajaţi pentru care Metrorex a suportat, în medie, cheltuieli salariale de 1.350 euro de persoană. Trebuie precizat faptul că Metrorex a scumpit călătoria cu metroul în această primăvară şi a eliminat unul dintre cele mai utilizate abonamente de transport, în ciuda numeroaselor proteste organizate de călători în Capitală.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Interesanta stire....
Deci panourile publicitareimense care s-au montat si uratesc statiile sunt mai mari decat trebuia ? Si nici macar nu platesc .... Contract "a la Metrorex"
http://www.metrorex.ro/_read389-1
09 Iulie 2015
Spectacular nu a respectat clauzele contractuale cu Metrorex si nu a achitat platile restante
Referitor la unele afirmatii aparute in presa, pentru o corecta informare a publicului, va comunicam urmatoarele:
Metrorex a notificat firma Spectacular OOH&Printing S.R.L. pentru respectarea contractului nr. 70/2011. Mai concret, Spectacular trebuie sa monteze suporturile publicitare cu forma si dimensiunile prevazute in Anexa 1 a contractului ce a facut obiectul licitatiei din 2011 si sa achite platile restante catre Metrorex.
Notificarea s-a realizat in urma constatarilor de nerespectare a clauzelor contractuale si in baza Hotararii Consiliului de Administratie al S.C. Metrorex S.A. - nr. 3/06.05.2015.
Interesanta stire....
Deci panourile publicitareimense care s-au montat si uratesc statiile sunt mai mari decat trebuia ? Si nici macar nu platesc .... Contract "a la Metrorex"
http://www.metrorex.ro/_read389-1
09 Iulie 2015
Spectacular nu a respectat clauzele contractuale cu Metrorex si nu a achitat platile restante
Referitor la unele afirmatii aparute in presa, pentru o corecta informare a publicului, va comunicam urmatoarele:
Metrorex a notificat firma Spectacular OOH&Printing S.R.L. pentru respectarea contractului nr. 70/2011. Mai concret, Spectacular trebuie sa monteze suporturile publicitare cu forma si dimensiunile prevazute in Anexa 1 a contractului ce a facut obiectul licitatiei din 2011 si sa achite platile restante catre Metrorex.
Notificarea s-a realizat in urma constatarilor de nerespectare a clauzelor contractuale si in baza Hotararii Consiliului de Administratie al S.C. Metrorex S.A. - nr. 3/06.05.2015.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/introducerea-un...34391.html
Introducerea unui program de noapte la metrou? Imposibilă! Care sunt motivele invocate de Metrorex
O mare parte a bucureștenilor susțin că metroul din Capitală ar trebui să circule non-stop sau să aibă programul prelungit. O petiție online în acest sens a fost deja lansată. Cu toate acestea, Metrorex susține că acest lucru nu se poate realiza.
Capitala deține singurul sistem de transport în comun subteran din România. Peste 600.000 de bucureșteni circulă zilnic cu metroul, pe care îl caracterizează ca fiind cel mai rapid și sigur mijloc de transport în comun, dar și scump.
Mulți dintre cei care folosesc zilnic transportul în comun din subteran susțin că Metrorex ar trebui să introducă trenuri de circulație non-stop sau, măcar, să prelungească programul acestora, seara.
Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, Metrorex susține că acest lucru nu se poate întâmpla, întrucât după retragerea trenurilor din circulație, începând cu ora 00:00 și până la ora 04:30, personalul companiei realizează mai multe activități de întreținere: „Programul de circulație a trenurilor de metrou pentru publicul călător este între orele 05:00-23:00. După această oră, trenurile se retrag din circulație. Pentru asigurarea în condiții de maximă securitate a transportului de călători, în perioada nopții (în intervalul orar 00:00-04:30), se efectueaza un program de revizii, întreținere și reparații a instalațiilor și construcțiilor. Din acest motiv nu este posibilă prelungirea programului de circulație a trenurilor de metrou”, se arată în răspunsul Metrorex.
Bucureștenii nu sunt mulțumiți de faptul că metroul se închide la ora 23:00, cei mai mulți dintre aceștia insistând asupra faptului că metroul ar trebui să circule non-stop, sau cu program prelungit. Printre argumentele aduse de bucureșteni se numără faptul că foarte mulți dintre aceștia lucrează în ture de noapte.
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/introducerea-un...34391.html
Introducerea unui program de noapte la metrou? Imposibilă! Care sunt motivele invocate de Metrorex
O mare parte a bucureștenilor susțin că metroul din Capitală ar trebui să circule non-stop sau să aibă programul prelungit. O petiție online în acest sens a fost deja lansată. Cu toate acestea, Metrorex susține că acest lucru nu se poate realiza.
Capitala deține singurul sistem de transport în comun subteran din România. Peste 600.000 de bucureșteni circulă zilnic cu metroul, pe care îl caracterizează ca fiind cel mai rapid și sigur mijloc de transport în comun, dar și scump.
Mulți dintre cei care folosesc zilnic transportul în comun din subteran susțin că Metrorex ar trebui să introducă trenuri de circulație non-stop sau, măcar, să prelungească programul acestora, seara.
Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, Metrorex susține că acest lucru nu se poate întâmpla, întrucât după retragerea trenurilor din circulație, începând cu ora 00:00 și până la ora 04:30, personalul companiei realizează mai multe activități de întreținere: „Programul de circulație a trenurilor de metrou pentru publicul călător este între orele 05:00-23:00. După această oră, trenurile se retrag din circulație. Pentru asigurarea în condiții de maximă securitate a transportului de călători, în perioada nopții (în intervalul orar 00:00-04:30), se efectueaza un program de revizii, întreținere și reparații a instalațiilor și construcțiilor. Din acest motiv nu este posibilă prelungirea programului de circulație a trenurilor de metrou”, se arată în răspunsul Metrorex.
Bucureștenii nu sunt mulțumiți de faptul că metroul se închide la ora 23:00, cei mai mulți dintre aceștia insistând asupra faptului că metroul ar trebui să circule non-stop, sau cu program prelungit. Printre argumentele aduse de bucureșteni se numără faptul că foarte mulți dintre aceștia lucrează în ture de noapte.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
URANUS
Sursa: B365.RO
Metrorex vrea să îmbunătăţească eficienţa energetică a metroului. Proiectul companiei
Politica energetică a României, programele, tehnologiile şi soluţiile implementării ei au fost dezbătute pe 8 octombrie 2015, în cadrul celei de-a treia conferinţe a Forumului Român de Eficienţă Energetică, organizată de GOVNET.
Directorul general al societăţii, Cătălin HOMOR, a prezentat în cadrul conferinţei proiectul Metroul Verde Eficienţă Energetică, evidenţiind efortul METROREX de a îmbunătăţi eficienţa energetică a metroului: " Suntem permanent preocupaţi de
asigurarea investiţiilor pentru creşterea capacităţii de dezvoltare tehnologică, modernizăm metroul cu substaţii electrice de tracţiune dotate cu echipamente eficiente din punct de vedere energetic, utilizăm iluminatul cu surse LED – cu un consum redus de energie" a declarat Cătălin HOMOR.
La conferinţă au participat cele mai importante companii, autorităţi guvernamentale, reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale şi locale, iar concluziile au relevat atât preocuparea tuturor participanţilor pentru realizarea obiectivelor propuse cât şi oportunităţi crescute de investiţii în domeniul eficienţei energetice, se arată în comunicatul de presă remis B365.ro.
http://www.b365.ro/metrorex-vrea-sa-imb...Io8j5.dpuf
Sursa: B365.RO
Metrorex vrea să îmbunătăţească eficienţa energetică a metroului. Proiectul companiei
Politica energetică a României, programele, tehnologiile şi soluţiile implementării ei au fost dezbătute pe 8 octombrie 2015, în cadrul celei de-a treia conferinţe a Forumului Român de Eficienţă Energetică, organizată de GOVNET.
Directorul general al societăţii, Cătălin HOMOR, a prezentat în cadrul conferinţei proiectul Metroul Verde Eficienţă Energetică, evidenţiind efortul METROREX de a îmbunătăţi eficienţa energetică a metroului: " Suntem permanent preocupaţi de
asigurarea investiţiilor pentru creşterea capacităţii de dezvoltare tehnologică, modernizăm metroul cu substaţii electrice de tracţiune dotate cu echipamente eficiente din punct de vedere energetic, utilizăm iluminatul cu surse LED – cu un consum redus de energie" a declarat Cătălin HOMOR.
La conferinţă au participat cele mai importante companii, autorităţi guvernamentale, reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale şi locale, iar concluziile au relevat atât preocuparea tuturor participanţilor pentru realizarea obiectivelor propuse cât şi oportunităţi crescute de investiţii în domeniul eficienţei energetice, se arată în comunicatul de presă remis B365.ro.
http://www.b365.ro/metrorex-vrea-sa-imb...Io8j5.dpuf
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
subway guru
Niciun metrou din lume nu circula non-stop...
Pentru siguranta circulatiei calatorilor pauza de noapte este minimul necesar pentru mentenanta...
Noctambulii au alternative, transportul cu liniile de noapte si taxiul...
Daca lucrezi noaptea, beneficiezi legal de spor de noapte la salarizare tocmai ca sa-ti acopere efortul si cheltuielile suplimentare...
Nu mai vorbim ca noaptea traficul de suprafata este aproape cvasi-inexistent, deci circulatia in subteran nu se justifica economic...neam!
Petitionistii au tot dreptul sa ceara...dar prost nu e cine cere, ci cine 'da' in mod nejustificat!
Si n-am inteles afirmatia aia 'la modul general' cu bucurestenii sunt nemultumiti...care bucuresteni?...betivanii si drogomanii aia 'pasaret de noapte' din centrul vechi???...ori oltenii cu cobilitza care vor sa ajunga in piata la Obor inainte de rasaritul soarelui?
Firmele private care au program de noapte au si solutiile potrivite pentru adusul/plecatul angajatilor de acasa la 'fabrica', e obligatia lor...daca nu...e tot treaba lor!
URANUS wrote:
Sursa: B365.RO
http://www.b365.ro/mobi/introducerea-un...34391.html
Introducerea unui program de noapte la metrou? Imposibilă! Care sunt motivele invocate de Metrorex
O mare parte a bucureștenilor susțin că metroul din Capitală ar trebui să circule non-stop sau să aibă programul prelungit. O petiție online în acest sens a fost deja lansată. Cu toate acestea, Metrorex susține că acest lucru nu se poate realiza.
Capitala deține singurul sistem de transport în comun subteran din România. Peste 600.000 de bucureșteni circulă zilnic cu metroul, pe care îl caracterizează ca fiind cel mai rapid și sigur mijloc de transport în comun, dar și scump.
Mulți dintre cei care folosesc zilnic transportul în comun din subteran susțin că Metrorex ar trebui să introducă trenuri de circulație non-stop sau, măcar, să prelungească programul acestora, seara.
Într-un răspuns la solicitarea B365.ro, Metrorex susține că acest lucru nu se poate întâmpla, întrucât după retragerea trenurilor din circulație, începând cu ora 00:00 și până la ora 04:30, personalul companiei realizează mai multe activități de întreținere: „Programul de circulație a trenurilor de metrou pentru publicul călător este între orele 05:00-23:00. După această oră, trenurile se retrag din circulație. Pentru asigurarea în condiții de maximă securitate a transportului de călători, în perioada nopții (în intervalul orar 00:00-04:30), se efectueaza un program de revizii, întreținere și reparații a instalațiilor și construcțiilor. Din acest motiv nu este posibilă prelungirea programului de circulație a trenurilor de metrou”, se arată în răspunsul Metrorex.
Bucureștenii nu sunt mulțumiți de faptul că metroul se închide la ora 23:00, cei mai mulți dintre aceștia insistând asupra faptului că metroul ar trebui să circule non-stop, sau cu program prelungit. Printre argumentele aduse de bucureșteni se numără faptul că foarte mulți dintre aceștia lucrează în ture de noapte.
Niciun metrou din lume nu circula non-stop...
Pentru siguranta circulatiei calatorilor pauza de noapte este minimul necesar pentru mentenanta...
Noctambulii au alternative, transportul cu liniile de noapte si taxiul...
Daca lucrezi noaptea, beneficiezi legal de spor de noapte la salarizare tocmai ca sa-ti acopere efortul si cheltuielile suplimentare...
Nu mai vorbim ca noaptea traficul de suprafata este aproape cvasi-inexistent, deci circulatia in subteran nu se justifica economic...neam!
Petitionistii au tot dreptul sa ceara...dar prost nu e cine cere, ci cine 'da' in mod nejustificat!
Si n-am inteles afirmatia aia 'la modul general' cu bucurestenii sunt nemultumiti...care bucuresteni?...betivanii si drogomanii aia 'pasaret de noapte' din centrul vechi???...ori oltenii cu cobilitza care vor sa ajunga in piata la Obor inainte de rasaritul soarelui?
Firmele private care au program de noapte au si solutiile potrivite pentru adusul/plecatul angajatilor de acasa la 'fabrica', e obligatia lor...daca nu...e tot treaba lor!
- andrei11
-
Posted:
-
- t530
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
t530
http://www.reportervirtual.ro/2015/10/vocea-din-metrou-lansata-de-pro-tv-a-invins-metrorex.html
http://www.reportervirtual.ro/2015/10/vocea-din-metrou-lansata-de-pro-tv-a-invins-metrorex.html
„Vocea din metrou”, lansată de PRO TV, a învins Metrorex
Actriţa Isabela Neamţu a câştigat procesul intentat Metrorex după ce compania i-a folosit vocea timp de 7 ani fără a o remunera pentru acest lucru.
Actriţa era „vocea din metrou” cea care îi anunţa pe călători ce staţie urmează precum şi toate informaţiile necesare călătorilor. Ea a participat la un casting pe care l-a şi câştigat dar Metrorex nu a mai anunţat-o pentru acest lucru. Anunţată de un coleg care i-a recunoscut vocea, actriţa şi-a cerut drepturileîn instanţă , ajungând să învingă sistemul după aproape 8 ani.
Isabela Neamţu a câştigat 4.300 de dolari după ce a cerut iniţial 170.000 de euro. Actriţa este cunoscută publicului larg din serialele de televiziune „Om bogat, om sărac”, „Vrei să fii mama mea?”, difuzate de PRO TV, din filmul „Francesca”, unde a apărut alături de Monica Bârlădeanu.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
Începe modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3
Metrorex face deja primii paşi pentru modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3. Instituţia caută consultant pentru lucrările de acest tip pe cele trei magistrale şi tronsoanele de legătură. Metrorex va introduce și 139 de automate de vândut titluri de călătorie, pe lângă cele 35 existente deja pe toate cele patru magistrale de metrou.
Metrorex achiziţionează servicii de "Consultanţă şi Dirigenţie de şantier pentru realizarea Obiectivului Modernizarea Instalaţiilor pe Magistralele 1, 2, 3 şi T.L de metrou, Instalaţii control acces".
Prin acest proiect vor fi modernizate din punct de vedere al instalaţiilor de control acces 41 de staţii de metrou şi 70 de zone de vestibul, vor fi instalate 1.352 de porţi de acces şi 139 de automate de vândut titluri de călătorie. Montarea automatelor de vândut cartele se va face în fiecare capăt de staţie.
Toate porţile de intrare şi 30% din cele de ieşire se vor echipa şi cu validatoare pentru cartele magnetice.
Punctele de vânzare a titlurilor de călătorie vor dispune de echipamente fiscalizate. Astfel, odată cu introducerea noilor automate, bucureştenii vor primi bon fiscal pentru călătoriile cu metroul în toate cele 41 de staţii incluse în contract.
În 2011, Metrorex a pus în funcţiune 35 de automate de vândut cartele, care au fost amplasate în staţii de pe cele toate patru magistrale. Staţiile în care se află acum automatele de vândut cartele sunt: Parc Bazilescu, Jiului, 1 Mai, Pacii, Gorjului, Dristor 1, Aviatorilor, Universitate, Basarab 2, Grozavesti, Berceni, Aparatorii Patriei, Piata Sudului, Eroii Revolutiei, Piata Unirii 1 si 2, Piata Romana, Aurel Vlaicu, Pipera, Republica, Titan, Nicolae Grigorescu 1, Eroilor, Preciziei, Lujerului, Crangasi, Gara de Nord 1, Piata Victoriei 2, Stefan cel Mare, Obor, Piata Iancului, 1 Decembrie 1918, Anghel Saligny.
Automatele de vândut cartele existente la metrou conţin un ecran de comanda (touch screen) care afişează un meniu în limbile română, engleză şi franceză. Aceste automate acceptă la plată atât carduri bancare emise sub sigla VISA şi MasterCard, cât şi cash, bancnote de 1, 5, 10, 50 lei şi monede de 10 şi 50 de bani.
Calatorii trebuie să introducă suma exactă a contravalorii legitimaţiei de călătorie solicitată deoarece automatul nu acordă rest. Odată cu cartelele, automatele eliberează şi chitanţe, însă nefiscale.
Metrorex: Noile instalaţii de acces la metrou vor diminua frauda
Potrivit caietului de sarcini al anunţului postat în SEAP, prin modernizarea instalaţiilor de control acces ale metroului pe cele trei magistrale se doreşte optimizarea accesului călătorilor în reţeaua existentă de transport cu metroul, a îmbunătăţiri evacuării în caz de necesitate şi a diminuării fraudei.
Potrivit Metrorex, după modernizarea instalaţiilor de acces, în situaţii de urgenţă evacuarea călătorilor din staţii se va face după un traseu obligatoriu prin secţiunile de intrare/ieşire, deblocarea porţilor urmând a fi făcută la o comandă şi/sau la întreruperea tensiunii de alimentare.
Contractul prevede că Metrorex va fi asistat de consultant în implementarea cu succes a Proiectului, atât din punct de vedere a duratei şi termenului de realizare, cât şi a încadrării în bugetul aprobat, în condiţiile asigurării standardelor de calitate.
Conform caietului de sarcini, serviciile care urmează a fi asigurate de consultant în cadrul contractului sunt:
a. acordarea de asistenţă Metrorex pentru activitatea corespunzătoare începerii execuţiei lucrărilor
b. supervizarea, urmărirea execuţiei lucrărilor cu înregistrarea şi raportarea progresului acestora
c. verificarea programului lunar de execuţie şi urmărirea respectării acestuia pe parcursul execuţiei
d. verificarea şi aprobarea detaliilor de execuţie, programelor de lucrări, instalaţiilor, echipamentelor, tehnicilor de construcţie şi a materialelor antreprenorului (controlul calitativ şi cantitativ), cu respectarea prevederilor contractului de execuţie
e. asigurarea instruirii personalului nominalizat de beneficiar pentru administrarea proiectului (echipa UIP)
f. asigurarea serviciilor de monitorizare/supervizare în perioada de garanţie acordată lucrărilor.
Activitatea consultantului în cadrul contractului se va structura în două etape, respectiv:
- etapa de supervizare a execuţiei lucrărilor pe o perioadă de 8 luni şi jumătate. Această activitate se va corela cu contractul de execuţie lucrări corespunzător punerii în funcţiune a obiectivului proiectului
- etapa de monitorizare pe perioada de garanţie acordată lucrărilor executate – pe o perioadă de 60 de luni, cuprinsă între recepţia la punerea în funcţiune şi recepţia finală.
Valoarea estimată a contractului este de aproape 1,86 milioane lei cu TVA inclus. Finanţarea contractului se va asigura din fonduri externe nerambursabile POS-T 2007-2013 şi de la bugetul de stat.
Consultantul va fi desemnat prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
Ofertele sau cererile de participare se depun până la 29 octombrie 2015, la ora 10.00, ofertele urmând a fi deschise în aceeaşi zi, la sediul Metrorex.
Avantajele sociale ale modernizării instalaţiilor de control acces sunt, potrivit Metrorex:
- creşterea calităţii vieţii prin îmbunătăţirea condiţiilor de transport cu metroul
- optimizarea accesului călătorilor în reţeaua de metrou de la 947 călători pe oră la 1.091 călători pe oră
- creşterea gradului de siguranţă prin îmbunătăţirea evacuării în caz de necesitate
- creşterea eficienţei în managementul comercial prin tipul de control ce va asigura un plus de rigoare şi de protecţie anti-fraudă.
Paşii ce vor fi urmaţi pentru modernizarea instalaţiilor de control acces sunt:
- organizarea şi perioada de licitaţie
- fabricarea echipamentelor
- demontarea vechiului sistem şi montajul noului sistem de control acces şi taxare
- asigurarea unui sistem de taxare ce va permite validarea cardurilor de tip magnetic, a cardurilor contactless Metrorex ( ), RATB, bancar şi alţi opratori, precum şi plata şi validarea prin sisteme de telefonie mobilă
- configurarea aplicaţiilor software care să permită unificarea mai multor tipuri de legitimaţii de călătorie specifice Metrorex, RATB şi alţi operatori de transport
- dezvoltarea sistemului astfel încât să permită extensii software şi hardware pentru noi staţii de metrou
- recepţii şi testări
- recepţii finale.
http://www.b365.ro/incepe-modernizarea-...38807.html
Începe modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3
Metrorex face deja primii paşi pentru modernizarea accesului la metrou pe Magistralele 1, 2 şi 3. Instituţia caută consultant pentru lucrările de acest tip pe cele trei magistrale şi tronsoanele de legătură. Metrorex va introduce și 139 de automate de vândut titluri de călătorie, pe lângă cele 35 existente deja pe toate cele patru magistrale de metrou.
Metrorex achiziţionează servicii de "Consultanţă şi Dirigenţie de şantier pentru realizarea Obiectivului Modernizarea Instalaţiilor pe Magistralele 1, 2, 3 şi T.L de metrou, Instalaţii control acces".
Prin acest proiect vor fi modernizate din punct de vedere al instalaţiilor de control acces 41 de staţii de metrou şi 70 de zone de vestibul, vor fi instalate 1.352 de porţi de acces şi 139 de automate de vândut titluri de călătorie. Montarea automatelor de vândut cartele se va face în fiecare capăt de staţie.
Toate porţile de intrare şi 30% din cele de ieşire se vor echipa şi cu validatoare pentru cartele magnetice.
Punctele de vânzare a titlurilor de călătorie vor dispune de echipamente fiscalizate. Astfel, odată cu introducerea noilor automate, bucureştenii vor primi bon fiscal pentru călătoriile cu metroul în toate cele 41 de staţii incluse în contract.
În 2011, Metrorex a pus în funcţiune 35 de automate de vândut cartele, care au fost amplasate în staţii de pe cele toate patru magistrale. Staţiile în care se află acum automatele de vândut cartele sunt: Parc Bazilescu, Jiului, 1 Mai, Pacii, Gorjului, Dristor 1, Aviatorilor, Universitate, Basarab 2, Grozavesti, Berceni, Aparatorii Patriei, Piata Sudului, Eroii Revolutiei, Piata Unirii 1 si 2, Piata Romana, Aurel Vlaicu, Pipera, Republica, Titan, Nicolae Grigorescu 1, Eroilor, Preciziei, Lujerului, Crangasi, Gara de Nord 1, Piata Victoriei 2, Stefan cel Mare, Obor, Piata Iancului, 1 Decembrie 1918, Anghel Saligny.
Automatele de vândut cartele existente la metrou conţin un ecran de comanda (touch screen) care afişează un meniu în limbile română, engleză şi franceză. Aceste automate acceptă la plată atât carduri bancare emise sub sigla VISA şi MasterCard, cât şi cash, bancnote de 1, 5, 10, 50 lei şi monede de 10 şi 50 de bani.
Calatorii trebuie să introducă suma exactă a contravalorii legitimaţiei de călătorie solicitată deoarece automatul nu acordă rest. Odată cu cartelele, automatele eliberează şi chitanţe, însă nefiscale.
Metrorex: Noile instalaţii de acces la metrou vor diminua frauda
Potrivit caietului de sarcini al anunţului postat în SEAP, prin modernizarea instalaţiilor de control acces ale metroului pe cele trei magistrale se doreşte optimizarea accesului călătorilor în reţeaua existentă de transport cu metroul, a îmbunătăţiri evacuării în caz de necesitate şi a diminuării fraudei.
Potrivit Metrorex, după modernizarea instalaţiilor de acces, în situaţii de urgenţă evacuarea călătorilor din staţii se va face după un traseu obligatoriu prin secţiunile de intrare/ieşire, deblocarea porţilor urmând a fi făcută la o comandă şi/sau la întreruperea tensiunii de alimentare.
Contractul prevede că Metrorex va fi asistat de consultant în implementarea cu succes a Proiectului, atât din punct de vedere a duratei şi termenului de realizare, cât şi a încadrării în bugetul aprobat, în condiţiile asigurării standardelor de calitate.
Conform caietului de sarcini, serviciile care urmează a fi asigurate de consultant în cadrul contractului sunt:
a. acordarea de asistenţă Metrorex pentru activitatea corespunzătoare începerii execuţiei lucrărilor
b. supervizarea, urmărirea execuţiei lucrărilor cu înregistrarea şi raportarea progresului acestora
c. verificarea programului lunar de execuţie şi urmărirea respectării acestuia pe parcursul execuţiei
d. verificarea şi aprobarea detaliilor de execuţie, programelor de lucrări, instalaţiilor, echipamentelor, tehnicilor de construcţie şi a materialelor antreprenorului (controlul calitativ şi cantitativ), cu respectarea prevederilor contractului de execuţie
e. asigurarea instruirii personalului nominalizat de beneficiar pentru administrarea proiectului (echipa UIP)
f. asigurarea serviciilor de monitorizare/supervizare în perioada de garanţie acordată lucrărilor.
Activitatea consultantului în cadrul contractului se va structura în două etape, respectiv:
- etapa de supervizare a execuţiei lucrărilor pe o perioadă de 8 luni şi jumătate. Această activitate se va corela cu contractul de execuţie lucrări corespunzător punerii în funcţiune a obiectivului proiectului
- etapa de monitorizare pe perioada de garanţie acordată lucrărilor executate – pe o perioadă de 60 de luni, cuprinsă între recepţia la punerea în funcţiune şi recepţia finală.
Valoarea estimată a contractului este de aproape 1,86 milioane lei cu TVA inclus. Finanţarea contractului se va asigura din fonduri externe nerambursabile POS-T 2007-2013 şi de la bugetul de stat.
Consultantul va fi desemnat prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
Ofertele sau cererile de participare se depun până la 29 octombrie 2015, la ora 10.00, ofertele urmând a fi deschise în aceeaşi zi, la sediul Metrorex.
Avantajele sociale ale modernizării instalaţiilor de control acces sunt, potrivit Metrorex:
- creşterea calităţii vieţii prin îmbunătăţirea condiţiilor de transport cu metroul
- optimizarea accesului călătorilor în reţeaua de metrou de la 947 călători pe oră la 1.091 călători pe oră
- creşterea gradului de siguranţă prin îmbunătăţirea evacuării în caz de necesitate
- creşterea eficienţei în managementul comercial prin tipul de control ce va asigura un plus de rigoare şi de protecţie anti-fraudă.
Paşii ce vor fi urmaţi pentru modernizarea instalaţiilor de control acces sunt:
- organizarea şi perioada de licitaţie
- fabricarea echipamentelor
- demontarea vechiului sistem şi montajul noului sistem de control acces şi taxare
- asigurarea unui sistem de taxare ce va permite validarea cardurilor de tip magnetic, a cardurilor contactless Metrorex ( ), RATB, bancar şi alţi opratori, precum şi plata şi validarea prin sisteme de telefonie mobilă
- configurarea aplicaţiilor software care să permită unificarea mai multor tipuri de legitimaţii de călătorie specifice Metrorex, RATB şi alţi operatori de transport
- dezvoltarea sistemului astfel încât să permită extensii software şi hardware pentru noi staţii de metrou
- recepţii şi testări
- recepţii finale.
http://www.b365.ro/incepe-modernizarea-...38807.html
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Daca zicea ca NU accepta carduri bancare ar fi fost chiar corect.
Cristy wrote:
În 2011, Metrorex a pus în funcţiune 35 de automate de vândut cartele...
Aceste automate acceptă la plată atât carduri bancare emise sub sigla VISA şi MasterCard, cât şi cash, bancnote de 1, 5, 10, 50 lei şi monede de 10 şi 50 de bani.
Daca zicea ca NU accepta carduri bancare ar fi fost chiar corect.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Errare humanum est, perseverare diabolicum
Calatorii trebuie să introducă suma exactă a contravalorii legitimaţiei de călătorie solicitată deoarece automatul nu acordă rest.
Errare humanum est, perseverare diabolicum
📖 Pagination options