Zona metropolitană BucureștiGeneralități despre transportul în comun din București și Ilfov

 

Topic: Dispecerizarea automată a transportului public

951 posts, 327453 views
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 68
 
 

📖 Pagination options
Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București alchimistul

Au lasat accidental conexiunea de date activata, oficial nu spune nimeni de la ei ca ar merge netul pe 2G. Ori este nevoie de licenta suplimentara pentru EDGE si nu au vrut sa o mai plateasca. Se concentreaza pe implementarea 4G si 5G, 2G este strict pentru voce. Altfel ar fi stat lucrurile pe EDGE, 200 Kbps vs 40 Kbps pe GPRS. In fine, sa vedem ce imi raspunde TPBI.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București V2A

https://clubferoviar.ro/clotilde-armand-sisteme-electronice-de-informare/
În Sectorul 1, STB se va implica în mod direct pentru ca locuitorii de acolo să nu rămână fără această modalitate de informare, a declarat luni, în prima zi a evenimentului Conferințele Club Feroviar 2023, Adrian Criț, directorul general al Societății de Transport București.
Practic, Primăria Sectorului 1 nu are cum să realizeze partea sa de proiect pe cont propriu, pentru că are nevoie de acces la sistemul informatic al STB. Astfel, împreună cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI), STB va avea grijă ca proiectul să devină funcțional și în Sectorul 1.

[...]

O altă noutate dezvăluită de Adrian Criț la Poiana Brașov este o nouă funcție pe care o va avea aplicația InfoTB. Astfel, aplicația va afișa toate mijloacele de transport dotate cu rampe pentru persoanele cu dizabilități. Același lucru va fi valabil și pentru refugiile STB din stațiile de tramvai.

 


  • TPB
  • Posted:
  •  

Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București TPB

Dacă nu mă înșel, ideea de a afișa vehiculele dotate cu locuri pentru persoanele cu mobilitate redusă pe Info TB, aparține unora dintre membrii Asociației Metrou Ușor  :D

 



Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București reiny2000

Regiunea București-Ilfov va avea o rețea de transport modernă, cu aplicații software integrate, de ultimă generație
Trei aplicații software de ultimă generație vor contribui la configurarea traseelor și a programelor de circulație pentru liniile de transport din București și Ilfov, astfel încât acestea să fie adaptate la cererea de transport și condițiile de trafic din regiune, precum și la monitorizarea, controlul și coordonarea operativă a vehiculelor de transport public, în timp real.

Prin proiectul „Sistem ITS integrat pentru transportul public în regiunea București-Ilfov (Management Transport Public) – Sistem integrat de planificare/ monitorizare/ dispecerizare inclusiv echipamente îmbarcate pentru vehicule”, Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București – Ilfov (TPBI) continuă măsurile de modernizare a serviciului public de transport din regiunea București-Ilfov.

Pentru a sprijini operațiunile eficiente ale flotei de transport public din regiune, TPBI vine în ajutorul operatorilor prin dotarea vehiculelor cu echipamente care se vor integra cu aplicațiile software achiziționate și vor permite colectarea de date în timp real, oferind informații pentru optimizarea serviciilor de transport public din regiune. Practic, soluțiile software integrate vor fi utilizate pentru planificarea, monitorizarea și dispecerizarea transportului public, preluând date în timp real de la echipamentele îmbarcate de pe vehiculele de transport public ale operatorilor.

TPBI a publicat deja în SICAP, marți, 9 mai 2023, un anunț de consultare a pieței în vederea obținerii unei valori estimative de achiziție a componentelor din cadrul proiectului. Furnizorii de echipamente și soluții software sunt invitați să transmită oferte de preț în conformitate cu cerințele prezentate în cadrul caietelor de sarcini, până la data de 28.06.2023.

TPBI va contribui astfel la îmbunătățirea semnificativă a mobilității locale, a managementului regional și la realizarea unui sistem de transport predictibil, eficient, integrat, durabil și sigur, care să promoveze dezvoltarea economică, socială și teritorială a regiunii București-Ilfov.
Termene limită:
- Data limita transmitere propuneri: 28 iunie 2023
- Data limita consultare: 10 iulie 2023
Link E-licitație: SEAP

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București 1689

[…]echipamente care se vor integra cu aplicațiile software achiziționate[…]



??!!

Adica se vor integra cu InfoTB …?

… sau inlocuieste InfoTB … ?

Descrierea e foarte ambigua si larga. “Calculatoare de bord”… “Sisteme de numarare a pasagerilor senzor/CCTV”… “Comunicatie voce - TETRA (!!)” “Monitorizarea temperaturii ambientale (!!!!)”…

… si lista poate continua…

O struto-camila.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București Albert

Este și mai ciudat faptul ca unele din aceste echipamente menționate exista deja.

II.    Echipamente îmbarcate pentru vehiculele destinate transportului public urban de călători, inclusiv:
(1)    Calculatoare de bord
(2)    Terminal/Interfață conducător vehicul (HMI)
(3)    Sistem de comunicație voce pe infrastructură TETRA
(4)    Sistem de monitorizare a temperaturii ambientale în vehicul
(5)    Sistem de numărare a călătorilor (senzor/CCTV)
(6)    CCTV – Echipament supraveghere video
(7)    Sistem de informare călători (interior – audio/video și exterior)



1. Calculator de bord - Exista deja de la Thoreb
2. Interfața conducator vehicul - Exista deja de la Thoreb
3. Sistem de comunicație voce - Nu exista deja
4. Sistem de monitorizare a temperaturii ambientale în vehicul - Nu exista deja
5. Sistem de numărare a călătorilor - Exista deja, majoritatea vehiculelor moderne vin echipate din standard cu așa ceva
6. CCTV - Exista deja
7. Sistem de informare călători - Exista deja de la Thoreb

Întrebarea este: De ce cumpara TPBI ceva ce exista deja (in mare parte)?

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

SNC si CCTV desi exista, nu prea mai functioneaza. 🙃

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București punmeister

Functioneaza pe astea noi, adica pe Kent, Citaro Hybrid si pe Metropolitane.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Sigur se gaseste o chichita la cele existente ca sa se cumpere altele.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București cris_m

punmeister wrote here:
Functioneaza pe astea noi, adica pe Kent, Citaro Hybrid si pe Metropolitane.

Da, SNC-ul lor iti zice ca au urcat 20 si au coborat 80  :lol:

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București shoppy

Pai la urcare oamenii se bulucesc sa prinda loc jos sau sa nu ramana pe afara iar la coborare coboara pe rand ca nu mai este motiv de graba, este mai usor sa-ti rupi ceva cand cobori si nici nu fac loc cei care vor sa urce, de aceea citeste senzorul gresit.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București reiny2000

Folosesc senzori optici? Eu m-am gândit la o variantă cu senzori de greutate în podea, măsori masa călătorilor și împărți la 70kg.

 


Re: Dispecerizarea automată a transportului public din București punmeister

Sunt camere 3D Time of Flight montate sus, langa rotita pentru deschiderea de urgenta a usilor.

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 68
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433206 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use