MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Discuţii, planuri, ştiri

 

Topic: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului

3316 posts, 559048 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 237
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

S-a exprimat gresit, de fapt vroia sa zica ca pana nu se finalizeaza galeria de legatura cu depoul, situatia va fi identica cu cea de la Dristor 2.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Si dupa ce se finalizeaza va fi tot la fel de identica.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului Adrian Rosca

Zici tu? Atunci ce-i cu macazele dinspre galerie?



 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Macazele acelea nu au nici o legatura cu rebrusmentul. Au legatura cu depoul. Rebrusmentul se va face fix ca la D 2, AS sauGdN 2. Plus mai noile Valea Ialomitei, Drumul Taberei ( aka Râul Doamnei ) sauEroilor / M 5.  Uite aici explicatiile necesare.
S 1.png (69.84 KB; downloaded 2035 times)
S 2.png (59.68 KB; downloaded 2035 times)

 



Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

E ca mine.  :bere:
Ora 23,10 Informatie in curs de actualizare.  :lol:
Hai ca stiu  ce a vrut sa spuna ziaristul respectiv dar ca orice ziarist intelege anapoda realitatea din teren.
In momentul in care se va racorda statiaPajura ( M 6 ) cu actuala statie 1 Mai intre statiile Laminorului si 1 Mai se va circula pe un singur fir.
In rest repet, e ca mine, cand se vor inaugura cele 2 statii de pe M 4 ( mai putin depoul ) se va circula perfect normal.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

andrei11 wrote:
In momentul in care se va racorda statiaPajura ( M 6 ) cu actuala statie 1 Mai ...

Andrei, ai scris tu cu mainile tale M6 ?!...
Ptiu,  :evil: ...Cu explicatia "in momentul in care se va racorda" ?!...
:lol:

PS
Nu te supara, dar nu m-am putut abtine...  ;)

Chiar este din ciclul "Cum il facem pe Dumnezeu sa rada..."
Teoretic si "inginereste" textul din "Libertatea '91" postat de Robert avea sanse mai mari decat M6...
Dar...  :roll:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Cu racordarea M6 asa va fi sigur, se va circula pe un singur fir, nu exista alta solutie in conditiile actuale. Cica asta ar fi si ratiunea existentei macazului de la Laminorului, o cheltuiala foarte justificata pentru o situatie temporara, de cateva luni.... Dupa aceea va avea, cel mai probabil, soarta macazului de la Politehnica.
Insa in articol nu se sufla o vorba despre racordarea M6. Si.... mai este mult pana departe...Oricum nu o sa inteleg niciodata de ce mama naibii nu s-a demontat tunelul de la 1Mai si nu s-a facut amorsa inainte sa se dea in functiune M4 1Mai-Bazilescu. Ca sa nu se mai opreasca ulterior circulatia. Si asta dupa ce inaugurezi inca 4 statii, deci dupa ce M4 va fi mult mai solicitata ca atunci cand se circula 1Mai-GdN2....

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

Imi aduc aminte ca macazele de la Politehnica au fost folosite in vara lui 2008 cand se efectuau niste lucrari, astfel trenurile pentru directia Industriilor (azi Preciziei) plecau de la Eroilor la linia 1. (M3 la vremea aceea era Eroilor-Industriilor)

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

sab wrote:
...Oricum nu o sa inteleg niciodata de ce..nu s-a demontat tunelul de la 1Mai si nu s-a facut amorsa inainte sa se dea in functiune M4 1Mai-Bazilescu.

Pentru ca ar fi fost deranjul la suprafata de doua ori, odata pentru amorsa si  odata pentru PSS. Si oricum nimic nu e ( inca ) sigur, vezi si articolul lui Robert din 1990 si vezi si statia Crângaşi cu 3 linii, si mai vezi si remiza de la GdN 1 ( 4 linii ).
In ceea ce priveste circulatia pe M 4 in timpul PSS - ului exista 2 variante :
1) Un metrou la 18 minute --> dupa mine o situatie inacceptabila.
2) Transbordare in statia 1 Mai. Mai mult ca sigur ca asa va fi.
sectiunea a) GdN 2 - 1 Mai
sectiunea b) 1 Mai - Straulesti.
Si oricum santierul va dura 18 luni. Ok, la o adica 18 luni  tot câteva sunt...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului sab

Corect, ar fi fost deranj de doua ori la suprafata, dar pentru calatorul cu metroul ar fi fost ZERO deranj. Nu transbordare la 1 Mai, nu metrou la 18 minute, nici nu simtea ca se racordeaza M6, se circula normal pe M4....
Avantaje peste avantaje. Doar automobilistii (ca tot tinem noi la ei extraordinar de mult in acest oras) ar fi fost deranjati de doua ori.  ;)
Parca pe M1 nu a fost oprita totusi circulatia pe un sens 18 luni odata cu racordarea de la Ambrozie...

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

sab wrote:
Doar automobilistii (ca tot tinem noi la ei extraordinar de mult in acest oras) ar fi fost deranjati de doua ori.  ;)

Sa stii ca si autobuzistii si tramvaistii circula prin acelasi loc cu automobilistii.
Iar picioristii nu mai circula deloc cand sunt astfel de lucrari... Adica "oha" trotuare.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului freyutz

sab wrote:
Oricum nu o sa inteleg niciodata de ce mama naibii nu s-a demontat tunelul de la 1Mai si nu s-a facut amorsa inainte sa se dea in functiune M4 1Mai-Bazilescu.


Macar s-au gandit sa faca macar una din amorse.

 


Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului punmeister

... si o pancarda pe care scria mare, spre Otopeni.  :lol:  :lol:  :lol:

 


Go to page:  1  ... 58 59 60 61 62 63 64  ... 237
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Discuţii, planuri, ştiri  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438225 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use