Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1428453 views
📖 Pagination options
- GPS
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
GPS
Există și situația în care trenurile nu opresc în stații.
Stefan28 wrote:
Guru, din moment ce aproape toate distantele între statii sunt de 400-500m, nu ar merge numai in 50-60?
Repet, singura linie unde cred ca se poate ajunge la 75-80 e cea de la Academie la Eroilor!
Există și situația în care trenurile nu opresc în stații.
- Stefan28
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Ramele de metrou au caracteristici dinamice mai bune decat banuiesti, nu sunt mocanite CFR!
La viteza comerciala de exploatare mai intervin insa si alte considerente legate de economicitatea consumului de energie si de uzura liniei si a materialului rulant.
Acele indicatoare de limitare de viteza iti arata capacitatea maxima a liniei asa incat sa nu deraieze rama si nici sa nu tranteasca pasagerii cu burta la podea!
@sab
Las-o moarta ca e lamurita demult.
Ramele de metrou au caracteristici dinamice mai bune decat banuiesti, nu sunt mocanite CFR!
La viteza comerciala de exploatare mai intervin insa si alte considerente legate de economicitatea consumului de energie si de uzura liniei si a materialului rulant.
Acele indicatoare de limitare de viteza iti arata capacitatea maxima a liniei asa incat sa nu deraieze rama si nici sa nu tranteasca pasagerii cu burta la podea!
@sab
Las-o moarta ca e lamurita demult.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Adrian Rosca wrote:Si eu care am crezut ca este alt luminator "sexy"..
Cateva observatii din partea mea in urma vizionarii filmarii:
- golul tehnologic din galerie de langa intersectia bulevardului cu Valea Ialomitei nu este inca astupat, asa ca ma intreb daca vor circula rame cu calatori spre V. Ialomitei. Ma gandesc ca l-au lasat deschis ca sa scoata mai usor cupoanele de sina ramase nemontate.
.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@Stefan
Vitalie debiteaza prostii ca deobicei despre hidrantii din subteran...
@sab
Adi e constructor si are ochiul format, nu ca tine!
@Stefan
Vitalie debiteaza prostii ca deobicei despre hidrantii din subteran...
@sab
Adi e constructor si are ochiul format, nu ca tine!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Adrian Rosca
@guru, eu am cautat o explicatie "logica" cu privire la motivele neinchiderii golului. Dar poate foarte bine sa fie de fapt "lenea" Max Boegl de a face deplasarea pentru a inchide aceasta codita, in conditiile in care nu mai are alte lucrari in zona.
@guru, eu am cautat o explicatie "logica" cu privire la motivele neinchiderii golului. Dar poate foarte bine sa fie de fapt "lenea" Max Boegl de a face deplasarea pentru a inchide aceasta codita, in conditiile in care nu mai are alte lucrari in zona.
- orex
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
orex
Oho, cate scari rulante am vazut introduse pe acolo...cred ca toate care erau la nivel de peron
”Resturile” identificate in filmare se pot degaja cu vagonetii atasati drezinei/lor Metrorex, fara probleme!
subway guru wrote:
@Adi Rosca
Acel gol a fost lasat pentru introducerea cupoanelor scurte de sina necesare in depou mai inainte de finalizarea tunelului de legatura de la Eroilor, dar mai ales pentru introducerea aparatelor de cale, n-au ce scoate pe acolo...
Oho, cate scari rulante am vazut introduse pe acolo...cred ca toate care erau la nivel de peron
”Resturile” identificate in filmare se pot degaja cu vagonetii atasati drezinei/lor Metrorex, fara probleme!
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
ISU a constatat doar o problema minora, poziționarea gurilor hidrantilor. E de rasul curcii sa nu-i fi chemat la o inspecție preliminara. Asta, numai în Tom și Jerry se putea întâmpla.
În rest, e în regula, cu, si fara, accesurile PDT si AM nefinalizate, s-a n-o mai dam de gard, oricâți carcotasi ar fi, TOT ne vom vedea, pe peron, la taierea "pamblicii", ANUL ASTA, in SEPTEMBRIE
ISU a constatat doar o problema minora, poziționarea gurilor hidrantilor. E de rasul curcii sa nu-i fi chemat la o inspecție preliminara. Asta, numai în Tom și Jerry se putea întâmpla.
În rest, e în regula, cu, si fara, accesurile PDT si AM nefinalizate, s-a n-o mai dam de gard, oricâți carcotasi ar fi, TOT ne vom vedea, pe peron, la taierea "pamblicii", ANUL ASTA, in SEPTEMBRIE
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
După mine este și un motiv simplu pentru care este sigură deschiderea peste 2 zile! Duminică să taie domnii "pamblica" ca luni să îl aibă în funcțiune copiii și studenții din DT!
Plus că au spus că respectivele probleme pot fi rezolvate până astăzi...
După mine este și un motiv simplu pentru care este sigură deschiderea peste 2 zile! Duminică să taie domnii "pamblica" ca luni să îl aibă în funcțiune copiii și studenții din DT!
Plus că au spus că respectivele probleme pot fi rezolvate până astăzi...
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
ANTENA
Echiparea cutiilor acolo unde lipsesc furtune se poate realiza in 2 zile
Nu e clar din articol ce înseamnă modificări. Dacă trebuie umblat și conducte pentru eventuale reamplasari neconforme ale cutiilor, asta poate sa mai dureze. Depinde ce și cum ...
Echiparea cutiilor acolo unde lipsesc furtune se poate realiza in 2 zile
Nu e clar din articol ce înseamnă modificări. Dacă trebuie umblat și conducte pentru eventuale reamplasari neconforme ale cutiilor, asta poate sa mai dureze. Depinde ce și cum ...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
Stefan28
Problema este alta. Pompa care ar fi folosită in caz de incendiu nu este conforma. Mufa de conectare a furtunului de apă este în sus și nu în lateral, cum doresc domnii de la ISU. Si pana nu modifica toate astea, ISU nu semnează PVRLT...
Dar au spus că două zile au timp, deci ar trebui să fie totul ok, și Duminică să mergem pe magistrala 5!
Problema este alta. Pompa care ar fi folosită in caz de incendiu nu este conforma. Mufa de conectare a furtunului de apă este în sus și nu în lateral, cum doresc domnii de la ISU. Si pana nu modifica toate astea, ISU nu semnează PVRLT...
Dar au spus că două zile au timp, deci ar trebui să fie totul ok, și Duminică să mergem pe magistrala 5!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Din ce stiu eu problema cu in sus sau pe lateral e la hidrantii de la suprafata nu in tunel.
Echiparea cu furtune a hidrantilor din subteran s-a facut totdeauna doar in ultima clipa ca sa nu se mangleasca
Injectii de etansare se fac si dupa PIF, in pauzele de circulatie
Din ce stiu eu problema cu in sus sau pe lateral e la hidrantii de la suprafata nu in tunel.
Echiparea cu furtune a hidrantilor din subteran s-a facut totdeauna doar in ultima clipa ca sa nu se mangleasca
Injectii de etansare se fac si dupa PIF, in pauzele de circulatie
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
aztec
Deci in loc de
"In 3..(9) ani aici va fi statia ta de metrou"
Avem
"în 3.. (X)zile aici va fi statia ta de metrou" ?
Deci in loc de
"In 3..(9) ani aici va fi statia ta de metrou"
Avem
"în 3.. (X)zile aici va fi statia ta de metrou" ?
📖 Pagination options