MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

828 posts, 245484 views
 
Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) WT_fan06

Deci este un zvon...

Așa cum a explicat și @shoppy, nu există "primul venit primul servit". Înainte să se participe la licitație se stabilește unde vor fi făcute, care este costul de fabricare, care este costul de transport, care este lanțul de aprovizionare, etc. Toate acestea folosesc la estimarea prețului proiectului și prin urmare decid prețul per unitate, care poate fi competitiv (și prin urmare se va participa la licitație) sau poate să nu fie competitiv sau să nu satisfacă marja de profit urmărită de companie (și prin urmare nu se va participa la licitație). Vorbim de noțiuni de bază de project management, nu e nimic special sau deosebit sau unic.

Nu se aruncă moneda și se vede unde pică, așa ceva nu există. Decizia de a fi făcute în Brazilia este probabil o sumă de mulți factori economici și logistici.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis (BM4) shoppy

Nu asa se face treaba la o corporatie, nu vine un PM sa citeasca niste analize de risc, sa isi dea cu parerea daca risc 1% este acceptabil sau nu si dupaia sa fie dat afara, corporatiile si transportatorii lucreaza cu banci si cu asigurari, orice transport are asigurare, ofertele de transport includ si asigurarea, acceptarea unei oferte se face de o echipa cu oameni de la legal si financiar de la corporatie si banca corporatiei(care este de obicei si asiguratorul corporatiei), chiar si pe rute sigure se scufunda vapoare sau se pierd/deterioreaza incarcaturi, vezi acel tren care a ajuns turtit, nu este capatul pamantului, asiguratorul plateste, de aceea exista asigurare, mai ales ca nu ai toate trenurile pe acelasi vapor, ca s-au trezit ei ca au gresit si ce castiga cu preturile scazute din Brazilia dupaia pierd pe transport, reaba lor, dar sa nu iasa sa fraiereasca lumea.

Drept dovada si trenul CAF s-a apucat sa se autodistruga si sa demoleze depoul, da, este neplacut, dar nu a dat faliment nici Metrorex, nici CAF, nici vreo banca sau asigurator, nu vad de unde atata catastrofa.

Asta ca a venit Alstom sa ne fereasca de incidente diplomatice cu Rusia, hai sa le facem statuie si sa o si pazim sa nu se ***** porumbeii pe ea, porturile de la Marea Neagra sunt pline de vapoare care vin si pleaca zilnic, si ZTE-uile STB au venit cu vaporul, sa lasam brasoavele.

 


Go to page:  1  ... 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2408 forum members have written 432611 posts in 5384 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use