Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: Bucur LF-CA (#406 - ...)

878 posts, 273217 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63
 
 

📖 Pagination options
Re: Bucur LF-CA shoppy

Ar fi fost imposibil sa se produca 180 de tramvaie chiar daca in hartii scrie modenizare ca sa ocoleasca legislatia UE care spune ca nu ai voie sa cumperi vehicule noi din bani publici fara licitatie, tot ar fi venit UE peste ei sa-i verifice, asa, putine dar proaste, se mai trece cu vederea.
Cu cele 10 Imperio pe dreapta, majoritatea le-au busit watmanii intre ele sau in alte tramvaie, nu este vina tramvaielor, si daca ar fi avut V3A atunci le-ar fi busit pe acelea, iar lumea merge inainte, nu se opreste la infinit la V3A reostatic ca se repara cu patentu si avem 30 la gard.

 


Re: Bucur LF-CA 1689

Ramin la opinia ca daca Atelierul ar fi primit finantare pentru 12 BLF / an, in citiva ani am fi asistat la sfirsitul tramvaiului din Bucuresti.

17-18-20 (cite or mai fi produse) sint mai mult decit suficiente ca sa se incerce mentinerea lor in viata pina la casare, dar cred ca experimentului acestuia trebuie sa i se puna cruce odata…

 


Re: Bucur LF-CA Nenea_titi

Dacă o luăm așa, BLF ESTE o modernizare a V3A. URAC este a STB (ex RATB ), deci practic nu au fost cumpărate ci doar finanțate. Vândute erau dacă le dădea prin alte orașe.

Nici Imperio nu sunt sfinte la fiabilitate, pe lângă bușituri mai au și altele (pantografe rupte, etc). Dar aici e cu garanție Astra, nu cu garanție URAC. Astra plătește sau poate plăti penalități pentru imobilizări din vina sa. URAC cui plătește? Lui STB? Primăriei? Care URAC e a lui STB și care STB e "a primăriei". Adică își plătesc singuri penalități. Sincer, mai bine face niște CA-PPC și niște V3A 93 PPC, măcar astea mai merg.
@1689 cred că i-au pus cruce.

 


Re: Bucur LF-CA 1689

Apropo, deocamdata, “Atelierele” - de-a lungul istoriei - au produs mai multe tramvaie decit Astra (nu am stat sa caut, dar s-ar putea chiar mai multe decit PESA/Durmazlar/Bozankaya/etc.)

Ca n-au invatat / n-au fost fortati ca trebuie sa fie si fiabile, asta - cred - se datoreaza in primul rind factorului politic (ce a guvernat existenta URAC de cel putin 75 de ani).

Poate solutia ar fi fost taierea cordonului ombilical al sectiei de tramvaie in ‘90 si transformarea sa intr-o societare comerciala (da, posibil c-ar fi avut aceeasi soarta ca Rocar-ul) si astfel ar fi evoluat. Asa, insa, a continuat nestingherita sa produca experimente nefiabile pe care - asa cum se spunea mai sus - *TB le-a “adoptat” fara garantie, fara penalizari si fara nici o obligatie, ca doar nu trebuia sa plateasca pentru ele nimic…

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) mirceade

Mie ca și călător mi se pare că BLF troncăne mult mai puțin ca Astra pe linia 1/10.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) bogdan88

Ti se pare. Am prins de curand pe 21 la dus Bucur LF si la intors Imperio. Diferenta de la cer la pamant. Huruie in BLF boghiul ala din mijloc de doar asta auzi. Pare ca e mai bine insonorizat Imperio oricum. In BLF auzi orice claxon de parca esti afara. De lumina din interior (chiar n-or fi gasit la URAC altceva decat neoanele alea de zici ca-s de la Apaca din sectie...) sau finisaje nici nu cred ca are rost sa discutam.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) orex

Nu sufera comparatie Astra Metropolitan cu BLF, exact cum nici Logan cu 1310!  ;) :yes:

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) Nenea_titi

BLF au deja o vârstă, cel mai nou în jur de 8 ani (nu pun aici 417 pentru că nu a ieșit în traseu niciodată). Mă refeream la ergonomie și la spațiul interior care e mai logic în BLF decât Imperio. Huruiala a început demult și la unele Imperio, valabil la orice tramvai care merge în București, au fost trimise la greu pe OR, deja încep să arate dezolant (murdare, lovite, uzate la interior - și Astra vor începe după câțiva ani, doar sunt în București), iar ca și mentenanță, nu mai vorbim (fără garanție, întreținere stil V3A, prea noi pentru STB la momentul respectiv, de nu știa nimeni cu ce se mănâncă). Din păcate marea lor problemă (a BLF) a fost și rămâne fiabilitatea și dificultatea de a le ține funcționale. Cât despre huruială, pe lângă că sunt mai vechi, rulajul pe linii proaste nu le-a ajutat. Mai mult le-a uzat prematur . Plus diverse defecte pe care se pare că STB nu este capabil să le rezolve.
Ca și calitate și finisaje, da, Astra e mai bun, BLF e la nivelul apariției sale. Oricum este depășit deja.  Lipsa A/C nu este admisibilă în 2023.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) ByOnu

Cam toate V3A-CA au iesit huruind (boghiul 3) inca de pe poarta URAC. Deci n-as fi asa sigur ca are legatura cu infrastructura.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) shoppy

Daca la BLF problema ar fi fost infrastructura atunci s-ar fi rezolvat cu eliminarea ultimului segment de OR de pe 1/10, dar nu s-a intamplat asta.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) TudorSt

Pai nu s-a intamplat pentru ca au mers pe OR si dupa: acces/retragere in Dudesti zilnic, 1/10 deviate pe Goga si Marasesti, iar mai nou circula pe 23 si 27. Sunt atatea cauze, din pacate...

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) sorin.niculescu_

Legat de ce a spus @shoppy , care este ultimul segment cu OR de pe 1/10?

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) TudorSt

Fostul Vasile Milea, pana in octombrie 2022.

 


Re: Bucur LF-CA (#406 - ...) shoppy

Da, accesul la Dudesti de 350m care se face doar de 2 ori pe zi cu tramvaiul gol si la viteza scazuta, daca chiar asta era problema atunci puteau sa le mute la Victoria, evident ei stiau demult ca nu asta este problema si de aceea nici nu s-au mai chinuit.

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2334 forum members have written 425729 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use