Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 313826 views
📖 Pagination options
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Cristi N
Parere personala: marcajul rutier respecta gabaritul tramvaiului sau altfel spus daca ar fi pus gardul pe linie tramvaiul ar fi incaput la fix, cel mult ar mai fi ramas inca 10-15 cm pentru deschis usile dar ai fi coborat calare pe gard. Spatiul actual dintre marcaj si gard permite chiar si unui gras sa treaca, nu va avea loc sa faca balet dar macar poate sa evacueze tramvaiul.
Toata discutia ar fi inchisa definitiv daca am avea o poza de pe trecerea de pietoni cu un tramvai oprit la semafor eventual si o persoana intre gard si tramvai, in momentul ala s-ar lamuri toti ca "iegzista o explicatie" si e chiar de bun simt.
Parere personala: marcajul rutier respecta gabaritul tramvaiului sau altfel spus daca ar fi pus gardul pe linie tramvaiul ar fi incaput la fix, cel mult ar mai fi ramas inca 10-15 cm pentru deschis usile dar ai fi coborat calare pe gard. Spatiul actual dintre marcaj si gard permite chiar si unui gras sa treaca, nu va avea loc sa faca balet dar macar poate sa evacueze tramvaiul.
Toata discutia ar fi inchisa definitiv daca am avea o poza de pe trecerea de pietoni cu un tramvai oprit la semafor eventual si o persoana intre gard si tramvai, in momentul ala s-ar lamuri toti ca "iegzista o explicatie" si e chiar de bun simt.
- BIGRED1984
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
BIGRED1984
Da, stiu, am mai activat pe topicul acesta ...dar si ei lucreaza pe niste normative, banuiesc.
Iar daca pe linia 41, cea mai utilizata de tramvai, se poate mai aproape, de ce s-a modificat acum distanta ?
Nu inteleg cum adica cele vechi sunt irelevante ? Din contra, cred ca sunt un exemplu pe baza caruia sa luam niste decizii.
Ce se intampla pe 41 cand sunt situatii de urgenta ?
...ar fi poza DSC_0452.JPG din postul lui Utilizator anonim, din Joi, 14 Feb 2019, 13:10
Eu zic ca trec si cu bicla pe acolo, mai strans din posterior asa, d-apai un pieton, cat o fi el de gras
Da, stiu, am mai activat pe topicul acesta ...dar si ei lucreaza pe niste normative, banuiesc.
Iar daca pe linia 41, cea mai utilizata de tramvai, se poate mai aproape, de ce s-a modificat acum distanta ?
Nu inteleg cum adica cele vechi sunt irelevante ? Din contra, cred ca sunt un exemplu pe baza caruia sa luam niste decizii.
Ce se intampla pe 41 cand sunt situatii de urgenta ?
...ar fi poza DSC_0452.JPG din postul lui Utilizator anonim, din Joi, 14 Feb 2019, 13:10
Eu zic ca trec si cu bicla pe acolo, mai strans din posterior asa, d-apai un pieton, cat o fi el de gras
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
41 nu este un exemplu de perfectiune - peroane scurte si inguste, garduri prea apropiate samd. Candva, dar nu prea curand, si 41 va trebui regandita din temelii.
Marcajele vechi sunt irelevante din simplul motiv ca am introdus in ecuatie un element nou - gardul. In cazul unei evacuari, o linie de vopsea se comporta diferit fata de un gard. Marcajele vechi aveau in vedere limita pana la care autoturismele puteau circula fara a intra in coliziune cu tramvaiul. Marcajele vechi sunt, de fapt, limita amprentei la sol a latimii tramvaielor cu oglinzi cu tot. Nu se punea problema unei dificultati in a evacua calatorii.
Gardurile sunt puse foarte bine, iar benzile ramase sunt suficient de late. Si asa, in multe zone benzile sunt atat de late incat la fiecare doua ar mai incapea una. De asemenea, benzile au fost ambele redesenate si subtiate proportional egal. Deci daca s-a intrat cu gardul 40 cm din carosabil, s-au muscat unitar 20 cm din fiecare banda. Este ok.
Doi la mana, s-a lasat si posibilitatea introducerii autobuzelor pe linii. Autobuzele sunt mai late decat tramvaiele si mai au nevoie si de spatiu de manevra.
Nu sunt de acord. Sunt multe lucruri care in trecut se faceau intr-un fel, iar azi se fac altfel. Ar fi culmea sa iei noi si noi decizii pe baza acelorasi exemple. Aplicat in orice. De la WC-ul in curte -- normativ romanesc -- pana la inaltimea medie a apartamentelor comuniste care era mult prea joasa pentru un standard de confort.
41 nu este un exemplu de perfectiune - peroane scurte si inguste, garduri prea apropiate samd. Candva, dar nu prea curand, si 41 va trebui regandita din temelii.
Marcajele vechi sunt irelevante din simplul motiv ca am introdus in ecuatie un element nou - gardul. In cazul unei evacuari, o linie de vopsea se comporta diferit fata de un gard. Marcajele vechi aveau in vedere limita pana la care autoturismele puteau circula fara a intra in coliziune cu tramvaiul. Marcajele vechi sunt, de fapt, limita amprentei la sol a latimii tramvaielor cu oglinzi cu tot. Nu se punea problema unei dificultati in a evacua calatorii.
Gardurile sunt puse foarte bine, iar benzile ramase sunt suficient de late. Si asa, in multe zone benzile sunt atat de late incat la fiecare doua ar mai incapea una. De asemenea, benzile au fost ambele redesenate si subtiate proportional egal. Deci daca s-a intrat cu gardul 40 cm din carosabil, s-au muscat unitar 20 cm din fiecare banda. Este ok.
Doi la mana, s-a lasat si posibilitatea introducerii autobuzelor pe linii. Autobuzele sunt mai late decat tramvaiele si mai au nevoie si de spatiu de manevra.
Din contra, cred ca sunt un exemplu pe baza caruia sa luam niste decizii.
Nu sunt de acord. Sunt multe lucruri care in trecut se faceau intr-un fel, iar azi se fac altfel. Ar fi culmea sa iei noi si noi decizii pe baza acelorasi exemple. Aplicat in orice. De la WC-ul in curte -- normativ romanesc -- pana la inaltimea medie a apartamentelor comuniste care era mult prea joasa pentru un standard de confort.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
In urma cu o jumatate de ora era sa pierd controlul volanului din cauza socului...
Intre Dristor si Baba Novac, pe partea estica (opusa primariei/Rompetrol) NU era parcata NICI O MASINA pe banda 1 !!! Este prima oara in 20 de ani ca vad banda 1 complet libera ...
Pa partea cu Rompetrol erau cateva, dar acolo am senzatia ca este mai mult spatiu, pentru ca chiar si asa se circula pe doua benzi...
ByOnu wrote:
Daca soferii nu vor parca pe prima banda, atunci tot soferii vor circula mai bine.
In urma cu o jumatate de ora era sa pierd controlul volanului din cauza socului...
Intre Dristor si Baba Novac, pe partea estica (opusa primariei/Rompetrol) NU era parcata NICI O MASINA pe banda 1 !!! Este prima oara in 20 de ani ca vad banda 1 complet libera ...
Pa partea cu Rompetrol erau cateva, dar acolo am senzatia ca este mai mult spatiu, pentru ca chiar si asa se circula pe doua benzi...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Andrei98
Asta inseamna normalitatea, dar din pacate trebuie sa ne minunam de fiecare data cand vedem asa ceva. Sa vedem acum ce o sa mai aibe de comentat cei care au fobie de garduri
Asta inseamna normalitatea, dar din pacate trebuie sa ne minunam de fiecare data cand vedem asa ceva. Sa vedem acum ce o sa mai aibe de comentat cei care au fobie de garduri
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Exact. Inainte se circula pe doua benzi: banda 2 si linia de tramvai. Acum se circula tot pe doua benzi: banda 1 si 2. Deci cine si ce a pierdut? Ah, nu mai parcheaza la bulevard 100 de masini. Viata! O artera tranzitata zilnic de zeci de mii de masini nu trebuie sa stea in loc pentru 100 de soferi.
Exact. Inainte se circula pe doua benzi: banda 2 si linia de tramvai. Acum se circula tot pe doua benzi: banda 1 si 2. Deci cine si ce a pierdut? Ah, nu mai parcheaza la bulevard 100 de masini. Viata! O artera tranzitata zilnic de zeci de mii de masini nu trebuie sa stea in loc pentru 100 de soferi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Pe tot inelul, ca sa nu zic de toate bulevardele, nu ar trebui sa existe roata de masina parcata pe banda 1 si nici pe trotuare.
Pe tot inelul, ca sa nu zic de toate bulevardele, nu ar trebui sa existe roata de masina parcata pe banda 1 si nici pe trotuare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Aici ai raționat greșit...Ți-ai dat seama ? Asta mi s-a întâmplat mie zilele acestea cu prostiile de mărțișoare ! Te-ai prins care e legătura între afirmația ta, mărțișoare și mașina mea ?
ByOnu wrote:
... Deci cine si ce a pierdut? Ah, nu mai parcheaza la bulevard 100 de masini. Viata! O artera tranzitata zilnic de zeci de mii de masini nu trebuie sa stea in loc pentru 100 de soferi.
Aici ai raționat greșit...Ți-ai dat seama ? Asta mi s-a întâmplat mie zilele acestea cu prostiile de mărțișoare ! Te-ai prins care e legătura între afirmația ta, mărțișoare și mașina mea ?
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Nu-s zeci de mii? Cred ca am exagerat.
Cele 100 de masini care pana acum parcau pe bulevard s-au inghesuit pe trotuar. Ei bine, poate trezim PS3 sa puna stalpisori pe trotuar sau, mai bine, poate rasare o diafragma pentru spatiu verde din beton si se rezolva frumos si drepturile pietonilor.
Nu-s zeci de mii? Cred ca am exagerat.
Cele 100 de masini care pana acum parcau pe bulevard s-au inghesuit pe trotuar. Ei bine, poate trezim PS3 sa puna stalpisori pe trotuar sau, mai bine, poate rasare o diafragma pentru spatiu verde din beton si se rezolva frumos si drepturile pietonilor.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
La ora asta o echipa STB spala gardurile intre Iuliu Maniu si Grozavesti, actiuni ce au tot avut loc in ultimele nopti.
La ora asta o echipa STB spala gardurile intre Iuliu Maniu si Grozavesti, actiuni ce au tot avut loc in ultimele nopti.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
De asemenea o noutate, se monteaza stalpisori in zona Pasaj Obor, unde ramasese limita dintre gard si pasaj cu borduri. E un model diferit de stalpisori, portocalii si dintr-o bucata, nu baza separata ca pe Bd. Timisoara.
De asemenea o noutate, se monteaza stalpisori in zona Pasaj Obor, unde ramasese limita dintre gard si pasaj cu borduri. E un model diferit de stalpisori, portocalii si dintr-o bucata, nu baza separata ca pe Bd. Timisoara.
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Inca nu, dar se pune tot Oltenitei.
Inca nu, dar se pune tot Oltenitei.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Jucariile de care ziceam aseara...
Jucariile de care ziceam aseara...
LRM_EXPORT_44825915105051_20190314_082855159.jpeg (926.18 KB; downloaded 4232 times)
📖 Pagination options