MetrouȘtiri, noutăți și discuții despre metrou

 

Topic: Discuții diverse despre Metrorex

5596 posts, 1270019 views
 
Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 400
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri sab

florin wrote:
Metroul ia 500 de milioane de euro bani europeni, pentru modernizare şi trenuri noi

Achizitie de material rulant pentru M2  :?:

 


Re: Stiri George

Pai in stire se explica, trenurile CAF se vor cumpara 75 % din bani europeni...

Chiar ma gandeam ieri la Unirii 2 ca avea dreptate un forumist pe aici, e jegoasa rau...

Poate se gaseste o solutie de design si pentru piatra aia pusa pe jos si pe pereti, sa fie fasonata, polizata (nu ma pricep la termeni), in fine, sa arate bine....

Asta pe partea de estetic, de voluptuoriu (cumva inutil), cum se spune in drept. Desi o estetica frumoasa nu este inutila.

Mai interesanta e reabilitarea caii de rulare...

Sper ca in toata agitatia asta cu M 4 si, mai nou, M 2 cel mai urgent si vechi proiect (M 5) sa nu fie uitat...

 


Re: Stiri cobradinberceni

Travertinul de pe peretii de la Piata Unirii 2, de exemplu, ar trebui doar spalat, nu slefuit/polisat. Dar cand te gandesti ca Metrorex nu are bani sa plateasca o firma de curatenie care sa mature si sa stranga gunoiul, ce sa mai vorbim de spalat peretii.
Nu am inteles de ce au dat jos foile de geam care constituiau tavanul fals de la Piata Unirii 2 si nu le-au mai pus la loc (dupa ce le-ar fi spalat, evident).

 


Re: Stiri George

Stiti ce nu inteleg din stirea imbucuratoare de mai sus?

De ce costa modernizarea unei magistrale existente (M2) suma fabuloasa de peste 400 milioane de euro, iar construirea tronsonului in executie din M4, de 4 ori mai putin?

Nu e usor disproportionat? Ce sa ne imaginam ca se va intampla pe M 2? Ne poate detalia cineva amploarea lucrarilor?

Si mai am o intrebare, dotarile de pe M 5 nu intra si ele pe finantare europeana?... Ma refer la tot ce depaseste lucrarile actuale, de la sine, trenuri,  echipamente electrice, finisaje, tot!

 


Re: Stiri oache81

Eu am inteles ca la M2 e inclusa si achizitia CAF-urilor( in proportie de 75%) in timp de la M4 nu e inclusa si achizitia de trenuri.

La M5 au fost 2 licitatii una pentru statii si alta pentru dotari si linie (prima licitatie era doar cu tunelurile si statiile fara mai nimic in plus).

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri sab

cobradinberceni wrote:
Nu am inteles de ce au dat jos foile de geam care constituiau tavanul fals de la Piata Unirii 2 si nu le-au mai pus la loc (dupa ce le-ar fi spalat, evident).

Nici eu nu am inteles...Chipurile ar constitui un pericol. Geamurile pot cadea peste oameni. Am inteles ca au fost cazuri in care, din cauza "efectului de piston" facut de tren la intrarea in statie, cateva placi de geam au cazut.
In schimb exista statii unde geamurile sunt bine-merci la locul lor. Deci nu este clar care este cauza pentru care U2 arata in halul acesta de ani buni.
Sa nu fi fost sticla la U2, ci azbociment ?

 


Re: Stiri Goldmund

UE finanteaza din ce in ce mai mult transportul in comun, iar stirea cu modernizarea magistralelor M2 si M4(plus trenurile de metrou CAF) este doar inceputul.
Imi inchipui ca pe M2(o magistrala importanta si destul de lunga) sunt lucrari mai de amploare(a fost facuta intr-un timp record, cu mari deficiente - doar  statiile de la Romana si Victoriei2 daca ne uitam si vedem deficientele mari) E bine ca vin banii, ca vor veni alti bani samd..

 


Re: Stiri George

Da, dar trebuie sa abandonam mentalitatea ca lucrarile la metrou ar fi o chestiune titanica, a priori imposibila (vezi tot ce se spune de M 5 tronsonul central, M 6 etc.) si ca, daca totusi ne apucam de ele, se pot face in orice conditii si pe o durata extrem de lunga.

Cu alte cuvinte, trebuie performanta capitalista si respect fata de cetatean.

Si (usor off-topic) poate ia si Bucurestiul niste fonduri europene pentru ceva tramvaie care merita acest nume!!!!!!

 


Re: Stiri Goldmund

Exact, George,
este nevoie de performanta, de o noua mentalitate fata de cetateni, dar mentalitatile unora de la conducere se schimba greu(si totul ar trebui sa fie nepolitic, profesional!). Ce este bine cu fondurile europene, ele sunt dirijate concret, rapid, prin evaluari corecte, prin licitatii clare,transparente,  samd. Si ai dreptate, Bucuresti are nevoie de fonduri uriase pentru intreg transportul in comun, normal si de tramvaie moderne, autobuze articulate,de noi magistrale metrou....

 


Re: Stiri andrei11

Pentru M 5 - zona centrala - e numai o chestiune de balanta cost / profitabilitate. Si la ora actuala solutii tehnice se gasesc.
Sa nu amestecam cladirile inalte viitoare cu traseul lui M 5 prin centru, aceste cladiri pot fi retrase de la actualul aliament cu 5 - 7 metri si atunci pot  sa aiba fundatiile cat de adanci  puteti voi sa le  faceti.Si la ora actuala metroul ar trece pe langa fundatiile cladirilor si nu pe sub ele.

 


Re: Stiri andrei11

adinaa94 wrote:
"Curăţenia la metrou va costa 8,75 mil. euro. Firma câștigătoare, criticată pentru mizeria din staţii"

:?:
In 4 ani nu se va intampla nimic pe cele 2 magistrale - M 4 si M 5, asadarpe cati bani se face curatenia si unde ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Stiri sab

Cristy wrote:
Paza la metrou va fi cu 50% mai scumpă

Pe 31  "meleoane", indiferent daca nu se va mai da nicio statie in folosinta sau se vor da toate de pe M5 si M4.
Foarte interesant ca poti licita ceva ce nu detii.... Si daca nu vor fi gata statiile M5 in urmatorii 4 ani, banii se vor plati oricum ;)

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex satanistu

Azi la Piata Universitatii era o femeie de servici cu niste saci de gunoi, ce golea coșurile. De mult nu am mai vazut asemenea persoane.

Pe spatele tricoului ei scria "Libro Cleaning".

 


Re: Discutii diverse despre Metrorex URANUS

Acelasi lucru l-am observat azi la Titan.

 


Go to page:  1  ... 57 58 59 60 61 62 63  ... 400
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Știri, noutăți și discuții despre metrou  • 
Choose destination

Since our 2465 forum members have written 438227 posts in 5487 topics and 524 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use