Topic: Discuții diverse despre Metrorex
5596 posts, 1270019 views
📖 Pagination options
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri
George
Pai in stire se explica, trenurile CAF se vor cumpara 75 % din bani europeni...
Chiar ma gandeam ieri la Unirii 2 ca avea dreptate un forumist pe aici, e jegoasa rau...
Poate se gaseste o solutie de design si pentru piatra aia pusa pe jos si pe pereti, sa fie fasonata, polizata (nu ma pricep la termeni), in fine, sa arate bine....
Asta pe partea de estetic, de voluptuoriu (cumva inutil), cum se spune in drept. Desi o estetica frumoasa nu este inutila.
Mai interesanta e reabilitarea caii de rulare...
Sper ca in toata agitatia asta cu M 4 si, mai nou, M 2 cel mai urgent si vechi proiect (M 5) sa nu fie uitat...
Pai in stire se explica, trenurile CAF se vor cumpara 75 % din bani europeni...
Chiar ma gandeam ieri la Unirii 2 ca avea dreptate un forumist pe aici, e jegoasa rau...
Poate se gaseste o solutie de design si pentru piatra aia pusa pe jos si pe pereti, sa fie fasonata, polizata (nu ma pricep la termeni), in fine, sa arate bine....
Asta pe partea de estetic, de voluptuoriu (cumva inutil), cum se spune in drept. Desi o estetica frumoasa nu este inutila.
Mai interesanta e reabilitarea caii de rulare...
Sper ca in toata agitatia asta cu M 4 si, mai nou, M 2 cel mai urgent si vechi proiect (M 5) sa nu fie uitat...
- cobradinberceni
-
Posted:
-
Re: Stiri
cobradinberceni
Travertinul de pe peretii de la Piata Unirii 2, de exemplu, ar trebui doar spalat, nu slefuit/polisat. Dar cand te gandesti ca Metrorex nu are bani sa plateasca o firma de curatenie care sa mature si sa stranga gunoiul, ce sa mai vorbim de spalat peretii.
Nu am inteles de ce au dat jos foile de geam care constituiau tavanul fals de la Piata Unirii 2 si nu le-au mai pus la loc (dupa ce le-ar fi spalat, evident).
Travertinul de pe peretii de la Piata Unirii 2, de exemplu, ar trebui doar spalat, nu slefuit/polisat. Dar cand te gandesti ca Metrorex nu are bani sa plateasca o firma de curatenie care sa mature si sa stranga gunoiul, ce sa mai vorbim de spalat peretii.
Nu am inteles de ce au dat jos foile de geam care constituiau tavanul fals de la Piata Unirii 2 si nu le-au mai pus la loc (dupa ce le-ar fi spalat, evident).
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri
George
Stiti ce nu inteleg din stirea imbucuratoare de mai sus?
De ce costa modernizarea unei magistrale existente (M2) suma fabuloasa de peste 400 milioane de euro, iar construirea tronsonului in executie din M4, de 4 ori mai putin?
Nu e usor disproportionat? Ce sa ne imaginam ca se va intampla pe M 2? Ne poate detalia cineva amploarea lucrarilor?
Si mai am o intrebare, dotarile de pe M 5 nu intra si ele pe finantare europeana?... Ma refer la tot ce depaseste lucrarile actuale, de la sine, trenuri, echipamente electrice, finisaje, tot!
Stiti ce nu inteleg din stirea imbucuratoare de mai sus?
De ce costa modernizarea unei magistrale existente (M2) suma fabuloasa de peste 400 milioane de euro, iar construirea tronsonului in executie din M4, de 4 ori mai putin?
Nu e usor disproportionat? Ce sa ne imaginam ca se va intampla pe M 2? Ne poate detalia cineva amploarea lucrarilor?
Si mai am o intrebare, dotarile de pe M 5 nu intra si ele pe finantare europeana?... Ma refer la tot ce depaseste lucrarile actuale, de la sine, trenuri, echipamente electrice, finisaje, tot!
- oache81
-
Posted:
-
Re: Stiri
oache81
Eu am inteles ca la M2 e inclusa si achizitia CAF-urilor( in proportie de 75%) in timp de la M4 nu e inclusa si achizitia de trenuri.
La M5 au fost 2 licitatii una pentru statii si alta pentru dotari si linie (prima licitatie era doar cu tunelurile si statiile fara mai nimic in plus).
Eu am inteles ca la M2 e inclusa si achizitia CAF-urilor( in proportie de 75%) in timp de la M4 nu e inclusa si achizitia de trenuri.
La M5 au fost 2 licitatii una pentru statii si alta pentru dotari si linie (prima licitatie era doar cu tunelurile si statiile fara mai nimic in plus).
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri
sab
Nici eu nu am inteles...Chipurile ar constitui un pericol. Geamurile pot cadea peste oameni. Am inteles ca au fost cazuri in care, din cauza "efectului de piston" facut de tren la intrarea in statie, cateva placi de geam au cazut.
In schimb exista statii unde geamurile sunt bine-merci la locul lor. Deci nu este clar care este cauza pentru care U2 arata in halul acesta de ani buni.
Sa nu fi fost sticla la U2, ci azbociment ?
cobradinberceni wrote:
Nu am inteles de ce au dat jos foile de geam care constituiau tavanul fals de la Piata Unirii 2 si nu le-au mai pus la loc (dupa ce le-ar fi spalat, evident).
Nici eu nu am inteles...Chipurile ar constitui un pericol. Geamurile pot cadea peste oameni. Am inteles ca au fost cazuri in care, din cauza "efectului de piston" facut de tren la intrarea in statie, cateva placi de geam au cazut.
In schimb exista statii unde geamurile sunt bine-merci la locul lor. Deci nu este clar care este cauza pentru care U2 arata in halul acesta de ani buni.
Sa nu fi fost sticla la U2, ci azbociment ?
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri
Goldmund
UE finanteaza din ce in ce mai mult transportul in comun, iar stirea cu modernizarea magistralelor M2 si M4(plus trenurile de metrou CAF) este doar inceputul.
Imi inchipui ca pe M2(o magistrala importanta si destul de lunga) sunt lucrari mai de amploare(a fost facuta intr-un timp record, cu mari deficiente - doar statiile de la Romana si Victoriei2 daca ne uitam si vedem deficientele mari) E bine ca vin banii, ca vor veni alti bani samd..
UE finanteaza din ce in ce mai mult transportul in comun, iar stirea cu modernizarea magistralelor M2 si M4(plus trenurile de metrou CAF) este doar inceputul.
Imi inchipui ca pe M2(o magistrala importanta si destul de lunga) sunt lucrari mai de amploare(a fost facuta intr-un timp record, cu mari deficiente - doar statiile de la Romana si Victoriei2 daca ne uitam si vedem deficientele mari) E bine ca vin banii, ca vor veni alti bani samd..
- George
-
Posted:
-
Re: Stiri
George
Da, dar trebuie sa abandonam mentalitatea ca lucrarile la metrou ar fi o chestiune titanica, a priori imposibila (vezi tot ce se spune de M 5 tronsonul central, M 6 etc.) si ca, daca totusi ne apucam de ele, se pot face in orice conditii si pe o durata extrem de lunga.
Cu alte cuvinte, trebuie performanta capitalista si respect fata de cetatean.
Si (usor off-topic) poate ia si Bucurestiul niste fonduri europene pentru ceva tramvaie care merita acest nume!!!!!!
Da, dar trebuie sa abandonam mentalitatea ca lucrarile la metrou ar fi o chestiune titanica, a priori imposibila (vezi tot ce se spune de M 5 tronsonul central, M 6 etc.) si ca, daca totusi ne apucam de ele, se pot face in orice conditii si pe o durata extrem de lunga.
Cu alte cuvinte, trebuie performanta capitalista si respect fata de cetatean.
Si (usor off-topic) poate ia si Bucurestiul niste fonduri europene pentru ceva tramvaie care merita acest nume!!!!!!
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri
Goldmund
Exact, George,
este nevoie de performanta, de o noua mentalitate fata de cetateni, dar mentalitatile unora de la conducere se schimba greu(si totul ar trebui sa fie nepolitic, profesional!). Ce este bine cu fondurile europene, ele sunt dirijate concret, rapid, prin evaluari corecte, prin licitatii clare,transparente, samd. Si ai dreptate, Bucuresti are nevoie de fonduri uriase pentru intreg transportul in comun, normal si de tramvaie moderne, autobuze articulate,de noi magistrale metrou....
Exact, George,
este nevoie de performanta, de o noua mentalitate fata de cetateni, dar mentalitatile unora de la conducere se schimba greu(si totul ar trebui sa fie nepolitic, profesional!). Ce este bine cu fondurile europene, ele sunt dirijate concret, rapid, prin evaluari corecte, prin licitatii clare,transparente, samd. Si ai dreptate, Bucuresti are nevoie de fonduri uriase pentru intreg transportul in comun, normal si de tramvaie moderne, autobuze articulate,de noi magistrale metrou....
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri
andrei11
Pentru M 5 - zona centrala - e numai o chestiune de balanta cost / profitabilitate. Si la ora actuala solutii tehnice se gasesc.
Sa nu amestecam cladirile inalte viitoare cu traseul lui M 5 prin centru, aceste cladiri pot fi retrase de la actualul aliament cu 5 - 7 metri si atunci pot sa aiba fundatiile cat de adanci puteti voi sa le faceti.Si la ora actuala metroul ar trece pe langa fundatiile cladirilor si nu pe sub ele.
Pentru M 5 - zona centrala - e numai o chestiune de balanta cost / profitabilitate. Si la ora actuala solutii tehnice se gasesc.
Sa nu amestecam cladirile inalte viitoare cu traseul lui M 5 prin centru, aceste cladiri pot fi retrase de la actualul aliament cu 5 - 7 metri si atunci pot sa aiba fundatiile cat de adanci puteti voi sa le faceti.Si la ora actuala metroul ar trece pe langa fundatiile cladirilor si nu pe sub ele.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri
sab
Pe 31 "meleoane", indiferent daca nu se va mai da nicio statie in folosinta sau se vor da toate de pe M5 si M4.
Foarte interesant ca poti licita ceva ce nu detii.... Si daca nu vor fi gata statiile M5 in urmatorii 4 ani, banii se vor plati oricum
Cristy wrote:
Paza la metrou va fi cu 50% mai scumpă
Pe 31 "meleoane", indiferent daca nu se va mai da nicio statie in folosinta sau se vor da toate de pe M5 si M4.
Foarte interesant ca poti licita ceva ce nu detii.... Si daca nu vor fi gata statiile M5 in urmatorii 4 ani, banii se vor plati oricum
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse despre Metrorex
satanistu
Azi la Piata Universitatii era o femeie de servici cu niste saci de gunoi, ce golea coșurile. De mult nu am mai vazut asemenea persoane.
Pe spatele tricoului ei scria "Libro Cleaning".
Azi la Piata Universitatii era o femeie de servici cu niste saci de gunoi, ce golea coșurile. De mult nu am mai vazut asemenea persoane.
Pe spatele tricoului ei scria "Libro Cleaning".
-
- URANUS
-
Posted:
-
📖 Pagination options