Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România

 

Topic: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța

74 posts, 6442 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța orex




Până la aceasta dată sunt finalizate următoarele:
- 𝟑.𝟎𝟎𝟎 𝐦 dren montat;
- 𝟕.𝟎𝟎𝟎 𝐦𝐩 defrișare și curățare taluz;
- 𝟏.𝟒𝟓𝟎 𝐦 linii noi tip 49, montate;
- 𝟗 schimbătoare de cale noi tip S49E1-300-1:9, montate;
- 𝟒 schimbătoare tip 49 cu set nou de traverse de lemn;
A mai rămas de introdus in cale o bretea combinată formată din 3 schimbătoare simple și o traversare dublă joncțiune si lucrări de taluzare.

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța serbanandrei

Noroc cu razboiul din Ucraina ,ca altfel toate liniile si vagoanele din port era la fier vechi si banii in buzunarele unora. Si nu sunt singurele cazuri unde daca nu era razboiul de langa noi se alegea praful. Oare de ce mai miram  ???

 


Re: Reparația infrastructurii feroviare din Portul Constanța shoppy

Nu erau deloc la fier vechi, erau tot acolo, cresteau copaci in ele mai departe.

 



Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din România  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use