MetrouTrenurile de metrou din București

 

Topic: Trenurile Alstom Metropolis (BM4)

862 posts, 255639 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 62
 
 

📖 Pagination options
Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 cris_m

Nici pe mine nu m-a dat pe spate automatul din Paris, atata doar ca era alta senzatie fara mecanic. As adauga de anxietate :lol:

WT_fan06 wrote:
La "mașinile" acelor persoane ai contribuit și tu ca și contribuabil? Că dacă NU, atunci nu ne interesează. Dacă DA, atunci e posibil să avem pretenția să fie operate la capacitatea maximă de eficientă / siguranță / fiabilitate / etc.

Nu, dar stai linistit ca nici tu nu ai contribuit direct la aceste trenuri acolo unde esti. ;) Mi se pare o abordare mai buna sa faci ceva peste nevoile actuale, cu posibilitate de extindere decat sa ai ceva fix pe fix. Mai mult decat atat, mai multe optiuni active inseamna cheltuieli mai mari de intretinere a softului si infrastructurii. Ca avem prea multi angajati, perfect de acord, dar sa nu uitam ca situatia nu e singulara la stat si cu precadere in cele mai neesentiale departamente.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 PTMZ

alexxd_31 wrote:
Cand o se se implementeze sitemul cu usi anti sinucidere ne putem gandi la asa ceva.

Păi de ce tocmai atunci? Nu e nevoie de acele panouri antisuicidale. La Budapesta se circulă fără probleme în lipsa acestor panouri pe linia lor driverless, M4:
Metro_4,_Budapest.JPG (182.92 KB; downloaded 4680 times)

Sursa

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 alexxd_31

La Budapesta nu e cu mecanic in cabina?
La sitemul automat daca apare un nebun  sa optureze inchiderea unei usi se blochează.  
Pe unde am vazut trenuri fara post de conducere exista un pseudoperon  pe unde presupun ca se pot autoevacua calatorii. La noi nu am vazut asa ceva.

Prin tren automat inteleg tren fara cabina (post) de conducere.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Robert24

Se poate aplica solutia de la Nuremberg.

After tests with laser light barriers (from the station ceiling to the platform edge) at Plärrer, a combination of CCTV cameras overlooking the track bed and radio frequency barriers between from under the platform edge to the opposing wall were chosen and installed at all stations served by U3. The RF barriers will detect persons and objects falling onto the track. In such a case the ATC will stop any approaching trains on that track immediately and alert the control centre, from where an operator can visually inspect the trackbed at the platform over CCTV and then take the appropriate action.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Domnilor!
Hai s-o luam altfel.
Ati experimentat deja, multi dintre voi, circulatia fara ”mecanic”. Ati circulat, pana acum, cel putin, odata-n viata, cu telecabina sau telescaunul? Cam da, nu?! :D
Nu v-ati simtit in siguranta? Zic ca da! ;)
E... FIX, la fel, aceeasi ”senzatie”. :bere:

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 alexxd_31

Nu vad o problema de siguranta. Vad o problema legata de profilul calatorului de pe malurile Dambovitei. Degeaba ai camere si sisteme  inteligete daca ghiolbanul blocheaza usa cu rucsacul, sta pe peron in  afara zonei de siguranta, fapte care ar duce la perturbarea circulatiei.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 orex

Ghiolbaii se intalnesc si la lifturi sau/si pe scarile rulante! Cu ei ce te faci daca-s needucatii de ”serviciu”?

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 shoppy

Nu este treaba mecanicului sa fugareasca ghiolbani care blocheaza usi sau mersul trenului, ii fugareste paza, se leaga sistemul de siguranta la sistemul de PA si se avertizeaza sonor, si cand se aud avertismentele vine si paza din statie sa fugareasca ghiolbanii(sigur un paznic / statie este mai ieftin decat un mecanic / tren).

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 subway guru

@cris_m
La inceputurile trenurilor driver-less au mentinut un mecanic la bord doar de sanki iar mai apoi au pus o marioneta in loc doar ca sa mai difuzeze temerile pasagerilor, apoi dupa ce gradul de incredere a crescut si temerile au disparut au renuntat.
Iti pot spune ca e chiar mishto si spectaculos sa poti sa stai pe fotoliul din fata si sa vezi fara probleme tot traseul in toata splendoarea lui!

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 andrei11

Care splendoare ?  :rofl:

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 PTMZ

alexxd_31 wrote:
La Budapesta nu e cu mecanic in cabina?

Pe M4 nu, e driverless.

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 subway guru

Daca stai pe scaun in vagon nu vezi nimic, din cabina vezi cu totul altceva!
P.S.
Chiar si trenurile driver-less au un post de comanda manuala pentru cazurile de urgenta.
Trebuie sa ai posibilitatea sa iesi din necaz si atunci cand se defecteaza robotul!
Peste tot pe unde am fost si am vazut sisteme cu pilot automat asa era, fara exceptie.
:)

 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 Stefan28

Ok, dar de ce sunt țări ca Ungaria si Grecia recent care cer ramele automate in 4 vagoane si nu 6, daca Alstom face chiar si in 8 :?:
Economisesc bani?  :lol:

Si da, sa stai in cockpit iti ofera un sentiment aparte! :)


 


Re: Trenurile Alstom Metropolis BM4 subway guru

Nu conteaza numarul de vagoane, conteaza lungimea totala a trenului care trebuie sa se potriveasca cu lungimea peronului.

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 62
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Trenurile de metrou din București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433638 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use