Topic: Transportul în comun în municipiul Buzău - generalități
73 posts, 21592 views
📖 Pagination options
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Buzău - generalități
ADK
Un colaj video al colegului nostru @Pui de Zmeu cu autobuzele electrice buzoiene:
Suplimentar (pe lângă calitatea video), autobuzele Temsa îmi oferă puțin impresia călătoriei cu un troleibuz Solaris (exceptând scârțâiturile).
Un colaj video al colegului nostru @Pui de Zmeu cu autobuzele electrice buzoiene:
Suplimentar (pe lângă calitatea video), autobuzele Temsa îmi oferă puțin impresia călătoriei cu un troleibuz Solaris (exceptând scârțâiturile).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Buzău - generalități
ADK
Dacă am înțeles bine, pe repartizarea afișată șoferilor (și) pe WhatsApp, autobuzele VDL Citea apar deja pe liniile preorășenești începând cu una dintre următoarele zile.
Cei care la ora actuală sunt titulari pe Citea, vor trece pe Citaro, Volvo 7700 hibrid, Temsa sau BYD, aparținând de aceeași coloană (linii urbane). Cu electricele nu-mi e încă foarte clar dacă au deja titulari stabiliți sau se lucrează la liber, însă din ce văd la unele par să aibă aceiași șoferi (pe 32 văd mereu acea femeie care a făcut din țânțar-armăsar când s-a văzut pozată, deși am mai văzut-o și pe VDL-ul ei).
Dacă am înțeles bine, pe repartizarea afișată șoferilor (și) pe WhatsApp, autobuzele VDL Citea apar deja pe liniile preorășenești începând cu una dintre următoarele zile.
Cei care la ora actuală sunt titulari pe Citea, vor trece pe Citaro, Volvo 7700 hibrid, Temsa sau BYD, aparținând de aceeași coloană (linii urbane). Cu electricele nu-mi e încă foarte clar dacă au deja titulari stabiliți sau se lucrează la liber, însă din ce văd la unele par să aibă aceiași șoferi (pe 32 văd mereu acea femeie care a făcut din țânțar-armăsar când s-a văzut pozată, deși am mai văzut-o și pe VDL-ul ei).
- ADK
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Buzău - generalități
ADK
Ieri (duminica) cel puțin HT...G(? în orice caz, un Citea) era pe linia 23 preorășenească. Nu cred că mai e vreunul pe liniile urbane, dar în sfârșit au ajuns unde le e locul.
În altă ordine de idei, în curând vechile validatoare OpenDev vor fi demontate, care erau și așa buguite (cel puțin aici, nu știu prin alte părți), având deseori erori de citire (citeau cardurile ca find goale, apoi la repetatea validării acestea afișau că cardul a fost deja apropriat), ori de necitire (de parcă puneai cardul de farmacie sau magazin), câteodată timp prea prelungit pentru citire (de la nici 2 sec, la vreo 5, nu aproape instant ca UTI, Kaptch sau chiar QR-urile) și altele, cum ar fi tipul zonei unde te afli (într-un BYD pe 10 care circula strict în Z1, adică în municipiu, afișa Z6 adică tocmai la Stresezi, unde ajunge doar linia 23, deși mă gândesc să nu fi fost de vină GPS-ul autobuzului plecat cu sorcova).
Autobuzele BYD și Temsa nu dețin însă validatoare BCR, deci pe liniile 7 și 10 nu poți circula teoretic cu electricele dacă îți achiți călătoria doar cu cardul bancar, astfel că trebuie să aștepți un diesel. Sunt însă călători care la control spun de acest lucru, iar controlorii înțeleg și nu se grăbesc să amendeze (ei mai că nu amendează și așa, mai ales că la ce ființe umane întâlnești pe lumea asta, nu îți face nimeni statuie dacă ești cel mai corect controlor, majoritatea femei, poate ușor de intimidat).
Ieri (duminica) cel puțin HT...G(? în orice caz, un Citea) era pe linia 23 preorășenească. Nu cred că mai e vreunul pe liniile urbane, dar în sfârșit au ajuns unde le e locul.
În altă ordine de idei, în curând vechile validatoare OpenDev vor fi demontate, care erau și așa buguite (cel puțin aici, nu știu prin alte părți), având deseori erori de citire (citeau cardurile ca find goale, apoi la repetatea validării acestea afișau că cardul a fost deja apropriat), ori de necitire (de parcă puneai cardul de farmacie sau magazin), câteodată timp prea prelungit pentru citire (de la nici 2 sec, la vreo 5, nu aproape instant ca UTI, Kaptch sau chiar QR-urile) și altele, cum ar fi tipul zonei unde te afli (într-un BYD pe 10 care circula strict în Z1, adică în municipiu, afișa Z6 adică tocmai la Stresezi, unde ajunge doar linia 23, deși mă gândesc să nu fi fost de vină GPS-ul autobuzului plecat cu sorcova).
Autobuzele BYD și Temsa nu dețin însă validatoare BCR, deci pe liniile 7 și 10 nu poți circula teoretic cu electricele dacă îți achiți călătoria doar cu cardul bancar, astfel că trebuie să aștepți un diesel. Sunt însă călători care la control spun de acest lucru, iar controlorii înțeleg și nu se grăbesc să amendeze (ei mai că nu amendează și așa, mai ales că la ce ființe umane întâlnești pe lumea asta, nu îți face nimeni statuie dacă ești cel mai corect controlor, majoritatea femei, poate ușor de intimidat).
📖 Pagination options