Topic: Discuții diverse
1675 posts, 477929 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Nu mai are. Tot vine in 41 ca sunt atatea defecte si unele au fost readuse cu disparitia lui 20 ca titulare chiar 316 si 297 sunt doua din exemple.
Dr2005 wrote:
Apropo de transpondere... #273 (mai) are? Că îl tot văd pe 41.
Nu mai are. Tot vine in 41 ca sunt atatea defecte si unele au fost readuse cu disparitia lui 20 ca titulare chiar 316 si 297 sunt doua din exemple.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Asta e o problema de organizare interna a RATB. De ce sa mute transponderele? Alocarea vagoanelor pe trasee e treaba dispecerilor. De ce trimit vagoane "bune" in 41 si cele cu probleme in alte linii? Vagoanele sunt alocate pe trasee dupa cum vor muschii dispecerilor? Nu trebuie sa modernizezi un depou pentru a rezolva problema asta.
cos wrote:
Problema e aceeasi pe care Gabi a spus'o de mai multe ori - tramvaie bune sunt distruse pe linia din Bucurestii Noi, in timp ce pe 41 ajung tramvaie slabute, cu federe, care cauzeaza numai probleme. Nu cred ca ar fi asa greu sa mute niste transpondere de pe tramvaiele slabe pe altele mai 'rasarite'...
Asta e o problema de organizare interna a RATB. De ce sa mute transponderele? Alocarea vagoanelor pe trasee e treaba dispecerilor. De ce trimit vagoane "bune" in 41 si cele cu probleme in alte linii? Vagoanele sunt alocate pe trasee dupa cum vor muschii dispecerilor? Nu trebuie sa modernizezi un depou pentru a rezolva problema asta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
BD este un depou pentru sectorul 1, adica liniile 20, 24, 42 si 45. Linia 41 este o linie care realizeaza legatura sectorului 6 cu centrul prin sectorul 1(logic, nu?) sau legatura sectorului 6 cu Parcul Herastrau(logic sa traversezi alt sector ca sa mergi intr-un parc, nu?). Practic nimeni din sectorul 1 nu foloseste zilnic linia 41, tramvaiele ar putea sa rebruseze la Averescu ca tot aia ar fi. Si mai ales ca se spune ca BN va pierde detot 41, un motiv in plus pentru care Bucurestii Noi sa nu-si strice vagoanele bune pe marea aia de oameni care se urca la Ghencea sau Tricodava sau Grozavesti.
BD este un depou pentru sectorul 1, adica liniile 20, 24, 42 si 45. Linia 41 este o linie care realizeaza legatura sectorului 6 cu centrul prin sectorul 1(logic, nu?) sau legatura sectorului 6 cu Parcul Herastrau(logic sa traversezi alt sector ca sa mergi intr-un parc, nu?). Practic nimeni din sectorul 1 nu foloseste zilnic linia 41, tramvaiele ar putea sa rebruseze la Averescu ca tot aia ar fi. Si mai ales ca se spune ca BN va pierde detot 41, un motiv in plus pentru care Bucurestii Noi sa nu-si strice vagoanele bune pe marea aia de oameni care se urca la Ghencea sau Tricodava sau Grozavesti.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Cred că tu nu ai mers niciodată cu 41 mai departe de Averescu... uite-te câtă lume urcă de la Piaţa Presei şi câtă lume urcă dimineaţa de la Bd. Ion Mihalache...
În plus, este ideal pentru un traseu ca accesul şi retragerea să se facă simultan de la ambele capete şi e de preferat ca numărul de ture să fie egal între cele 2 depouri. Astfel, la 4:50 pot pleca tramvaie de la ambele capete, iar ultimele curse de la fiecare capăt se pot executa pe la 23:30.
shoppy wrote:
Practic nimeni din sectorul 1 nu foloseste zilnic linia 41, tramvaiele ar putea sa rebruseze la Averescu ca tot aia ar fi. Si mai ales ca se spune ca BN va pierde detot 41, un motiv in plus pentru care Bucurestii Noi sa nu-si strice vagoanele bune pe marea aia de oameni care se urca la Ghencea sau Tricodava sau Grozavesti.
Cred că tu nu ai mers niciodată cu 41 mai departe de Averescu... uite-te câtă lume urcă de la Piaţa Presei şi câtă lume urcă dimineaţa de la Bd. Ion Mihalache...
În plus, este ideal pentru un traseu ca accesul şi retragerea să se facă simultan de la ambele capete şi e de preferat ca numărul de ture să fie egal între cele 2 depouri. Astfel, la 4:50 pot pleca tramvaie de la ambele capete, iar ultimele curse de la fiecare capăt se pot executa pe la 23:30.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Care e acum Ion Mihalache? Nu e acelasi lucru cu Averescu?
La Mihalache urca puhoiul care vine din centru cu 300, adica acelasi puhoi care de dimineata a venit din sectorul 6 ca sa ia acelasi 300.
Si toti aia care urca la Piata Presei Libere nu coboara nici 10% la Mihalache, adica in sectorul 1, toti se duc in sectorul 6.
Mai sunt si aia de la Agronomie in 1, da aia se duc pe Kiselef la autobuze.
Da, asta cu 2 depouri pentru o linie, cate unul la fiecare capat, este o idee buna. Si daca se vrea un parc special pentru linia 41 atunci sa se faca, adica au fost vagoanele rosii, ar trebuii sa se mentina, sa se faca RK / reparatii intai pentru vagoanele rosii, sa aiba permanent 2 rezerve capabile si apoi sa mearga doar pe 41. Iar BN are si el prioritatile lui, cum ar fii promovarea transportului public pe Grivita, Bucurestii Noi si Expozitei, nu e toata lumea trup si suflet pentru 41. Acuma daca lui BN nu-i repari vagoanele de pe 41 da i le repari pe alea pentru 45 e clar ca vrei ca BN sa se ocupe mai mult de 45 decat de 41. Pai daca asta e asa, atunci e ilogic sa-i bati obrazul ca nu se da peste cap sa scoata vagoanele bune de pe 45, sa mute transponderele pe ele si sa le bage pe 41.
Care e acum Ion Mihalache? Nu e acelasi lucru cu Averescu?
La Mihalache urca puhoiul care vine din centru cu 300, adica acelasi puhoi care de dimineata a venit din sectorul 6 ca sa ia acelasi 300.
Si toti aia care urca la Piata Presei Libere nu coboara nici 10% la Mihalache, adica in sectorul 1, toti se duc in sectorul 6.
Mai sunt si aia de la Agronomie in 1, da aia se duc pe Kiselef la autobuze.
Da, asta cu 2 depouri pentru o linie, cate unul la fiecare capat, este o idee buna. Si daca se vrea un parc special pentru linia 41 atunci sa se faca, adica au fost vagoanele rosii, ar trebuii sa se mentina, sa se faca RK / reparatii intai pentru vagoanele rosii, sa aiba permanent 2 rezerve capabile si apoi sa mearga doar pe 41. Iar BN are si el prioritatile lui, cum ar fii promovarea transportului public pe Grivita, Bucurestii Noi si Expozitei, nu e toata lumea trup si suflet pentru 41. Acuma daca lui BN nu-i repari vagoanele de pe 41 da i le repari pe alea pentru 45 e clar ca vrei ca BN sa se ocupe mai mult de 45 decat de 41. Pai daca asta e asa, atunci e ilogic sa-i bati obrazul ca nu se da peste cap sa scoata vagoanele bune de pe 45, sa mute transponderele pe ele si sa le bage pe 41.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Nu inteleg ce vrei sa zici prin "nu-i repari vagoanele", ca doar si le repara ei, singuri. Iar RK se face la vagoane alese tot de ei. Eu voiam sa subliniez faptul ca situatia s'ar putea imbunatati din interior, fara sa fie nevoie de o decizie externa, prin selectia unor vagoane bune de 41 dar care acum se rup in doua prin Bucurestii Noi. Cel putin pana dupa modernizarea depoului (deci peste 1-2 ani, daca incepe la anu'), pentru ca la acel moment e foarte posibil sa aiba si ei niste CH-PPC-uri, realizate chiar din vagoanele lor actuale (exista intentia si s'a vehiculat si un nr de parc - 062, pentru inceput). Ca de obicei, situatia se prezinta bine pe hartie, dar pana cand proiectele vor fi realizate, solutia de moment ar fi exact asta - selectia unor vagoane bune de 41 care sa ramana in 41.
Linia 41 integral la Alexandria nu e de dorit, in momentul actual abia se descurca cu vagoanele pentru cate ture au - la fel si BN, dar aici nu e vina depoului cat e din cauza faptului ca e linia grea iar vagoanele stau mult pe dreapta doar pentru un fas cu vopsea sau un geam spart.
Nu inteleg ce vrei sa zici prin "nu-i repari vagoanele", ca doar si le repara ei, singuri. Iar RK se face la vagoane alese tot de ei. Eu voiam sa subliniez faptul ca situatia s'ar putea imbunatati din interior, fara sa fie nevoie de o decizie externa, prin selectia unor vagoane bune de 41 dar care acum se rup in doua prin Bucurestii Noi. Cel putin pana dupa modernizarea depoului (deci peste 1-2 ani, daca incepe la anu'), pentru ca la acel moment e foarte posibil sa aiba si ei niste CH-PPC-uri, realizate chiar din vagoanele lor actuale (exista intentia si s'a vehiculat si un nr de parc - 062, pentru inceput). Ca de obicei, situatia se prezinta bine pe hartie, dar pana cand proiectele vor fi realizate, solutia de moment ar fi exact asta - selectia unor vagoane bune de 41 care sa ramana in 41.
Linia 41 integral la Alexandria nu e de dorit, in momentul actual abia se descurca cu vagoanele pentru cate ture au - la fel si BN, dar aici nu e vina depoului cat e din cauza faptului ca e linia grea iar vagoanele stau mult pe dreapta doar pentru un fas cu vopsea sau un geam spart.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
La RK se trimit vagoanele ,,la normă", adică la o anumită perioadă de timp un depou trebuie să trimită un număr de vagoane, nu stă nimeni să se uite şi câţi km au la bord vagoanele sau că un depou are un parc mai nou (de ex. Alexandria, care a ajuns să trimită la al 2lea RK vagoanele produse de Faur... pentru că nu are altceva să trimită)... normal că depoul le va trimite pe cele mai ,,rupte", de aia #318 făcut în 2003 a avut RK şi #151, deşi circulă din 2002 aproape exclusiv pe 41, nu a avut decât o revopsire.
La RK se trimit vagoanele ,,la normă", adică la o anumită perioadă de timp un depou trebuie să trimită un număr de vagoane, nu stă nimeni să se uite şi câţi km au la bord vagoanele sau că un depou are un parc mai nou (de ex. Alexandria, care a ajuns să trimită la al 2lea RK vagoanele produse de Faur... pentru că nu are altceva să trimită)... normal că depoul le va trimite pe cele mai ,,rupte", de aia #318 făcut în 2003 a avut RK şi #151, deşi circulă din 2002 aproape exclusiv pe 41, nu a avut decât o revopsire.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Pai Cos, daca luam interesul unui depou pentru o linie proprie ca fiind numarul de statii pe care acea linie le are in sectorul propriu, atunci 20, 24, 42, 45 sunt undeva acolo sus, cu cate vreo 20 de statii fiecare iar 41 e undeva jos, cu doar 5 statii.
Daca luam interesul ca numarul de statii pe traseul de retragere atunci 20, 24, 45 conduc detasat cu 0, apoi vine 42 cu 2, urmat mult in urma de 41 cu 6.
Daca luam interesul ca numar de pasageri ai acelui sector transportati pe linia sa atunci aceasi situatie, 20, 24, 45 in frunte cu foarte multi, 42 are si el ceva(per tramvai vorbind), si apoi 41 cu putini.
Apoi, daca e s-o dam dupa atentia acordata de la varf, Alexandria are CH-PPC atat pentru 41 cat si pentru alte linii, Dudesti are CH-PPC pentru alte linii si Bucur LF(sau unde o fii tramvaiul asta), Militari are Bucur 1, BN nu are nimic nou, nici macar V3A EP. De ce nu s-au dat CH-PPC-urile de la Dudesti la BN cu ordin strict pentru 41? Deci nici de sus ne e interes ca BN sa faca treaba buna in 41.
Deci dupa ce criteriu ar trebuii BN sa-si dea interesul din propria initiativa pentru 41?
Pai Cos, daca luam interesul unui depou pentru o linie proprie ca fiind numarul de statii pe care acea linie le are in sectorul propriu, atunci 20, 24, 42, 45 sunt undeva acolo sus, cu cate vreo 20 de statii fiecare iar 41 e undeva jos, cu doar 5 statii.
Daca luam interesul ca numarul de statii pe traseul de retragere atunci 20, 24, 45 conduc detasat cu 0, apoi vine 42 cu 2, urmat mult in urma de 41 cu 6.
Daca luam interesul ca numar de pasageri ai acelui sector transportati pe linia sa atunci aceasi situatie, 20, 24, 45 in frunte cu foarte multi, 42 are si el ceva(per tramvai vorbind), si apoi 41 cu putini.
Apoi, daca e s-o dam dupa atentia acordata de la varf, Alexandria are CH-PPC atat pentru 41 cat si pentru alte linii, Dudesti are CH-PPC pentru alte linii si Bucur LF(sau unde o fii tramvaiul asta), Militari are Bucur 1, BN nu are nimic nou, nici macar V3A EP. De ce nu s-au dat CH-PPC-urile de la Dudesti la BN cu ordin strict pentru 41? Deci nici de sus ne e interes ca BN sa faca treaba buna in 41.
Deci dupa ce criteriu ar trebuii BN sa-si dea interesul din propria initiativa pentru 41?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pentru numărul de călători? Aşa şi 32 ar trebui să rebruseze la P-ţa. Chirigiu, că cei din sectorul 4 nu îl folosesc, iar cei din 5 pot merge pe jos de acolo până la Unirii.
Ce 'ului, aveam pretenţii de la tine. Atunci hai să facem câte o filială a RATB în fiecare sector şi să nu mai existe linii care ies dintr-un sector la RATB, să fie licitate cursele la privaţi, cum s-a făcut cu Bucureşti-Ilfov.
shoppy wrote:
Deci dupa ce criteriu ar trebuii BN sa-si dea interesul din propria initiativa pentru 41?
Pentru numărul de călători? Aşa şi 32 ar trebui să rebruseze la P-ţa. Chirigiu, că cei din sectorul 4 nu îl folosesc, iar cei din 5 pot merge pe jos de acolo până la Unirii.
Ce 'ului, aveam pretenţii de la tine. Atunci hai să facem câte o filială a RATB în fiecare sector şi să nu mai existe linii care ies dintr-un sector la RATB, să fie licitate cursele la privaţi, cum s-a făcut cu Bucureşti-Ilfov.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
shoppy wrote:Daca 42 transporta mai multi calatori/zi din sectorul 1 decat 41, atunci pun pe cineva sa ma mangaie pe mine cu pisicuta cu 9 cozi.
Daca luam interesul ca numar de pasageri ai acelui sector transportati pe linia sa atunci aceasi situatie, 20, 24, 45 in frunte cu foarte multi, 42 are si el ceva(per tramvai vorbind), si apoi 41 cu putini.
shoppy wrote:Pentru ca legislatia europeana cerere ca toate traseele sa fie acoperite macar partial cu vehicule cu podea coborata, iar 34 si 21 sunt si ele linii importante.
De ce nu s-au dat CH-PPC-urile de la Dudesti la BN cu ordin strict pentru 41? Deci nici de sus ne e interes ca BN sa faca treaba buna in 41.
shoppy wrote:Un depou nu e proprietatea personala a nu stiu cui sefulet sau dispecer, care aloca numarul de ture pe linii dupa cum vor muschii lui, deci trebuie coordonat de sus, "nu trebuie sa-si dea interesul din proprie initiativa". Imi pare rau sa o spun, asta e una din problemele organizatorice ale RATB, exista de foarte mult timp, dar nu stiu cand se va rezolva.
Deci dupa ce criteriu ar trebuii BN sa-si dea interesul din propria initiativa pentru 41?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Deci 318 a avut Reparatie caroserie si revopsire in Martie 2009 si a fost trimis la RK in Aprilie 2010 (Idem #305)
#151 a intrat la RK in Decembrie 2009. A fost "picat" cam de prin August - Septembrie 2009 si cand a ajuns la RK era intr-o stare avansata de descompunere (chiar a fost refuzat in prima faza la URAC pentru ca era prea descompletat... si retrimis la B.Noi).
Ca tot vorbim de vagoanele de metrou usor in acest topic, voi prezenta mai jos o statistica a lor (sper cat de cat exacta, nu stiu toate RK-urile la boghiuri):
006 - Fabricat in anul 2002 - RK in Aprilie 2009.
008 - Fabricat in anul 2005 - Revopsit in Decembrie 2009.
021 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2007- RK boghiuri in Mai 2010.
023 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in August 2008.
025 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in August 2008.
047 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Martie 2008.
049 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Noiembrie 2007.
054 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Februarie 2008.
055 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in August 2007 - RK boghiuri in Februarie 2010.
068 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in August 2007 si in Noiembrie 2009 - RK boghiuri in Aprilie 2009.
075 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in August 2007.
080 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Septembrie 2009.
094 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Iunie 2008.
098 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Aprilie 2008.
101 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2008.
118 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Ianuarie 2009.
122 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in August 2009.
129 - Fabricat in anul 2002 - RK in Septembrie 2009.
143 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Octombrie 2007.
144 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2007.
151 - Fabricat in anul 2002 - RK in Decembrie 2009.
154 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Octombrie 2009.
158 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in Martie 2010.
160 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 - Revopsit in Iunie 2009 - RK boghiuri in Iunie 2007.
164 - Fabricat in anul 2006 -
195 - Fabricat in anul 2002 -
196 - Fabricat in anul 2002 - RK in Martie 2009.
201 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2009.
218 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Iunie 2009 - Revopsit in Iulie 2007.
226 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Noiembrie 2008.
266 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Noiembrie 2009.
273 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2008.
278 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Aprilie 2009 - RK boghiuri in Iunie 2007.
288 - Fabricat in anul 2006 -
297 - Fabricat in anul 2005 - Revopsit in Iulie 2009.
300 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2009.
311 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Mai 2009.
316 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Octombrie 2009.
339 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Septembrie 2009.
349 - Fabricat in anul 2002 - RK in Iunie 2009.
Dr2005 wrote:
La RK se trimit vagoanele ,,la normă"... ... ... ... normal că depoul le va trimite pe cele mai ,,rupte", de aia #318 făcut în 2003 a avut RK şi #151, deşi circulă din 2002 aproape exclusiv pe 41, nu a avut decât o revopsire.
Deci 318 a avut Reparatie caroserie si revopsire in Martie 2009 si a fost trimis la RK in Aprilie 2010 (Idem #305)
#151 a intrat la RK in Decembrie 2009. A fost "picat" cam de prin August - Septembrie 2009 si cand a ajuns la RK era intr-o stare avansata de descompunere (chiar a fost refuzat in prima faza la URAC pentru ca era prea descompletat... si retrimis la B.Noi).
Ca tot vorbim de vagoanele de metrou usor in acest topic, voi prezenta mai jos o statistica a lor (sper cat de cat exacta, nu stiu toate RK-urile la boghiuri):
006 - Fabricat in anul 2002 - RK in Aprilie 2009.
008 - Fabricat in anul 2005 - Revopsit in Decembrie 2009.
021 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2007- RK boghiuri in Mai 2010.
023 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in August 2008.
025 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in August 2008.
047 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Martie 2008.
049 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Noiembrie 2007.
054 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Februarie 2008.
055 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in August 2007 - RK boghiuri in Februarie 2010.
068 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in August 2007 si in Noiembrie 2009 - RK boghiuri in Aprilie 2009.
075 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in August 2007.
080 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Septembrie 2009.
094 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Iunie 2008.
098 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Aprilie 2008.
101 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2008.
118 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Ianuarie 2009.
122 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in August 2009.
129 - Fabricat in anul 2002 - RK in Septembrie 2009.
143 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 si in Octombrie 2007.
144 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Septembrie 2007.
151 - Fabricat in anul 2002 - RK in Decembrie 2009.
154 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Octombrie 2009.
158 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in Martie 2010.
160 - Fabricat in anul 1997 - RK in anul 2002 - Revopsit in Iunie 2009 - RK boghiuri in Iunie 2007.
164 - Fabricat in anul 2006 -
195 - Fabricat in anul 2002 -
196 - Fabricat in anul 2002 - RK in Martie 2009.
201 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2009.
218 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 si in Iunie 2009 - Revopsit in Iulie 2007.
226 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Noiembrie 2008.
266 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Noiembrie 2009.
273 - Fabricat in anul 1996 - RK in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2008.
278 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Aprilie 2009 - RK boghiuri in Iunie 2007.
288 - Fabricat in anul 2006 -
297 - Fabricat in anul 2005 - Revopsit in Iulie 2009.
300 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Decembrie 2009.
311 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Mai 2009.
316 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Octombrie 2009.
339 - Fabricat in anul 2002 - Revopsit in Septembrie 2009.
349 - Fabricat in anul 2002 - RK in Iunie 2009.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
De 42 am zis per vagon, adica vagonul ala al liniei 42 transporta mai multi calatori ai sectorului 1 pe zi decat un vagon din 41.
E normal ca pe plan local interesul sa fie local(ca doar nu e nimeni masochist sau cetatean/patriot model). E normal ca BN sa incerce sa-si protejeze liniile sale din sectorul lui, ca daca dispare 20, 24, 42 si 45 atunci o sa dispara si BN, doar nu o sa tina cineva BN doar pentru 41, nu?
Acum e lafel de normal sa existe si un interes global de unde sa se dicteze ce sa se faca pe plan global. Problema e ca odata cu decizia globala vine si raspunderea. Global, RATB nu isi asuma nici o raspundere, doar zice ce vagoane sunt in depou, cate ture sunt pe linii si cate RK pe luna.
Eu nu am zis ca sunt impotriva conducerii globale(sunt pentru), doar am incercat sa va explic ca daca aluia ii lasi libertate deplina(ba chiar ii insinuezi ca ar fi bine sa-si vada de ograda lui) e normal ca ala o sa-si vada de ograda lui, deci nu are nici un rost sa ziceti ca ala e nesimtit ca nu vede de ograda vecinului.
Apropo de CH-PPC la Dudesti, nu se putea sa se dea CH-PPC alea la BN pentru 41 si BN sa dea in schimb V3A cu podeaua coborata la Dudesti?
De 42 am zis per vagon, adica vagonul ala al liniei 42 transporta mai multi calatori ai sectorului 1 pe zi decat un vagon din 41.
E normal ca pe plan local interesul sa fie local(ca doar nu e nimeni masochist sau cetatean/patriot model). E normal ca BN sa incerce sa-si protejeze liniile sale din sectorul lui, ca daca dispare 20, 24, 42 si 45 atunci o sa dispara si BN, doar nu o sa tina cineva BN doar pentru 41, nu?
Acum e lafel de normal sa existe si un interes global de unde sa se dicteze ce sa se faca pe plan global. Problema e ca odata cu decizia globala vine si raspunderea. Global, RATB nu isi asuma nici o raspundere, doar zice ce vagoane sunt in depou, cate ture sunt pe linii si cate RK pe luna.
Eu nu am zis ca sunt impotriva conducerii globale(sunt pentru), doar am incercat sa va explic ca daca aluia ii lasi libertate deplina(ba chiar ii insinuezi ca ar fi bine sa-si vada de ograda lui) e normal ca ala o sa-si vada de ograda lui, deci nu are nici un rost sa ziceti ca ala e nesimtit ca nu vede de ograda vecinului.
Apropo de CH-PPC la Dudesti, nu se putea sa se dea CH-PPC alea la BN pentru 41 si BN sa dea in schimb V3A cu podeaua coborata la Dudesti?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Costin
Doamne fereste, 42 cred ca are maxim 10 calatori pe zi. Ca sa iti faci o idee asupra volumului de trafic din 41 referitor la sectorul 1, poti sa numeri calatorii care urca la statia Turda dimineata (ambele sensuri) si cei care coboara dupamasa. Vei fi surprins. Si am ales in special aceasta statie pentru ca e singura de pe linia 41 din sectorul 1 de interes exclusiv local, unde cei care urca sau coboara nu provin din alt vehicul de transport in comun. Unii merg pe Grivita la troleibuz, da si aia e tot in sectorul 1.
Sa zicem ca ai dreptate, dar aportul depoului BN in liniile 20 si 41 (impartite cu alte depouri) e la fel de important ca aportul sau din linia 45 (integral BN). Asta se cunoaste mai ales la orele de acces/retragere de la capetele de linie
Se merge pe ideea vagon nou la depou nou, ceea ce mie unul mi se pare corect. BN va fi modernizat atunci cand vor fi bani (nu se stie cand, dar oricum are prioritate in fata altor depouri), moment in care se vor face si CH PPC-uri din V3A. BN va primi 'portia' lui de vagoane noi dupa modernizare, pentru 41, asa cum va primi si troleibuze noi (cand or veni si astea...), pentru 86.
shoppy wrote:
De 42 am zis per vagon, adica vagonul ala al liniei 42 transporta mai multi calatori ai sectorului 1 pe zi decat un vagon din 41.
Doamne fereste, 42 cred ca are maxim 10 calatori pe zi. Ca sa iti faci o idee asupra volumului de trafic din 41 referitor la sectorul 1, poti sa numeri calatorii care urca la statia Turda dimineata (ambele sensuri) si cei care coboara dupamasa. Vei fi surprins. Si am ales in special aceasta statie pentru ca e singura de pe linia 41 din sectorul 1 de interes exclusiv local, unde cei care urca sau coboara nu provin din alt vehicul de transport in comun. Unii merg pe Grivita la troleibuz, da si aia e tot in sectorul 1.
shoppy wrote:
E normal ca BN sa incerce sa-si protejeze liniile sale din sectorul lui, ca daca dispare 20, 24, 42 si 45 atunci o sa dispara si BN, doar nu o sa tina cineva BN doar pentru 41, nu?
Sa zicem ca ai dreptate, dar aportul depoului BN in liniile 20 si 41 (impartite cu alte depouri) e la fel de important ca aportul sau din linia 45 (integral BN). Asta se cunoaste mai ales la orele de acces/retragere de la capetele de linie
shoppy wrote:
Apropo de CH-PPC la Dudesti, nu se putea sa se dea CH-PPC alea la BN pentru 41 si BN sa dea in schimb V3A cu podeaua coborata la Dudesti?
Se merge pe ideea vagon nou la depou nou, ceea ce mie unul mi se pare corect. BN va fi modernizat atunci cand vor fi bani (nu se stie cand, dar oricum are prioritate in fata altor depouri), moment in care se vor face si CH PPC-uri din V3A. BN va primi 'portia' lui de vagoane noi dupa modernizare, pentru 41, asa cum va primi si troleibuze noi (cand or veni si astea...), pentru 86.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Or fii 10 calatori pe zi la 42 pe Expozitiei, da sa nu zici ca 42 merge gol pe Mihalache ca nu cred.
Da, la Turda e ceva, dar cred ca majoritatea iau troleibuzul ca sa mearga tot spre centru, deci e doar o paralela la 300 de la Mihalache, sau multi merg cu troleibuzul la Gara de Nord, si de acolo sigur ies din sector.
Si nu era normal sa se modernizeze BN in loc de Dudesti daca tot se tine asa sus si tare si cu pretentii de cele mai bune vagoane din parc pentru 41?
Or fii 10 calatori pe zi la 42 pe Expozitiei, da sa nu zici ca 42 merge gol pe Mihalache ca nu cred.
Da, la Turda e ceva, dar cred ca majoritatea iau troleibuzul ca sa mearga tot spre centru, deci e doar o paralela la 300 de la Mihalache, sau multi merg cu troleibuzul la Gara de Nord, si de acolo sigur ies din sector.
Si nu era normal sa se modernizeze BN in loc de Dudesti daca tot se tine asa sus si tare si cu pretentii de cele mai bune vagoane din parc pentru 41?
📖 Pagination options