Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

633 posts, 204933 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 46
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului TibiV

Nightwolf & Costin
:bere:

Aveţi dreptate...
Nu trebuie să ajungem să nu vedem pădurea din cauza copacilor... :)

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Mircea G

Nightwolf wrote:
.....

Eu nu am spus ca nu se poate dpdv tehnic. Tehnic se poate orice, inclusiv semaforiza un aeroport!!! Nu te lasa normele actuale sa semaforizezi o trecere la nivel cu CF. Schimba tu legea si atunci o sa se poata. Mama lor de CARTI!!....

Ei ce sa ne facem !? Orice lege se schimba daca vrem si daca gindim cu capetele din dotare .
Asta cu "nu se poate , ca nu prevede legea ", e doar o scuza pt a scapa de raspundere ...
A propus cineva , a facut cineva demersuri???
Nu ! , ca nu prevede legea , si am scapat ..... si aia cer vor o rezolvare " e prosti " , nu ????
Si asta este un motiv de mergem la vale ...nu gindim , nu actionam , ne *****-m pe noi cind e vorba sa luam o hotarire ....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Goldmund

Nici eu nu am vazut un semafor pe o sosea la o trecere CF si nici nu am auzit de asa ceva. Dar nu asta este oful si sa nu ne indepartam de subiect.
In primul rand sa nu mai fie spaga, mituire si tara asta ar face un pas inainte de o suta de ani.
2- inca o suta de ani inainte ar face tara asta daca ar avea un plan de sistematizare local si general, precum legea nr.59 din 1974, dar la nivelul UE si nimic politic.
Raul facut tarii noastre de semidoctii si spagarii primelor guverne dupa 1989 este atat de imens incat si intr-o suta de ani Romania va avea de tras in plus - si cu ce costuri imense - dar, dar se fac si acum aceleasi greseli grave pentru eternitate, de ex, si acum se dau aprobari de constructie
a - pe camp, peste tot
b - langa sosele si cai ferate
c - unde "vrea muschii mei".

Am ajuns in Romania sa avem traseul unei sosele/autostrada care sa treaca prin natura, dar de fapt aflam ca trece peste o sumedenie de propietati, de la paduri private, la ape si lacuri private(!), care toate in Suedia de ex. sunt ale poporului...(cine detine o padure in Suedia stie ce scriu!), sau printre sute de case construite aiurea. Bulevardul Prelungirea Ghencea(o artera f. importanta a Bucurestiului) se stia de zeci de ani ca va fi "largita", sau ca ar trebui. Cine sunt cei (nu am cuvinte, numai insulte grele) care au dat toate aprobarile pentru sutele de case si ...blocuri-turn(!!) care s-au ridicat chiar la marginea lui DN 602? Chiar nu a dorit (si nu mai doreste)nimeni in aceasta tara un nou bulevard Aviatorilor????
Parerea mea:
nu exista preturi fair pentru nestiinta sau spaga, toti trebuie daramati care au construit la mai putin de 10 m fata de un DN(dupa o eventuala largire!!) si mai putin de 30m fata de CF, sau  DNCB, sau mai putin de 50m fata de o autostrada(dar nu langa o intersectie intre o autostrada si un DN, unde distanta/raza e mult mai mare! -ganditi-va putin la grozaviile de pe DNCB cu A1!), iar fata de o intersectie intre DN si DNCB pe o raza mai mica de 200m! Asta e valabil peste tot in lume, chiar si in Africa. Daca datele acestea nu le cunosc primarii, arhitectii, atunci cine?!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Mircea G wrote:
Nightwolf wrote:
.....

Eu nu am spus ca nu se poate dpdv tehnic. Tehnic se poate orice, inclusiv semaforiza un aeroport!!! Nu te lasa normele actuale sa semaforizezi o trecere la nivel cu CF. Schimba tu legea si atunci o sa se poata. Mama lor de CARTI!!....

Ei ce sa ne facem !? Orice lege se schimba daca vrem si daca gindim cu capetele din dotare .
Asta cu "nu se poate , ca nu prevede legea ", e doar o scuza pt a scapa de raspundere ...
A propus cineva , a facut cineva demersuri???
Nu ! , ca nu prevede legea , si am scapat ..... si aia cer vor o rezolvare " e prosti " , nu ????
Si asta este un motiv de mergem la vale ...nu gindim , nu actionam , ne ***** pe noi cind e vorba sa luam o hotarire ....


Ia fa tu prietene o propunere! Hai! Ia schimba TU o lege! Ai idee macar ... de fapt nu, expresia corecta e: AI HABAR macar de procedura unei LEGi? Sau a unei Ordonante? Sau CATE CATEGORII DE ACTE NORMATIVE cu actiune EXECUTORIE exista in tara asta?! Mai lasa-ne prietene, sincer eu unul m-am saturat de barna din ochiul tau. Faptul ca tu insisti, la varsta pe care te lauzi ca o ai, in a debita pe un forum astfel de ineptii denota cultura ta sub nivelul oricarui liceu sau scoli de arte/meserii. Da, contrar regulamentului de pe acest forum si sub riscul sanctionarii mele, te atac DIRECT pt ca este strigator la cer sa iti citim toate tampeniile pe care le postezi. Am inteles, esti frustrat, ai suferit in comunism, te-a batut politia, ti-a luat partidul pamantul, dar acum lasa-ne tata sa ne vedem de viata noastra si sa incercam sa ne simtim bine citind niste discutii logice pro sau contra-argumentate nu niste tampenii d`ale tale pe care de mai bine de un an de zile le insiri pe toate topic.urile si thread.urile posibile si imposibile. Sa mor, e cum mi-a zis taximetristul ala azi, in 8 ani de taximetrie el a crezut ca politia n-are voie sa-l atinga si ca noi purtam niste catuse sudate care nu merg si le tinem la vedere pt intimidarea fraierilor care nu stiu ca ele nu functioneaza :))

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

Goldmund wrote:
Am ajuns in Romania sa avem traseul unei sosele/autostrada care sa treaca prin natura, dar de fapt aflam ca trece peste o sumedenie de propietati, de la paduri private, la ape si lacuri private(!), care toate in Suedia de ex. sunt ale poporului...(cine detine o padure in Suedia stie ce scriu!)


Sa-i multumim B.O.R. pt astea ;) Prietenii stiu de ce :))

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului someone

Ceva vesti la aceasta lucrare?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

S-au alocat niscai lei pe 2016, nu suficienti, probabil pentru niste SF-uri. Aici problema e mai complexa decat crede PMB-ul. Eu nu inteleg de ce CJ Ilfov nu zice nimic si tace malc.

Pdv personal -- in continuare insist asupra faptului ca Voluntariul, Domnestiul, Bragadiru, Popestiul, Glina, Jilava, Otopeniul, Buftea, Pantelimonul si Chitila ar trebui sa faca parte integranta din Bucuresti. S-ar creea niste sectoare noi, sau largi cele deja existente, cu niste super-posibilitati de dezvoltare urbana si extra-urbana. Toata lumea ar avea de castigat ...

 


  • sss
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului sss

... in afara de primarii si functionarii din Voluntari, Domnesti, Bragadiru etc. Birocratii sunt vesnici si mare-i puterea din pixurile si stampilele lor!  :popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului Nightwolf

De ce? Daca s-ar face sectoare noi, ar putea fii cooptati in noua organigrama. Nu cred ca s-ar pierde decat maxim 1-2 functii politice...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului survola

Ar putea avea locuri rezervate în consilii, cam ca în sistemul cu circumscripţii electorale.

In altă ordine de idei, licitaţia pentru pasaj se află încă la Curtea de Apel Bucureşti, cu o posibilă pronunţare luni 7 martie. Să sperăm că nu se anulează toată licitaţia  :twisted:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului danielstan

In majoritatea oraselor mari si medii din Romania populatia urbana s-a mutat in comunele suburbane (mutare de la bloc comunist la casa) si aspectul comunelor este de oras in toata regula.
Peste tot aud de propuneri ale primarilor din orasele mari de unificare cu comunele suburbane - propuneri sistematic refuzate de primarii si consilierii comunelor respective, politicieni care isi vad in pericol viitorul de a fi realesi in cazul comasarii.

Si pe langa primari si consilieri locali exista o intreaga fauna de bugetari care ocupa posturi in administratia locala pe baza sustinerii primarului (amante, secretare, soferi care stiu sa care sacosele cu plocoane etc.).

Fiecare primar are cate un consilier care lucreaza in industria shpagii si este folosit pe post de colector de comisioane si alte venituri "defiscalizate". Vezi tandemul Oprescu - Solomon Wigler.

Vorbim, asadar, despre "stricarea unor aranjamente" care s-au asezat in ani de zile... ceea ce nu se poate!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului andrei11

Va rog reveniti la subiect.
Pentru diverse aveti clubul si pentru politikă aveti topic separat.
Multumesc.

 


Re: Pasaj Centura Domnesti Tavi

Ziceam acum ceva timp cu mult optimism:
Tavi wrote:
...Asta e! Urmarim indeaproape si pe cnadnr si pe Otilia si muncitorii ... si mai vorbim prin mai anul viitor!

Acum ca se apuca de reevaluare mai vorbim la anul...
:popa:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului aztec

Consilierul premierului Ciolos pe probleme de infrastructura, reclamat la DNA de catre unii angajati ai CNADNR pentru prea multa transparenta. A comunicat pe Facebook care e stadiul licitatiei pentru pasajul de la Domnesti
de Victor Cozmei     HotNews.ro

Vineri, 6 mai 2016, 17:12 Monitorizari | Proiecte Infrastructura >> Articole
Pasajul suprateran de tip giratoriu la Domnesti

Un grup de angajati ai Companiei de Autostrazi si Drumuri (CNADNR) a facut o sesizare la DNA prin care l-a reclamat pe Catalin Drula, consilier al premierului Ciolos pe domeniul infrastructurii, dupa ce acesta a postat pe contul sau de Facebook informatii cu privire la stadiul licitatiei pentru pasajul Domensti, o procedura tergiversata de cel putin 3 ani si care vizeaza unul din proiectele vitale din zona Capitalei. "Chipurile am dezvăluit informații confidențiale despre procedura în curs, mai precis am informat publicul că a fost semnat raportul procedurii" sustine Drula care mai spune ca, in urma plangerii la DNA, "lumea din CNADNR s-a speriat și nu (prea) mai vrea să semneze comunicarea" castigatorului licitatiei.

Catalin Drula este consilier pe infrastructura al premierului Ciolos venit din zona societatii civile, unde a activat ca membru in Asociatia Pro Infrastructura, organism infiintat in jurul utilziatorilor de pe forumurile de infrastructura. Drula a postat pe contul sau de Facebook in ultimele zile informatii legate de stadiul procedurilor licitatiei pentru executia pasajului de pe Centura de la Domnesti. In postarile sale, Drula a comunicat cu cetatenii si membrii initiativelor din zona Domnesti si Prelungirea Ghencea.

Ca urmare a informatiilor publicate, Drula sustine acum ca i s-a facut o plangere la DNA din partea unor angajati ai CNADNr care il acuza ca a dezvaluit informatii confidentiale si ca a facut presiune asupra comisiei de evaluare a licitatiei pentru urgentarea procedurilor. Reamintim, licitatia pentru stabilirea unui constructor pentur Pasajul Domnesti a fost lansata abia in martie 2015, dupa mai bine de doi ani de promisiuni electorale.

Ce a scris Catalin Drula pe Facebook:

   "Auzisem că prin administrația românească sportul denunțurilor și plîngerilor împotriva colegilor este în floare. Se reglează astfel meciuri interne, grupuri de interese, găști. Bineînțeles, efectul asupra oamenilor onești este de demoralizare și eventual de îndepărtare. Efectul asupra economiei este devastator - nu semnează nimeni nimic, toți sunt suspicioși, psihoza în instituții e în floare.

Se pare că mi-a venit și mie rîndul la denunț. Vina mea: am scris aici pe Facebook despre stadiul licitației pentru pasajul de la Domnești, o lucrare de artă așteptată de ani de zile într-o zonă sufocată de trafic. Chipurile am dezvăluit informații confidențiale despre procedura în curs, mai precis am informat publicul că a fost semnat raportul procedurii. Am fost reclamat la Președinție, la Primul Ministrul, la DNA, la Agenția de Achiziții, la gazete. Mai mult, într-o versiune intermediară circulată pe Facebook a “rechizitoriului” eram acuzat pe deasupra și de presiuni asupra comisiei de evaluare a licitației, adică de urgentarea procedurilor. “Acuzația” a fost scoasă din plîngerea finală.

Cu alte cuvinte, sunt vinovat de a cere eficiență autorităților și de transparență. Recunosc spășit, așa este. Îmi pasă de fiecare zi pierdută pentru proiectele României. Mă doare sufletul cînd amînăm cu lunile și ani finalizarea autostrăzilor din cauza unor hîrtii. Mă gîndesc la cei care mor pe DN-uri zilnic în lipsa unor drumuri moderne. Mi se pune un nod în gît cînd aud de încă și încă o amînare și îmi dau seama că trece vremea bună și nu se lucrează. Și da, am cerut la telefon de atîtea ori “n-ați putea vă rog să fie gata pînă miercuri, că e un proiect important, două săptămîni e mult, chiar contează!”. Sunt vinovat de toate astea și pe deasupra mai cred și în transparență. Cred că oamenii au dreptul să nu fie mințiți și să știe ce se întîmplă cu proiectele. Să fie informați.

Îmi asum toate aceste culpe și persist în activitatea mea “infracțională". Vă informez, dragi cetățeni, că astăzi ar trebui să se facă comunicarea cîștigătorului de la pasajul Domnești. De astăzi ar trebui să curgă cele 10 zile, după care, dacă nu mai contestă nimeni procedura, rămîne definitiv cîștigătorul licitației. Am spus "ar trebui" pentru că după denunțul de mai sus, lumea din CNADNR s-a speriat și nu (prea) mai vrea să semneze comunicarea. Ăsta este efectul mediului toxic din instituțiile noastre cu ani și ani de corupție și clientelism.

În final, am niște vești proaste pentru cei care au făcut denunțul: nu mă las!

ps Într-o ironie amară, grupul care a făcut plîngerea se numește “de reformă și restructurare CNADNR”. Aviz celor care nu cunosc meciurile și găștile din CNADNR și s-ar putea lăsa înșelați de o titulatură și de un fariseism bine mascat."


http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-in...mnesti.htm

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9  ... 46
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lărgire Prel. Ghencea și pasaj peste DNCB spre Domnești  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433417 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use