Regiunile RomânieiTransilvaniaJudețul SibiuTransportul în comun din municipiul Mediaş

 

Topic: Troleibuzele Meditur Mediaş

126 posts, 40574 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Troleibuzele Meditur Mediaş Andrei Andraș

La licitațiile via MDRAP regăsești în caietele de sarcini tabelele cu liniile și traseele exacte pentru care se cumpără acele vehicule, fie ele troleibuze, fie autobuze electrice. La licitația Mediașului se menționează:

„Scopul contractului de achiziție îl reprezintă achiziția unui număr de trei troleibuze noi și nefolosite cu lungimea de cca 12 m care cu scopul de a deservi transportul public de călători în localitatea Mediaș.”

Faptul că ele vor circula pe viitoarea linie T4 este o informație locală, dacă-i pot spune așa. Pentru actualele trasee, T1 - T2 - T3, va fi lansată în viitor o altă procedură de achiziție de troleibuze (atât de 12m, cât și de 18m), dar momentan se caută posibile axe de finanțare.

Crede-mă că nu scriu pe aici doar să mă aflu în treabă și să-mi crească numărul de mesaje postate cum fac unii de pe aici.

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş PTMZ

Crede-mă că nu scriu pe aici doar să mă aflu în treabă și să-mi crească numărul de mesaje postate cum fac unii de pe aici.

Stai liniștit, eu te cred, știu că vii mereu cu informații utile și la obiect. Așa că nu te îngrijora, nu am pus și nu pun la îndoială seriozitatea ta. ;)

Revenind, toate proiectele de achiziții ale mijloacelor de transport public au la bază un studiu de oportunitate, echivalentul studiilor de fezabilitate de la infrastructură. Acolo sunt menționate traseele pe care vor fi introduse noile vehicule, în urma analizelor realizate de primărie și societatea de transport. Nu este necesar să se expliciteze în caietul de sarcini traseele pe care vor fi introduse, e de ajuns să se precizeze în studiul de oportunitate (ceea ce e obligatoriu, la urma urmei), deoarece proiectul are ca fundament indicatorii de acolo, pe baza lor parcurgându-se toți pașii necesari. La minister, fiind mai multe orașe, probabil s-a considerat mai eficient să se facă o sinteză a datelor din studiile de oportunitate și să le expună și în CS, pentru a le fi mai ușor ofertanților decât să răsfoiască fiecare SO în parte.

În cazul Mediașului, dacă în studiul de oportunitate (SO) parametrii indică faptul că troleibuzele vor intra pe T4, atunci pe acolo este necesar să intre troleibuzele, deoarece UE a dat fonduri pe baza datelor care arată necesitatea introducerii lor pe acest traseu. Introducerea pe alte linii imediat după sosire ar însemna utilizarea improprie a bunurilor achiziționate, fiind în contradicție cu indicatorii din SO pentru care s-a primit finanțare.

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş cris_m

Andrei Andraș wrote here:
Dar până când lucrările vor fi terminate (nici nu știu dacă le-au început măcar; la ultima vizită nu era nimic făcut)

Am surprins retea noua pe Constantin Brancoveanu, asa din ce-mi dau seama e fix pe traseul lui L5. Urmeaza zilele acestea sa pun si pozele.

 


Troleibuzele Meditur Mediaş Andrei Andraș

Rețeaua de pe Brâncoveanu e de ani de zile acolo nefolosită, parcă pusese Victor niște fotografii. Traseele merg pe strada Carpați acum, dar nu e imposibil să îl ducă pe T4 pe acolo.

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş ByOnu

Introducerea Solarisurilor pe traseele actuale ar fi un Cluj 2.0. Aia nu au primit fonduri pentru 50 de troleibuze noi care sa inlocuiasca troleibuze noi si destul de noi. Nu. Cele 50 erau pentru extinderi de retea si trasee noi. Desigur, orasele se descurca ele... Iar de reclamat europenilor neregulile cine s-o faca? Sunt destule proiecte pe fonduri UE prost implementate in toata tara.

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş cris_m

Pana una alta clujenii beneficiaza de conditii de transport demne de secolul 21 cu troleibuzul, in vreme ce in alte orase nu s-a depasit secolul 19...

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş ByOnu

Evident, dar conditii decente aveau -- pot fi corectat -- si cu restul de cateva zeci de troleibuze care stau neutilizate in depou. Esenta nu ar trebui sa fie < Boc primar bun ca a luat troleibuze noi > ci < Boc nu a terminat de implementat proiectul european pentru care a luat de facto, legal, troleibuzele >. Asta e pe principiul < a furat, dar a si facut >. Daca Cluj voia troleibuze noi, trebuiau sa-si ia pur si simplu troleibuze noi pentru modernizarea flotei actuale, nicidecum pentru extinderi. Dar foarte posibil nu s-ar fi incadrat pentru 50 de unitati, de asta or fi si recurs la acest siretlic cu extinderile. Dar cine sa-l certe pe Boc, "doi-trei" primari buni avem si noi in Romania, doar nu o sa se ia presa fix de aia.

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş cris_m

dar conditii decente aveau

Lipsa climatizarii pe timp de vara este un inconvenient major... O podea coborata nu il face cu nimic mai decent/suportabil pe acel vehicul. In plus, pune la socoteala si costurile de intretinere care poate devenisera prea mari. Vorb'aia cand ajungi sa bagi prea multi bani intr-o masina e cazul sa te gandesti sa o schimbi...

Revenind la Medias, mi se pare foarte trist ca nu au luat si ei mai multe troleibuze pentru extensie (daca tot si-au propus asta), cu ce au acum intervalul sigur va fi unul neatractiv (de altfel nici nu am vazut multi calatori in mijloacele de transport, desi incepea ora de varf).

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş cris_m

Med 775 - Norbert pe strada Mihai Eminescu - 13 iulie 2021
Ca o parere personala, intreg parcul de vehicule se mentine intr-o stare destul de proasta din punct de vedere estetic.... cel putin exterior....
DSC_7404.jpg (1.34 MB; downloaded 3179 times)
DSC_7407.jpg (1.8 MB; downloaded 3179 times)

 


Troleibuzele Meditur Mediaş Andrei Andraș

Nu contrazic părerile personale, dar cu remarca asta parcă ești un pic răutăcios. La troleibuze le ai un pic decolorate pe 774 și 775, dar nu ruginite, iar la autobuze îl ai pe HKM (O405GN) cu luneta din tablă, pe PUB (Neoplan) un pic mai „rusty”, iar unele Sprintere carosate sunt mai căzături.

Chiar sunt curios, în afară de 775 și eventual cele menționate de mine, care vehicule nu corespund standardelor tale estetice.
IMG_2904.JPG (599.09 KB; downloaded 3179 times)
IMG_2880.JPG (840.89 KB; downloaded 3180 times)
IMG_3159.JPG (830.25 KB; downloaded 3179 times)

 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş cris_m

Da, poate sunt rautacios nitel prin prisma ca eu nu sunt fan SH-uri si ca port o grija excesiva fata de obiectele mele. Reformulez atunci, mi se par carpite asa mai mult sau mai putin vehiculele Meditur. De exemplu la 775 tablele alea gri mi se par adaugate, or fi, n-or fi nu stiu ce sa zic, dar mie cel putin imi dau impresia de carpeala.

 


Troleibuzele Meditur Mediaş Andrei Andraș

Dacă te referi la tablele gri de pe acoperiș, acolo se lipeau reclamele publicitare în Elveția când nu era colantat întreg troleibuzul. Chiar și Volvo-urile din Brașov au venit cu suporți asemănători.

 


Troleibuzele Meditur Mediaş Andrei Andraș

Troleibuzele Solaris au intrat în circulație.





 


Re: Troleibuzele Meditur Mediaş deprodio

Cu hartie in geam?de ce nu au setat display-ul?

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Transportul în comun din municipiul Mediaş  • 
Choose destination

Since our 2385 forum members have written 430474 posts in 5346 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use