Topic: Rame electrice Softronic Hyperion
135 posts, 98004 views
📖 Pagination options
- Gaby
-
Posted:
-
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
macheta218
O filmare gasita pe YouTube in Suedia
RES 002 in toamna 2015. Brasov - Bucuresti Nord. tren 15931.
O filmare gasita pe YouTube in Suedia
RES 002 in toamna 2015. Brasov - Bucuresti Nord. tren 15931.
- razvan22
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
razvan22
RES 001 si 002 in Videle 12-05-2016
RES 001 by Artinescu Razvan, on Flickr
RES 002 by Artinescu Razvan, on Flickr
RES 001 si 002 in Videle 12-05-2016
RES 001 by Artinescu Razvan, on Flickr
RES 002 by Artinescu Razvan, on Flickr
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Robert24
RES 002 in Predeal
RES 002 in Predeal
RES002 (Medium).jpg (359.67 KB; downloaded 6760 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Andrei Andraș
Colantare de sezon pentru RES001.
Sursă: pagina de Facebook a Jurnal Feroviar
Colantare de sezon pentru RES001.
Sursă: pagina de Facebook a Jurnal Feroviar
13710582_1744086049200423_7412791179133294365_o.jpg (327.59 KB; downloaded 6661 times)
- sss
-
Posted:
-
- AndreyCFR
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
AndreyCFR
După părerea mea ar trebui să termine cu colantările și să stabilească niste scheme de vopsire permanente. În alte țări eu nu am văzut rame electrice suburbane colantate în halul acesta... Azi colantare cu chips-uri, maine colantare cu bere poate cine știe vom avea colantare și cu mezeluri(mostre gratis în tren)...
După părerea mea ar trebui să termine cu colantările și să stabilească niste scheme de vopsire permanente. În alte țări eu nu am văzut rame electrice suburbane colantate în halul acesta... Azi colantare cu chips-uri, maine colantare cu bere poate cine știe vom avea colantare și cu mezeluri(mostre gratis în tren)...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
shoppy
Pai nu este suburbana...
Si apoi colantarea uniforma are rost doar atunci cand ai probleme cu atragerea clientilor sau faci o investitie pe termen lung in transportul de calatori, Softrans nu este un operator cu obiective pe termen lung si probleme cu atragerea clientilor nu par sa aiba ca genereaza destui incompetenta de la Calatori, deci se poate scoate linistit un ban in plus prin colantare.
Pai nu este suburbana...
Si apoi colantarea uniforma are rost doar atunci cand ai probleme cu atragerea clientilor sau faci o investitie pe termen lung in transportul de calatori, Softrans nu este un operator cu obiective pe termen lung si probleme cu atragerea clientilor nu par sa aiba ca genereaza destui incompetenta de la Calatori, deci se poate scoate linistit un ban in plus prin colantare.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Florinds
Nu numai ca este urata, dar nici nu se mai vede bine in exterior. Nu pot fi perfecti, nu?
Oricum, tot merita sa dai cu 20% mai putin si sa mergi civilizat.
Nu numai ca este urata, dar nici nu se mai vede bine in exterior. Nu pot fi perfecti, nu?
Oricum, tot merita sa dai cu 20% mai putin si sa mergi civilizat.
- Lixandru Dragos-Liviu
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
Lixandru Dragos-Liviu
21 iulie 2016, în jur de 14:35, staţia Braşov, linia 1, RES 002 94 53 9 141006 -1 RO-SFTRA, trenul IR 15932 Braşov–Bucureşti Nord–Craiova.
21 iulie 2016, în jur de 14:35, staţia Braşov, linia 1, RES 002 94 53 9 141006 -1 RO-SFTRA, trenul IR 15932 Braşov–Bucureşti Nord–Craiova.
IR 15932, Brasov–Bucuresti N.–Craiova
DSCN7494.jpg (294.87 KB; downloaded 7505 times)
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
BodoMinea
Bordul ramei Softronic Hyperion RES002, februarie 2016
Observăm printre echipamentele de bord cele 2 monitoare TCMS (centru și spre dreapta în prima poză) care oferă informații vaste despre sistemele și performanța trenului: poziția și tensiunea celor 2 pantografe, diverși senzori din zona motoarelor și din salon (ex: temperatura pe fiecare vagon), panoul sistemului de informare a pasagerilor (PIS - extrema stângă poza 2, deasupra stației) - acesta controlează afișajele exterioare, interioare și succedarea anunțurilor și alte echipamente standard: vitezometru, controller, sistemul PZB (acompaniat de pedala de prezență om mort care nu este prinsă în poză), butoane pentru oprire de urgență, microfonul pentru anunțuri, deschiderea ușilor etc.
Poza 1 V
Poza 2 V
Bordul ramei Softronic Hyperion RES002, februarie 2016
Observăm printre echipamentele de bord cele 2 monitoare TCMS (centru și spre dreapta în prima poză) care oferă informații vaste despre sistemele și performanța trenului: poziția și tensiunea celor 2 pantografe, diverși senzori din zona motoarelor și din salon (ex: temperatura pe fiecare vagon), panoul sistemului de informare a pasagerilor (PIS - extrema stângă poza 2, deasupra stației) - acesta controlează afișajele exterioare, interioare și succedarea anunțurilor și alte echipamente standard: vitezometru, controller, sistemul PZB (acompaniat de pedala de prezență om mort care nu este prinsă în poză), butoane pentru oprire de urgență, microfonul pentru anunțuri, deschiderea ușilor etc.
Poza 1 V
Poza 2 V
hyperion4-edit_002.jpg (264.29 KB; downloaded 7430 times)
hyperion3-edit_001.jpg (305.13 KB; downloaded 7435 times)
- Gaby
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
shoppy
Si de la mine in Predeal, ar avea nevoie de o mica cosmetizare.
Si de la mine in Predeal, ar avea nevoie de o mica cosmetizare.
DSC04987.JPG (369.01 KB; downloaded 8050 times)
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rame electrice Softronic Hyperion
ByOnu
Arata pur si simplu rau. Trenurile nu sunt facute pentru a fi colantate, si cu siguranta nu pentru a tine un autocolant un an de zile. Sa le curete si sa le dea o mana de vopsea.
Arata pur si simplu rau. Trenurile nu sunt facute pentru a fi colantate, si cu siguranta nu pentru a tine un autocolant un an de zile. Sa le curete si sa le dea o mana de vopsea.
📖 Pagination options