Topic: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
96 posts, 50088 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
Wednesday, 31.08.2022, 11:33 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
BB-urile GFR-ului inca circula in Dobrogea, este un canal youtube cu filmari din zona, isi tot schimba numele.
Este aceeasi ca diferenta dintre un motor auto 1.4 si unul 2.0, 2.0 este mai puternic iar 1.4 este mai economic si mai ieftin de intretinut.
CFR Marfa si Calatori sunt conduse in acelasi mod criminalo-incompetent asemanator cu STB, adica singurul criteriu de performanta este numarul de locomotive apte de scos la traseu. Este aceeasi situatie cum ar fi la STB daca tu trebuie sa scoti la traseu un V3A si tu ai disponibile doar Tatre / Bucur 2, cum nu poti trimite o Tatra(ca este prea mica) sau 2 Tatre(ca ai un singur mecanic), practic Tatra este ca si cum nu ar exista, mai mult, fondurile de intretinere care s-au cheltuit pe Tatra sunt ca si pierdute pentru ca s-ar fi putut cheltui ca sa intretina un V3A; asa ca seful depoului va prioritiza intretinerea V3A in pofida Tatra ajungand ca atunci cand trebuie sa scoata la traseu Tatra sa nu aiba Tatra disponibila si sa trimita V3A, depoul ajungand in final sa aiba numai V3A pe care sa le trimita chiar si cand era nevoie de Tatra.
Fix asta se intampla si la CFR Calatori si Marfa, am ajuns peste tot sa avem Co-Co pentru orice, la regio cu 2-4 vagoane, la inter-regio de campie, si la impingatoare / la marfare usoare unde privatii folosesc Bo-Bo.
BB-urile GFR-ului inca circula in Dobrogea, este un canal youtube cu filmari din zona, isi tot schimba numele.
Este aceeasi ca diferenta dintre un motor auto 1.4 si unul 2.0, 2.0 este mai puternic iar 1.4 este mai economic si mai ieftin de intretinut.
CFR Marfa si Calatori sunt conduse in acelasi mod criminalo-incompetent asemanator cu STB, adica singurul criteriu de performanta este numarul de locomotive apte de scos la traseu. Este aceeasi situatie cum ar fi la STB daca tu trebuie sa scoti la traseu un V3A si tu ai disponibile doar Tatre / Bucur 2, cum nu poti trimite o Tatra(ca este prea mica) sau 2 Tatre(ca ai un singur mecanic), practic Tatra este ca si cum nu ar exista, mai mult, fondurile de intretinere care s-au cheltuit pe Tatra sunt ca si pierdute pentru ca s-ar fi putut cheltui ca sa intretina un V3A; asa ca seful depoului va prioritiza intretinerea V3A in pofida Tatra ajungand ca atunci cand trebuie sa scoata la traseu Tatra sa nu aiba Tatra disponibila si sa trimita V3A, depoul ajungand in final sa aiba numai V3A pe care sa le trimita chiar si cand era nevoie de Tatra.
Fix asta se intampla si la CFR Calatori si Marfa, am ajuns peste tot sa avem Co-Co pentru orice, la regio cu 2-4 vagoane, la inter-regio de campie, si la impingatoare / la marfare usoare unde privatii folosesc Bo-Bo.
- Costin
-
Posted:
Wednesday, 31.08.2022, 15:27 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Costin
Oricum numeri pe degetele de la o mana situatiile si zonele unde chiar e nevoie de CoCo in Romania. Ma uit in Norvegia, tara montana cu munti de 1000m incepand direct din mare, ca in majoritatea covarsitoare a cazurilor folosesc BoBo pentru toate tipurile de trenuri. Singura exceptie notabila sunt trenurile cu minereu de fier de la Kiruna (Suedia) care trec muntii pana la Narvik (Norvegia) si care folosesc 2xCoCo la tractiune. Trenurile de calatori pe aceeasi relatie (8-10 vagoane) folosesc 1xBoBo si nu au nici o problema.
Oricum numeri pe degetele de la o mana situatiile si zonele unde chiar e nevoie de CoCo in Romania. Ma uit in Norvegia, tara montana cu munti de 1000m incepand direct din mare, ca in majoritatea covarsitoare a cazurilor folosesc BoBo pentru toate tipurile de trenuri. Singura exceptie notabila sunt trenurile cu minereu de fier de la Kiruna (Suedia) care trec muntii pana la Narvik (Norvegia) si care folosesc 2xCoCo la tractiune. Trenurile de calatori pe aceeasi relatie (8-10 vagoane) folosesc 1xBoBo si nu au nici o problema.
- punmeister
-
Posted:
Thursday, 01.09.2022, 05:45 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
punmeister
Da la mina de fier se folosesc locomotivele speciale ADtranz IORE (practic TRAXXuri pe steroizi), cu boghiuri aproape identice cu cele de EA/LEMA.
Da la mina de fier se folosesc locomotivele speciale ADtranz IORE (practic TRAXXuri pe steroizi), cu boghiuri aproape identice cu cele de EA/LEMA.
- Gabi23
-
Posted:
Sunday, 06.11.2022, 14:59 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
Tot mai scumpe la vedere ”tigăile”, azi 204 era cu H-uri:
Tot mai scumpe la vedere ”tigăile”, azi 204 era cu H-uri:
425-204-1 - București Băneasa - 06.11.2022.JPG (366 KB; downloaded 3519 times)
- GRD
-
Posted:
Thursday, 17.11.2022, 19:18 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
GRD
Mai sunt cam 10 in circulatie, destul de defectuoase
Mai sunt cam 10 in circulatie, destul de defectuoase
- shoppy
-
Posted:
Sunday, 11.12.2022, 08:57 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
222 la minutul 13:25 cu un marfar lung spre Cernavoda, probabil il duce doar pana la Saligny
222 la minutul 13:25 cu un marfar lung spre Cernavoda, probabil il duce doar pana la Saligny
- Gabi23
-
Posted:
Saturday, 23.09.2023, 21:16 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
164 încă activă după 55 de ani de la fabricație, ieri a asigurat tracțiunea unei garnituri de la Medgidia cu paleți de ciment. Salutări echipajului!
164 încă activă după 55 de ani de la fabricație, ieri a asigurat tracțiunea unei garnituri de la Medgidia cu paleți de ciment. Salutări echipajului!
425-164-7 - București Băneasa - 23.09.2023.JPG (424.27 KB; downloaded 2508 times)
- Gabi23
-
Posted:
Saturday, 30.09.2023, 12:57 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
209 a făcut ieri o blocare de toată „frumusețea” în zona București Băneasa. S-a defectat imediat după ce a trecut podul la Poligrafiei spre Ramificația Pajura. Aproximativ 2 ore nimic nu a mai putut trece pentru că bloca ambele fire principale de mers precum și linia 1 a gării. A fost adusă o EA a Tehnotrans din gara Chitila, care inițial a avut ceva probleme la cuplarea garniturii. Tot traficul de călători și marfă a fost dat peste cap... Niște jafuri aceste BB, mai bine ar fi trase definitv pe dreapta...
209 a făcut ieri o blocare de toată „frumusețea” în zona București Băneasa. S-a defectat imediat după ce a trecut podul la Poligrafiei spre Ramificația Pajura. Aproximativ 2 ore nimic nu a mai putut trece pentru că bloca ambele fire principale de mers precum și linia 1 a gării. A fost adusă o EA a Tehnotrans din gara Chitila, care inițial a avut ceva probleme la cuplarea garniturii. Tot traficul de călători și marfă a fost dat peste cap... Niște jafuri aceste BB, mai bine ar fi trase definitv pe dreapta...
425-209-0 - București Băneasa - 29.09.2023 (1).jpg (432.27 KB; downloaded 2392 times)
425-209-0 - București Băneasa - 29.09.2023 (2).jpg (493.37 KB; downloaded 2392 times)
425-209-0 - București Băneasa - 29.09.2023 (3).JPG (436.74 KB; downloaded 2392 times)
- Chev Celios
-
Posted:
Saturday, 30.09.2023, 23:11 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Chev Celios
Si din cauza lui traficul rutier din oras a fost afectat pana in Pipera din cauza ca toate barierele au ramas blocate.
Si din cauza lui traficul rutier din oras a fost afectat pana in Pipera din cauza ca toate barierele au ramas blocate.
- shoppy
-
Posted:
Sunday, 01.10.2023, 09:27 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
Este locomotiva potrivită pentru acel marfar ușor, aia e, se mai și strică, ar trebui amendat operatorul dar cum doar privații plătesc TUI ar ieși scandal.
Este locomotiva potrivită pentru acel marfar ușor, aia e, se mai și strică, ar trebui amendat operatorul dar cum doar privații plătesc TUI ar ieși scandal.
- Gabi23
-
Posted:
Thursday, 02.11.2023, 17:12 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
125 este fabricată în anul 1965 și a fost achiziționată de GFR în anul 2007. A fost trecută printr-un RG în anul 2013 și probabil recent a fost reactivată.
GFR a avut în circulație pe teritoriul României următoarele locomotive: 109, 123, 125, 162, 164, 170, 176, 181, 186, 204, 206, 207, 208, 209, 210, 213, 214, 215, 218, 222, 224, 226, 228, 232. Se crede că ar mai fi fost unele achiziționate doar pentru piese, dar nu au apărut pe undeva fotografiate. Din cele 24 de locomotive, posibil ca unele să fi fost deja casate...
125 este fabricată în anul 1965 și a fost achiziționată de GFR în anul 2007. A fost trecută printr-un RG în anul 2013 și probabil recent a fost reactivată.
425-125-8 - București Băneasa - 31.10.2023.JPG (454.88 KB; downloaded 2078 times)
- Gabi23
-
Posted:
Saturday, 09.12.2023, 14:46 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
Gabi23
207 era astăzi prin București Băneasa la tracțiunea unei garnituri formate din vagoane tip Fals. Are avizul de circulație de la AFER valabil conform inscripțiilor până în februarie 2026.
207 era astăzi prin București Băneasa la tracțiunea unei garnituri formate din vagoane tip Fals. Are avizul de circulație de la AFER valabil conform inscripțiilor până în februarie 2026.
425-207-4 - București Băneasa - 09.12.2023.jpg (389.32 KB; downloaded 1756 times)
- punmeister
-
Posted:
Saturday, 09.12.2023, 22:25 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
punmeister
Sper pana in 2026 sa ia niste Smartronuri, fie de la Cargounit sau direct de la Siemens.
Sper pana in 2026 sa ia niste Smartronuri, fie de la Cargounit sau direct de la Siemens.
- shoppy
-
Posted:
Sunday, 10.12.2023, 12:15 -
Re: Locomotive clasa 425 (BB 25000 ex. SNCF)
shoppy
Sau macar EC-urile scoase la vanzare de CFR Marfa, dar ei iau EA-uri.
Sau macar EC-urile scoase la vanzare de CFR Marfa, dar ei iau EA-uri.
📖 Pagination options