Topic: De la ITB la RATB mai bine sau mai rău?
94 posts, 55272 views
📖 Pagination options
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
alchimistul
Da, la venirea DINSPRE oras e posibil sa fi avut loc un accident sau o problema tehnica pe retea. Si mie mi s-a intamplat sa astept tramvaiul 1 jumatate de ora la ora de varf dupa care au venit 4 tramvaie in 2 minute. Fireste, prima reactie a fost sa dau vina pe vatmani insa ulterior am aflat ca avusese loc un accident pe Stefan cel Mare.
@linia69 - nu te supara pe mine ca iti atrag atentia, dar care e forma verbului "a lua", persoana intai singular ?
Da, la venirea DINSPRE oras e posibil sa fi avut loc un accident sau o problema tehnica pe retea. Si mie mi s-a intamplat sa astept tramvaiul 1 jumatate de ora la ora de varf dupa care au venit 4 tramvaie in 2 minute. Fireste, prima reactie a fost sa dau vina pe vatmani insa ulterior am aflat ca avusese loc un accident pe Stefan cel Mare.
@linia69 - nu te supara pe mine ca iti atrag atentia, dar care e forma verbului "a lua", persoana intai singular ?
- linia 69
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
linia 69
Nu ma supar ca poate din cauza vitezei am gresit, dar fi mai concret ca nu vad unde e "buba".
Nu ma supar ca poate din cauza vitezei am gresit, dar fi mai concret ca nu vad unde e "buba".
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dominatrix
Legat de liniile 70 si 92, problema este veche, dar pe vremea cand veneau mai des, problema nu se resimtea la fel de acut. Nu inteleg de ce nu se pot intocmi niste orare intercalate, mai ales ca lungimea semicursei pentru ambele trasee este cam aceeasi, iar intervalele de urmarire pe hartie sunt si ele aproximativ aceleasi.
cornel001 wrote:Da, sa alegem un primar mai bun, nu unul care considera transportul public din oras - adica un serviciu ESENTIAL - "o gaura neagra" si il trateaza ca atare, din punct de vedere bugetar.
Comentarii ? Mai ai ce comenta in tara prostilor, cretinilor, nesimtitilor ?
Legat de liniile 70 si 92, problema este veche, dar pe vremea cand veneau mai des, problema nu se resimtea la fel de acut. Nu inteleg de ce nu se pot intocmi niste orare intercalate, mai ales ca lungimea semicursei pentru ambele trasee este cam aceeasi, iar intervalele de urmarire pe hartie sunt si ele aproximativ aceleasi.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
cornel001
Zi-ne un primar mai bun, precum si argumente. Nu neaparat pe acest topic. Daca ai facut-o deja, da-mi te rog un link , macar catre thread.
Zi-ne un primar mai bun, precum si argumente. Nu neaparat pe acest topic. Daca ai facut-o deja, da-mi te rog un link , macar catre thread.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dominatrix
Imi pare rau, forumul nu este loc de campanie electorala.
In al doilea rand, eu nu sunt Mama Omida, asa ca pana nu vad cu ce ne "imbie" pretendentii la fotoliul de primar, nu avem cum sa vorbim "pe felie". Ce este sigur insa este ca "altii mai buni" exista in mod sigur. Ce nu este sigur este daca poporul le va acorda vreo atentie.
Imi pare rau, forumul nu este loc de campanie electorala.
In al doilea rand, eu nu sunt Mama Omida, asa ca pana nu vad cu ce ne "imbie" pretendentii la fotoliul de primar, nu avem cum sa vorbim "pe felie". Ce este sigur insa este ca "altii mai buni" exista in mod sigur. Ce nu este sigur este daca poporul le va acorda vreo atentie.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
alchimistul
Nu reusesc sa iti scriu mesaj privat. Ai scris "i-au apararea", despre asta era vorba
linia 69 wrote:
Nu ma supar ca poate din cauza vitezei am gresit, dar fi mai concret ca nu vad unde e "buba".
Nu reusesc sa iti scriu mesaj privat. Ai scris "i-au apararea", despre asta era vorba
- linia 69
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
linia 69
Corect, ai dreptate, mea culpa. Eram la servici intr-o mica pauza, cu privirea in 3 parti. Acum de acasa vad mai bine
Legat de 70 si 92, ce ma revolta e faptul ca de atata timp de cand circula impreuna nu s-a facut nimic. Si asta seara cand am plecat spre casa erau impreuna. Noroc ca m-am uitat in spatele primului, care era 70, si l-am vazut pe al doilea, adica pe 92, in care m-am urcat. Eram doar 3 calatori ....
Corect, ai dreptate, mea culpa. Eram la servici intr-o mica pauza, cu privirea in 3 parti. Acum de acasa vad mai bine
Legat de 70 si 92, ce ma revolta e faptul ca de atata timp de cand circula impreuna nu s-a facut nimic. Si asta seara cand am plecat spre casa erau impreuna. Noroc ca m-am uitat in spatele primului, care era 70, si l-am vazut pe al doilea, adica pe 92, in care m-am urcat. Eram doar 3 calatori ....
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dr2005
Să vă povestesc cum a decurs azi o zi normală de facultate, pe un drum care, de obicei (inclusiv pe viscolul de zilele trecute) se parcurge în maxim 35 de minute. Totul începe în staţia lui 41... 6 tramvaie la capăt la Ghencea, îmi pleacă unul din faţă, nu-i bai, în 3 minute vine următorul. Însă au trecut 10... da, se mergea la cursă pierdută şi se pleca la 10 (zece) minute de la Ghencea la ora 15:30! Urmează schimbul cu 8/25/35 (preferabil 35). Interval maxim vreo 20 de minute. În 30 de minute cât am stat, au trecut 4 35-uri şi câte două 8-uri şi 25-uri spre Militari. Invers nimic... în cele din urmă a apărut un 137 şi dă-i şi înghesuie-te. Am intrat cu greu în 137... uşa 3 s-a deschis doar pe jumătate la Sergent Moise şi Sibiu, iar barele de pe uşi abia se mai ţineau. După minute de chin, plecăm de la staţia Braşov... la Sergent Moise ne dăm jos ca să coboare cei din mijloc, moment în care nişte bizoni pe la 50 - 55 de ani, foarte gălăgioşi, încep a se împinge (câţiva dintre cei care coborâseră să facă loc au rămas în staţie din cauza ăstora...). Mă împing şi eu cu ei, dau brânci unuia şi urc la lor. Noroc că de la Sibiu nu urcă mulţi, iar la Vasile Milea coboară 90% din cei din autobuz, îndreptându-se spre staţiile de tramvai spre Berceni (cam 80% din cei coborâţi şi Apaca - Gară restul).
La întoarcere, nimeresc în primul din cele 7 35-uri, evident, toate 7 erau între Apaca şi Basarab. La AFI se lasă cu scandal, că nici 8/25 nu trecuseră, iar la vederea 35-ului, oamenii deja poziţionaţi strategic pe colţ, au luat-o la fugă şi au umplut refugiul, de nu mai avea loc nici tramvaiul. Urmează tentativa vatmaniţei de a coborî sî schimbe macazul, care iar se lasă cu înjurături exprimate de câţiva călători, astfel că în 10 secunde toată lumea băga undeva pe toată lumea, atât călătorii, cât şi conducătoarea tramvaiului. De la Sibiu nu se poate urca, la Sergent Moise coboară 2 persoane (bine că nu urcă nimeni) şi ajungem la Plaza... evident, acolo coboară 90% din călători, dar de 3 ori mai mulţi încearcă să urce. Rezultatul:
---
Am uitat să precizez: am plecat de la Ghencea la 15:30, am ajuns la Politehnică la 16:28!
---
Îi iert pe cei de pe 8 (au venit după aia două, în trenuleţ) şi 25, dar pe 35 întotdeauna e bătaie de joc, de 2 săptămâni zilnic văd trenuleţe de câte 2 - 3 vagoane (dar şi mai lungi). Şi aşa pleacă de la capete, unde se presupune că dispecerii îi pot regla. Este BĂTAIE DE JOC! La fel şi ,,suplimentarea" cu care se laudă tanti Brânduşa Care suplimentare, 137 la juma' de oră e suplimentare?! Bine că circulă bine-mersi convenţiile pentru RAR Voluntari, în vreme ce pe liniile cu un singur autobuz se strică autobuzul şi rămâne linia în aer toată ziua (vezi 438), iar alţi călători plătitori de abonamente merg kilometri buni pe jos (de ex. cei din Cart. Roşu), că RATB nu-i consideră importanţi. Până şi achiziţia unui abonament e greoaie, mai ales dacă primeşti banii pe card (ca majoritatea angajaţilor) şi vrei să plăteşti cu el la ghişeu.
Să vă povestesc cum a decurs azi o zi normală de facultate, pe un drum care, de obicei (inclusiv pe viscolul de zilele trecute) se parcurge în maxim 35 de minute. Totul începe în staţia lui 41... 6 tramvaie la capăt la Ghencea, îmi pleacă unul din faţă, nu-i bai, în 3 minute vine următorul. Însă au trecut 10... da, se mergea la cursă pierdută şi se pleca la 10 (zece) minute de la Ghencea la ora 15:30! Urmează schimbul cu 8/25/35 (preferabil 35). Interval maxim vreo 20 de minute. În 30 de minute cât am stat, au trecut 4 35-uri şi câte două 8-uri şi 25-uri spre Militari. Invers nimic... în cele din urmă a apărut un 137 şi dă-i şi înghesuie-te. Am intrat cu greu în 137... uşa 3 s-a deschis doar pe jumătate la Sergent Moise şi Sibiu, iar barele de pe uşi abia se mai ţineau. După minute de chin, plecăm de la staţia Braşov... la Sergent Moise ne dăm jos ca să coboare cei din mijloc, moment în care nişte bizoni pe la 50 - 55 de ani, foarte gălăgioşi, încep a se împinge (câţiva dintre cei care coborâseră să facă loc au rămas în staţie din cauza ăstora...). Mă împing şi eu cu ei, dau brânci unuia şi urc la lor. Noroc că de la Sibiu nu urcă mulţi, iar la Vasile Milea coboară 90% din cei din autobuz, îndreptându-se spre staţiile de tramvai spre Berceni (cam 80% din cei coborâţi şi Apaca - Gară restul).
La întoarcere, nimeresc în primul din cele 7 35-uri, evident, toate 7 erau între Apaca şi Basarab. La AFI se lasă cu scandal, că nici 8/25 nu trecuseră, iar la vederea 35-ului, oamenii deja poziţionaţi strategic pe colţ, au luat-o la fugă şi au umplut refugiul, de nu mai avea loc nici tramvaiul. Urmează tentativa vatmaniţei de a coborî sî schimbe macazul, care iar se lasă cu înjurături exprimate de câţiva călători, astfel că în 10 secunde toată lumea băga undeva pe toată lumea, atât călătorii, cât şi conducătoarea tramvaiului. De la Sibiu nu se poate urca, la Sergent Moise coboară 2 persoane (bine că nu urcă nimeni) şi ajungem la Plaza... evident, acolo coboară 90% din călători, dar de 3 ori mai mulţi încearcă să urce. Rezultatul:
IMG_1848.jpg (384.9 KB; downloaded 7138 times)
IMG_1850.jpg (404.09 KB; downloaded 7141 times)
---
Am uitat să precizez: am plecat de la Ghencea la 15:30, am ajuns la Politehnică la 16:28!
---
Îi iert pe cei de pe 8 (au venit după aia două, în trenuleţ) şi 25, dar pe 35 întotdeauna e bătaie de joc, de 2 săptămâni zilnic văd trenuleţe de câte 2 - 3 vagoane (dar şi mai lungi). Şi aşa pleacă de la capete, unde se presupune că dispecerii îi pot regla. Este BĂTAIE DE JOC! La fel şi ,,suplimentarea" cu care se laudă tanti Brânduşa Care suplimentare, 137 la juma' de oră e suplimentare?! Bine că circulă bine-mersi convenţiile pentru RAR Voluntari, în vreme ce pe liniile cu un singur autobuz se strică autobuzul şi rămâne linia în aer toată ziua (vezi 438), iar alţi călători plătitori de abonamente merg kilometri buni pe jos (de ex. cei din Cart. Roşu), că RATB nu-i consideră importanţi. Până şi achiziţia unui abonament e greoaie, mai ales dacă primeşti banii pe card (ca majoritatea angajaţilor) şi vrei să plăteşti cu el la ghişeu.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Victor92
Off-topic: Aproape in toate facultatiile de la Politehnica s-a dat liber ieri si azi.
Una peste alta, crede-ma. Dimineata este jale sa ajungi la Polizu la facultate. Eu stau la Drumul Taberei 35 si mereu optez pentru un 105 (atunci cand vine, inainte il aveam pe 93, dar asta e alta discutie).Daca nu vine iau orice pana la Favorit/ Orizont, apoi mai schimb pe la Apaca, mai iau 11 pana la Calea Plevnei, apoi 123/178. Din pacate, 35 are un interval instabil, mai ales dimineata . Stim cu totii ca de la Afi pana la Apaca se fac si 15 minute din cauza numarului mare de masini si a multor linii RATB care trec pe acolo. Mereu m-am intrebat. Sunt vreo minim 15 tramvaie ( cred) TATRA solo la Depoul Militari. De ce nu baga vreo 10 pe linia 35 la ora de varf si in afara ei sa ramana 7 ? ( Intrebare retorica. Imi cer scuze)
Off-topic: Aproape in toate facultatiile de la Politehnica s-a dat liber ieri si azi.
Una peste alta, crede-ma. Dimineata este jale sa ajungi la Polizu la facultate. Eu stau la Drumul Taberei 35 si mereu optez pentru un 105 (atunci cand vine, inainte il aveam pe 93, dar asta e alta discutie).Daca nu vine iau orice pana la Favorit/ Orizont, apoi mai schimb pe la Apaca, mai iau 11 pana la Calea Plevnei, apoi 123/178. Din pacate, 35 are un interval instabil, mai ales dimineata . Stim cu totii ca de la Afi pana la Apaca se fac si 15 minute din cauza numarului mare de masini si a multor linii RATB care trec pe acolo. Mereu m-am intrebat. Sunt vreo minim 15 tramvaie ( cred) TATRA solo la Depoul Militari. De ce nu baga vreo 10 pe linia 35 la ora de varf si in afara ei sa ramana 7 ? ( Intrebare retorica. Imi cer scuze)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dominatrix
In legatura cu ce spune Dr2005 apropo de dispecerizarea proasta de la Depoul Militari, nu cumva problema este si din faptului ca 3 trasee distincte sunt prea multe pentru capacitatea terminalului? Practic, sunt 2 linii in bucla (una curenta si una de stocare) si 3 trasee care intorc acolo, deci intotdeauna vor exista vagoane de pe (cel putin) 2 trasee care folosesc aceeasi linie. De exemplu, daca o linie este ocupata de 2 vagoane de 35 si un cuplu de 8 in spate, presupunand ca 8'ul e intarziat, atunci dispecerul ar fi nevoit sa dea drumul la cele 2 vagoane de pe 35 unul dupa altul pentru a elibera linia pentru 8. Asa s-ar explica intervalele haotice la plecarea dinspre Militari.
Nu inteleg insa de ce nu se procedeaza ca in anii '80, cand - cel putin la orele de varf - vagoanele de pe un traseu (parca 25, dar nu mai retin exact) intorceau in bucla din incinta depoului, ca sa nu se incurce de vagoanele de pe traseele care foloseau bucla curenta de intoarcere.
In legatura cu ce spune Dr2005 apropo de dispecerizarea proasta de la Depoul Militari, nu cumva problema este si din faptului ca 3 trasee distincte sunt prea multe pentru capacitatea terminalului? Practic, sunt 2 linii in bucla (una curenta si una de stocare) si 3 trasee care intorc acolo, deci intotdeauna vor exista vagoane de pe (cel putin) 2 trasee care folosesc aceeasi linie. De exemplu, daca o linie este ocupata de 2 vagoane de 35 si un cuplu de 8 in spate, presupunand ca 8'ul e intarziat, atunci dispecerul ar fi nevoit sa dea drumul la cele 2 vagoane de pe 35 unul dupa altul pentru a elibera linia pentru 8. Asa s-ar explica intervalele haotice la plecarea dinspre Militari.
Nu inteleg insa de ce nu se procedeaza ca in anii '80, cand - cel putin la orele de varf - vagoanele de pe un traseu (parca 25, dar nu mai retin exact) intorceau in bucla din incinta depoului, ca sa nu se incurce de vagoanele de pe traseele care foloseau bucla curenta de intoarcere.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dr2005
Dacă o linie e blocată cu două 35-uri, 8ul întârziat poate intra pe cealaltă linie. Pe fiecare linie încap câte 6 vagoane (sau 3 cupluri): 2 în dreptul dispeceratului şi 4 în staţia de coborâre.
Dacă o linie e blocată cu două 35-uri, 8ul întârziat poate intra pe cealaltă linie. Pe fiecare linie încap câte 6 vagoane (sau 3 cupluri): 2 în dreptul dispeceratului şi 4 în staţia de coborâre.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dominatrix
Si ce faci daca pe cealalta linie e un 25 care are inaintare de exemplu? Asta vroiam sa zic: 3 trasee cred ca sunt prea multe pentru capacitatea unei bucle cu doua linii. Poate ar fi cazul sa sa desfiinteze una din ele cand e gata Uranusul. De exemplu 25. Doamne Fereste!
Si ce faci daca pe cealalta linie e un 25 care are inaintare de exemplu? Asta vroiam sa zic: 3 trasee cred ca sunt prea multe pentru capacitatea unei bucle cu doua linii. Poate ar fi cazul sa sa desfiinteze una din ele cand e gata Uranusul. De exemplu 25. Doamne Fereste!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Dr2005
După 30 de minute pauză vin 3 x 35 + 25 + 2 x 8 + 2 x 35. Nu puteau să plece 35, 25, 8, 35, 8 ? Dar nu, au plecat 4 x 35 (cele 3 plus unul din al 2lea grup), apoi 25 şi cele două 8uri. Asta deşi 35-urile erau toate 5 băgate pe linia 2 şi 25 + cele două 8-uri pe linia 1.
După 30 de minute pauză vin 3 x 35 + 25 + 2 x 8 + 2 x 35. Nu puteau să plece 35, 25, 8, 35, 8 ? Dar nu, au plecat 4 x 35 (cele 3 plus unul din al 2lea grup), apoi 25 şi cele două 8uri. Asta deşi 35-urile erau toate 5 băgate pe linia 2 şi 25 + cele două 8-uri pe linia 1.
- Tom
-
Posted:
-
Re: De la ITB la RATB mai bine sau mai rau?
Tom
Dominatrix wrote:Nu, sa duca 8 sau 25 la CET Vest.
Si ce faci daca pe cealalta linie e un 25 care are inaintare de exemplu? Asta vroiam sa zic: 3 trasee cred ca sunt prea multe pentru capacitatea unei bucle cu doua linii. Poate ar fi cazul sa sa desfiinteze una din ele cand e gata Uranusul. De exemplu 25. Doamne Fereste!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination