Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghencea

1826 posts, 517286 views
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 131
 
 

📖 Pagination options
Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc mihai565

Pentru inceput linia va fi redeschisa cu un parc usor redus, 24/25 vagoane

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Andrei98

Asta s-a mai scris de cateva ori pe aici, care este noutatea?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Hai ca au mai ramas cateva zile si revine 41, scapam de mersul cu autobuzul si facut pana la 3-4 ore pe un traseu de 30 minute.

Mai devreme se lucra pe la Orșova...



 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Si cateva imagini cu utilajul in actiune...

DSC_7514.jpg (514.29 KB; downloaded 2060 times)


DSC_7522.jpg (444.36 KB; downloaded 2061 times)


DSC_7524.jpg (413.09 KB; downloaded 2061 times)


DSC_7528.jpg (365.03 KB; downloaded 2062 times)

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Victor92

Hai sa nu mai plangem atat ca situatia cu linia 641 (sens Ghencea) ca se putea rezolva din prima saptamana cu propunerile de trasee discutate pe forum.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Nu se putea rezolva decat partial, tot nu se reducea prea mult timpul de parcurs, nu ai cum sa faci mai putin sau macar la fel cat faci cu tramvaiul. Daca iti place, mergi tu cu masina personala pe traseul ala zilnic si lasa autobuzele din liniile naveta sa revina pe traseele lor normale. E total poluat si aglomerat orasul asta ca sa il mai aglomeram si cu linii naveta inutile, evident cand circula tramvaiul  ;) Bine ca din weekend revine tramvaiul si se reduce substantial numarul de autobuze.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Victor92

Atata timp cat nu ai tramvai, se puteau aduce din discutie spre rezolvare unele propuneri lansate de catre colegii nostri, dar e bine sa lasi totul din inertie, oamenii sa sufere ...

S-au propus variante - unele dintre ele care se puteau face din 2,3 miscari ... si nu se polua orasul rau  ;) la acest capitol, sa discutam despre volumul mare de masini sau unele fabrici din preajma Capitalei ...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Dupa cum am anuntat inca de acum doua saptamani, a inceput modernizarea si extinderea peroanelor. Se lucreaza si la retea in zona Ciurel. (Foto doar pentru Forum Metrouusor).

LRM_EXPORT_356134105020683_20190829_131509540.jpeg (1.32 MB; downloaded 1807 times)

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc shoppy

Bine ca au asteptat pana acuma sa se apuce de demolari ca pe 9 septembrie (peste 10 zile) cand o sa trebuiasca sa-i dam drumul sa nu avem peroane, ce sa mai spun, bravo :applause: ...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

De pe 31 august circula 41.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc WT_fan06

Ce înțeleg ei prin modernizare? Eu de pildă înțeleg: platforma stației la nivel cu vagoanele, pavaj pentru nevăzători, afișaje digitale, hărți și orare, refugii generoase, etc.. și la asta mă aștept dacă mi se zice că vor fi modernizate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Utilizator anonim

Platforma ar trebui sa fie un standard, pavajul la fel, hartile si orarele la fel.

Din proiect, cam asta se va face:
– Iimitarea peroanelor cu borduri de granit;
– se va realiza aducerea peroanelor la latimea de min 2m (în cazul peroanelor statiilor Cașin și Agronomie)
– noile peroane vor fi prevăzute cu balustrade și copertine, vor fi decupate și se vor asigura pante corespunzătoare pentru accesul persoanelor cu dizabilități;
– Iungimea peroanelor va fi de 50,5 -66m astfel: 1 ‚5m alveola de Ia capatul peronului unde se va amplasa indicatorul de ocolire, 40m zona de îmbarcare/debarcare calatori, 3m rampa pentru persoane cu dizabilitati, 4,5-6 m zona de acumulare a calatorilor in dreptul trecerii de pietoni, 1 ‚5m alveola de Ia capat peron unde se vor monta camerele de tragere sau stâlpi pentru semaforizare;
– peroanele se vor realiza din beton și se vor acoperi cu asfalt;
– in aceasta faza a proiectului se va executa pozarea în Iungul peroanelor a tevilor de protectie pentru alimentarea cu energie electrica a iluminatului adapostului de calatori, realizarea in peroane a 3 camine de tragere, realizarea subtraversării carosabilului pentru pozarea tevilor de protectie în vederea asigurare surselor de alimentare cu energie electrică.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc andrei11

Eu tot nu pricep la ce vă folosesc orele de trecere prin stații la 41...
( Extensie, pentru 21 / 32 / 1-10 )...
Altă extensie, pentru 104, 311, 335.

 


Re: Linia 41 - Metrou Ușor - Piața Presei - Crângași - Ghenc Valentin

Ar trebui facuta o licitatie de "proiectare" a unor peroane demne de secolul in care ne aflam - asta cu asfalt nu imi place deloc, nu neaparat estetic cat si practic vara cand simti caldura in picioare. Ar trebui chemat un arhitect (nu stiu sigur daca intra sub sfera lor) sa faca un design al peroanelor uniform si cu ceva mai mult gust. Nu trebuie sa fie complicat cu x mii de plante sau alte detalii, e nevoie de un design simplist, curat si cu copertine calumea. Actualele copertine din orice statie de tramvai (aia, singura) e inutila in sezonul rece, ma refer la ploi si ninsori - asta pe langa faptul ca sunt scurte, pentru ca doar 10-20 oameni vor sa se adaposteasca de ploaie, restu' "are umbrele". Ar trebui obligatoriu ca toate copertinele sa aiba o lungime mai mare si sa aiba in spate - catre sosea - geam securizat si banci de otel/metal , nu scaune, nu o placa dreapta cum e la 41 (prin banci, ma refer la modelul clasic )


sau si mai bun




toate inseriate , iar logica e ca sunt mai greu de distrus (cel putin cele din beton) si apa+mizeria(lichida) are sanse sa nu afecteza asa rau mobilierul.

Un exemplu de statie







PS: Nu inteleg de ce acolo unde este loc suficient nu se planteaza copaci in exteriorul peronului? ca un exemplu bun, dar oarecum ciudat este statia Dr.Felix a tramvaielor 1/10/34 - mai exact sensul catre Pasajul Basarab. Nu e cel mai fericit exemplu, dar exista copaci pe peron care, cel putin vara, isi fac simtita prezenta.

Si exemplul poate continua..

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 131
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2311 forum members have written 423624 posts in 5275 topics and 515 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use