Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
1154 posts, 332200 views
📖 Pagination options
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
zapacitu
Pe autostrazi nu poti avea intersectii la mai putin de X km. De aceea se termina oficial autostrada cand incep intersectiile dese.
Pe autostrazi nu poti avea intersectii la mai putin de X km. De aceea se termina oficial autostrada cand incep intersectiile dese.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Eu nu mă dumiresc cum e cu A 1 la intrarea în București, în rest e ok cu terminarea autostrăzilor. N-am mai fost de mult pe A 1. Sunt niște limitări de viteză puse ? ( La Pitești e ok, se termină unde trebuie ).
În București e o stradă care dă fix în autostradă. Iar celebra Preciziei e la 100 m de sfârșitul autostrăzii. Cam nasol, nu ?
Eu nu mă dumiresc cum e cu A 1 la intrarea în București, în rest e ok cu terminarea autostrăzilor. N-am mai fost de mult pe A 1. Sunt niște limitări de viteză puse ? ( La Pitești e ok, se termină unde trebuie ).
În București e o stradă care dă fix în autostradă. Iar celebra Preciziei e la 100 m de sfârșitul autostrăzii. Cam nasol, nu ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Acolo e ceva fix cam ce e de la exaeroportul Băneasa la DNCB. Ce, porțiunea mai sus menționată e autostradă ?
TibiV wrote:
Asta ce este? Alee de cartier printre blocuri?...
Acolo e ceva fix cam ce e de la exaeroportul Băneasa la DNCB. Ce, porțiunea mai sus menționată e autostradă ?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Inceputul A1: https://goo.gl/maps/cLTyvEnc84o
Iar primul indicator kilometric este pe pasaj, aproape deasupra DNCB: km11
Inceputul A1: https://goo.gl/maps/cLTyvEnc84o
Iar primul indicator kilometric este pe pasaj, aproape deasupra DNCB: km11
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Hai sa ne intelegem...
Nu stiu cine a inventat termenul de "autostrada urbana" (un primar sau un ziarist....) dar este clar ca nu se refera la o autostrada in sensul tehnic al cuvantului.
Mi se pare destul de clar ca se refera la o sosea cu cel putin doua benzi pe sens si fara intersectii la nivel (si mai ales fara viraj la stanga...)
Iar din acest punct de vedere, ceea ce este de la ex-aeroportul Băneasa la DNCB (de fapt incepand de la fantana Miorita pana dincolo de OTP) poate fi numita " autostrada urbana", desi in mod evident NU este autostrada...
https://goo.gl/maps/Yez9jc2ci5C2
Hai sa ne intelegem...
Nu stiu cine a inventat termenul de "autostrada urbana" (un primar sau un ziarist....) dar este clar ca nu se refera la o autostrada in sensul tehnic al cuvantului.
Mi se pare destul de clar ca se refera la o sosea cu cel putin doua benzi pe sens si fara intersectii la nivel (si mai ales fara viraj la stanga...)
Iar din acest punct de vedere, ceea ce este de la ex-aeroportul Băneasa la DNCB (de fapt incepand de la fantana Miorita pana dincolo de OTP) poate fi numita " autostrada urbana", desi in mod evident NU este autostrada...
https://goo.gl/maps/Yez9jc2ci5C2
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Circulatia rutiera este reglementata de codul rutier, nu de DEX sau de parerea diverselor persoane.
Este clar ca inventarea acestor termeni "autostrada urbana" sau "regim de autostrada" este facuta cu buna stiinta si cu rea vointa de diversi politicieni care doresc sa fraiereasca alegatorii prin exagerarea capacitati si a rezultatuli benefic adus de soselele construite de ei. Daca ar fi fost cinstiti ar fi spus clar ca este vorba de o sosea cu x benzi pe sens, sensuri despartite, atatea intersectii / sensuri giratorii si viteza maxima adaptata conditiilor din teren, mai ales ca s-a demonstrat deja ca politia rutiera nu va accepta sa se circule cu mai mult de 100km/h pe un drum ce nu are banda de urgenta.
Ziaristii au si ei partea lor de vina, daca ar avea coloana vertebrala atunci ar intreba direct ce este aceea o autostrada urbana, care vor fi avantajele, care va fi capacitatea si care va fi viteza maxima de circulatie astfel incat lucrurile sa ramana consemnate si sa se poata verifica, dar noi nu avem ziaristi, avem niste simpli copisti care doar redau declaratiile propagandistice si mincinoase ale politicienilor.
_________________
Cel putin la A1 ai indicator de intrare pe autostrada si dupaia ai indicator cu A1 - km 11, la A3 este si mai bine, dupa giratoriu pe pasajul peste CF te trezesti direct cu indicator A3 - km 8 fara sa fi trecut de vreun indicator de intrat pe autostrada(in logica asta pe FdG o sa avem indicator A3 - km 6).
Circulatia rutiera este reglementata de codul rutier, nu de DEX sau de parerea diverselor persoane.
Este clar ca inventarea acestor termeni "autostrada urbana" sau "regim de autostrada" este facuta cu buna stiinta si cu rea vointa de diversi politicieni care doresc sa fraiereasca alegatorii prin exagerarea capacitati si a rezultatuli benefic adus de soselele construite de ei. Daca ar fi fost cinstiti ar fi spus clar ca este vorba de o sosea cu x benzi pe sens, sensuri despartite, atatea intersectii / sensuri giratorii si viteza maxima adaptata conditiilor din teren, mai ales ca s-a demonstrat deja ca politia rutiera nu va accepta sa se circule cu mai mult de 100km/h pe un drum ce nu are banda de urgenta.
Ziaristii au si ei partea lor de vina, daca ar avea coloana vertebrala atunci ar intreba direct ce este aceea o autostrada urbana, care vor fi avantajele, care va fi capacitatea si care va fi viteza maxima de circulatie astfel incat lucrurile sa ramana consemnate si sa se poata verifica, dar noi nu avem ziaristi, avem niste simpli copisti care doar redau declaratiile propagandistice si mincinoase ale politicienilor.
_________________
Cel putin la A1 ai indicator de intrare pe autostrada si dupaia ai indicator cu A1 - km 11, la A3 este si mai bine, dupa giratoriu pe pasajul peste CF te trezesti direct cu indicator A3 - km 8 fara sa fi trecut de vreun indicator de intrat pe autostrada(in logica asta pe FdG o sa avem indicator A3 - km 6).
UX7xDvq (1).jpg (786.16 KB; downloaded 2699 times)
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Rezolutia plansei tale este mult mai buna...
Recunosc ca am gresit.
Nu inainte de pasaj, ci pe pasaj, inainte de CF M800...
Rezolutia plansei tale este mult mai buna...
TibiV wrote:andrei11 wrote:
A 3 va începe / se va sfârși și ca suratele mai bătrâne A 1 / A 2 la centură.
Hai să spunem la trecerea peste CF Constanța. Deci nici gând autostradă în București. Poate în Voluntari, dar ei s-au gândit cu siguranță la București.
Pariem ca semnul de autostrada va incepe dupa giratoriul de la Ghergitei, inainte de pasajul peste CF M800?...
Recunosc ca am gresit.
Nu inainte de pasaj, ci pe pasaj, inainte de CF M800...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Tibi, să nu ne pripim cu concluziile, aici :
Scrie că se sfârsește județul Ilfov și începe Bucureștiul, nu e nici un semn de început / sfârșit de autostradă...
Am mărit poza de mai sus a colegului shoppy. Sunt două limitări de viteză interesante, ambele la 80 km / h.
Dacă limitareaNr1 ne arată clar că după sensulgiratoriu spre centură NU avem autostradă, limitarea Nr 2 e de-a dreptul diabolică, peste aproximativ jumătate de kilometru ne vom "înfige" în semaforul de la Petricani...Acolo eu aș fi pus categoriccel mult 60 km / h.
Tibi, să nu ne pripim cu concluziile, aici :
8-5-2018 12-31-27 AM.jpg (74.91 KB; downloaded 2629 times)
Am mărit poza de mai sus a colegului shoppy. Sunt două limitări de viteză interesante, ambele la 80 km / h.
8-5-2018 12-35-25 AM.jpg (285.73 KB; downloaded 2629 times)
Dacă limitareaNr1 ne arată clar că după sensulgiratoriu spre centură NU avem autostradă, limitarea Nr 2 e de-a dreptul diabolică, peste aproximativ jumătate de kilometru ne vom "înfige" în semaforul de la Petricani...Acolo eu aș fi pus categoriccel mult 60 km / h.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
TibiV
Da-le naibii de limitari...
Tot traseul A3 la intrarea in Bucuresti este de un mega c a c a o ....
Eu nu inteleg cum s-au puti gandi cineva sa aduca in Bucuresti o autostradape Petricani, oricum sufocat....
Cand au ales traseul, fie au fumat foarte multe substante interzise, fie stiau ca vor scoate multi bani pe exprorieri....
Sa "presupui" ca Colentina, FdG si Petricani "vor duce" o autostrada este un semn de maxima prostie a celor care au aprobat un astfel de proiect in urma cu vreo 15-20 de ani.
Si maxima prostie a autoritatilor locale care nu isi dau seama ce bomba cu ceas este A3 ma bucura...
FdG este asa cum o stim de 40 de ani, pasajul de la Doamna Ghica este tot ala de acum 40 de ani...
Primarul general are acum un frigider plin cu carne.
Dupa ce se termina A3 pana la Petricani, va trebui sa isi cumpere inca (minimum) 3 noi frigidere....
(Basically, este bine ca este atat de proasta incat nu isi da seama ce vine peste ea.... )
Da-le naibii de limitari...
Tot traseul A3 la intrarea in Bucuresti este de un mega c a c a o ....
Eu nu inteleg cum s-au puti gandi cineva sa aduca in Bucuresti o autostradape Petricani, oricum sufocat....
Cand au ales traseul, fie au fumat foarte multe substante interzise, fie stiau ca vor scoate multi bani pe exprorieri....
Sa "presupui" ca Colentina, FdG si Petricani "vor duce" o autostrada este un semn de maxima prostie a celor care au aprobat un astfel de proiect in urma cu vreo 15-20 de ani.
Si maxima prostie a autoritatilor locale care nu isi dau seama ce bomba cu ceas este A3 ma bucura...
FdG este asa cum o stim de 40 de ani, pasajul de la Doamna Ghica este tot ala de acum 40 de ani...
Primarul general are acum un frigider plin cu carne.
Dupa ce se termina A3 pana la Petricani, va trebui sa isi cumpere inca (minimum) 3 noi frigidere....
(Basically, este bine ca este atat de proasta incat nu isi da seama ce vine peste ea.... )
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Intervenția de la ora 7:30 am :
He ! He ! He !
Asta va fi cu urmări nebănuite...Ați auzit de India ? India antică... Sigur, acum nu este timp să facem discuţii cum a precizat un celebru personaj în ultima ședință la nivel înalt a Partidului Comunist Român. (:geek:)
Timpurile aleargă repede, ne întâlnim tot aici peste câteva ore...He ! He ! He !
______________________
Și continuarea promisă :
Povestea cifrei zero
După cum bine ştim, întreg sistemul matematic nu ar fi posibil fără cifra zero. Această cifră este atât de importantă încât chiar nici un sistem matematic nu ar fi posibil fără existenţa sa. Din această cauză este imposibil să nu ne întrebam, cine a inventat această noţiune abstractă?
Prin mileniul I î. Hr. babilonienii obişnuiau să lase un spaţiu gol atunci când făceau referire la cifra zero. Mai târziu, prin secolul al IV-lea î. Hr., chinezii i-au copiat pe babilonieni şi nu au putut să definească valoarea lui "zero” decât printr-un spaţiu gol. Abia în anul 200 i. Hr. babilonienii au reuşit să umple spaţiul gol cu un simbol neobişnuit. Aceasta a fost prima formă a cifrei zero. Semnul apărea doar în textele astronomice şi niciodată la sfârşitul unui număr.
blablabla...blablabla...
Iar după începuturile sale spirituale şi intelectuale, zero a a traversat Europa, la fel cum creştinii au traversat islamul. Totuşi, ideile arabilor în matematică au fost înconjurate mereu de scepticism şi neîncredere. De exemplu, în 1299 „zero” a fost interzis în Florenţa, odată cu toată numerologia arabă, considerându-se că încurajează frauda, dar a fost acceptat, în cele din urmă, abia în secolul al XV-lea.
Fără îndoială, de-a lungul timpului „zero” a ajutat la descoperiri matematice, metode ştiinţifice şi tehnologice pe care le utilizăm astăzi. Până în secolul al XVII-lea, zero apărea triumfător la baza coordonaelor Carteziene, un sistem folosit şi astăzi, de la inginerie la grafică pe calculator. În timpul Renaşterii, „zero” a cunoscut cea mai mare putere, dovadă fiind astăzi diviziunea prin el însuşi.
(https://www.efemeride.ro/povestea-cifrei-zero/)
legătura cifrei ZERO ( 0 ) cu ceea ce discutăm noi aici e foarte puternică ! Să nu vă gândiți la faptul că nu s-a făcut nimic, etc. 0 ( zero ) este foarte real în rezolvarea defluirii circulației din A 3. Hai că v-ați prins cu siguranță, să concretizeze cineva ! Mulțumesc !
Intervenția de la ora 7:30 am :
He ! He ! He !
Asta va fi cu urmări nebănuite...Ați auzit de India ? India antică... Sigur, acum nu este timp să facem discuţii cum a precizat un celebru personaj în ultima ședință la nivel înalt a Partidului Comunist Român. (:geek:)
Timpurile aleargă repede, ne întâlnim tot aici peste câteva ore...He ! He ! He !
______________________
Și continuarea promisă :
Povestea cifrei zero
După cum bine ştim, întreg sistemul matematic nu ar fi posibil fără cifra zero. Această cifră este atât de importantă încât chiar nici un sistem matematic nu ar fi posibil fără existenţa sa. Din această cauză este imposibil să nu ne întrebam, cine a inventat această noţiune abstractă?
Prin mileniul I î. Hr. babilonienii obişnuiau să lase un spaţiu gol atunci când făceau referire la cifra zero. Mai târziu, prin secolul al IV-lea î. Hr., chinezii i-au copiat pe babilonieni şi nu au putut să definească valoarea lui "zero” decât printr-un spaţiu gol. Abia în anul 200 i. Hr. babilonienii au reuşit să umple spaţiul gol cu un simbol neobişnuit. Aceasta a fost prima formă a cifrei zero. Semnul apărea doar în textele astronomice şi niciodată la sfârşitul unui număr.
blablabla...blablabla...
Iar după începuturile sale spirituale şi intelectuale, zero a a traversat Europa, la fel cum creştinii au traversat islamul. Totuşi, ideile arabilor în matematică au fost înconjurate mereu de scepticism şi neîncredere. De exemplu, în 1299 „zero” a fost interzis în Florenţa, odată cu toată numerologia arabă, considerându-se că încurajează frauda, dar a fost acceptat, în cele din urmă, abia în secolul al XV-lea.
Fără îndoială, de-a lungul timpului „zero” a ajutat la descoperiri matematice, metode ştiinţifice şi tehnologice pe care le utilizăm astăzi. Până în secolul al XVII-lea, zero apărea triumfător la baza coordonaelor Carteziene, un sistem folosit şi astăzi, de la inginerie la grafică pe calculator. În timpul Renaşterii, „zero” a cunoscut cea mai mare putere, dovadă fiind astăzi diviziunea prin el însuşi.
(https://www.efemeride.ro/povestea-cifrei-zero/)
legătura cifrei ZERO ( 0 ) cu ceea ce discutăm noi aici e foarte puternică ! Să nu vă gândiți la faptul că nu s-a făcut nimic, etc. 0 ( zero ) este foarte real în rezolvarea defluirii circulației din A 3. Hai că v-ați prins cu siguranță, să concretizeze cineva ! Mulțumesc !
- survola
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
survola
Acele străzi sunt foarte aglomerate exact din cauză că sunt in aceeași configurație de acum 40 de ani. Bulevardul Pipera măcar a fost adus la nivelul anilor 2000 - are pasaje, giratorii, chiar și trotuare.
Acele străzi sunt foarte aglomerate exact din cauză că sunt in aceeași configurație de acum 40 de ani. Bulevardul Pipera măcar a fost adus la nivelul anilor 2000 - are pasaje, giratorii, chiar și trotuare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
andrei11
Principaladefluire a lui A 3 este A 0
Asta e soluția corectă.
Stai să refolmulez :
Principala defluire a lui A 3 va fi A 0. Când va fi, nimeni nu știe.
Principaladefluire a lui A 3 este A 0
Asta e soluția corectă.
Stai să refolmulez :
Principala defluire a lui A 3 va fi A 0. Când va fi, nimeni nu știe.
- punmeister
-
Posted:
-
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti
Cristi N
Teoretic Petricani-ul face parte din inelul median (sper sa nu le incurc) deci teoretic ai descarcarea perfecta, oriunde ai vrea sa ajungi in Bucuresti ai putea ajunge folosind inelul. Problema e ca la nivel practic inelul asta e mai mult lipsa sau blocat in intersectii care au nevoie de pasaje, drept urmare...
Teoretic Petricani-ul face parte din inelul median (sper sa nu le incurc) deci teoretic ai descarcarea perfecta, oriunde ai vrea sa ajungi in Bucuresti ai putea ajunge folosind inelul. Problema e ca la nivel practic inelul asta e mai mult lipsa sau blocat in intersectii care au nevoie de pasaje, drept urmare...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)
•
Choose destination