Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim

1104 posts, 313835 views
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 79
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

In aceasta seara a inceput montajul gardurilor intre Baba Novac si Dristor, ultimul tronson al STB.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim andrei11

Upss !   :shock:
Străbunicul liniei circulare 1 / 10. Tatre noi nouțe ! :bere:
26.jpg (157.73 KB; downloaded 3388 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Puss in Boots

Cam asa noi-noute par si acum la Praga :D La noi sunt vintage, cu patina timpului...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim TibiV

Utilizator anonim wrote:
In aceasta seara a inceput montajul gardurilor intre Baba Novac si Dristor, ultimul tronson al STB.

Aproape au si terminat...
Astazi la ora 13.



Este drept, lipsesc catadioptrii.



S-au oprit in dreptul Rompetrol...


 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Super-eficienta, deci la noapte chiar sunt sanse sa termine si aici :) Mai ramane Piata Sudului - Romprim si gata, dar important este ca acum inelul este cam finalizat.  :bere:

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Pana la Romprim va lucra tot compania municipala sau STB?

Stiu ca au renuntat la ideea cu autobuzele pe linie, dar ar trebui gasite niste solutii. Nu putem arunca la cos aceasta sansa... :(

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim WT_fan06

Cel puțin pe tronsonul Baba Novac - Dristor nu e nicio stație, deci 135 și 330 pot să o ia absolut nestingherite pe linia de tramvai, e loc arhisuficient. Deși 330 nu are ce căuta acolo, am explicat pe larg de ce în topicul de propuneri de reconfigurări. 330 ar trebui să îl ajute pe 311 până la Titan...

Oricum, dacă mă întrebați pe mine e absolut halucinant ca autobuzele să nu circule pe linia de tramvai. Gândiți-vă doar la tronsonul dintre spital și Baba Novac - autobuzele ies din pasaj și pot intra instant în banda tram. Efectuează stația de la spital în stația de tram, apoi stația de la Baba Novac unde 311 ar putea avea semafor special de făcut direct la stânga din banda de tram. Se salvează minim 15 minute la ora de vârf astfel, plus se pot desființa stațiile de autobuz care sunt improprii pe marginea bulevardului.

Nu se poate din cauză că nu intră în stații.... dacă ar desființa stația de autobuz de la Gh. Pătrașcu ar putea lăți și stația de tramvai să o facă modernă și ar putea și devia un pic benzile de circulație ca să nu se sugrume circulația. Dar cine să gândească...

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim br101

Se salvează minim 15 minute la ora de vârf astfel, plus se pot desființa stațiile de autobuz care sunt improprii pe marginea bulevardului.


Sunt in intregime de acord si cred ca se va intampla pana la urma, avantajele sunt si vor fi  evidente in mod flagrant.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Gata si Baba Novac - Dristor, tronson despre care multi spuneau ca va ramane asa. Nu vad vreun motiv pentru care sa ramana asa.

LRM_EXPORT_464265146782726_20190228_131309221.jpeg (1.34 MB; downloaded 3114 times)

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Daca soferii nu vor parca pe prima banda, atunci tot soferii vor circula mai bine. Era si timpul ca tramvaiul sa iasa din acest cerc vicios. :P

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Utilizator anonim

Asta valabil si pe restul tronsoanelor unde se parcheaza in nesimtire pe benzile 1 si 2. Ca sa nu mai zic ca in unele zone se parcheaza in continuare in spic desi parcarea e reglementata ca fiind laterala. Mai trece locala si le lasa bilete la cateva zile. Abia cand se pun cu amenzile pe ei se va parca normal. Dar pana la urma tramvaiul sa mearga, restul nu mai conteaza. Mai naspa ca poluarea cancerigena pentru oras ramane indiferent unde te afli.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim Victor92

O alta solutie ar fi introducerea si a autobuzelor pe astfel de tronsoane.

In alte tari se poate - la noi de ce nu ?!?!?!

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim BIGRED1984

Am cautat in post-urile anterioare dar nu am gasit, exista un normativ pentru distanta dintre gard si sina ?
Pentru ca mie personal imi pare ca au intrat mai mult decat era necesar in sosea, daca luam ca reper linia continua deja existenta.
Chiar am mers de curand cu 41 si mi s-a parut mai mica distanta dintre sina si gardul de acolo.

 


Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim ByOnu

Este peste un an de cand purtam aceasta discutie. Gardul este montat la o distanta suficient de mare fata de gabaritul liniei pentru a permite deschiderea usilor si evacuarea calatorilor in caz de urgenta.

Liniile vechi sunt irelevante.

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 79
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435243 posts in 5427 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use