Topic: Aspecte negative în circulația bucureșteană
1399 posts, 347568 views
📖 Pagination options
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
A trecut sperietura cu ciclonu polaru, dupa 2 zile de oras gol azi au iesit toti cu masinile.
A trecut sperietura cu ciclonu polaru, dupa 2 zile de oras gol azi au iesit toti cu masinile.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Combinatia perfecta, ninsoare-autoritati incompetente-multe masini in trafic.
Saraca Firea, i-au stricat parintii planurile si tot au iesit cu masinile in strada... Nu se mai poate ascunde in spatele inchiderii scolilor...
Combinatia perfecta, ninsoare-autoritati incompetente-multe masini in trafic.
Saraca Firea, i-au stricat parintii planurile si tot au iesit cu masinile in strada... Nu se mai poate ascunde in spatele inchiderii scolilor...
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ClaudiuL
Ca sa fim rigurosi totusi. Ieri dimineata nu ningea, carosabilul curatat. Azi ningea si se aluneca. Lumea merge mai incet, de aici si aglomeratia.
Ca sa fim rigurosi totusi. Ieri dimineata nu ningea, carosabilul curatat. Azi ningea si se aluneca. Lumea merge mai incet, de aici si aglomeratia.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Pai si azi nu e voie sa se curete?
Anul asta au iesit ca boierii la deszapezire. In alti ani se iesea noaptea, acum e program de zi.
Pai si azi nu e voie sa se curete?
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
La 8 utilajele erau prezente pe arterele principale doar ca nu imprastiau antiderapante, cat timp ninge(si mai ai inca 6 ore de ninsoare in prognoza) nu are rost sa dai cu antiderapante ca dupa 15min vine urmatoarea lama si arunca tot antiderapantul pe margine, vad ca acuma s-au imprastiat antiderapante si se circula bine.
La 8 utilajele erau prezente pe arterele principale doar ca nu imprastiau antiderapante, cat timp ninge(si mai ai inca 6 ore de ninsoare in prognoza) nu are rost sa dai cu antiderapante ca dupa 15min vine urmatoarea lama si arunca tot antiderapantul pe margine, vad ca acuma s-au imprastiat antiderapante si se circula bine.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
Florinds
Cred ca aveti dreptate, mereu a fost haos la primul fulg de nea mai mare, cu toate administratiile, asa ca de ce ar fi altfel acum...
Cred ca aveti dreptate, mereu a fost haos la primul fulg de nea mai mare, cu toate administratiile, asa ca de ce ar fi altfel acum...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
misterr
Aplicația care va fluidiza traficul din Capitală, inventată de câțiva tineri. Cum funcționează
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/03/03/61944434-2.mp4
Tineri și inventivi, câțiva bucureșteni lucrează la o aplicație de monitorizare a traficului din Capitală. Ei concurează la Innovation Labs, un maraton de idei în materie de tehnologie, organizat la Universitatea Politehnică.
În total, câteva sute de tineri propun astfel de proiecte, care să ne facă viața mai ușoară, însă doar câștigătorii primesc finanțare pentru a le pune în practică.
Sătui de orele pierdute în aglomeraţie, aceşti tineri şi-au propus să fluidizeze traficul din Bucureşti. Aşa că propun Primăriei Capitalei o aplicaţie prin care să fie reglată aşteptarea de la semafor sau să fie create străzi cu sens unic, prin monitorizarea traficului.
Adelina Dabu: ”Practic, dacă avem o intersecţie foarte aglomerată, putem analiza fluxul maşinilor pe diferite intervale orare şi putem constata că, de exemplu, este optim ca la un anumit semafor culoarea verde să dureze mai mult în intervalul de timp cu aglomeraţie.”
Patru studenţi la Politehnica s-au gândit să creeze o soluţie pentru a împiedica furtul de biciclete. Asta după ce unul dintre ei s-a trezit cu bicicleta furată din din scara de bloc.
Răzvan Rădoi: ”Proiectul nostru se cheamă bikeback. În esenţă, reprezintă un dispozitiv minim invaziv care se poate pune în şaua de la bicicleta şi îţi trimite pe aplicaţia pe care o construim acum de smartphone locaţia bicicletei tale în timp real.”
Iar aceste tinere au găsit o soluţie pentru cei care îşi doresc să ştie cine sună la uşa fără să se uite pe vizor.
Nicoleta Florea: ”Când se apasă soneria la uşă, prin vizor se va face o poză persoanei din faţa uşii şi acea poză va fi trimisă proprietarului. A pornit cumva mai mult de la ideea că de ce să mai mergi până la uşă ca să faci chestia asta.”
Alte echipe lucrează pentru a pune în practică o directivă europeană din domeniul bancar, care va intra şi la noi în vigoare, de anul viitor.
Horia Velicu, funcționar bancar: ”O aplicaţie prin care să ne putem gestiona accesul la conturile bancare pentru toate băncile, fără a mai fi nevoie să avem câte o aplicaţie pentru fiecare bancă în parte şi aceasta aplicaţie poate fi produsă chiar şi de către non-banci.”
În total, peste 300 de tineri participa la Innovation Labs. Un maraton de idei care se desfăşoară în acest weekend în Bucureşti.
Andrei Pitiș, cofondator Innovation Lab: ”Pentru cei 20 care trec de această etapă, premiul este un program de trei luni de muncă intensă alături de mentori, de oameni din industrie, de oameni de business, de investitori.”
Daniel Rosner: ”Cele mai bune echipe au ajuns să semneze fie cu investitori, fie cu companii interesate de produsele respective şi au ajuns mai departe să scoată în piaţa produse de succes.”
Weekend-ul viitor, tinerii din Cluj, Iaşi, Sibiu şi TImişoara îşi vor prezenta ideile, iar finala concursului va fi la Bucureşti, în mai.
Aplicația care va fluidiza traficul din Capitală, inventată de câțiva tineri. Cum funcționează
VIDEO: https://vid2.stirileprotv.ro/2018/03/03/61944434-2.mp4
Tineri și inventivi, câțiva bucureșteni lucrează la o aplicație de monitorizare a traficului din Capitală. Ei concurează la Innovation Labs, un maraton de idei în materie de tehnologie, organizat la Universitatea Politehnică.
În total, câteva sute de tineri propun astfel de proiecte, care să ne facă viața mai ușoară, însă doar câștigătorii primesc finanțare pentru a le pune în practică.
Sătui de orele pierdute în aglomeraţie, aceşti tineri şi-au propus să fluidizeze traficul din Bucureşti. Aşa că propun Primăriei Capitalei o aplicaţie prin care să fie reglată aşteptarea de la semafor sau să fie create străzi cu sens unic, prin monitorizarea traficului.
Adelina Dabu: ”Practic, dacă avem o intersecţie foarte aglomerată, putem analiza fluxul maşinilor pe diferite intervale orare şi putem constata că, de exemplu, este optim ca la un anumit semafor culoarea verde să dureze mai mult în intervalul de timp cu aglomeraţie.”
Patru studenţi la Politehnica s-au gândit să creeze o soluţie pentru a împiedica furtul de biciclete. Asta după ce unul dintre ei s-a trezit cu bicicleta furată din din scara de bloc.
Răzvan Rădoi: ”Proiectul nostru se cheamă bikeback. În esenţă, reprezintă un dispozitiv minim invaziv care se poate pune în şaua de la bicicleta şi îţi trimite pe aplicaţia pe care o construim acum de smartphone locaţia bicicletei tale în timp real.”
Iar aceste tinere au găsit o soluţie pentru cei care îşi doresc să ştie cine sună la uşa fără să se uite pe vizor.
Nicoleta Florea: ”Când se apasă soneria la uşă, prin vizor se va face o poză persoanei din faţa uşii şi acea poză va fi trimisă proprietarului. A pornit cumva mai mult de la ideea că de ce să mai mergi până la uşă ca să faci chestia asta.”
Alte echipe lucrează pentru a pune în practică o directivă europeană din domeniul bancar, care va intra şi la noi în vigoare, de anul viitor.
Horia Velicu, funcționar bancar: ”O aplicaţie prin care să ne putem gestiona accesul la conturile bancare pentru toate băncile, fără a mai fi nevoie să avem câte o aplicaţie pentru fiecare bancă în parte şi aceasta aplicaţie poate fi produsă chiar şi de către non-banci.”
În total, peste 300 de tineri participa la Innovation Labs. Un maraton de idei care se desfăşoară în acest weekend în Bucureşti.
Andrei Pitiș, cofondator Innovation Lab: ”Pentru cei 20 care trec de această etapă, premiul este un program de trei luni de muncă intensă alături de mentori, de oameni din industrie, de oameni de business, de investitori.”
Daniel Rosner: ”Cele mai bune echipe au ajuns să semneze fie cu investitori, fie cu companii interesate de produsele respective şi au ajuns mai departe să scoată în piaţa produse de succes.”
Weekend-ul viitor, tinerii din Cluj, Iaşi, Sibiu şi TImişoara îşi vor prezenta ideile, iar finala concursului va fi la Bucureşti, în mai.
- alliens
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
alliens
Daca se bazeaza doar pe modificari ale timpilor de semaforizare dar plecand de la premiza aceluiasi numar de masini sau mai mare, solutiile sunt din start sortite esecului...indiferent de scamatoriile facute cu semafoarele atata timp cat nu se reduce numarul de masini in trafic nu se va imbunatati nimic.
Daca se bazeaza doar pe modificari ale timpilor de semaforizare dar plecand de la premiza aceluiasi numar de masini sau mai mare, solutiile sunt din start sortite esecului...indiferent de scamatoriile facute cu semafoarele atata timp cat nu se reduce numarul de masini in trafic nu se va imbunatati nimic.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
ClaudiuL
Stiati ca parcarea de la Arhitectura a fost transformata in autobaza pentru PLB ? Nu chiar toata, numai 40 de locuri.
Stiati ca parcarea de la Arhitectura a fost transformata in autobaza pentru PLB ? Nu chiar toata, numai 40 de locuri.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
A iesit soarele, gata, au iesit toti cu masina sa recupereze ce au pierdut, ieri a fost foarte aglomerat, azi este lafel, maine o sa fie vineri...
A iesit soarele, gata, au iesit toti cu masina sa recupereze ce au pierdut, ieri a fost foarte aglomerat, azi este lafel, maine o sa fie vineri...
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
shoppy
Blonda tocmai ce a declarat ca "se simte o ameliorare in traficul bucurestean", i se amelioreaza ei mintea, inca un pic si nu mai ramane nimic.
Blonda tocmai ce a declarat ca "se simte o ameliorare in traficul bucurestean", i se amelioreaza ei mintea, inca un pic si nu mai ramane nimic.
-
- sss
-
Posted:
-
Re: Aspecte negative în circulația bucureșteană
sss
Saptamana trecuta am dat o fuga pana in Bucuresti. Este prima oara, dupa trei ani, cand vin in cursul anului, nu in perioade de vacanta. Este greu de sesizat pentru cei care se lupta cu traficul zi de zi, dar pentru mine, care, prin prisma meseriei aveam biroul mai mult in masina, este evidenta cresterea traficului si ingreunarea lui. Vinerea trecuta, 9 martie, in Bucuresti, a fost un trafic infernal, absolut comparabil cu noiembrie-decembrie 2008 si asta nu e bine deloc, mi-e teama ca rezolvarea va fi ca in 2009-2010, dar sper ca am eu gura pocita...
Saptamana trecuta am dat o fuga pana in Bucuresti. Este prima oara, dupa trei ani, cand vin in cursul anului, nu in perioade de vacanta. Este greu de sesizat pentru cei care se lupta cu traficul zi de zi, dar pentru mine, care, prin prisma meseriei aveam biroul mai mult in masina, este evidenta cresterea traficului si ingreunarea lui. Vinerea trecuta, 9 martie, in Bucuresti, a fost un trafic infernal, absolut comparabil cu noiembrie-decembrie 2008 si asta nu e bine deloc, mi-e teama ca rezolvarea va fi ca in 2009-2010, dar sper ca am eu gura pocita...
![Confused :?](./images/smilies/icon_e_confused.gif)
📖 Pagination options