Topic: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
814 posts, 181757 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
orex
De ieri, strada Docentilor, intre str. Bratianu Gheorghe si Kiseleff e sens unic.
Ca unii, asa cum se vede in zare, au luat permisul la ”Pitesti”, nici onor Primaria Capitalei, prin subsidiara Administratia Strazilor, nu face rabat de la prostie!
De ieri, strada Docentilor, intre str. Bratianu Gheorghe si Kiseleff e sens unic.
Ca unii, asa cum se vede in zare, au luat permisul la ”Pitesti”, nici onor Primaria Capitalei, prin subsidiara Administratia Strazilor, nu face rabat de la prostie!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Gabi23
Se montează semafoare pe Calea Giulești la intersecțiile cu Str. Prunaru și Str. George Vâlsan.
Se montează semafoare pe Calea Giulești la intersecțiile cu Str. Prunaru și Str. George Vâlsan.
Calea Giulești - 24.10.2023 (1).jpg (295.64 KB; downloaded 2114 times)
Calea Giulești - 24.10.2023 (2).jpg (200.05 KB; downloaded 2114 times)
Calea Giulești - 24.10.2023 (3).jpg (286.42 KB; downloaded 2110 times)
Calea Giulești - 24.10.2023 (4).jpg (208.98 KB; downloaded 2114 times)
- Utilizator anonim 2
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Utilizator anonim 2
Referitor la ultima poza: vedem cretinismul si asurdul administratiei romanesti cu ochiul liber, in toata splendoarea. Avem intr-un spatiu de doi metri trei stilpi: unul de la STB (tramvai +iluminat public), altul de la primaria de sector (suprailuminare trecere de pietoni) si unul de la primaria generala (pentru viitorul semafor).
Ma mir ca nu au facut ca pe Maniu: sa demonteze corpurile de iluminat stradal de pe stilpii de beton STB ca sa ii mute pe alti stilpi, dedicati. Al patrulea rind! Dar timpul nu a trecut, ne putem astepta la surprize.
Referitor la ultima poza: vedem cretinismul si asurdul administratiei romanesti cu ochiul liber, in toata splendoarea. Avem intr-un spatiu de doi metri trei stilpi: unul de la STB (tramvai +iluminat public), altul de la primaria de sector (suprailuminare trecere de pietoni) si unul de la primaria generala (pentru viitorul semafor).
Ma mir ca nu au facut ca pe Maniu: sa demonteze corpurile de iluminat stradal de pe stilpii de beton STB ca sa ii mute pe alti stilpi, dedicati. Al patrulea rind! Dar timpul nu a trecut, ne putem astepta la surprize.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
ByOnu
🟢În direct de la Primăria Capitalei, semnăm contractul pentru extinderea semaforizării inteligente în București.
🟢Vom moderniza și integra în sistemul BTMS 544 de intersecții din Capitală.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
V2A
Au fost pornite semafoarele din intersecțiile Bd. Camil Ressu x Str. Ilioara și Bd. Theodor Pallady x Str. Jean Steriadi/Str. Mizil.
Au fost pornite semafoarele din intersecțiile Bd. Camil Ressu x Str. Ilioara și Bd. Theodor Pallady x Str. Jean Steriadi/Str. Mizil.
- Bogdan Ciorascu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Bogdan Ciorascu
Minune
Se pare ca pietonii se vor obisnui mai greu cu semaforul de la Ilioara.
Am prins o faza in care pietonul traversand pe culoarea rosie injura de mama focului soferii ca nu ii dau prioritate pe trecerea de pietoni...Capul sus, priveste cerul, semaforul, etc!
Minune
Se pare ca pietonii se vor obisnui mai greu cu semaforul de la Ilioara.
Am prins o faza in care pietonul traversand pe culoarea rosie injura de mama focului soferii ca nu ii dau prioritate pe trecerea de pietoni...Capul sus, priveste cerul, semaforul, etc!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
cris_m
Am vazut si eu ca au fost pornite. Foarte bine, intersectiile respective erau periculoase, cel putin cea de la Jean Steriadi cu Pallady e chiar punct negru...
Am vazut si eu ca au fost pornite. Foarte bine, intersectiile respective erau periculoase, cel putin cea de la Jean Steriadi cu Pallady e chiar punct negru...
- survola
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
survola
Ar putea să stea poliția (locală) câteva zile pe ambele trotuare, să atenționeze oamenii când apar astfel de semafoare noi, nu?
Ar putea să stea poliția (locală) câteva zile pe ambele trotuare, să atenționeze oamenii când apar astfel de semafoare noi, nu?
- orex
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
orex
Aici sunt 2 aspecte.
Frecventa la orele de varf este de 1 tramvai la:
5 minute pe linia 25
3 minute pe linia 41.
Daca pentru 25 nu merita deranjul, pentru 41 nu se poate ”scoate” sub 2 minute, intrucat:
- viteza de circulatie prin pasajul Lujerului este limitata la 30 km/h,
- e interzisa intrarea in pasaj a unui vehicul pana cel din fata nu paraseste incinta, intarile fiind semaforizate (dupa accidentul ala teribil din 2012).
- distanta dintre statiile bd. Timisoara si bd. Uverturii este de cca. 1 km.
PS
Poate daca s-ar corela semaforizarea de la Uverturii cu cea de la bd. Timisoara s-ar putea obtine ” libera trecere” la 2 minute, dar mai jos nu vad cum.
Chestiunea cu ”unda verde” pe 41, asta cand va fi, o vad doar in 3, max. 4 intersectii, anume la piata Crangasi, la str. Ceahlau, respectiv la Casin, posibil si Brasov daca va avea capat la DNCB.
cosminduru wrote here:
De asemenea la Plaza, 41 trebuie să treacă mai des, 25 la fel. Nu e normal să aștepte fiecare timp de semaforizare așa cum este acum, ci să fie intercalate cu auto.
Aici sunt 2 aspecte.
Frecventa la orele de varf este de 1 tramvai la:
5 minute pe linia 25
3 minute pe linia 41.
Daca pentru 25 nu merita deranjul, pentru 41 nu se poate ”scoate” sub 2 minute, intrucat:
- viteza de circulatie prin pasajul Lujerului este limitata la 30 km/h,
- e interzisa intrarea in pasaj a unui vehicul pana cel din fata nu paraseste incinta, intarile fiind semaforizate (dupa accidentul ala teribil din 2012).
- distanta dintre statiile bd. Timisoara si bd. Uverturii este de cca. 1 km.
PS
Poate daca s-ar corela semaforizarea de la Uverturii cu cea de la bd. Timisoara s-ar putea obtine ” libera trecere” la 2 minute, dar mai jos nu vad cum.
Chestiunea cu ”unda verde” pe 41, asta cand va fi, o vad doar in 3, max. 4 intersectii, anume la piata Crangasi, la str. Ceahlau, respectiv la Casin, posibil si Brasov daca va avea capat la DNCB.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
cosminduru
..ceea ce este absurd și o batjocură la adresa călătorilor. Ai metrou ușor care se târăște cu viteza unei biciclete.
La fel de absurd, în loc să existe atenție și sisteme mai bune de evitare a accidentelor, noi impunem o limitare rudimentară de genul paletă.
Revenind la pța Danny Huwe, am cronometrat timpii semafoarelor. Direcția Bd. Geniului - Dr. Sării/Taberei are un verde ce ține2m40s.!! enorm.
Bd. Timișoara are un verde ce ține1 minut, cu tot cu cel al tramvaiului (care este scurt, aproximativ 10-15 secunde).
Așadar, ținând cont că în mod normal prin intersecție trece un singur tramvai pe timp de semaforizare, intervalul este de un tramvai la 3m40s.
Coroborând asta cu cea mai defavorabilă situație la orele de vârf, înțelegem de ce se fac trenulețe interminabile de tramvaie. Să luăm frecvențele liniilor: 1/10 (6 minute), 11 (10 minute) și 25 (5 minute).
În total, prin acea intersecție ar trebui să treacă (la ore de vârf) 10+6+12 = 28 tramvaie pe sens pe oră!! Adică un tramvai la 2minute și 8 secunde. Iar conform semaforizării, nu pot trece decât 16 tramvaie pe oră!
Deci unda verde pentru mașini este aproape de 2 ori mai lungă (sau cea a tramvaielor de 2 ori mai rară) decât ar trebui pentru a permite tramvaielor să tranziteze intersecția la orele de vârf.
Ceea ce înseamnă că ori trebuie să treacă câte 2 tramvaie pe semafor (înghesuindu-se cumva pe pastila din centru, cam greu pentru Astre), ori se formează cozi de tramvaie până la trecerea orelor de vârf când intervalele mai mari ale tramvaielor fac să se deflueze situația în mod natural.
Aș mai sublinia și faptul că pietonii sunt batjocoriți, pentru a traversa spre exemplu de la ieșirea de Metrou spre Golden Blitz au nevoie de circa 5 minute, pentru că au de trecut 3 tronsoane de drum la care așteaptă 1min + 2m40s + 1min. Deci timpul șoferilor este valoros și vital, pietonii n-au decât să-și piardă 5 minute din viață, călătorii cu tramvaiele câte 10-15-20 minute de fiecare dată când vor să tranziteze acea intersecție.
- viteza de circulatie prin pasajul Lujerului este limitata la 30 km/h
..ceea ce este absurd și o batjocură la adresa călătorilor. Ai metrou ușor care se târăște cu viteza unei biciclete.
e interzisa intrarea in pasaj a unui vehicul pana cel din fata nu paraseste incinta
La fel de absurd, în loc să existe atenție și sisteme mai bune de evitare a accidentelor, noi impunem o limitare rudimentară de genul paletă.
Revenind la pța Danny Huwe, am cronometrat timpii semafoarelor. Direcția Bd. Geniului - Dr. Sării/Taberei are un verde ce ține2m40s.!! enorm.
Bd. Timișoara are un verde ce ține1 minut, cu tot cu cel al tramvaiului (care este scurt, aproximativ 10-15 secunde).
Așadar, ținând cont că în mod normal prin intersecție trece un singur tramvai pe timp de semaforizare, intervalul este de un tramvai la 3m40s.
Coroborând asta cu cea mai defavorabilă situație la orele de vârf, înțelegem de ce se fac trenulețe interminabile de tramvaie. Să luăm frecvențele liniilor: 1/10 (6 minute), 11 (10 minute) și 25 (5 minute).
În total, prin acea intersecție ar trebui să treacă (la ore de vârf) 10+6+12 = 28 tramvaie pe sens pe oră!! Adică un tramvai la 2minute și 8 secunde. Iar conform semaforizării, nu pot trece decât 16 tramvaie pe oră!
Deci unda verde pentru mașini este aproape de 2 ori mai lungă (sau cea a tramvaielor de 2 ori mai rară) decât ar trebui pentru a permite tramvaielor să tranziteze intersecția la orele de vârf.
Ceea ce înseamnă că ori trebuie să treacă câte 2 tramvaie pe semafor (înghesuindu-se cumva pe pastila din centru, cam greu pentru Astre), ori se formează cozi de tramvaie până la trecerea orelor de vârf când intervalele mai mari ale tramvaielor fac să se deflueze situația în mod natural.
Aș mai sublinia și faptul că pietonii sunt batjocoriți, pentru a traversa spre exemplu de la ieșirea de Metrou spre Golden Blitz au nevoie de circa 5 minute, pentru că au de trecut 3 tronsoane de drum la care așteaptă 1min + 2m40s + 1min. Deci timpul șoferilor este valoros și vital, pietonii n-au decât să-și piardă 5 minute din viață, călătorii cu tramvaiele câte 10-15-20 minute de fiecare dată când vor să tranziteze acea intersecție.
- Isaac
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Isaac
Dar ce va pare asta așa ca o revelație acum? Așa e în tot Bucureștiul. Prioritatea o are șoferul mereu. El e singurul care contează și nu trebuie încetinit, oprit, suparat, deranjat.
Există o ierarhie în București. După cum se vede clar cu ochiul liber în vârful piramidei se află șoferul. De-abia apoi se află ăștia, „saracii” care merg cu mijloacele de transport în comun, cu bicicleta ori în cel mai rău caz cu piciorul.
E clar doar din cum arată infrastructura (sau lipsa ei) pentru categoriile de mai sus:
-trotuarele sunt înguste, ocolitoare, câteodată inaccesibile din cauza mașinilor parcate, neprietenoase pentru persoanele cu dizabilități.
-benzile bus sunt aproape inexistente, alveole pentru bus (o idioțenie), stații așezate aiurea/inaccesibile, peroane înguste. Timpi lungi la semafoarele pentru TP.
-pistele de biciclete inexistente, acolo unde exista sunt realizate deficitar sa nu încurce mașinile, înguste, cu borduri înalte la intersecții; timpii semafoarelor pentru biciclete favorizează tot mașinile, pistele sunt foarte ocolitoare, prioritate tot pentru autovehicule.
Dar ce va pare asta așa ca o revelație acum? Așa e în tot Bucureștiul. Prioritatea o are șoferul mereu. El e singurul care contează și nu trebuie încetinit, oprit, suparat, deranjat.
Există o ierarhie în București. După cum se vede clar cu ochiul liber în vârful piramidei se află șoferul. De-abia apoi se află ăștia, „saracii” care merg cu mijloacele de transport în comun, cu bicicleta ori în cel mai rău caz cu piciorul.
E clar doar din cum arată infrastructura (sau lipsa ei) pentru categoriile de mai sus:
-trotuarele sunt înguste, ocolitoare, câteodată inaccesibile din cauza mașinilor parcate, neprietenoase pentru persoanele cu dizabilități.
-benzile bus sunt aproape inexistente, alveole pentru bus (o idioțenie), stații așezate aiurea/inaccesibile, peroane înguste. Timpi lungi la semafoarele pentru TP.
-pistele de biciclete inexistente, acolo unde exista sunt realizate deficitar sa nu încurce mașinile, înguste, cu borduri înalte la intersecții; timpii semafoarelor pentru biciclete favorizează tot mașinile, pistele sunt foarte ocolitoare, prioritate tot pentru autovehicule.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
ByOnu
Marcajele de parcare fara stalpisori sunt degeaba...
Marcajele de parcare fara stalpisori sunt degeaba...
20241023_173603.jpg (1.59 MB; downloaded 435 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
Gabi23
Astea par noi făcute de Compania Municipală Parking București. Posibil ca autoturismul să fi fost deja parcat acolo de mai mult timp
Astea par noi făcute de Compania Municipală Parking București. Posibil ca autoturismul să fi fost deja parcat acolo de mai mult timp
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Managementul traficului, semaforizare și indicatoare rutiere
shoppy
Este masina de vanzare, se vede foaia in geam, este o pratica curenta sa se aduca masinile de vanzare cu lunile pe trotuar in zona intersectiilor, trebuie facuta plangere, mai ales daca acolo exista aplicatie de alerta urbana.
Este masina de vanzare, se vede foaia in geam, este o pratica curenta sa se aduca masinile de vanzare cu lunile pe trotuar in zona intersectiilor, trebuie facuta plangere, mai ales daca acolo exista aplicatie de alerta urbana.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination