Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 313828 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1689
Nici macar gabaritul nu ar trebui sa fie un argument insurmontabil.
Daca spatiul in statii nu permite stationarea simultana a doua vehicule, se poate, foarte simplu, astepta inaintea statiei.
Nici macar gabaritul nu ar trebui sa fie un argument insurmontabil.
Daca spatiul in statii nu permite stationarea simultana a doua vehicule, se poate, foarte simplu, astepta inaintea statiei.
- invisible to everyone
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
invisible to everyone
Întreb, pentru că nu știu.
De-a lungul traseului 1/10, pe zonele cu trafic intens, există multe trasee de autobuz. Dacă ele ar circula pe linia de tramvai, care ar fi impactul asupra intervalelor de succedare?
Întreb ca un profan pentru că... După părerea mea sunt extrem de multe trasee de autobuz (unele bine reprezentate) în raport cu cele de tramvai. În condițiile în care tramvaiul 1/10 nu circulă excelent nici în condiții de gard (dar să zicem că o va face), în ce măsură amestecul cu toate autobuzele (care n-au traseu dedicat pe marea parte a rutei lor), afectează mersul tramvaielor? Cum e? E ok, sau se încurcă? Repet: întreb pentru că nu știu. Există pericolul unei prioritizări involuntare a transportului non-electric? (mai ales pe porțiunile Mihai Bravu, Iancu de Hunedoara, Ștefan cel Mare)
Întreb, pentru că nu știu.
De-a lungul traseului 1/10, pe zonele cu trafic intens, există multe trasee de autobuz. Dacă ele ar circula pe linia de tramvai, care ar fi impactul asupra intervalelor de succedare?
Întreb ca un profan pentru că... După părerea mea sunt extrem de multe trasee de autobuz (unele bine reprezentate) în raport cu cele de tramvai. În condițiile în care tramvaiul 1/10 nu circulă excelent nici în condiții de gard (dar să zicem că o va face), în ce măsură amestecul cu toate autobuzele (care n-au traseu dedicat pe marea parte a rutei lor), afectează mersul tramvaielor? Cum e? E ok, sau se încurcă? Repet: întreb pentru că nu știu. Există pericolul unei prioritizări involuntare a transportului non-electric? (mai ales pe porțiunile Mihai Bravu, Iancu de Hunedoara, Ștefan cel Mare)
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
WT_fan06
Părerea mea e că nu are cu ce să încurce. Tramvaiul 1(0) nu vine excepțional, aşa că loc de autobuze pe acel culoar sigur există. Chiar nu asta e problema...
Problema e gânditul pe jumate sau deloc. Exemplu Vasile Milea. Când era "în vogă" acest proiect am venit cu o idee - în loc să gândească pe jumate şi să schimbe doar liniile de tramvai, să gândească până la capăt şi să facă acolo un culoar pe care să circule şi autobuzele şi troleibuzele. Vorbim despre o arteră extrem de congestionată, cu stații de bus+trl foarte prost amplasate, printre maşini parcate, taxiuri care opresc cum le vine şi trotuare meschine. Dacă făceau acea bandă unică ar fi oprit pe partea mediană într-o stație de tramvai corespunzătoare. Pe scurt, intermodal. Am venit şi cu exemple de prin Elveția. La ei se practică de prin anii 70. Ce am propus era de mega bun simț. S-a întâmplat ceva? Nici vorbă. M-am agitat un pic dar degeaba. Am umplut o pagină jumate de forum şi acolo a murit sugestia.
Nu se poate la noi! Geniile din primărie au idei mult mai mărețe şi nu stau de mărunțişurile astea.
Părerea mea e că nu are cu ce să încurce. Tramvaiul 1(0) nu vine excepțional, aşa că loc de autobuze pe acel culoar sigur există. Chiar nu asta e problema...
Problema e gânditul pe jumate sau deloc. Exemplu Vasile Milea. Când era "în vogă" acest proiect am venit cu o idee - în loc să gândească pe jumate şi să schimbe doar liniile de tramvai, să gândească până la capăt şi să facă acolo un culoar pe care să circule şi autobuzele şi troleibuzele. Vorbim despre o arteră extrem de congestionată, cu stații de bus+trl foarte prost amplasate, printre maşini parcate, taxiuri care opresc cum le vine şi trotuare meschine. Dacă făceau acea bandă unică ar fi oprit pe partea mediană într-o stație de tramvai corespunzătoare. Pe scurt, intermodal. Am venit şi cu exemple de prin Elveția. La ei se practică de prin anii 70. Ce am propus era de mega bun simț. S-a întâmplat ceva? Nici vorbă. M-am agitat un pic dar degeaba. Am umplut o pagină jumate de forum şi acolo a murit sugestia.
Nu se poate la noi! Geniile din primărie au idei mult mai mărețe şi nu stau de mărunțişurile astea.
- invisible to everyone
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
invisible to everyone
Îți înțeleg perspectiva (cred). Sunt de acord cu gânditul.
Ceea ce încerc eu să-mi imaginez este că pe inelul respectiv (actual reprezentat total sau parțial de tramvaiele 1/10, 19, 34, 46 și nu stau acum să verific ce-mi scapă) n-ar trebui cumva să vină tramvaiul excepțional? Adică, dacă nici pe aici, prin zone importante de trafic (flux călători), atunci pe unde? La urma urmei, gardurile sunt făcute pentru prioritatea tramvaielor (întâi de toate), nu?
Încerc să nu fiu greu de cap. În situația actuală, mi-aș dori un studiu de impact asupra a ceea ce-ar însemna oportunitatea circulației unor autobuze pe benzile separate ale tramvaielor (alea cu gard). Evident, dacă totul e ok, aștept cu drag un 335 în stația lui 1. Ideea pe termen scurt ar fi așa: dacă se dorește predictibilizarea transportului public (durată și intervale de circulație), n-ar trebui să se ia în calcul tot?
De fapt, scriindu-ți aici, îmi dau seama că am înnebunit și că ai dreptate. Totul trebuie gândit complet.
Îți înțeleg perspectiva (cred). Sunt de acord cu gânditul.
Ceea ce încerc eu să-mi imaginez este că pe inelul respectiv (actual reprezentat total sau parțial de tramvaiele 1/10, 19, 34, 46 și nu stau acum să verific ce-mi scapă) n-ar trebui cumva să vină tramvaiul excepțional? Adică, dacă nici pe aici, prin zone importante de trafic (flux călători), atunci pe unde? La urma urmei, gardurile sunt făcute pentru prioritatea tramvaielor (întâi de toate), nu?
Încerc să nu fiu greu de cap. În situația actuală, mi-aș dori un studiu de impact asupra a ceea ce-ar însemna oportunitatea circulației unor autobuze pe benzile separate ale tramvaielor (alea cu gard). Evident, dacă totul e ok, aștept cu drag un 335 în stația lui 1. Ideea pe termen scurt ar fi așa: dacă se dorește predictibilizarea transportului public (durată și intervale de circulație), n-ar trebui să se ia în calcul tot?
De fapt, scriindu-ți aici, îmi dau seama că am înnebunit și că ai dreptate. Totul trebuie gândit complet.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Avem gardul aproape gata pana la Brancoveanu, mai e putin de montat pe sensul spre Sudului, sensul opus fiind finalizat. Probabil saptamana asta ne apropiem de Eroii Revolutiei.
Avem gardul aproape gata pana la Brancoveanu, mai e putin de montat pe sensul spre Sudului, sensul opus fiind finalizat. Probabil saptamana asta ne apropiem de Eroii Revolutiei.
- CosminP
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
CosminP
De la Sudului spre IRA pe cand ?
De la Sudului spre IRA pe cand ?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Cand termina pana la Eroii Revolutiei. Iar STB trebuie sa inceapa Baba Novac - Dristor, hai ca mai e putin.
Cand termina pana la Eroii Revolutiei. Iar STB trebuie sa inceapa Baba Novac - Dristor, hai ca mai e putin.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
alexxd_31
Pe tronsonul Baba Novac - Dristor se pun garduri ? Nu sunt mai utili stalpisorii datorita faptului ca ocupa mai putin spatiu. Acum sunt doua benzi iar cu garduri se ajunge la o banda jumate.
Pe tronsonul Baba Novac - Dristor se pun garduri ? Nu sunt mai utili stalpisorii datorita faptului ca ocupa mai putin spatiu. Acum sunt doua benzi iar cu garduri se ajunge la o banda jumate.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Puss in Boots
Hmmm nu chiar, daca se pun putin dupa linia punctata si tot nu cred ca ocupa juma de banda. Poate ma insel.
Hmmm nu chiar, daca se pun putin dupa linia punctata si tot nu cred ca ocupa juma de banda. Poate ma insel.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Banda 1 de pe partea opusa primariei este permanent ocupata cu masini parcate...
Banda 1 de pe partea opusa primariei este permanent ocupata cu masini parcate...
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Andrei98
Ar putea sa le pună fix be banda punctata dar sa le pună puțin mai răsfirate, sa fie un metru între garduri sa să lase loc.
Ar putea sa le pună fix be banda punctata dar sa le pună puțin mai răsfirate, sa fie un metru între garduri sa să lase loc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
La ce bun? Ca daca nu poti deschide usile nu poti. Iar castigul ar fi de doar 30-40cm.
Nu o eliberasera anul trecut?
Nu vad de ce va ganditi la acest tronson diferit fata de Soseaua Colentina (portiunea Fundeni - Europa), spre exemplu, unde soseaua este chiar mai ingusta. Sa le puna ca pana acum, interzis total parcatul pe prima banda si gata, toate bune si frumoase. Parcatul pe prima banda va deveni in mod natural imposibil pe aceasta interstatie.
Andrei98 wrote:
Ar putea sa le pună fix be banda punctata dar sa le pună puțin mai răsfirate, sa fie un metru între garduri sa să lase loc.
La ce bun? Ca daca nu poti deschide usile nu poti. Iar castigul ar fi de doar 30-40cm.
TibiV wrote:
Banda 1 de pe partea opusa primariei este permanent ocupata cu masini parcate...
Nu o eliberasera anul trecut?
Nu vad de ce va ganditi la acest tronson diferit fata de Soseaua Colentina (portiunea Fundeni - Europa), spre exemplu, unde soseaua este chiar mai ingusta. Sa le puna ca pana acum, interzis total parcatul pe prima banda si gata, toate bune si frumoase. Parcatul pe prima banda va deveni in mod natural imposibil pe aceasta interstatie.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
TibiV
Doar daca intervine in mod supranatural politia (care o fi, locala sau rutiera...) si salta cu platforma orice masina parcata acolo.
Si asta timp de cel putin 3 luni...
In acest moment, cu masini parcate, este totusi loc pentru doua autoturisme...
Depinde la ce distanta va fi gardul fata de linia de tramvai...
Si amuzant este ca toata discutia nu ar fi avut nici un sens daca s-ar fi aplicat planul lui Ceasca de demolare a scolii 80 si de largire, asa cum este tot restul Mihai Bravu, in afara de sectiunea asta de r a h a t...
(S-a ajuns in situatia in care coada pentru semaforul de la Dristor, pe sensul spre Obor, sa inceapa de la Vitan...)
ByOnu wrote:
Parcatul pe prima banda va deveni in mod natural imposibil pe aceasta interstatie.
Doar daca intervine in mod supranatural politia (care o fi, locala sau rutiera...) si salta cu platforma orice masina parcata acolo.
Si asta timp de cel putin 3 luni...
In acest moment, cu masini parcate, este totusi loc pentru doua autoturisme...
Depinde la ce distanta va fi gardul fata de linia de tramvai...
Si amuzant este ca toata discutia nu ar fi avut nici un sens daca s-ar fi aplicat planul lui Ceasca de demolare a scolii 80 si de largire, asa cum este tot restul Mihai Bravu, in afara de sectiunea asta de r a h a t...
(S-a ajuns in situatia in care coada pentru semaforul de la Dristor, pe sensul spre Obor, sa inceapa de la Vitan...)
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
URANUS
Avem gard montat intre Metrou Brancoveanu si intersectia cu strada Stoian Militaru (sens spre Eroii Revolutiei).
Avem gard montat intre Metrou Brancoveanu si intersectia cu strada Stoian Militaru (sens spre Eroii Revolutiei).
📖 Pagination options