Topic: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1104 posts, 314572 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Rordurom
TibiV
Trei cadre de astazi, mai lamuritoare, din zona Pridvorului (Sun Plaza)-Martisor...
Dupa cum se vede, gardul se termina putin inainte de Martisor, unde incepe insula cu borduri
Trei cadre de astazi, mai lamuritoare, din zona Pridvorului (Sun Plaza)-Martisor...
Dupa cum se vede, gardul se termina putin inainte de Martisor, unde incepe insula cu borduri
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Au fost finalizate lucrarile pe Calea Vacaresti in sfarsit, acum tramvaiele merg fara griji pe tronsonul asta unde erau incurcate constant de întorsul pe linie. Bonus o imagine din zona Vitan spre Mihai Bravu, unghi interesant
Au fost finalizate lucrarile pe Calea Vacaresti in sfarsit, acum tramvaiele merg fara griji pe tronsonul asta unde erau incurcate constant de întorsul pe linie. Bonus o imagine din zona Vitan spre Mihai Bravu, unghi interesant
DSC_0401.JPG (164.22 KB; downloaded 3474 times)
DSC_0420.JPG (189.42 KB; downloaded 3472 times)
DSC_0428.JPG (182.03 KB; downloaded 3474 times)
DSC_0452.JPG (193.24 KB; downloaded 3567 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
Se vede calitatea si viteza cu care au montat cei de la STB, tronsoanele lor fiind finalizate aproape in totalitate, singurul ramas fiind Baba Novac - Dristor, o singura statie deci.
Pe Oltenitei e nenorocire, se monteaza foarte greu, fiind tronsonul unde trebuiau montate primele garduri, ilegalitatile si nesimtirea in trafic fiind la locul lor aici, se depaseste prin statia de tramvai iar când tramvaiul este in statie acesta e depasit pe contra sens, astia sunt soferii care se plang de garduri. S-a ajuns cu montajul aproape de Brancoveanu si se stagneaza momentan. Inteleg ca se vor pune semafoare pentru stanga si vor fi lasate cam 2 spatii intermediare pentru intors.
Se vede calitatea si viteza cu care au montat cei de la STB, tronsoanele lor fiind finalizate aproape in totalitate, singurul ramas fiind Baba Novac - Dristor, o singura statie deci.
Pe Oltenitei e nenorocire, se monteaza foarte greu, fiind tronsonul unde trebuiau montate primele garduri, ilegalitatile si nesimtirea in trafic fiind la locul lor aici, se depaseste prin statia de tramvai iar când tramvaiul este in statie acesta e depasit pe contra sens, astia sunt soferii care se plang de garduri. S-a ajuns cu montajul aproape de Brancoveanu si se stagneaza momentan. Inteleg ca se vor pune semafoare pentru stanga si vor fi lasate cam 2 spatii intermediare pentru intors.
DSC_0463.JPG (193.94 KB; downloaded 3472 times)
DSC_0474.JPG (177.77 KB; downloaded 3472 times)
DSC_0506.JPG (166.72 KB; downloaded 3472 times)
DSC_0466.JPG (177.05 KB; downloaded 3474 times)
- 1689
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1689
Ce treaba are (sau ar trebui sa aiba) STB cu montarea de garduri ?!?
STB opereaza un serviciu de transport. Infrastructura este (sau ar trebui) pusa la dispozitie de autoritatea locala.
Nici macar sectia linii n-ar trebui sa fie parte din STB, ci din administratia locala !
Ce treaba are (sau ar trebui sa aiba) STB cu montarea de garduri ?!?
STB opereaza un serviciu de transport. Infrastructura este (sau ar trebui) pusa la dispozitie de autoritatea locala.
Nici macar sectia linii n-ar trebui sa fie parte din STB, ci din administratia locala !
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Este prea teoretic ce spui tu. Si Metrorex isi administreaza singura infrastructura existenta.
Eu unul as externaliza mentenanta parcului circulant separat pe tipuri de vehicule. (Ex: Atribuire directa catre Alstom pt tramvaie cu obligativitatea mentinerii unui procentaj de sub 5% parc imobilizat.), precum si mentenanta intregii infrastructuri (tot de la linii, fire de troleibuz, stalpi, statii, copertine, semnalistica). Dar nu facuta de PMB asa cum propui tu.
Anywaaaaaay , chiar n-au de gand sa faca niste probe pentru a baga autobuzele pe liniile ingradite?
Este prea teoretic ce spui tu. Si Metrorex isi administreaza singura infrastructura existenta.
Eu unul as externaliza mentenanta parcului circulant separat pe tipuri de vehicule. (Ex: Atribuire directa catre Alstom pt tramvaie cu obligativitatea mentinerii unui procentaj de sub 5% parc imobilizat.), precum si mentenanta intregii infrastructuri (tot de la linii, fire de troleibuz, stalpi, statii, copertine, semnalistica). Dar nu facuta de PMB asa cum propui tu.
Anywaaaaaay , chiar n-au de gand sa faca niste probe pentru a baga autobuzele pe liniile ingradite?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Utilizator anonim
S-a renuntat la ideea cu autobuze pe liniile de tramvai.
S-a renuntat la ideea cu autobuze pe liniile de tramvai.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Atunci, acolo unde-s 3 benzi pe sens trebuie facute benzi dedicate transportului public.
Atunci, acolo unde-s 3 benzi pe sens trebuie facute benzi dedicate transportului public.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
1689
Era prea buna, dar ce ne facem cind daca si poate....
Bineinteles, la noi exista intotdeauna o lista foarte lunga si solid argumentata de argumente de ce nu se poate ceea ce in alte parti e normal. Si functioneaza.
PS: o sa revin cu dovezi
Oh, s-au trezit ? Sau a sunat telefonul pe linia scurta de la Scoala de Politie si s-au gindit sa se razgindeasca
Utilizator anonim wrote:
S-a renuntat la ideea cu autobuze pe liniile de tramvai.
Era prea buna, dar ce ne facem cind daca si poate....
Bineinteles, la noi exista intotdeauna o lista foarte lunga si solid argumentata de argumente de ce nu se poate ceea ce in alte parti e normal. Si functioneaza.
PS: o sa revin cu dovezi
BIGRED1984 wrote:
Raspunzand colegului de mai sus,trecand ieri pe acolo, cred ca o sa fie loc de intors in fata scolii de politie. De asemenea, cred ca o sa ramana si la Stoian Militaru, sau macar la iesirea de la fosta "Gradina de sud", avand in vedere ca acolo se face o parcare destul de mare
Oh, s-au trezit ? Sau a sunat telefonul pe linia scurta de la Scoala de Politie si s-au gindit sa se razgindeasca
- koala1712
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
koala1712
Chiar vi se pare o idee nemaipomenita cu autobuzele pe liniile de tramvai??
In ce tari civilizate ati vazut voi sa se comporte autobuzele ca tramvaiele? Pur si simplu nu sunt destinate sa mearga pe sine. Singurele solutii sunt benzile unice pentru autobuze.
Chiar vi se pare o idee nemaipomenita cu autobuzele pe liniile de tramvai??
In ce tari civilizate ati vazut voi sa se comporte autobuzele ca tramvaiele? Pur si simplu nu sunt destinate sa mearga pe sine. Singurele solutii sunt benzile unice pentru autobuze.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
andrei11
Mie mi se pare o soluție viabilă.
Mie mi se pare o soluție viabilă.
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
BGP2597
În Praga există destule zone în care autobuzele intră pe linia de tramvai și au construite chiar și zone de încadrare / ieșire de pe acestea, ca să nu mai spun că beneficiază de semaforizarea preferențială a tramvaielor, iar ăsta cred că este doar un exemplu din multe posibile.
În Praga există destule zone în care autobuzele intră pe linia de tramvai și au construite chiar și zone de încadrare / ieșire de pe acestea, ca să nu mai spun că beneficiază de semaforizarea preferențială a tramvaielor, iar ăsta cred că este doar un exemplu din multe posibile.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
Trole
Da, ideea e nemaipomenită dacă ai tramvai și autobuz pe același traseu. Nu poți monopoliza două benzi pentru transportul în comun, oricât de mult ai susține acest mod de deplasare. În plus, soluția oferă posibilități majore de transbordare și elimină din pseudoconcurența între diferitele tipuri de mijloace de transport.
Unde se folosește? În primul rând în țările unde tramvaiele se comportă ca un autobuz, nu invers. Și aici, pe primul loc e Germania. Polonia și Ungaria au preluat soluția, iar dacă vei ajunge la Szeged, vei observa că și troleibuzul știe să meargă foarte bine pe linia de tramvai. Iar ca să marcăm distanța între Polonia și noi, un articol mic, din care punctez doar două observații - în Varșovia separarea de trafic s-a făcut în 2007, cu ajutorul unui marcaj longitudinal cu linie continuă.
PS. În mod evident, trebuie să poziționezi linia de tramvai luând în considerare gabaritul autobuzului, nu invers. Dar se pare că la noi încă nu s-au prins de asta...
koala1712 wrote:
Chiar vi se pare o idee nemaipomenita cu autobuzele pe liniile de tramvai?? In ce tari civilizate ati vazut voi sa se comporte autobuzele ca tramvaiele?
Da, ideea e nemaipomenită dacă ai tramvai și autobuz pe același traseu. Nu poți monopoliza două benzi pentru transportul în comun, oricât de mult ai susține acest mod de deplasare. În plus, soluția oferă posibilități majore de transbordare și elimină din pseudoconcurența între diferitele tipuri de mijloace de transport.
Unde se folosește? În primul rând în țările unde tramvaiele se comportă ca un autobuz, nu invers. Și aici, pe primul loc e Germania. Polonia și Ungaria au preluat soluția, iar dacă vei ajunge la Szeged, vei observa că și troleibuzul știe să meargă foarte bine pe linia de tramvai. Iar ca să marcăm distanța între Polonia și noi, un articol mic, din care punctez doar două observații - în Varșovia separarea de trafic s-a făcut în 2007, cu ajutorul unui marcaj longitudinal cu linie continuă.
PS. În mod evident, trebuie să poziționezi linia de tramvai luând în considerare gabaritul autobuzului, nu invers. Dar se pare că la noi încă nu s-au prins de asta...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
punmeister
Pai tocmai, cand s-au modernizat liniile a fost luat in calcul gabaritul de V3A, si anume latimea de 2,4m (fata de 2,55m cat are un autobuz).
Pai tocmai, cand s-au modernizat liniile a fost luat in calcul gabaritul de V3A, si anume latimea de 2,4m (fata de 2,55m cat are un autobuz).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Linia circulară 1/10: Romprim - Pasaj Basarab - Romprim
ByOnu
Iar mai grav, inca nu se prind. Nici pe Iancului, nici pe Aerogarii. Hai fie, dar mai mult ca sigur nici pe Milea.
Foarte bine argumentat, Trole.
Trole wrote:
Dar se pare că la noi încă nu s-au prins de asta...
Iar mai grav, inca nu se prind. Nici pe Iancului, nici pe Aerogarii. Hai fie, dar mai mult ca sigur nici pe Milea.
Foarte bine argumentat, Trole.
📖 Pagination options