Topic: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
817 posts, 330619 views
📖 Pagination options
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Goldmund
Este acum gata? O poza, va rog!
Adrian Rosca wrote:
Au dat drumul la circulatie pe 4 benzi. Mai au insa de asfaltat o portiune de trotuar pe sensul spre A1, asa ca o sa mai inchida temporar prima banda.
Este acum gata? O poza, va rog!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
Nu e gata. Au inchis iarasi sensul spre Mogosoaia ca sa monteze profilele de rost de dilatatie. Iar apoi o sa inchida si sensul spre A1.
Nu e gata. Au inchis iarasi sensul spre Mogosoaia ca sa monteze profilele de rost de dilatatie. Iar apoi o sa inchida si sensul spre A1.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Din nefericire nu am mai avut timp sa ajung si pe acolo.
Din nefericire nu am mai avut timp sa ajung si pe acolo.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
TibiV
De la benzinari, de vineri...
Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg220738#msg220738
De la benzinari, de vineri...
horatiu.cosma wrote:
Pilele 6 și 7 de la pasajul Chitila:
Au început activitățile de proiectare la Mogoșoaia cu studiul geotehnic:
Sursa: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=38.msg220738#msg220738
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
Reportaj Chitila
Din forma pilelor si a culeii se vede ca vom avea si o largire pe culee si primele 2 pile.
Santierul este actualmente parasit, nu mai exista nici macar paznic, se pare ca s-a facut cu țârâita pana cand nu mai pot face nimic fara exproprieri pe partea cu casele.
Reportaj Chitila
Din forma pilelor si a culeii se vede ca vom avea si o largire pe culee si primele 2 pile.
Santierul este actualmente parasit, nu mai exista nici macar paznic, se pare ca s-a facut cu țârâita pana cand nu mai pot face nimic fara exproprieri pe partea cu casele.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Adrian Rosca
De cateva zile au reinceput sa lucreze la consolidarea pasajului. In fiecare dimineata vad cativa muncitori pe pasaj, dar doar pe partea de sud.
De cateva zile au reinceput sa lucreze la consolidarea pasajului. In fiecare dimineata vad cativa muncitori pe pasaj, dar doar pe partea de sud.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
abc_XC
Se mai lucreaza pe acest tronson? Stiu ca nu s-au terminat lucrarile, dar sunt curios daca mai sunt muncitori pe santier... Ca ma gandesc sa il invit pe domnul ministru CUC sa faca o vizita, ca dumnealui se lauda cu vizitele pe santiere. Dar fara muncitori, nu prea e santier, mai mult muzeu
Se mai lucreaza pe acest tronson? Stiu ca nu s-au terminat lucrarile, dar sunt curios daca mai sunt muncitori pe santier... Ca ma gandesc sa il invit pe domnul ministru CUC sa faca o vizita, ca dumnealui se lauda cu vizitele pe santiere. Dar fara muncitori, nu prea e santier, mai mult muzeu
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
abc_XC
O miscare care trebuie facuta in urma cu 3-4 ani...dar timpul trece leafa merge.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-reziliat-contractul-pentru-modernizarea
O miscare care trebuie facuta in urma cu 3-4 ani...dar timpul trece leafa merge.
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-reziliat-contractul-pentru-modernizarea
CNAIR a reziliat contractul pentru modernizarea Sectorului cuprins între A1 și DN 7 al Centurii București!
Decizia a fost luată după ce reprezentanții CNAIR au constatat că Asocierea S.C. DELTA A.C.M. 93 S.R.L. & AZVIRT LLC & S.C. MAXIDESIGN S.R.L a abandonat practic șantierul deschis încă din mai 2013.
După mai multe întârzieri imputabile Antreprenorului, progresul fizic în șantier a ajuns la 86,5 % în luna noiembrie a anului trecut, însă de atunci acesta nu a mai derulat nici o activitate.
În plus s-a observant că lucrările efectuate în anii anteriori au început să se degradeze.
CNAIR S.A. i-a transmis Antreprenorului nu mai puțin de 5 notificări, prin care a cerut acestuia să finalizeze lucrarile restante.
Pentru a urgenta finalizarea proiectului, CNAIR s-a ocupat inclusiv de întocmirea documentațiilor necesare exproprierii suprafețelor de teren afectate de lucrări, deși această obligație revenea Antreprenorului, conform contractului.
După finalizarea procedurilor de reziliere, se va decide modalitatea de continuare a lucrărilor restante.
Ca urmare a rezilierii contractului, Antreprenorului (Asocierea S.C. DELTA A.C.M. 93 S.R.L. & AZVIRT LLC & S.C. MAXIDESIGN S.R.L) i se vor percepe penalitati de intarziere, i se va reține garanția de bună execuție, în cuantum de 10% din valoarea contractului și i se va emite un certificat negativ, care nu îi va mai permite să mai participe la licitații publice în România sau în alt Stat Membru al Uniunii Europene, timp de 3 ani.
Contractul pentru construcția Sectorului Centurii București, cuprins între A1 și DN 7, în valoare de aproximativ 106.6 milioane lei, fără TVA, a fost semnat în luna noiembrie 2011, între CNAIR S.A și Asocierea S.C. DELTA A.C.M. 93 S.R.L. & AZVIRT LLC & S.C. MAXIDESIGN S.R.L, iar lucrările ar fi trebuit să fie finalizate încă din august 2014.
Proiectul cofinanțat din fonduri europene nerambursabile care are o lungime totală de 8,750 km, presupune configurarea la 4 benzi a acestui sector de drum național, reabilitarea a 2 poduri și pasaje și construcția a 4 poduri și pasaje noi
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
shoppy
4 poduri si pasaje noi, 2 au fost facute peste apeducte deci inca 2 unde mai veneau?
Am fost la santierul de largire a pasajului peste CF M1000, au expropriat pe unu vreo 5m de gard, nimic mai mult.
4 poduri si pasaje noi, 2 au fost facute peste apeducte deci inca 2 unde mai veneau?
Am fost la santierul de largire a pasajului peste CF M1000, au expropriat pe unu vreo 5m de gard, nimic mai mult.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
cris_m
Am verificat si am remediat cele semnalate. Nu am mutat mesajul lui @URANUS la topicul potrivit, ci l-am sters pentru ca prezenta fix aceeasi informatie ca articolul postat de TibiV si ar fi fost dubluri.
Am verificat si am remediat cele semnalate. Nu am mutat mesajul lui @URANUS la topicul potrivit, ci l-am sters pentru ca prezenta fix aceeasi informatie ca articolul postat de TibiV si ar fi fost dubluri.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
catalinm
Avand in vedere ca santierul podului de la Domnesti va dura mult si bine, ar trebui sa facem lobby la administratorul drumului sa imbunatateasca cu minima investiție conditiile de circulatie de la aceasta intersectie prin:
-largire la 3 benzi a celor 2 accese de pe Centura si a celui dinspre Domnesti, cea de 3 a banda fiind destinata virajului la stanga de pe cele 3 directii
- repararea trecerii caii ferate care este intr-o stare execrabila, traversarea facandu-se la o viteza maxima de 5 km/h, specifica anilor '50.
Asa cum mentionam investitia de mai sus este minima cu beneficii reale pentru urmatorii ani pana cand pasajul va fi gata.
Avand in vedere ca santierul podului de la Domnesti va dura mult si bine, ar trebui sa facem lobby la administratorul drumului sa imbunatateasca cu minima investiție conditiile de circulatie de la aceasta intersectie prin:
-largire la 3 benzi a celor 2 accese de pe Centura si a celui dinspre Domnesti, cea de 3 a banda fiind destinata virajului la stanga de pe cele 3 directii
- repararea trecerii caii ferate care este intr-o stare execrabila, traversarea facandu-se la o viteza maxima de 5 km/h, specifica anilor '50.
Asa cum mentionam investitia de mai sus este minima cu beneficii reale pentru urmatorii ani pana cand pasajul va fi gata.
- Citaro2037
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Citaro2037
Se mai are in vedere lărgirea porțiunii între Domnesti și A1 ?.S-a pus cruce lărgirii?
Se mai are in vedere lărgirea porțiunii între Domnesti și A1 ?.S-a pus cruce lărgirii?
- shoppy
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
Re: Tronsonul Jilava - Chitila (VEST)
Costin
Momentan urmarim acest pasaj impreuna cu largirea Prelungirii Ghencea, aici: viewforum.php?f=309
Dar ma intreb daca e mai bine asa, sau cu un subiect separat aici, la centura... Pareri?
Momentan urmarim acest pasaj impreuna cu largirea Prelungirii Ghencea, aici: viewforum.php?f=309
Dar ma intreb daca e mai bine asa, sau cu un subiect separat aici, la centura... Pareri?
📖 Pagination options