Topic: Trenurile și ramele ASTRA/IVA (BM1)
1249 posts, 515912 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
subway guru
Daca am fi trait in tara tuturor posibilitatilor ar fi fost gata demult dar traim din pacate in tara tuturor oportunitatilor ratate...
Daca am fi trait in tara tuturor posibilitatilor ar fi fost gata demult dar traim din pacate in tara tuturor oportunitatilor ratate...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Stefan28
In acest weekend Metrorex a repartizat pe M3 150-096-142 si 010-049-060.
In acest weekend Metrorex a repartizat pe M3 150-096-142 si 010-049-060.
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Stefan28
164-098-112 la stația Preciziei pe magistrala 3, după ce a fost în depoul Pantelimon pentru o perioadă mai îndelungată...
01.06.2020
164-098-112 la stația Preciziei pe magistrala 3, după ce a fost în depoul Pantelimon pentru o perioadă mai îndelungată...
01.06.2020
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Linia 43
Cred ca ar fi trebuit totusi revopsite .
O sa mai functioneze cativa ani si sunt oribile .Nu poti sa ai pretentia unui transport civilizat prestand cu vagoane vandalizate.
Cred ca ar fi trebuit totusi revopsite .
O sa mai functioneze cativa ani si sunt oribile .Nu poti sa ai pretentia unui transport civilizat prestand cu vagoane vandalizate.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Trenurile ASTRA/IVA
Andrei Andraș
Degeaba le vopsești că ziua următoare îți vin dereglații și le ai pictate din nou. Pe lângă vopsire e necesară și înăsprirea pazei. Dar stai să vezi că atunci când vor dispărea IVA din peisaj, se va trece la Bombardier / CAF.
Degeaba le vopsești că ziua următoare îți vin dereglații și le ai pictate din nou. Pe lângă vopsire e necesară și înăsprirea pazei. Dar stai să vezi că atunci când vor dispărea IVA din peisaj, se va trece la Bombardier / CAF.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
ByOnu
Nu sunt de acord cu aceasta abordare. Si BM si CAF au tot fost vopsite si curatate. Fenomenul nu este unul specific Bucurestiului, fiind larg raspandit pe mapamond.
Ideea este ca mult mai simplu cureti / revopsesti o zona anume dintr-un tren daca el este, evident, curat la baza.
Desenele de pe ele sunt unele destul de vechi totusi. Locurile sunt cunoscute paznicilor, mecanicilor si conducerii. Remizele si locurile in care se intampla aceste acte de vandalism, in special la exterior (la interior n-ai ce sa-i faci deoarece se poate intampla si pe traseu) nu mai sunt un secret.
1. Aceste puncte ar trebui supravegheate video. Dincolo de desene, vorbim totusi despre niste indivizi care intra nestingheriti si prin posturile de conducere ceea ce este un adevarat pericol pentru siguranta circulatiei.
2. Contractul cu Alstom ar trebui adaptat pentru a include aceleasi clauze precum la ramele noi. In prezent, curatea exteriorului la IVA nu este prevazuta in contract. Se vopsesc doar extremitatile la reparatii, atat. Asta este o prostie propagata inca de pe vremea lui Gh. Udriste care spunea "trenurile acestea sunt vechi si vor fi inlocuite asa ca II LASAM sa deseneze pe ele" (nu mai stiu contextul in care l-am auzit spunand asta). Ba chiar se aliniase ideii ca vezi doamne sunt vechi, iar cu desene arata mai bine, pentru a ascunde indolenta si incapacitatea de a actiona.
3. Paza ar trebui sa suporte orice cost de remediere a vandalismelor.
Trebuie inteleasa psihologia baietilor veseli: ei picteaza pentru a fi vazute "operele" lor. Scotand trenul pe traseu doar le dai apa la moara si mai mult motiv sa revina. Daca ramele ar fi curate iar desenele inlaturate constant s-ar cam rezolva natural problema. Nu baga nimeni sute de lei in vopsea pentru a le fi inlaturata opera inainte de a iesi trenul in traseu.
Nu sunt de acord cu aceasta abordare. Si BM si CAF au tot fost vopsite si curatate. Fenomenul nu este unul specific Bucurestiului, fiind larg raspandit pe mapamond.
Ideea este ca mult mai simplu cureti / revopsesti o zona anume dintr-un tren daca el este, evident, curat la baza.
Desenele de pe ele sunt unele destul de vechi totusi. Locurile sunt cunoscute paznicilor, mecanicilor si conducerii. Remizele si locurile in care se intampla aceste acte de vandalism, in special la exterior (la interior n-ai ce sa-i faci deoarece se poate intampla si pe traseu) nu mai sunt un secret.
1. Aceste puncte ar trebui supravegheate video. Dincolo de desene, vorbim totusi despre niste indivizi care intra nestingheriti si prin posturile de conducere ceea ce este un adevarat pericol pentru siguranta circulatiei.
2. Contractul cu Alstom ar trebui adaptat pentru a include aceleasi clauze precum la ramele noi. In prezent, curatea exteriorului la IVA nu este prevazuta in contract. Se vopsesc doar extremitatile la reparatii, atat. Asta este o prostie propagata inca de pe vremea lui Gh. Udriste care spunea "trenurile acestea sunt vechi si vor fi inlocuite asa ca II LASAM sa deseneze pe ele" (nu mai stiu contextul in care l-am auzit spunand asta). Ba chiar se aliniase ideii ca vezi doamne sunt vechi, iar cu desene arata mai bine, pentru a ascunde indolenta si incapacitatea de a actiona.
3. Paza ar trebui sa suporte orice cost de remediere a vandalismelor.
Trebuie inteleasa psihologia baietilor veseli: ei picteaza pentru a fi vazute "operele" lor. Scotand trenul pe traseu doar le dai apa la moara si mai mult motiv sa revina. Daca ramele ar fi curate iar desenele inlaturate constant s-ar cam rezolva natural problema. Nu baga nimeni sute de lei in vopsea pentru a le fi inlaturata opera inainte de a iesi trenul in traseu.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Paza are instructiuni clare sa permita vandalizarea IVA pe propagarea ideii "cand cumparam altele noi toata lumea vede ca alea vechi sunt proaste si nu sare nimeni cu gura sa le reparam", cu posturile de conducere si-au dat si ei seama ca nu este ok iar la interior chiar nu conteaza ca le mazgalesc toti mucosii de 5 ani pentru ca nu exista paza.
Primul castig al vandalilor este ca se filmeaza/pozeaza cu opera cand o fac si imediat dupa ce au facut-o, ca apoi cu cat circula mai mult si cu cat mai publicam si noi poze cu numele prostilor, cu atat castigul creste, asta este doar bonus(si ar fi normal ca noi sa le bluram).
Paza are instructiuni clare sa permita vandalizarea IVA pe propagarea ideii "cand cumparam altele noi toata lumea vede ca alea vechi sunt proaste si nu sare nimeni cu gura sa le reparam", cu posturile de conducere si-au dat si ei seama ca nu este ok iar la interior chiar nu conteaza ca le mazgalesc toti mucosii de 5 ani pentru ca nu exista paza.
Primul castig al vandalilor este ca se filmeaza/pozeaza cu opera cand o fac si imediat dupa ce au facut-o, ca apoi cu cat circula mai mult si cu cat mai publicam si noi poze cu numele prostilor, cu atat castigul creste, asta este doar bonus(si ar fi normal ca noi sa le bluram).
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
Linia 43
Inclusiv TV si restul presei priveste cu simpatie mazgalicii .Ii numesc "artisti urbani" etc. Nu pot sa ma convinga ca acestia mazgalesc doar case parasite etc
Banuiesc ca nu sunt multi (ma refer la cei cu sprayuri ,nu la magarii cu pixuri,carioci etc) ,obiceiurile lor sunt cunoscute ,banuiesc ca se cunosc unii cu altii , asa ca daca sunt prinsi cativa si li se prezinta o nota generoasa de plata s-ar putea sa-i descurajeze si pe ceilati. Dar ,cum ati spus si voi ,nu se vrea.
Si evident ,tinand cont de durata limitata ramasa de folosinta nu trebuie neaparat o schema de culori . Un galben sau un alb sau chiar celebrul turcoaz ,o culoare uni si nu neaparat o mare calitate a vopselei dar ceva care sa acopere mazgalelile cu care conducerea metroului are tupeul sa prezinte metrourile catre folosinta catre publicul platitor.
Oare daca celor din conducerea metroului "artistii urbani" le-ar mazgali masinile ,asa ar merge cu ele un an -doi?
Inclusiv TV si restul presei priveste cu simpatie mazgalicii .Ii numesc "artisti urbani" etc. Nu pot sa ma convinga ca acestia mazgalesc doar case parasite etc
Banuiesc ca nu sunt multi (ma refer la cei cu sprayuri ,nu la magarii cu pixuri,carioci etc) ,obiceiurile lor sunt cunoscute ,banuiesc ca se cunosc unii cu altii , asa ca daca sunt prinsi cativa si li se prezinta o nota generoasa de plata s-ar putea sa-i descurajeze si pe ceilati. Dar ,cum ati spus si voi ,nu se vrea.
Si evident ,tinand cont de durata limitata ramasa de folosinta nu trebuie neaparat o schema de culori . Un galben sau un alb sau chiar celebrul turcoaz ,o culoare uni si nu neaparat o mare calitate a vopselei dar ceva care sa acopere mazgalelile cu care conducerea metroului are tupeul sa prezinte metrourile catre folosinta catre publicul platitor.
Oare daca celor din conducerea metroului "artistii urbani" le-ar mazgali masinile ,asa ar merge cu ele un an -doi?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
Se face confuzie intre graferi si taggri.
Graferul este artistul care face un desen pe o casa parasita sau cu acceptul proprietarului, important este mesajul transmis sau viziunea artistica si nu numele autorului, el semnandu-se mic intr-un colt.
Tagerul este prostul din proverbul cu "numele prostilor pe toate gardurile", el nu are viziune artistica sau vreun mesaj de transmis si nu face decat sa isi scrie numele prostului ca sa vada toti ca a reusit el sa patrunda pe acolo fara sa fie prins.
Evident graferului ii este mult mai greu sa faca un desen decat ii este tagerului sa isi scrie numele prostului, mai ales ca dupa un grafer la cateva zile vine un tager si ii acopera desenul cu numele prostului, deci nu prea mai are rost sa fii grafer decat in medii controlate si cu acceptul proprietarului.
Evident taggeri se promoveaza pe facebook / twitter / instagram si in jurul lor exista o clica de si mai prosti, copii fara educatie si viitor, care nu au alt obiectiv mai elevat decat sa visze sa devina ca ei, ii incurajeaza si chiar ii sponsorizeaza cu bani, ar fi foarte usor de identificat cine sunt aceste persoane pe baza conturilor si raportate conturile lor deoarece promoveaza activitati ilegale (vandalism, distrugere, patrundere pe proprietate particulara poate chiar prin efractie); dar nu se face, ca doar se afecteaza banul public la care contribuie toti fraierii ca asa trebuie.
Se face confuzie intre graferi si taggri.
Graferul este artistul care face un desen pe o casa parasita sau cu acceptul proprietarului, important este mesajul transmis sau viziunea artistica si nu numele autorului, el semnandu-se mic intr-un colt.
Tagerul este prostul din proverbul cu "numele prostilor pe toate gardurile", el nu are viziune artistica sau vreun mesaj de transmis si nu face decat sa isi scrie numele prostului ca sa vada toti ca a reusit el sa patrunda pe acolo fara sa fie prins.
Evident graferului ii este mult mai greu sa faca un desen decat ii este tagerului sa isi scrie numele prostului, mai ales ca dupa un grafer la cateva zile vine un tager si ii acopera desenul cu numele prostului, deci nu prea mai are rost sa fii grafer decat in medii controlate si cu acceptul proprietarului.
Evident taggeri se promoveaza pe facebook / twitter / instagram si in jurul lor exista o clica de si mai prosti, copii fara educatie si viitor, care nu au alt obiectiv mai elevat decat sa visze sa devina ca ei, ii incurajeaza si chiar ii sponsorizeaza cu bani, ar fi foarte usor de identificat cine sunt aceste persoane pe baza conturilor si raportate conturile lor deoarece promoveaza activitati ilegale (vandalism, distrugere, patrundere pe proprietate particulara poate chiar prin efractie); dar nu se face, ca doar se afecteaza banul public la care contribuie toti fraierii ca asa trebuie.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
cris_m
Foarte corect ce spui @shoppy. Cred ca putem continua discutia aceasta la club
Foarte corect ce spui @shoppy. Cred ca putem continua discutia aceasta la club
- VMGP
-
Posted:
-
- Stefan28
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Trenurile ASTRA/IVA
shoppy
O poza de pe LinkedIn, cel care a postat a scris in spaniola, se lauda ca el a facut poza si ca Alstom intretine trenuri locale foarte simple, nu am inteles daca era nemultumit sau nu, posibil sa fie o facatura.
O poza de pe LinkedIn, cel care a postat a scris in spaniola, se lauda ca el a facut poza si ca Alstom intretine trenuri locale foarte simple, nu am inteles daca era nemultumit sau nu, posibil sa fie o facatura.
0.jpg (65.77 KB; downloaded 4775 times)
- puidemorosan
-
Posted:
-
📖 Pagination options