Topic: DAF (1994-2012)
767 posts, 247332 views
📖 Pagination options
- alexutzuuu
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
alexutzuuu
Salut. Tatal meu a fost sofer la RATB. conducea pe DAF, ori autobuzul cu nr 882, ori pe linia 282, nu mai știe exact. aveti poze ori cu autobuzul 882, sau cu autobuze pe linia 282 in care se vede si soferul? Multumesc mult.
Salut. Tatal meu a fost sofer la RATB. conducea pe DAF, ori autobuzul cu nr 882, ori pe linia 282, nu mai știe exact. aveti poze ori cu autobuzul 882, sau cu autobuze pe linia 282 in care se vede si soferul? Multumesc mult.
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Pe următoarele 2 site-uri: ratb.stfp.net & transport-in-comun.ro găsești multe fotografii cu autobuzele DAF bucureștene.
Însă, ca să te scurtez mai repede, uite aici poze cu DAF-ul 882 iar aici poze cu DAF-urile surprinse pe linia 282.
Pe următoarele 2 site-uri: ratb.stfp.net & transport-in-comun.ro găsești multe fotografii cu autobuzele DAF bucureștene.
Însă, ca să te scurtez mai repede, uite aici poze cu DAF-ul 882 iar aici poze cu DAF-urile surprinse pe linia 282.
- alexutzuuu
-
Posted:
-
- alexutzuuu
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
alexutzuuu
Cica tata cand era pe DAF cu nr 882 a facut accident; era langa Muzeul Satului, facea la dreapta sa faca statie, insa cel din spate nu a vazut semnalele, si asa s-au ciocnit
Cica tata cand era pe DAF cu nr 882 a facut accident; era langa Muzeul Satului, facea la dreapta sa faca statie, insa cel din spate nu a vazut semnalele, si asa s-au ciocnit
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Personal, îmi face plăcere să ascult (mă rog, citesc în acest caz) diverse povestiri și altor "juniori" crescuți la bordul vehiculelor *TB, în special al autobuzelor.
Doar că aici este subiect strict de fostele autobuze DAF, nu de discuții diverse sau altele. Pentru alte discuții, dacă crezi că pot fi interesante, există Clubul "Flacăra Roșiatică". Dar ceva mai multă atenție la ortografie, că nu o să te corecteze nimeni la infinit fără consecințe.
Accidente (sau măcar julituri) a avut cam orice conducător auto la transportul local din București, și nu numai. Ceva îmi spune că nu exista vreun vehicul să nu fi avut măcar o julitură (de genul, dă cu cârpa că se ia sigur) la maxim 10 ani de la sosire.
DAF-ul 882 este printre puținele DAF-uri care a supraviețuit valurilor de casări din 2011-12, find retras definitiv în oct. 2011 și casat (mă rog, vândut pentru casare) abia în ian. 2019, find unul dintre ultimele 2 DAF-uri din fosta Pipera, care a mai rămas și după anul 2012 în autobază după ce câteva au fost cumpărate de către DLS.
Acum, ceva nu-mi e foarte clar și rog un coleg care cunoaște să mă lămurească: Pipera a avut inițial Castrosua doar seria 778-814 (lăsând laoparte eventualele amestecături din anii '90), la reînnoirea de parc din 2006-9 Nordului a transferat din autobuze la Pipera pentru uz sau doar în conservare (ori posibil odată cu autocarele și majoritatea DeSimon-urilor din Militari în 2011)?
Știu doar că Pipera a scăpat de tot ce avea Hispano și Castrosua pentru Ferentari, rămânând doar cu Elvo-urile. Acum, eu nu știu aparent vreun Castrosua de la 835 în sus pe vreo linie de Pipera în ultimii ani ai lor, ci doar la Ferentari și trimise selectiv.
Câteodată, fără să-mi doresc asta, îmi aduc aminte de răposatele care mi-au făcut și mie parte cu mare entuziasm, însă doar Hispano, dar neavând din păcate norocul să mai existe vreunul și după 2012, unul find casat de URAC iar celălalt de către (fosta) Bursa Metal din Giurgiu. Nu am știut că voi coborî pentru ultima dată din fiecare, și din ziua aia nu o să le mai văd. 746 era un bus cu km puțini, stând mult timp imobilizat când era la Pipera, iar 735 era abia revopsit când a fost preluat după casarea celui din urmă, pare-mi-se că avea grătare la stopuri (care unii le numeau antifurturi, da, antifurt cu șuruburi, însă eu cred mai degrabă că erau să protejeze dispersoarele de eventuale accidente).
Personal, îmi face plăcere să ascult (mă rog, citesc în acest caz) diverse povestiri și altor "juniori" crescuți la bordul vehiculelor *TB, în special al autobuzelor.
Doar că aici este subiect strict de fostele autobuze DAF, nu de discuții diverse sau altele. Pentru alte discuții, dacă crezi că pot fi interesante, există Clubul "Flacăra Roșiatică". Dar ceva mai multă atenție la ortografie, că nu o să te corecteze nimeni la infinit fără consecințe.
Accidente (sau măcar julituri) a avut cam orice conducător auto la transportul local din București, și nu numai. Ceva îmi spune că nu exista vreun vehicul să nu fi avut măcar o julitură (de genul, dă cu cârpa că se ia sigur) la maxim 10 ani de la sosire.
DAF-ul 882 este printre puținele DAF-uri care a supraviețuit valurilor de casări din 2011-12, find retras definitiv în oct. 2011 și casat (mă rog, vândut pentru casare) abia în ian. 2019, find unul dintre ultimele 2 DAF-uri din fosta Pipera, care a mai rămas și după anul 2012 în autobază după ce câteva au fost cumpărate de către DLS.
Acum, ceva nu-mi e foarte clar și rog un coleg care cunoaște să mă lămurească: Pipera a avut inițial Castrosua doar seria 778-814 (lăsând laoparte eventualele amestecături din anii '90), la reînnoirea de parc din 2006-9 Nordului a transferat din autobuze la Pipera pentru uz sau doar în conservare (ori posibil odată cu autocarele și majoritatea DeSimon-urilor din Militari în 2011)?
Știu doar că Pipera a scăpat de tot ce avea Hispano și Castrosua pentru Ferentari, rămânând doar cu Elvo-urile. Acum, eu nu știu aparent vreun Castrosua de la 835 în sus pe vreo linie de Pipera în ultimii ani ai lor, ci doar la Ferentari și trimise selectiv.
Câteodată, fără să-mi doresc asta, îmi aduc aminte de răposatele care mi-au făcut și mie parte cu mare entuziasm, însă doar Hispano, dar neavând din păcate norocul să mai existe vreunul și după 2012, unul find casat de URAC iar celălalt de către (fosta) Bursa Metal din Giurgiu. Nu am știut că voi coborî pentru ultima dată din fiecare, și din ziua aia nu o să le mai văd. 746 era un bus cu km puțini, stând mult timp imobilizat când era la Pipera, iar 735 era abia revopsit când a fost preluat după casarea celui din urmă, pare-mi-se că avea grătare la stopuri (care unii le numeau antifurturi, da, antifurt cu șuruburi, însă eu cred mai degrabă că erau să protejeze dispersoarele de eventuale accidente).
- alexutzuuu
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
alexutzuuu
Tata pe DAF-ul Castrosua 882.
Tata pe DAF-ul Castrosua 882.
Anul '97, la "Aeroportul Băneasa", capătul liniei 205.
20231221_224936.jpg (1.55 MB; downloaded 2009 times)
Anul 2000.
20231221_224925.jpg (1.65 MB; downloaded 2009 times)
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Ai avea posibilitatea de scanare (la o imprimantă), ori să realizezi fotografiile orizontale, la lumină, focusate și ceva mai drepte...? Adică, a doua variantă o poți face cu siguranță.
Ai avea posibilitatea de scanare (la o imprimantă), ori să realizezi fotografiile orizontale, la lumină, focusate și ceva mai drepte...? Adică, a doua variantă o poți face cu siguranță.
- alexutzuuu
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
alexutzuuu
Tata pe DAF-ul 882.
Tata pe DAF-ul 882.
Anul 2000.
20231222_132843.jpg (1.31 MB; downloaded 1929 times)
Anul '97, la „Aeroportul Băneasa”, capătul liniei 205.
20231222_132942.jpg (878.5 KB; downloaded 1929 times)
- nokia2110
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
nokia2110
1997. Tocmai apăruse G.S.M. în România? Se pot posta şi pe un alt forum?
1997. Tocmai apăruse G.S.M. în România? Se pot posta şi pe un alt forum?
- Pavlov195
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
Pavlov195
DAF-ul 853 pe linia 331 în anul 2004
Sursa foto: Facebook - Andreea Esca
DAF-ul 853 pe linia 331 în anul 2004
Sursa foto: Facebook - Andreea Esca
- ADK
-
Posted:
-
Re: DAF (1994-2012)
ADK
Era să fie cândva adevărată... Găsită pe un alt forum când mă așteptam mai puțin, doresc să (re)pun propunerea și aici ca să nu se mai piardă, chiar dacă este din 2011:
Era să fie cândva adevărată... Găsită pe un alt forum când mă așteptam mai puțin, doresc să (re)pun propunerea și aici ca să nu se mai piardă, chiar dacă este din 2011:
daf.jpg (93.35 KB; downloaded 1204 times)
📖 Pagination options