Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 4

764 posts, 315872 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 reiny2000

Dacă nu e vandalism atunci pot să vin să-ți lipesc un sticker "de design" pe mașină sau pe ușa de la intrare?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 dany

Reclamatiile pentru ce? Nu a venit la timp in statie? Nu respecta itinerar? Atunci inteleg reclamatia, inda sa faci ca si-a pus trei stickere pe masina este ceva…. Ce mi-ar place sa nu mai fie nici unul dintre acesti soferi care va deranjeaza ca isi impopotoneaza autobuzul si masinile acelea sa fie trase pe dreapta sau pe platforma Giulesti si dupa sa va mirati de ce asteptati in statie cate 30 de minute, toti acesti soferi sunt pasionati de ceea ce fac si de multe ori baga bani din propriul buzunar pentru piesele autobuzului. Asa suntem noi ca si natie, de ce sa nu moara si capra vecinului, mereu ne-a interesat prea mult de ce face celalalt dar mai putin de ce facem noi. Trist….

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Costin

Da. Sa nu mai fie acesti soferi, altii la rand sunt destui. Masinile se curata, nu trebuie casate. Dar soferii trebuie sa inteleaga ca nu e masina LOR, deci nu au nici un drept sa le schimbe aparenta, iar orice schimbare reprezinta infractiunea de distrugere. Ca tu ma reclami pe mine la politie daca iti pun cruciulite, tricoloruri si stickere pe masina ta personala, nu o sa mai conteze ca si eu sunt un biet sofer credincios, patriot si iubitor de frumos. E fix fix aceeasi situatie. Distrug bunul altuia.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 cosminduru

dany wrote here:
Ce mi-ar place sa nu mai fie nici unul dintre acesti soferi care va deranjeaza ca isi impopotoneaza autobuzul si masinile acelea sa fie trase pe dreapta sau pe platforma Giulesti si dupa sa va mirati de ce asteptati in statie cate 30 de minute, toti acesti soferi sunt pasionati


Deci nu se poate decât ca in India sau deloc? Asta este culmea tupeului, șantaj de cea mai joasă speță, sa fie pasionați cu vehiculele lor personale, nu cu autobuzul municipiului. Nu este treaba șoferilor să bage bani, este treaba managementului să investească în contracte de service și mentenanță. Dacă managementul nu face asta atunci se poate trage la răspundere, dar prin așa-zisul "avut grijă", șoferii se transpun în virtuali proprietari și sunt convins că la momentul potrivit, spre casare, au grija sa chelească autobuzul ăla de toate piesele valoroase, mărturie stau vehiculele dezmembrate de prin depouri și autobaze.

Șoferi cu D sunt destui la rând care ar dori sa conducă pe salariile de la stb, așa că nu este o problemă dacă sunt concediați cei indisciplinați de acum.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 dany

Sunt curios daca vreunul dintre voi aveti categoria D si atestat de transport persoane, chestia cu sunt multi la rand doar la noi in tara a fost valabila acum
10-15 ani si nu mai merge in momentul asta, exemplu poate fi dat STV (si nu numai) unde au criza de personal in mod constant, asa ca nu mai este valabila chestia asta.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 shoppy

Vehiculele Scoala de D circula in fiecare zi atat la STB cat si la scolile private iar munca are unele avantaje fata de alte feluri de soferi de D de genul dormi in fiecare zi acasa in patul tau, ai program fix si predictibil, esti mereu aproape de sau in oras, ai multi colegi in apropriere, daca ai probleme te retragi la garaj sau vine depanarea, ai casa de vacanta la Predeal, deci parerea voastra ca "stiu eu ca nu mai sunt multi cu D ca mine" sau "stiu eu ca nustiunde este criza" este partinitoare, zvon de depou sau management gresit(daca este undeva o greseala de management atunci trebuie corectata acea greseala nu acoperita cu alte greseli).

Parerea "nu trebuie sa se faca" se bazeaza pe codul rutier, argumente tehnice, sociale, de fiabilitate, de marketing, psihologie si cunostinte despre ce se face in lumea civilizata, parerea ca "nu incurca cu nimic" se bazeaza doar pe idei puerile de ganul "vreau sa fac si eu ca sa demonstrez la lume cum se face bine", "este o problema simpla deci se pricepe toata lumea", "se face de mult si nu a murit nimeni".

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 ikarus13

Clar nu e normal ca soferii sa modifice autobuzele. Clar STB trebuie sa se ocupe mult mai atent de mentenanta, exploatarea si intretinerea vehiculelor.
Cand vorbim de categoria D... Da. O au multi oameni dar nu multi fac fata la STB. Sunt foarte multe cazuri de oameni care s-au angajat si dupa 2-3 zile nu au mai venit.
Am fost sofer de autocar aproape 2 ani. Dormeam uneori 2-3 ore pe noapte si ma plangeam ca e greu. Am venit la STB, pasionat fiind si am constatat ca pe autocar este mult mai usor. Crede-ma ca dorm 8-9 ore si tot obosit sunt, mai ales cand lucrez mai multe zile la rand. Din exterior pare totul simplu dar din pacate nu este. Soferul la STB(chiar si STV, STCM) este supus la stres continuu, nu este o viata usoara deloc.
Ma repet, multi s-au angajat cu sperante mari si au fugit mancand pamantul dupa foarte putin timp. Din exterior poti sa crezi ce vrei. Pana nu esti pe acel scaun sa vezi si sa simti totul nu ai cum sa intelegi cu adevarat. Nu am inteles eu pana nu am ajuns aici, care am trait in casa cu tata si bunic soferi la ITB/RATB/STB. Intre timp m-am hotarat sa termin facultatea si sa renunt la acest post (adica alt sofer in minus peste putin timp)
La STB sunt mai mereu vehicule care nu ies pe traseu din cauza lipsei de personal iar angajari se fac in continuare.
Solutii sunt pentru schimbarea gandirii soferilor si pentru reducerea stresului zilnic, de pus in practica este mai greu.
Scuze de off-topic.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 4 Victor92

Recent, a revenit 4718.

A fost o perioada la Urac pentru lucrari de cosmetizare. Probabil schimbare linoleum.

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2401 forum members have written 431730 posts in 5373 topics and 517 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use