Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Mercedes-Benz Citaro Euro 3

836 posts, 329163 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 
 

📖 Pagination options
Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 idk_vlad

La Cluj încă circulă toate vechiturile E2 și E3, deci nu suntem chiar ultimii…

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 survola

Exterior si interior de 4182 (cred).
Am văzut că a fost o discuție cu lampa de ceață și cea de marșarier, acum nu mai înțeleg care e care :)
De rugina de pe tavan nu știu ce să zic, cred că intră apă pe undeva.
20240603_160929.jpg (918.32 KB; downloaded 2615 times)
20240603_160403.jpg (832.89 KB; downloaded 2615 times)

 


Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Andrei Andraș

micutzu wrote:
Între timp, Brașovul se gândește să renunțe chiar și la Euro 6 la câte achiziții de electrice se fac.
Noi nu știm la ce autobuze Euro 6 dorim să renunțăm, ne poți ajuta cu această informație?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 micutzu

Am dat Brasovul ca si exemplu pentru ca are cea mai moderna flota de autobuze din tara,nu faceam referire la autobuzele euro 6 in mod special.
Am vrea sa vedem si la Bucuresti o abordare similara in privinta flotei de autobuze,asta era ideea.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Mihai Neagu

Puteai sa zici pur si simplu "autobuzele mai vechi", autobuzele Euro 6, fie vorba de Menarini, fie vorba de Citaro Hybrid, nu sunt deloc vechi, nici asa de poluante. Sa nu o dam in off-topic.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 WT_fan06

Crop din poza colegului @survola:
IMG_20240604_180150.jpg (221.69 KB; downloaded 2464 times)

Vede cineva că sistemul de siguranță lipsește? Sau că trapa este deschisă într-o poziție nefirească (înspre lateral) din cauză că 2 din 4 motorașe fie sunt defecte fie șuruburile care acționează trapa nu au fost lubrifiate și au înțepenit? Sticker-ul cu instrucțiuni lipsește deci nimeni nu și-ar da seama ever că acolo ar trebui să existe ceva.

Se vorbește atâta de AC dar nimeni nu spune că sistemele de ventilație (trape, ventilatoare) sunt în multe cazuri defecte.

Iar dacă Doamne Ferește se întâmplă ceva, oamenii nu se pot salva pentru că de multe ori lipsesc stickerele de instruire a călătorilor cu privire la utilizarea sistemelor de siguranță, nu pot sparge geamurile cu ciocanele pentru că de multe ori lipsesc ciocanele, nu pot deschide ușile pentru că de multe ori robineții interiori / exteriori de urgență lipsesc, nu pot folosi trapele (precum cea de mai sus) în cazul unei răsturnări pentru că sistemul de siguranță lipsește și acolo adesea.

Rugina de pe plafon este și ea îngrijorătoare pentru că dacă se infiltrează apa atunci evident este o problemă dacă ajunge la circuite.

Ce vedeți mai sus este doar un exemplu dar dacă vă uitați mai atent în autobuzele E3 și vedeți câte elemente lipsesc, veți avea o surpriză neplăcută. Chiar provoc pe orice membru să găsească un E3 (sunt sute care circulă) cu toate sistemele și stickerele de siguranță la punct și să ne prezinte pozele pe forum pentru a vedea un exemplu "așa da".

Și faceți sesizări peste sesizări la autorități cu pozele și informațiile voastre, pentru că scrisul pe forum nu va rezolva nimic...

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 valy

Dacă știu bine, trapele au fost modificate de RATB. Care a fost motivul?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 WT_fan06

Înlăturarea plafonului și permiterea deschiderii trapelor și în partea din față, având astfel 4 trepte de comandă: închis "_", deschis față "/", deschis spate "\" și deschis complet "-".

Ele inițial aveau trape ce se deschideau numai spre spate "\" și aveau plafoanele exact ca la Euro 4, acoperind trapele.

Motivul modificărilor a fost, desigur, o ventilare mai eficientă a salonului.

Însă, nu știu dacă RATB a efectuat aceste modificări sau producătorul.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 PaulIP

Modificările acționării trapelor, decuparea plafoanelor și înlocuirea geamurilor batante cu geamuri culisante au fost realizate de RATB, cu acordul și sub supravegherea celor de la Mercedes în 2006-2007*. Lotul 4500-4599  a venit direct din fabrică cu aceste caracteristici.
_________

*  = din motive necunoscute (mie, cel puțin), mașina 4402 de la autobaza Alexandria a scăpat parțial de acest tratament, fiind și în prezent singurul Citaro Euro 3 cu geamurile originale (dar cu plafonul ca toate celelalte Euro3).

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Victor92

4299 a fost transportat in aceasta seara din Autobaza Alexandria in spatiul amenajat din Giulesti.

Sa ne aducem aminte atunci cand era in circulatie ...

01 Decembrie 2014

4299 - 784 - 01.12.2014 (3).JPG (628.75 KB; downloaded 1631 times)


31 Iulie 2017



 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 WT_fan06

Din 2017 este retras?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Gabi23

Mult mai recent, foarte probabil să fi prins și 2023 în circulație.

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 survola

Oare câți kilometri are la bord?

 


Re: Mercedes-Benz Citaro Euro 3 Andrei VV

Gabi23 wrote here:
Mult mai recent, foarte probabil să fi prins și 2023 în circulație.

Da, a prins 2023 sigur! Ultima oară l-am văzut la Piața Romană pe data de 7 aprilie 2023, pe linia 168.

 


Go to page:  1  ... 52 53 54 55 56 57 58 59 60
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435101 posts in 5422 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use