Topic: Stații, case de bilete, microdispecerate
2245 posts, 641608 views
📖 Pagination options
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Daca toate statiile de tramvai de pe linia 41 au fost "dotate" cu orele de trecere a mijloacelor de transport, iata ca si linia 32 a fost impanzita cu astfel de placute. De data aceasta ... pe un fundal galben.
Daca toate statiile de tramvai de pe linia 41 au fost "dotate" cu orele de trecere a mijloacelor de transport, iata ca si linia 32 a fost impanzita cu astfel de placute. De data aceasta ... pe un fundal galben.
DSC_0777.JPG (233.8 KB; downloaded 2525 times)
-
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
alchimistul
Absoult inutil, erau suficiente orele trecerilor primului si ultimului vehicul. Mai bine puneau programul pentru 23, in statiile comune cu 32.
Absoult inutil, erau suficiente orele trecerilor primului si ultimului vehicul. Mai bine puneau programul pentru 23, in statiile comune cu 32.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Exact, asta e asa mai mult orientativ....la noi oricum nu se respecta (nici la orare cu mai putine treceri prin statie daramite aici unde frecventa e cam 3 minute). Mare diferenta intre 8 si 8:03 nu cred ca e pentru un calator....sau o fi, mai stii?
Ar trebui pentru statii sa puna un orar mai pe scurt, mai ales la liniile cu multe curse pe ora. Primele si ultimele curse la niste ore clare (unde frecventa e mai mare intre vehicule) si apoi la orele de varf sa fie trecut un interval aproximativ (2-3 min, 5-7 min, la 10 min etc). Si in vest sunt trecute asa, e dificil sa le potrivesti la minut. In cazul asta, 32 vine cam la 3 minute toata ziua deci poate fi trecut lejer un interval orar destul de cuprinzator cu un 3-4 minute si omul stie clar ca nu va trece mult si o sa apara un tramvai. Sunt si 10 statii de toate....
Rostul placutelor de genul asta cu nivel de detaliu il vad la liniile cu mai putine curse pe ora, unde face diferenta o cursa sau alta (poate 30-40 min chiar).
Una peste alta, as vrea sa vad ziua cand o sa avem si in Bucuresti panouri electronice in statii. Cred ca intr-o tara normala in 27 de ani de la Revolutie le-am fi avut deja de ani buni...
Exact, asta e asa mai mult orientativ....la noi oricum nu se respecta (nici la orare cu mai putine treceri prin statie daramite aici unde frecventa e cam 3 minute). Mare diferenta intre 8 si 8:03 nu cred ca e pentru un calator....sau o fi, mai stii?
Ar trebui pentru statii sa puna un orar mai pe scurt, mai ales la liniile cu multe curse pe ora. Primele si ultimele curse la niste ore clare (unde frecventa e mai mare intre vehicule) si apoi la orele de varf sa fie trecut un interval aproximativ (2-3 min, 5-7 min, la 10 min etc). Si in vest sunt trecute asa, e dificil sa le potrivesti la minut. In cazul asta, 32 vine cam la 3 minute toata ziua deci poate fi trecut lejer un interval orar destul de cuprinzator cu un 3-4 minute si omul stie clar ca nu va trece mult si o sa apara un tramvai. Sunt si 10 statii de toate....
Rostul placutelor de genul asta cu nivel de detaliu il vad la liniile cu mai putine curse pe ora, unde face diferenta o cursa sau alta (poate 30-40 min chiar).
Una peste alta, as vrea sa vad ziua cand o sa avem si in Bucuresti panouri electronice in statii. Cred ca intr-o tara normala in 27 de ani de la Revolutie le-am fi avut deja de ani buni...
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
drbm
Într-o țară normală nu am fi avut "revoluție" acum 27 de ani.
Într-o țară normală nu am fi avut "revoluție" acum 27 de ani.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Ma rog, asta e alta discutie
Ca sa fac asa o paralela poate nu din cele mai destepte, cehii n-au avut revolutie ca a noastra si au niste Tatre sclipitoare + multe tramvaie noi (desi si Tatrele daca n-ar fi designul vechi si faptul ca nu sunt LF, ai putea zice ca sunt noi). Noi am avut revolutie si Tatrele noastre iau foc in mers. Spune multe. Plus ca tramvaie noi pe degete si nici alea nu circula toate. Jenant. Si cate si mai cate. Normali nu mai suntem demult. Nu stiu daca o fi doar influenta comunista sau multiplele influente de-a lungul secolelor. Faptul ca suntem la confluenta multor civilizatii si curente ne face sa nu o luam clar in nicio directie, e un amalgam si un talmes-balmes de ne miram de ce ne merge asa de "bine".
Ma rog, asta e alta discutie
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Staţia de autobuz ,, Pod Eroilor” se reamplasează
Sursa: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=792
Staţia de autobuz ,, Pod Eroilor” se reamplasează
În vederea executării unor lucrări la magistrala 5 de metrou, începând cu data de 28.08.2017, staţia de autobuz ,,Pod Eroilor”, corespunzătoare liniilor 122, 126, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 668, 696, N110 şi N116, situată pe Bd. Eroilor, sens Str. Ştirbei Vodă, se va reamplasa temporar cu cca. 25 m spre Splaiul Independenţei.
Sursa: http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=792
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Oare cati ani or sa mai treaca pana sa avem si noi placute electronice in statii si sa nu mai avem mazgaleli din alea ori de cate ori circula cate o naveta, apoi stergem, bagam alta, iar stergem etc etc arata neingrijit si oribil. Pe placutele vechi arata si mai si... si pe cele unde sunt si multe alte linii sunt hidos inghesuite. Ma uitam pe un alt topic la poze cu placutele liniei 641 si m-a luat de jos (desi sunt exemple si mai rele de atat).
Oare cati ani or sa mai treaca pana sa avem si noi placute electronice in statii si sa nu mai avem mazgaleli din alea ori de cate ori circula cate o naveta, apoi stergem, bagam alta, iar stergem etc etc arata neingrijit si oribil. Pe placutele vechi arata si mai si... si pe cele unde sunt si multe alte linii sunt hidos inghesuite. Ma uitam pe un alt topic la poze cu placutele liniei 641 si m-a luat de jos (desi sunt exemple si mai rele de atat).
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
V2A
Se suspendă staţia de autobuz “Pod Eroilor”
Din data de 05.09.2016, ca urmare a reorganizării circulației rutiere pe Bd. Eroilor, în vederea executării unor lucrări la magistrala 5 de metrou, staţia de autobuz „Pod Eroilor”, corespunzătoare liniei 696, se suspendă.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=797
Au menționat numai linia de maximă importanță 696, cu restul (122, 126, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 668) cum rămâne?
Se suspendă staţia de autobuz “Pod Eroilor”
Din data de 05.09.2016, ca urmare a reorganizării circulației rutiere pe Bd. Eroilor, în vederea executării unor lucrări la magistrala 5 de metrou, staţia de autobuz „Pod Eroilor”, corespunzătoare liniei 696, se suspendă.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=797
Au menționat numai linia de maximă importanță 696, cu restul (122, 126, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 668) cum rămâne?
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Nu stiu cum e organizata circulatia acolo ca se tot schimba de la zi la zi, dar poate se refera la o statie care e strict alocata lui 696 (desi nu prea cred ca e cazul, in afara vreunei opriri temporare a lui 696 in alt loc decat restul autobuzelor). Cineva care e mai in tema ne poate lamuri. Sau e un anunt facut cu picioarele cum par a fi multe lucruri in ultima vreme pe ratb.ro.
Nu stiu cum e organizata circulatia acolo ca se tot schimba de la zi la zi, dar poate se refera la o statie care e strict alocata lui 696 (desi nu prea cred ca e cazul, in afara vreunei opriri temporare a lui 696 in alt loc decat restul autobuzelor). Cineva care e mai in tema ne poate lamuri. Sau e un anunt facut cu picioarele cum par a fi multe lucruri in ultima vreme pe ratb.ro.
-
- V2A
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Puss in Boots
Atunci e ciudat, pentru ca anuntul spune ca se suspenda, nu se reamplaseaza sau se relocheaza sau ceva de gen. Deci pa pa statie? "urmeaza statia Stirbei Voda, peron dreapta".
Atunci e ciudat, pentru ca anuntul spune ca se suspenda, nu se reamplaseaza sau se relocheaza sau ceva de gen. Deci pa pa statie? "urmeaza statia Stirbei Voda, peron dreapta".
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Victor92
Doar 696 dispare, restu' raman ... Nu ii vad logica pentru ca si 668 face la stanga dupa intersectie ...
V2A wrote:
Se suspendă staţia de autobuz “Pod Eroilor”
Din data de 05.09.2016, ca urmare a reorganizării circulației rutiere pe Bd. Eroilor, în vederea executării unor lucrări la magistrala 5 de metrou, staţia de autobuz „Pod Eroilor”, corespunzătoare liniei 696, se suspendă.
http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=797
Au menționat numai linia de maximă importanță 696, cu restul (122, 126, 137, 138, 168, 226, 268, 368, 668) cum rămâne?
Doar 696 dispare, restu' raman ... Nu ii vad logica pentru ca si 668 face la stanga dupa intersectie ...
Pod Eroilor.JPG (1017.75 KB; downloaded 3321 times)
- drbm
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
drbm
Gabriela Firea a inaugurat joi prima staţie verde de tramvai, din cele 34 pe care le va avea Bucureştiul. Sunt staţii acoperite cu muşchi care, susţine primarul, vor curăța aerul şi vor fi un bun izolator pe timp de iarnă.
Însă, că să avem un aer mai curat în Capitală, avem nevoie de spaţii verzi mult mai mari, spun specialiştii. Iar bucureştenii se plâng că staţiile de transport în comun nu au nici măcar bănci şi coşuri de gunoi.
Primarul Gabriela Firea crede că a găsit soluţia pentru a schimbă ″aspectul de oraş cu foarte multe betoane″ şi pentru a reduce poluarea. A inaugurat prima staţie de tramvai verde şi promite că vor fi 34 până la finalul lunii octombrie. Toate, acoperite de o pătură cu muşchi sedum.
Gabriela Firea: ″E nevoie să luptăm cu dioxidul de carbon, avem nevoie de aer curat, proaspăt. E nevoie în intersecţiile aglomerate, că nu doar staţiile de tramvai, ci şi cele de autobuz să beneficieze de acest acoperiş verde.″
Scopul declarat de municipalitate este acela de a diminua dioxidul de carbon din aer şi de a reduce efectul de “insula de căldură”. Iarna, muşchiul sedum ar fi un bun termoizolator pentru staţia respectivă.
Inițiator proiect: ″În ultima o oră și juma, acel acoperiş de 27 metri pătraţi a absorbit aceeaşi cantitate de dioxid de carbon cât au emis 27 de maşini în 80 de km. De azi într-un an, acel acoperiş va absorbi 130 de kg de dioxid.″
Dar specialiştii îi contrazic pe iniţiatorii proiectulului.
Specialist de mediu: ”Cifrele sunt exagerate, ar fi nevoie de mult mai multă suprafaţă verde pentru a simţi astfel de modificări.”
Dacă 34 de staţii vor fi verzi, altele zac în paragină. Nu au refugii, dacă au, nu sunt acoperite şi lipsesc peste tot coşurile de gunoi.
Gabriela Firea a anunţat şi ce soluţie a găsit pentru traficul din Bucureşti, după experimentul eşuat cu bandă unică pentru autobuze.
Gabriela Firea: ″Pe liniile de tramvai va circula şi autobuzul. Acestea sunt deja benzi unice create. Nu va fi nevoie să avem o situaţie ca în Băneasa care rezolva o problema, dar cetăţenii consideră că faci alte 2-3 probleme prin rezolvarea uneia. Pentru început, benzile unice să fie deja folosite şi anume autobuzurile se intre pe tramvai.”
Însă nu a dat amănunte. Nu este clar dacă vor fi staţii comune de autobuz-tramvai ori vor rămâne cele existente.
Sursa: Pro TV
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...erate.html
Gabriela Firea a inaugurat joi prima staţie verde de tramvai, din cele 34 pe care le va avea Bucureştiul. Sunt staţii acoperite cu muşchi care, susţine primarul, vor curăța aerul şi vor fi un bun izolator pe timp de iarnă.
Însă, că să avem un aer mai curat în Capitală, avem nevoie de spaţii verzi mult mai mari, spun specialiştii. Iar bucureştenii se plâng că staţiile de transport în comun nu au nici măcar bănci şi coşuri de gunoi.
Primarul Gabriela Firea crede că a găsit soluţia pentru a schimbă ″aspectul de oraş cu foarte multe betoane″ şi pentru a reduce poluarea. A inaugurat prima staţie de tramvai verde şi promite că vor fi 34 până la finalul lunii octombrie. Toate, acoperite de o pătură cu muşchi sedum.
Gabriela Firea: ″E nevoie să luptăm cu dioxidul de carbon, avem nevoie de aer curat, proaspăt. E nevoie în intersecţiile aglomerate, că nu doar staţiile de tramvai, ci şi cele de autobuz să beneficieze de acest acoperiş verde.″
Scopul declarat de municipalitate este acela de a diminua dioxidul de carbon din aer şi de a reduce efectul de “insula de căldură”. Iarna, muşchiul sedum ar fi un bun termoizolator pentru staţia respectivă.
Inițiator proiect: ″În ultima o oră și juma, acel acoperiş de 27 metri pătraţi a absorbit aceeaşi cantitate de dioxid de carbon cât au emis 27 de maşini în 80 de km. De azi într-un an, acel acoperiş va absorbi 130 de kg de dioxid.″
Dar specialiştii îi contrazic pe iniţiatorii proiectulului.
Specialist de mediu: ”Cifrele sunt exagerate, ar fi nevoie de mult mai multă suprafaţă verde pentru a simţi astfel de modificări.”
Dacă 34 de staţii vor fi verzi, altele zac în paragină. Nu au refugii, dacă au, nu sunt acoperite şi lipsesc peste tot coşurile de gunoi.
Gabriela Firea a anunţat şi ce soluţie a găsit pentru traficul din Bucureşti, după experimentul eşuat cu bandă unică pentru autobuze.
Gabriela Firea: ″Pe liniile de tramvai va circula şi autobuzul. Acestea sunt deja benzi unice create. Nu va fi nevoie să avem o situaţie ca în Băneasa care rezolva o problema, dar cetăţenii consideră că faci alte 2-3 probleme prin rezolvarea uneia. Pentru început, benzile unice să fie deja folosite şi anume autobuzurile se intre pe tramvai.”
Însă nu a dat amănunte. Nu este clar dacă vor fi staţii comune de autobuz-tramvai ori vor rămâne cele existente.
Sursa: Pro TV
http://stirileprotv.ro/stiri/actualitat...erate.html
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stații, case de bilete, microdispecerate
Robert24
Vai ce propaganda ieftina de la "botanista" nr.1 a tarii. Am avut si o chimista si a fost impuscata!
Vai ce propaganda ieftina de la "botanista" nr.1 a tarii. Am avut si o chimista si a fost impuscata!
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Generalități despre transportul în comun din București și Ilfov
•
Choose destination