Zona metropolitană BucureștiTraseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov

 

Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze

1253 posts, 355310 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 90
 
 

📖 Pagination options
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze Chev Celios

Andrei Andraș wrote:
Sunt foarte curios cum de la Berlin, de exemplu, autobuzele circulă bine mersi pe linia de tramvai când este zăpadă, iar în București nu se poate. Și după cum se vede în fotografie, culoarul nu e „negru”.




Uita-te putin cat spatiu ai la dispozitie chiar si in zona statiei.  La noi este problema spatiului si ca stai sa faci manevre sa poata trece doua autobuze unu langa altul.  Uita-te la urmele rotilor in zapada. Sunt cel putin 50 cm intre cele doua sensuri. Concluzia?  O idee buna implementata romaneste.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze gexge

E ok sa mergi cu autobuz supraetajat sub catenară? Că mie nu mi se pare in regulă...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze bercenicity

E acoperit? Este.
E mai scund decat nivelul minim al liniei de contact? Este.
Unde e problema?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze br101

Mergeam cu 135 de la Auchan Vitan pana la Foisorul de Foc, pe culoar si totul era BINE.  Suspendarea culoarului unic este o .... cum sa i mai spun. Probabil ca da, culoarul fiind pe alocuri incredibil de stramt s-a actionat preventiv. Trist, trist. Si nu cred ca daca ma adresez Stb-ului il pune inapoi in drepturi.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze cosminduru

Culoarele unice trebuie dimensionate corect. Este vorba de infrastructură, apoi implementezi soluția.
În București, soluția a fost implementată așa, cu hei-rup, electoral, fără a ține cont de spațiile respective.

Și atunci când este uscat, autobuzele sunt nevoite să se aștepte, atât între ele cât și cu tramvaiele..  Pentru că nu au fost gândite așa de la început. Stațiile, refugiile nu sunt dimensionate.
Chiar și absurditatea de a avea în paralel anumite linii care merg pe acolo și altele care nu.  De exemplu, 330 merge, 335 nu. 135 merge, 311 nu.
La intrări sau ieșiri din culoare, aceste autobuze încalcă flagrant regulile, 182 face stânga peste turismele care ar face și ele stânga pe Dorobanți și trage dreapta în stație. 330 la Obor se chinuie să ia acel rond, ba pe stânga, ba pe dreapta. 135 la Iancului face niște volte peste toată intersecția.. ca și 46 dar în sens invers. Este un haos.

O infrastructură de benzi unice trebuie gândită unitar și implementată corect, cu spațiu suficient, cu refugii încăpătoare, cu continuitate a benzilor și semaforizare specială.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Nu este niciun haos, v-ați învățat / vă place acest cuvânt, "haos".  Ca și expresia "fenomene extreme" la METEO  și etc.  Nu mai există niciun buletin meteo normal la oricare televiziune,  acolo sunt numai "fenomene extreme".
Reiau,  în Piața Iancului totul se desfășura normal,  la Perla deasemenea. Sunt timpi de semaforizare defazați, trebuie să-ți pierzi odată un sfert de oră acolo și să observi.
Și cu așteptatul înaintea stațiilor 135 / 330 mergeau excelent pe linia tramvaiului.
Da, se putea și mai bine, se poate și acum dacă:
a) Sacrificăm o bandă de circulație / sens  pentru auto.
b) Poliția Română se impune și ea odată în circulație și dă amenzi babane pentru cei care parchează / staționează / opresc pe prima bandă, chiar și pentru "5  minute, boss".

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze subway guru

Singura solutie pentru fluidizarea cu adevarat a traficului e segregarea pe moduri de transport, daca amesteci tramvaie cu autobuze, cu pompieri, smurzi, ambulante, politie si taximetre nu faci decat sa bulibasesti totul, mai lipsea sa bagi pe acel culoar si biciclistii si trotinetistii ca sa fie haosul total...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze alliens

In orasele  din vestul si centrul  Europei nu au ales deloc solutia segregarii complete, din contra, au  ales solutia unui culoar unic pentru mai multe tipuri de mijloace de transport (tramvai si autobuz, tramvai si troleibuz), si rezultatul e foarte bun. Evident, pe aceste culoare se depalseaza si vehiculele desitnate situatiilor de urgenta. Problema la noi e ca la refacerea liniilor de tramvai nu s-a avut in vedere  un spatiu mai mare intre linii in statii, dar chiar si asa s-a dovedit ca e mult mai bine cu aceste culoare pe care sa circule tramvaie si autobuze. E dezamagitor ca noua conducere a primariei  a renuntat poate la singurul proiect  util al fostei adminstratii, fara sa vina cu nici o solutie.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze subway guru

Asta e una din prostiile noastre majore, in loc sa invatam din greselile vesticilor si sa le evitam le copiem ca niste maimutzoi tembeli...

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Nicușor Dan,  iarna practic e pe final de sezon,  << băgăm >> și noi la loc autobuzele pe linia tramvaiului ?

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze PTMZ

Ca urmare a unei analize efectuate astăzi, 26.03.2021, împreună cu Asociația de Dezvoltare Intercomunitară pentru Transport Public București-Ilfov (TPBI), în vederea creșterii atractivității transportului public, Societatea de Transport București a decis menținerea în circulație pe infrastructura căii de rulare a tramvaielor liniile de autobuz 135, 143, 182, 232, 243, 330, 682, R409 și R439.

Printre avantajele acestei facilități, specificăm creșterea vitezei comerciale, evitarea blocajelor din trafic, transferul rapid al călătorilor - având în vedere că stațiile de autobuz sunt comune cu cele de tramvai.

Astfel, autobuzele liniei 135 vor circula pe linia de tramvai pe Șoseaua Mihai Bravu, între Calea Vitan și Piața Iancului.

Autobuzele liniei 143 vor circula pe calea de rulare a tramvaielor pe Șoseaua Colentina, între Bucur Obor și Strada Teiul Doamnei, numai pe sensul spre terminalul „Arena Națională”.

Autobuzele liniei 182 vor circula pe calea de rulare a tramvaielor pe Bulevardul Iancu de Hunedoara și Șoseaua Nicolae Titulescu, între Calea Dorobanților și Banu Manta, pe sensul spre Gara de Nord, respectiv între Strada Maltopol și Calea Dorobanților, pe sensul spre „Institutul Oncologic”.

Autobuzele liniei 232 vor circula pe calea de rulare a tramvaielor pe Șoseaua Olteniței, între Piața Eroii Revoluției şi Piața Sudului, numai pe sensul spre terminalul „Platforma Comercială Arcade Berceni” și între Str. Netea şi Str. Şura Mare - pe sensul spre terminalul „Piaţa Unirii”.

Autobuzele liniei 243 vor circula pe Șoseaua Colentina, pe tronsonul cuprins între strada Ziduri Moși și Strada Teiul Doamnei, pe sensul spre terminalul „CFR Constanța”.

Autobuzele liniei 330 vor circula pe două tronsoane, pe calea de rulare a tramvaielor pe Șoseaua Mihai Bravu, între Bulevardul Camil Ressu și Bulevardul Ferdinand, și pe Șoseaua Ștefan cel Mare, între Bucur Obor și Calea Dorobanților.

Autobuzele liniilor 682 și R409 vor circula pe Şoseaua Colentina, pe tronsonul cuprins între Bucur Obor şi Șoseaua Fundeni.
Autobuzele liniei R439 vor circula pe Șoseaua Olteniței, între Piața Sudului și Romprim.

Stațiile de autobuz „Maior Coravu” și „Soseaua Mihai Bravu 88”, aferente liniei 330, respectiv stația de autobuz „Grigore Marin”, aferent liniei R439, sens Popești-Leordeni, se suspendă.

Sursa: STB

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze ByOnu

Inceputul unei benzi unice?
WhatsApp Image 2021-04-01 at 20.04.58.jpeg (137.08 KB; downloaded 2851 times)
WhatsApp Image 2021-04-01 at 20.05.21.jpeg (192.86 KB; downloaded 2846 times)

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze bgd70

Eu cred sunt pusi ca sa ii impiedice pe cei care fortau sa intre de pe a 3-a banda peste cei de pe a 2-a. Acolo frecvent se intampla asta, multi fenteaza incadrarea pe benzile de intrare in pasaj.

 


Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze andrei11

Păi și acum cu stâlpișori cu tot pot forța ! În intersecție nu ai cum să pui stâlpișori. Destui forțează fix la intrarea în pasaj.

 


Go to page:  1  ... 51 52 53 54 55 56 57  ... 90
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433201 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use