Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93M-FAUR

1109 posts, 364345 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 80
 
 

📖 Pagination options
  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR GPS

252 cu vagonul A original și sigla STB.

V3A-93M-FAUR 252 STB - 6 Noiembrie 2018
4006581E-A2F2-4F19-B52F-BA549E0F6F1E.jpeg (205.87 KB; downloaded 3154 times)

V3A-93M-FAUR 252 STB - 6 Noiembrie 2018
4645FCED-7215-4D44-A712-602579BB66F0.jpeg (219.72 KB; downloaded 3155 times)

 


Re: V3A-93M-FAUR Nenea_titi

Gabi23 wrote:
#233 mai circulă?


Circulă frecvent pe 11. Are roțile pătrate, oricum.

 


Re: V3A-93M-FAUR vl273

Pana de curand era in Colentina (parca) , un din asta de Faur parcat pe prima linie de defecte (cea de langa gard) cu partea de deasupra cabinei arsa si cu o reclama ASPA pe el. Sa fie acela 252? Si eventual sa fi reaparut acum cu tronsonul A de la 105..? :|  :roll:

 


Re: V3A-93M-FAUR Dragos31

Gabi23 wrote:
#233 mai circulă?

Circula fara probleme. Azi pe la pranz era pe retragere din linia 8 pe Calea Rahovei...

 


Re: V3A-93M-FAUR Nenea_titi

hADRIAN wrote:
252 a suferit un incendiu acum ceva timp si se putea vedea in fata pe liniile cu vagoane defecte. Tot acolo era si 243 care a picat de multa vreme si arata in genul 219, apoi a aparut revopsit dar nu si in circulatie. O fi segementul acestuia... :roll:


243, ultim oară l am zărit acum 3 luni pe 32 și 11. Nu părea prea ok..în plus are asemeni 219, semnale față de tractor u650.

252 are de V3A clasic. Tipic. În altă poză îl văd cu semnalizatoare de autobuz ROMAN.
Probabil se începe renumerotarea, și din 3 tramvaie defecte, fac unul singur...totuși, aceste tramvaie nu au o serie de șasiu? Nu au toate segmentele o serie comună? Pictează alt nr de înmatriculare pe el... Da e legal? Nr de parc nu e legat de o serie de șasiu? De fapt ce mă miră, după 1990 la BN,  am văzut combinație la dac 117 e, segmentul față galben, segmentul remorcă roșu și numărul șters (7017, oricum arăta că un transportor de gunoi) sau 2 nuanțe de culoare la cele 2 segmente și pe unul din ele numărul șters și modificat. Oricum cred că aceste FAUR nu mai rezistă mult, cred că în 7 ani dispar de la sine. Poate doar 173,228, 238 și 262, că sunt pe mâini mai bune. În rest, arată că ultimele paragini. Nu am nimic împotriva lor, dar, starea lor este deplorabilă (nu toate, majoritatea).
@Dragos : merge pe orice linie îl dă Alexandria.

 


Re: V3A-93M-FAUR Dragos31

@Nenea_titi, din moment ce e un vagon al Depoului Alexandria, e normal sa circule pe orice linie in care depoul respectiv are minim un tur. Eu doar am confirmat ca circula si am punctat pe ce linie l-am vazut. ;)

 


Re: V3A-93M-FAUR Gabi23

Este întradevăr corpul A de la #105. Vagonul #105 a fost retras din circulație prin 2017, iar cei de la Colentina chiar îl trimiseseră la URAC pentru a fi transformat în CA. S-a respins dosarul tocmai pentru că este pe caroserie FAUR. #252 original a avut întradevăr un incendiu destul de urât și s-a luat decizia folosirii corpului de la vagonul #105, care în principiu nu va mai circula în forma actuală. Trenul de rulare al lui #252 a fost reparat cu ocazia modificării, iar corupurile B și C oricum erau cu podeaua reparată la URAC prin 2017.  
Din vagoanele ”FAUR”, stau de mulți ani cele pe federe #147, #190 (care datorită caroserie pulbere, îi ”cedase” trenul de rulare lui #240), #234, #322, #332 și cele pe pompe #139, #176, #198, #284. Ar trebui demarate de urgență procedurile pentru reparația, reconstrucția acestor vagoane...

 


Re: V3A-93M-FAUR Nenea_titi

Ar exista un viitor pentru aceste tramvaie? Adică să fie transformate în ceva PPC? Observ că sunt foarte diferite de cele URAC clasice. Ar trebui reparate urgent, dar stau și mă gândesc : dacă vin tramvaie noi, ce soartă ar mai avea? Clasicele se fac PPC, dar văd că pentru astea nu există niciun plan de modernizare în PPC (probabil e imposibil). Eu tare cred că soarta lor e cam în zid, dacă nu se găsește o modalitate de a le face măcar PPC. Iar cum STB nu se grăbește cu repararea lor, probabil se vor dizolva în... Apă. Le ia rugina de tot, până se vor rupe în n bucăți. Și la Alexandria sunt unele de te miri că mai merg.
Au fost tramvaie foarte bune, dar din păcate, amprenta URAC și STB /RATB s-a lăsat profund asupra lor. Și am senzația că nici STB nu prea a investit în ele având în vedere că sunt minoritare (52  exemplare). Și alea deosebite de modelul clasic. Nu știu... Om vedea ce se va întâmpla cu ele. Deși la cum arată, cred că :
Odată trase pe dreapta și dacă cumva vin și tramvaie noi, cred că, soarta multora e... Sprijin de gard. Părerea mea :eu le-aș înlocui direct cu BUCUR LF. le-aș lua numerele, aș casa să zicem 219, și aș face BLF 219. Bine, nu imediat, l-aș lăsa să meargă, m-aș apuca de 219 BLF, apoi când e gata, 219 original tras la gard...Ș. A. M. D. Vise. S-ar putea ca investițiile în repararea lor să nu mai merite d. p. d. v. economic.

 


Re: V3A-93M-FAUR ByOnu

Nenea_titi wrote:
...dar văd că pentru astea nu există niciun plan de modernizare în PPC (probabil e imposibil)...


Ba este foarte posibil. Acestea au fost parte a unei licitatii esuate pe care PMB a abandonat-o total... uite aici.

 


Re: V3A-93M-FAUR PaulIP

Gabi23 wrote:
197 are și geamurile terminate, nu se mai închid/deschid, cu tot felul de improvizații...

Ala e singurul (?) V3A de Faur care mai are geamuri lipite. Nu au fost asa grozave fata de cele cu cheder, ca vad ca la toate celelalte vagoane (285, 299, 231, 329 etc) li s-au schimbat...?

 


Re: V3A-93M-FAUR SirVlady

Mai sunt 284, 198 și încă unul dacă nu mă înșel (284 și 198 + acel tramvai căruia nu-i cunosc numărul de parc, sunt defecte) care mai au geamurile similare ca 197.

 


Re: V3A-93M-FAUR PaulIP

Toate geamurile? Ca asa mai sunt cateva care au doar geamul lateral al cabinei vatmanului lipit si restul "clasice". Ar fi o explicație sa fie din cele defecte, ca pe 32 ajunsesem sa stiu toate Faurelele titulare.

 


Re: V3A-93M-FAUR Nenea_titi

295 nu le are lipite?
Au mai fost retrase FAURuri? Nu de alta, dar 024, 275,  262, 229 (interesant, e reparat acum vreo 3 ani) astea pe lângă 243 ( tras la gard de curând), nu le-am mai văzut. Își permite STB să tragă tramvaie la gard? Înțeleg că lipsa lui 41 mai generează tramvaie libere, dar de ce, cât stă linia asta oprită, nu se refac tramvaiele, presupunând că vatmanii sunt probabil și ei în vacanță? Că tare mă tem că linia e gata, dar nu vor fi tramvaie. Asta ar fi culmea.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93M-FAUR Utilizator anonim

229 si 024 circula in general in 11 cu tot cu titulari.
295 nu mai are modelul ala vechi lipit ca 197.

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 80
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2335 forum members have written 425793 posts in 5294 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use