Topic: Tatra T4R
2772 posts, 750722 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
Cuplul 3302+3301 in terminalul '' Ghencea ''.
Cuplul 3302+3301 in terminalul '' Ghencea ''.
3301+3302-N,10.05.2012.JPG (142.33 KB; downloaded 3054 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Să înţelegem că a fost deconectată substaţia din Str. Braşov şi tramvaiele de pe Bd. Timişoara au fost nevoite să meargă la Ghencea?
Să înţelegem că a fost deconectată substaţia din Str. Braşov şi tramvaiele de pe Bd. Timişoara au fost nevoite să meargă la Ghencea?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
Vagoanele ce urmează a fi casate:
Vagoanele ce urmează a fi casate:
RATB, Nr. inreg:46843/16.05.2012 wrote:
Vagon T4R TATRA; 3314;
Vagon T4R TATRA; 3315;
Vagon T4R TATRA;3328;
Vagon T4R TATRA; 3340;
Vagon T4R TATRA;3341;
Vagon T4R TATRA; 3357;
Vagon T4R TATRA;3362;
Vagon T4R TATRA; 3363;
Vagon T4R TATRA; 3364;
Vagon T4R TATRA; 3366;
Vagon T4R TATRA;3370;
Vagon T4R TATRA;3402 ;
Vagon T4R TATRA;3407;
Vagon T4R TATRA;3422;
Vagon T4R TATRA;3431;
Vagon T4R TATRA; 3316;
Vagon T4R TATRA; 3319;
Vagon T4R TATRA; 3326;
Vagon T4R TATRA; 3327;
Vagon T4R TATRA; 3330;
Vagon T4R TATRA; 3333;
Vagon T4R TATRA; 3337;
Vagon T4R TATRA; 3343;
Vagon T4R TATRA; 3352;
Vagon T4R TATRA; 3353;
Vagon T4R TATRA; 3354;
Vagon T4R TATRA; 3355;
Vagon T4R TATRA; 3358;
Vagon T4R TATRA; 3365;
Vagon T4R TATRA; 3375;
Vagon T4R TATRA; 3376;
Vagon T4R TATRA; 3377;
Vagon T4R TATRA; 3380;
Vagon T4R TATRA; 3384;
Vagon T4R TATRA; 3398;
Vagon T4R TATRA; 3401;
Vagon T4R TATRA; 3406;
- George
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
George
Foarte bine, si ce punem in loc? Jafuri de V3A? Cele mai proaste tramvaie cu putinta, mult mai proaste decat Tatrele.
Scuze celor care vor lua personal chestia asta, dar mi se pare ca tramvaiul romanesc de ani 80, revopsit si resapat, e mult mai slab decat Tatrele. Trebuiau reabilitate si sa mai circule pana suntem in stare sa producem tramvaie NOI.
Foarte bine, si ce punem in loc? Jafuri de V3A? Cele mai proaste tramvaie cu putinta, mult mai proaste decat Tatrele.
Scuze celor care vor lua personal chestia asta, dar mi se pare ca tramvaiul romanesc de ani 80, revopsit si resapat, e mult mai slab decat Tatrele. Trebuiau reabilitate si sa mai circule pana suntem in stare sa producem tramvaie NOI.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dr2005
În afară de #3328, #3375 şi #3376, toate au avut RK între 2006 şi 2012. E clar că nu s-a dorit încă de atunci menţinerea lor în circulaţie. Interesant e că #3375 şi #3376 nu aveau nicio problemă, dar depăşiseră cu mult numărul de km pentru RK. De aia au şi fost retrase. Dacă erau Citaro, să vedeţi cum făceau schimb de numere să le menţină în circulaţie.
În afară de #3328, #3375 şi #3376, toate au avut RK între 2006 şi 2012. E clar că nu s-a dorit încă de atunci menţinerea lor în circulaţie. Interesant e că #3375 şi #3376 nu aveau nicio problemă, dar depăşiseră cu mult numărul de km pentru RK. De aia au şi fost retrase. Dacă erau Citaro, să vedeţi cum făceau schimb de numere să le menţină în circulaţie.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Gabi23
Hai sa nu exageram, ca parca nu ti le amintesti cum aratau... . Ce-i drept nu se pune nimic in locul lor, asta e clar problema. Sa nu uitam ca la unele nu s-a facut mare lucru la RK decar revopsire caroserie, schimbat linoleum, vopsit interiorul si date inapoi la depou. Multe au cazut cu sasiuri rupte si pentru ca nu s-a umblat cum trebuie probabil acolo. Eu sunt de parere ca nu ar mai trebui sa nu o mai dam pe partea de genu' 3375-3376 mergeau bine. Trebuiau trase pe dreepta daca tot s-a luat decizia sa se scoata din functiune alea care arata mai rau estetic si au probleme cu sasiurile. Oricum boghiurile si alte componente de pe ele reutilizabile s-au plimbat in mod sigur pe alte vagoane asa ca nu mai conteaza caroseriile respective. 3362 cu 3363 erau chelite destul de bine in vara anului trecut de exemplu, ele fiind vagoanele din lista celor 37 care nu mai circula de la inceputul anului 2010. Ele asteptau sa intre la RK-uri dar cum nu s-au mai facut, ba chiar au fost trimise ultimele 3 vagoane unele care mai avusesera un RK recent (3324, 3389, 3378).
Asadar:
- au avut RK-uri la inceputul anilor 2000: 3319, 3328, 3340, 3362, 3363, 3370, 3375, 3376, 3384, 3398, 3431
- anul 2005: 3316, 3333, 3343, 3352, 3353, 3358, 3364, 3365, 3377, 3406, 3407.
- anul 2006: 3326, 3327, 3330, 3337, 3341, 3354, 3355, 3366, 3380, 3401, 3402, 3422
- anul 2007: 3314, 3315, 3357
Hai sa nu exageram, ca parca nu ti le amintesti cum aratau... . Ce-i drept nu se pune nimic in locul lor, asta e clar problema. Sa nu uitam ca la unele nu s-a facut mare lucru la RK decar revopsire caroserie, schimbat linoleum, vopsit interiorul si date inapoi la depou. Multe au cazut cu sasiuri rupte si pentru ca nu s-a umblat cum trebuie probabil acolo. Eu sunt de parere ca nu ar mai trebui sa nu o mai dam pe partea de genu' 3375-3376 mergeau bine. Trebuiau trase pe dreepta daca tot s-a luat decizia sa se scoata din functiune alea care arata mai rau estetic si au probleme cu sasiurile. Oricum boghiurile si alte componente de pe ele reutilizabile s-au plimbat in mod sigur pe alte vagoane asa ca nu mai conteaza caroseriile respective. 3362 cu 3363 erau chelite destul de bine in vara anului trecut de exemplu, ele fiind vagoanele din lista celor 37 care nu mai circula de la inceputul anului 2010. Ele asteptau sa intre la RK-uri dar cum nu s-au mai facut, ba chiar au fost trimise ultimele 3 vagoane unele care mai avusesera un RK recent (3324, 3389, 3378).
Asadar:
- au avut RK-uri la inceputul anilor 2000: 3319, 3328, 3340, 3362, 3363, 3370, 3375, 3376, 3384, 3398, 3431
- anul 2005: 3316, 3333, 3343, 3352, 3353, 3358, 3364, 3365, 3377, 3406, 3407.
- anul 2006: 3326, 3327, 3330, 3337, 3341, 3354, 3355, 3366, 3380, 3401, 3402, 3422
- anul 2007: 3314, 3315, 3357
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- electricianu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
electricianu
toate tratrele care au fost trase pe dreapta nu aveau probleme cu caroseria erau vagoane bune problema a inceput cind sa dorit sa se faca geometria boghiului ,asta cind uzina nu facea asa ceva la nici un boghiu din rk,facea ampatament si ecartament, geometria nu se face la nici un boghiu de v3a la ora actuala si sa dorit sa se faca la tatre,cum se explica asta,nu cumva au pica pe aceste vagoane,care se rezista foarte bine pe lipsa de piese acuta,credeti ca exista piese pentru v3a ,nu sunt ,uzina stiti cum lucreaza cu vagoanele la rk,ultimul vagon asigura piese pentru primul vagon gata,asta este realitate pe care multi nu o cunosc.
toate tratrele care au fost trase pe dreapta nu aveau probleme cu caroseria erau vagoane bune problema a inceput cind sa dorit sa se faca geometria boghiului ,asta cind uzina nu facea asa ceva la nici un boghiu din rk,facea ampatament si ecartament, geometria nu se face la nici un boghiu de v3a la ora actuala si sa dorit sa se faca la tatre,cum se explica asta,nu cumva au pica pe aceste vagoane,care se rezista foarte bine pe lipsa de piese acuta,credeti ca exista piese pentru v3a ,nu sunt ,uzina stiti cum lucreaza cu vagoanele la rk,ultimul vagon asigura piese pentru primul vagon gata,asta este realitate pe care multi nu o cunosc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ByOnu
Dragos, ti-as fi trimis PM, dar daca nimeni nu-mi lamureste cererea...
In fine, conform site-ului tau: http://transportbucuresti.trei.ro/tramva ... vaie.htm , Tatrele 3349-3430 (pozitiile Excel: 474-555) au fost fabricate in '75 si aduse in '74... cum se poate asta?
Dragos, ti-as fi trimis PM, dar daca nimeni nu-mi lamureste cererea...
In fine, conform site-ului tau: http://transportbucuresti.trei.ro/tramva ... vaie.htm , Tatrele 3349-3430 (pozitiile Excel: 474-555) au fost fabricate in '75 si aduse in '74... cum se poate asta?
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alex230ro
ramane intrebarea ,se audce altceva?personal Tatrele mi se par cele mai bune tramvaie avut de Bucuresti ever.Ok poate o parte trebuie scoase dar impresia mea e ca se caseaza:
-pentru piese
-sa se mai zboare ceva trasee
-ar mai fi varianta aducerii unor tramvaie noi noute caz in care "cineva" ar lua un comision bine aici nu cred ca e cazul
vad ca sunt 37 vagoane care se vor casa sa inteleg ca RATB are excedent de parc?
Gabi23 wrote:
Hai sa nu exageram, ca parca nu ti le amintesti cum aratau... . Ce-i drept nu se pune nimic in locul lor, asta e clar problema. Sa nu uitam ca la unele nu s-a facut mare lucru la RK decar revopsire caroserie, schimbat linoleum, vopsit interiorul si date inapoi la depou. Multe au cazut cu sasiuri rupte si pentru ca nu s-a umblat cum trebuie probabil acolo. Eu sunt de parere ca nu ar mai trebui sa nu o mai dam pe partea de genu' 3375-3376 mergeau bine. Trebuiau trase pe dreepta daca tot s-a luat decizia sa se scoata din functiune alea care arata mai rau estetic si au probleme cu sasiurile. Oricum boghiurile si alte componente de pe ele reutilizabile s-au plimbat in mod sigur pe alte vagoane asa ca nu mai conteaza caroseriile respective. 3362 cu 3363 erau chelite destul de bine in vara anului trecut de exemplu, ele fiind vagoanele din lista celor 37 care nu mai circula de la inceputul anului 2010. Ele asteptau sa intre la RK-uri dar cum nu s-au mai facut, ba chiar au fost trimise ultimele 3 vagoane unele care mai avusesera un RK recent (3324, 3389, 3378).
Asadar:
- au avut RK-uri la inceputul anilor 2000: 3319, 3328, 3340, 3362, 3363, 3370, 3375, 3376, 3384, 3398, 3431
- anul 2005: 3316, 3333, 3343, 3352, 3353, 3358, 3364, 3365, 3377, 3406, 3407.
- anul 2006: 3326, 3327, 3330, 3337, 3341, 3354, 3355, 3366, 3380, 3401, 3402, 3422
- anul 2007: 3314, 3315, 3357
ramane intrebarea ,se audce altceva?personal Tatrele mi se par cele mai bune tramvaie avut de Bucuresti ever.Ok poate o parte trebuie scoase dar impresia mea e ca se caseaza:
-pentru piese
-sa se mai zboare ceva trasee
-ar mai fi varianta aducerii unor tramvaie noi noute caz in care "cineva" ar lua un comision bine aici nu cred ca e cazul
vad ca sunt 37 vagoane care se vor casa sa inteleg ca RATB are excedent de parc?
- Dr2005
-
Posted:
-
📖 Pagination options