Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 612415 views
 
Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 135
 
 

📖 Pagination options
Re: Stiri, proiecte, perspective francezu72

si eventual cativa agenti ai politiei transportului in comun sa-l invite afara pe amaratul care nu are 1.3 lei sa plateasca biletu

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Dr2005

Problema nu e că amărâtu' n-are 1,3 RON, ci că nu are ce face cu ei... că, în afară de chioşcul de la capătul lui 32, nu se vând bilete, pardon, cartoane la suprapreţ decât între 6 şi 21:30.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Exagerati, exagerati. Ca si bucurestean ar trebui sa ai tot timpul bilete la tine. In Gara de Nord pe timpul socialismului infloritor era o toneta deschisa non stop.
Sa va demonstrez de ce exagerati : Daca vi se termina creditul la telefon, va uitati la el, nu puteti vorbi pe datorie. Daca nu aveti bani de tigari, tot asa, fumati din privire. Nu mai dati vina pe tonete si tonetiere. Este obligatia vosastra sa aveti asupra voastra bilete.
Iar cu "pretul cartelei" iar exagerati si nu vedeti realitatea, sau nu vreti sa o vedeti. Oare de ce cartela de 2 calatorii de la metrou e mai scumpa decat cea cu 10 ? Ghici ghicitoarea  mea. Nu mai vorbesc de cartela cu 62 de calatorii valabila 30 zile, este ieftina rau de tot.
Sau daca aveti abonament la telefon, incercati sa nu va platiti abonamentul, sa vedem ce se intampla.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Mircea G

andrei11 wrote:
Sau daca aveti abonament la telefon, incercati sa nu va platiti abonamentul, sa vedem ce se intampla.

O mare diferenta ! Daca nu ai bilet , nu ai si punct .Daca nu platesti telefonul , macar primesti , dar poti sa si dai in perioada de pina la suspendare . :!:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Si dupa ce te suspenda ? Asta am vrut sa subliniez, daca nu platesti, indiferent unde, ce serviciu, serviciul respectiv se suspenda la un moment dat. Numai la RATB nu, si nu e drept. Mai ales ca multi care circula fara bilet au si telefon mobil.
Daca nu ai bilet, nu "nu ai si punct". Punct si mai mergi si pe jos, ca face bine la "intelect". Si cu telefonul iar nu e observatie corecta pe care ai facut-o, nu ma incalzeste cu nimic ca pot sa primesc telefon, eu nu am cum sa dau. Asta ma doare pe mine, sa dau un telefon, nu  sa primesc.
Controlorului ma ****** pe el, îi torn ca nu am gasit de unde sa iau bilet, si gata. Daca nu am credit la telefon, nu pot sa dau telefon, nu ma lasa. Tanti de la telefoane n-o intereseaza de ce am consumat eu creditul, nu am bani, nu vorbesc. Asa e si cu RATB - ul ,nu am bilet, picioarele la spinare, ca prin Bucuresti sunt  trotuare si nu ma calca masinuta.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective bercenicity

Dar, in mod ironic, in majoritatea statiilor mai importante RATB sunt automate pentru coduri de reincarcare la telefonie mobila...  :twisted:

 


Re: Stiri, proiecte, perspective subway guru

Daca tot ati dat-o pe 'off-topic' despre telefonie, cred ca subiectul initial era asta si ar trebui continuat pe AMTB:
Peste 150.000 de bucureșteni au fost amendați de RATB anul trecut
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 37388.html
14 ianuarie 2012, 13:49 |  Autor: Diana Toea
Numărul bucureștenilor care au primit sancțiuni pentru că au circulat fără bilet a crescut cu aproape 12%, după înlocuirea biletelor de hârtie cu cartelele de călătorie, a informat directorul general al Regiei Autonome de Transport București (RATB), Viorel Popescu, pentru NewsIn.
Persoanele amendate de către controlorii RATB au fost cu 500 mai multe după eliminarea biletelor.
„În perioada ianuarie-iunie 2011, au fost sancţionate 71.920 de persoane, iar în intervalul iulie-decembrie 2011, după eliminarea biletelor, au fost sancţionate 80.420 de personae”, a spus Viorel Popescu.
Mai puțini călători amendați față de 2010
Reprezentanții RATB au precizat că, în 2011, numărul total al amenzilor aplicate călătorilor prinși fără bilet a fost de 152. 340, în scădere față de 2010, când au fost aplicate 181.589 de sancțiuni.
Referitor la majorarea tarifelor de călătorie, Popescu a precizat că ultima propunere în acest sens a fost înaintată municipalităţii la 21 noiembrie 2011.
„Actualizarea tarifelor titlurilor de călătorie se face în conformitate cu prevederile Legii nr. 92/2007, art. 17, Consiliul General al Municipiului Bucureşti are competenţă de stabilire, ajustare şi modificare a tarifelor de călătorie pentru serviciul de transport public local de persoane desfăşurat de RATB în Municipiul Bucureşti”, a explicat directorul Regiei.
Tariful actual al unei călătorii este de 1,3 lei. Ultima majorare a tarifelor a fost realizată în februarie 2008.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Dr2005

andrei11 wrote:
Ca si bucurestean ar trebui sa ai tot timpul bilete la tine. In Gara de Nord pe timpul socialismului infloritor era o toneta deschisa non stop.

Acum a venit capitalismul mult-lăudat şi la 20:30 se închid toate casele de bilete (mă rog, multe se închid între 19 şi 20). Până şi în Austria, unde duminică nu găseşti nici măcar o sticlă de apă, poţi cumpăra bilete non-stop, existând ţ'şpe sute de automate, care dau şi rest (şi de la 50 Euro la 1,80 Euro), acceptă şi card Visa / Cirrus şi mai ştiu şi 4 limbi străine. Iar dacă nu mă zgârcesc pentru 0,30 euro, pot lua biletul de la şofer (ba chiar pe unele linii îl pot lua la preţ normal când sunt închise punctele de vânzare).

andrei11 wrote:
Sa va demonstrez de ce exagerati : Daca vi se termina creditul la telefon, va uitati la el, nu puteti vorbi pe datorie.

Dăm mesaj ,,sună-mă". Sau mergem 10 minute pe jos în orice direcţie şi găsim un punct de încărcare (fie el automat, chioşc non-stop sau bancomat).

andrei11 wrote:
Iar cu "pretul cartelei" iar exagerati si nu vedeti realitatea, sau nu vreti sa o vedeti. Oare de ce cartela de 2 calatorii de la metrou e mai scumpa decat cea cu 10 ? Ghici ghicitoarea  mea. Nu mai vorbesc de cartela cu 62 de calatorii valabila 30 zile, este ieftina rau de tot.

Exagerarea e doar parţială... că pe geam la chioşc scrie ,,Una călătorie = 1,30 RON" nu scrie ,,Pentru cei fără card Activ 2 călătorii = 4,2 RON". Poate ar trebui sesizat OPC aici.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective marius baciu

Dr 2005   aceasta este o explicatie in genul avocatilor care solicita viciu de procedura ,desi cu totii stiu cine ste vinovat si de ce!

 


Re: Stiri, proiecte, perspective emilacke

andrei11 wrote:
Exagerati, exagerati. Ca si bucurestean ar trebui sa ai tot timpul bilete la tine. In Gara de Nord pe timpul socialismului infloritor era o toneta deschisa non stop.



Eu de obicei merg cu masina unde am nevoie, si prin prisma jobului pe care il am. Insa, cateodata, vreau sa merg la vreo petrecere sau vreun bar, undeva in centru. Cum nu merg de obicei cu transportul in comun, nu am card cu credit pe el. Am nevoie doar in respectiva seara de un bilet pana la prima statie de metrou. Atat. Aici e problema.
Chiar sambata seara am avut o neplacere de genul asta. Pe la 21.30 chioscul cu bilete era inchis. Totusi m-am urcat in tramvai, sperand ca voi ajunge la destinatie fara incidente neplacute cu controlorii, gandindu-ma ca nu au cum sa circule la ora aia, fiind sambata seara si nemaiexistand centre de reincarcare deschise. Cand, ce sa vezi...la prima statie asteptau sa urce. Am coborat, am luat taxiul si gata.
La intoarcere, am vrut sa iau unul dintre autobuzele de noapte, nu neaparat cel care ma lasa acasa, macar unul care sa ma aduca mai aproape. Bineinteles, neputand cumpara bilet, nu am urcat.
Este strigator la cer cum de nu reusesc cei de la AMTB sa impuna sistemul cu automate. Ce o fi asa de greu?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

N-o mai diluati in asa masura incat sa nu mai stie omul adevarul. Esti bucurestean, impatimit in ale condusului ? Ok, totul e in regula aici. Ia mata de la un chioscul   RATB un card cu 4 calatorii pentru orice eventualitate, de exemplu ti se rupe cureaua alternatorului si trebuie sa te deplasezi cumva.
Prin natura alergaturilor care le am eu in Bucuresti nu folosesc metroul. Am la mine tot timpul un card de 10 calatorii ( Metrorex) ( pe care nici nu le folosesc toate ), la sfarsitul perioadei il dau unei cunostinte care-l valorifica integral.
Un card cu 4 calatorii nu stiu cat costa si cat e valabil, dar cred ca pe undeva la echivalentul a 2 litri de benzina. Asta ca tot esti "fan" auto, 2 litri la 2 luni in plus nu cred ca e mare scofala.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective bekxy

Şi dacă vin din provincie pentru un control medical, o nuntă, o înmormântare, o admitere la facultate... ceva?
Şi ajung în Gara de Nord pe la 22.00?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective alex230ro

@andrei-corect,ai dreptate eu am in portofel 10 calatorii + cardul ratb de 4 calatorii,investitie minima satisfactie maxima cand le folosesc :lol:  .Pe de alta parte totusi cum au zis si colegii ideal ar fi ca macar in centru/gara/aeroport sa existe niste automate/chioscuri de unde sa poti lua cartele,sapt trecuta m-a sunat cineva sa intrebe cum ajunge de la Gara de Nord la Otopeni,i-am zis expresul780/783 sau tren ,din pacate nu am stiut sa zic si de unde se mai iau biletele alea pentru expres+ ca trenul cu care venea ea ajungea destul de tarziu .edit :ce am zis eu e sintetizat perfect mai sus

 


Re: Stiri, proiecte, perspective andrei11

Repet ce am spus mai inainte, acum cateva postari.
Pe timpul Republicii Socialiste Romania exista cel putin un ghiseu RATB ( ITB ) deschis non stop la Gara de Nord. Nu stiu daca ghiseul de la Aeroportul Baneasa avea un statut special ( la capatul troleibuzului de la aeroport ), daca are cineva informatii sigure, sa le posteze. Dar ghiseul de la Gdn era, - la coloane -. Cu siguranta.

 


Go to page:  1  ... 50 51 52 53 54 55 56  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2440 forum members have written 435349 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use