Topic: Știri și articole din presă
2073 posts, 635310 views
📖 Pagination options
- Shinkasen
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Shinkasen
Mai bine de jumatate din masini pleaca dimineta din zona in care stau eu in Rahova, e si o tendinta romaneasca de prea multa comoditate, dar si de a evita tramvaie de pe linia 32 sau masini de pe linia 139, iar in zonele respective sunt mai mult cartiere de case din care multe arata mult mai bine decat ce vad eu prin zona, iar cartier de blocuri mai e in Baneasa si in indepartatul Otopeni. Oricum tinand cont de faptul ca M4 in afara orelor de varf metrouriile circula cam goale, as zice ca exista un risc ca sa mearga mai mult pe minus, mai bine din astfel de fonduri s-ar orienta pentru M7 unde sunt cartiere de blocuri si nu de case, iar traficul pe unele strazi e infernal, mai putin Bragadiru, iar M6 din cate vad se termina la 1 Mai, de acolo sa inteleg ca trebuie sa schimbi? ce mi se pare aiurea, poate daca ar prelungi magistrala pana la Crangasi... ar mai fi ceva. Dar in general M6 nu pare sa o vad eu sa aiba succesul dorit, de aceea mai bine o linie de tren suburban Otopeni - Gara de Nord, ar fii mai ieftin si ar iesi in profit, doar daca s-ar face cum trebuie, nu tigania aia ce avem acum, care te lasa trenul in camp, de acolo sa schimbi.
Mai bine de jumatate din masini pleaca dimineta din zona in care stau eu in Rahova, e si o tendinta romaneasca de prea multa comoditate, dar si de a evita tramvaie de pe linia 32 sau masini de pe linia 139, iar in zonele respective sunt mai mult cartiere de case din care multe arata mult mai bine decat ce vad eu prin zona, iar cartier de blocuri mai e in Baneasa si in indepartatul Otopeni. Oricum tinand cont de faptul ca M4 in afara orelor de varf metrouriile circula cam goale, as zice ca exista un risc ca sa mearga mai mult pe minus, mai bine din astfel de fonduri s-ar orienta pentru M7 unde sunt cartiere de blocuri si nu de case, iar traficul pe unele strazi e infernal, mai putin Bragadiru, iar M6 din cate vad se termina la 1 Mai, de acolo sa inteleg ca trebuie sa schimbi? ce mi se pare aiurea, poate daca ar prelungi magistrala pana la Crangasi... ar mai fi ceva. Dar in general M6 nu pare sa o vad eu sa aiba succesul dorit, de aceea mai bine o linie de tren suburban Otopeni - Gara de Nord, ar fii mai ieftin si ar iesi in profit, doar daca s-ar face cum trebuie, nu tigania aia ce avem acum, care te lasa trenul in camp, de acolo sa schimbi.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
andrei11
M 6 va fi - daca va fi - Otopeni - Gara Progresu, iar M 4 se va limita de la Strand Straulesti la Gara de Nord sau la Bellu sau undeva intre Gara si Bellu.
M 6 va fi - daca va fi - Otopeni - Gara Progresu, iar M 4 se va limita de la Strand Straulesti la Gara de Nord sau la Bellu sau undeva intre Gara si Bellu.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Stire din rusia,...
La noi directorul ar vrea doar cu avionul...sau hai minim, elicopter....
Seful metroului din Moscova obliga sefii de departamente sa circule cu trenurile companiei
de A.C. HotNews.ro
Vineri, 7 noiembrie 2014, 17:12 Magazin
Metroul din Moscova
Metroul din Moscova
Foto: Captura YouTube
Dmitri Pegov, seful sistemului de metrou din Moscova a semnat un ordin care obliga angajatii si sefii de departamente sa circule cu trenurile companiei "la fel ca pasagerii obisnuiti", transmite BBC.
"Ei ar trebui sa vada in persoana si sa inteleaga ce se intampla in departamentul pe care il supravegheaza, cum se desfasoara munca si ce ar trebui imbunatatit sau schimbat", a explicat Pegov.
"Merg la munca cu metroul, in fiecare zi cobor in statie si calatoresc pentru aproape 35 de minute si chiar trebuie sa schimb liniile", a adaugat acesta.
Cu toate acesta, seful metroului are un avantaj: poate calatori in fata cu soferul, dar spune ca prefera sa fie alaturi de "mase".
Reactiile la deciziai lui Pegov sunt amestecate.
"Nu este totul rau in Rusia", scrie un utilizator pe Twitter.
Dar, o alta persoana este sarcastica atunci cand se refera la serviciul prost din timpul orelor de varf: "Ar fi bine daca ar fi scris pe spatele lor ca ei sunt managerii. Atunci am putea sa ne exprimam recunostinta fata de promptitudinea lor din timpul orelor de varf"
Metroul din Moscova este unul dintre cele mai aglomerate din lume, cu 195 de statii care deservesc celor peste noua milioane de pasageri in timpul saptamanii. Un sondaj recent a aratat ca satisfactia pasagerilor cu privire la serviciile oferite este de 55%.
http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-184...paniei.htm
Stire din rusia,...
La noi directorul ar vrea doar cu avionul...sau hai minim, elicopter....
Seful metroului din Moscova obliga sefii de departamente sa circule cu trenurile companiei
de A.C. HotNews.ro
Vineri, 7 noiembrie 2014, 17:12 Magazin
Metroul din Moscova
Metroul din Moscova
Foto: Captura YouTube
Dmitri Pegov, seful sistemului de metrou din Moscova a semnat un ordin care obliga angajatii si sefii de departamente sa circule cu trenurile companiei "la fel ca pasagerii obisnuiti", transmite BBC.
"Ei ar trebui sa vada in persoana si sa inteleaga ce se intampla in departamentul pe care il supravegheaza, cum se desfasoara munca si ce ar trebui imbunatatit sau schimbat", a explicat Pegov.
"Merg la munca cu metroul, in fiecare zi cobor in statie si calatoresc pentru aproape 35 de minute si chiar trebuie sa schimb liniile", a adaugat acesta.
Cu toate acesta, seful metroului are un avantaj: poate calatori in fata cu soferul, dar spune ca prefera sa fie alaturi de "mase".
Reactiile la deciziai lui Pegov sunt amestecate.
"Nu este totul rau in Rusia", scrie un utilizator pe Twitter.
Dar, o alta persoana este sarcastica atunci cand se refera la serviciul prost din timpul orelor de varf: "Ar fi bine daca ar fi scris pe spatele lor ca ei sunt managerii. Atunci am putea sa ne exprimam recunostinta fata de promptitudinea lor din timpul orelor de varf"
Metroul din Moscova este unul dintre cele mai aglomerate din lume, cu 195 de statii care deservesc celor peste noua milioane de pasageri in timpul saptamanii. Un sondaj recent a aratat ca satisfactia pasagerilor cu privire la serviciile oferite este de 55%.
http://www.hotnews.ro/stiri-magazin-184...paniei.htm
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
sab
Contract de până la 14,8 milioane euro pentru paza metroului din Bucureşti
http://www.mediafax.ro/economic/contrac...i-13506629
Metrorex vrea să contracteze servicii de pază, monitorizare şi intervenţii printr-un acord-cadru cu o durată de 30 de luni şi o valoare estimată de până la 65,5 milioane lei (14,8 milioane euro), cu TVA.
"Asigurarea serviciilor de pază, monitorizare şi intervenţie se va face după un program astfel stabilit încât să acopere atât intervalul orar în care staţiile şi trenurile de metrou sunt disponibile (conform orarului/ graficului de circulaţie) accesului publicului pentru efectuarea călătoriei, precum şi pe timpul nopţii, acolo unde analiza de risc la securitate fizică şi planurile de pază impun acest lucru", se arată în caietul de sarcini aferent procedurii de achiziţie.
Serviciile vor viza staţiile, trenurile, depourile şi obiectivele din reţeaua metroului.
Valoarea estimată, fără TVA, a acordului este cuprinsă între 39,2 milioane lei şi 52,9 milioane lei.
"Numărul de contracte subsecvente estimate a fi încheiate: minim 3 şi maxim 30. Durata estimată a contractelor subsecvente: între 1 şi 12 luni. Valoarea estimată a unui contract subsecvent: minim 1,3 milioane lei şi maxim 21,1 milioane lei", potrivit anunţului lansat de administratorul metroului.
Proiectul va fi finanţat din subvenţie de la bugetul de stat şi veniturile proprii ale companiei Metrorex.
Furnizorul serviciilor va fi selectat prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut, iar firmele interesate pot depune oferte până la 25 noiembrie.
Metrorex a atribuit la 31 iulie un contract de 2,43 milioane lei, fără TVA, companiei Scorseze Security International, pentru prestarea serviciilor de pază în staţiile, trenurile şi depourile de metrou pe o perioadă de 2 luni.
"Deoarece durata de timp necesară pregătirii şi derulării procedurilor pentru licitaţia privind atribuirea noului contract de pază s-a prelungit peste limita la care vechiul contract de pază urma să expire şi pentru a se evita situaţia în care obiectivele Metrorex ar fi rămas fără pază, s-a aprobat de către conducerea societăţii continuarea prestării de către Scorseze Security International a serviciilor de pază pentru o perioadă limitată la 2 luni, în aceleaşi condiţii (număr total de ore/lună care au fost stabilite prin contractul încheiat în 2010)", au precizat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Metrorex.
Metrorex a mai avut încheiate cu Scorseze Security International patru contracte, semnate în 2001, 2006, 2007 şi 2010, ultimul având o valoare de 51,7 milioane lei fără TVA.
Eu nu mai inteleg nimic...in teren sunt agenti Nei Guard si Est Group Security . Astia din ce film (contract) sunt ?
Contract de până la 14,8 milioane euro pentru paza metroului din Bucureşti
http://www.mediafax.ro/economic/contrac...i-13506629
Metrorex vrea să contracteze servicii de pază, monitorizare şi intervenţii printr-un acord-cadru cu o durată de 30 de luni şi o valoare estimată de până la 65,5 milioane lei (14,8 milioane euro), cu TVA.
"Asigurarea serviciilor de pază, monitorizare şi intervenţie se va face după un program astfel stabilit încât să acopere atât intervalul orar în care staţiile şi trenurile de metrou sunt disponibile (conform orarului/ graficului de circulaţie) accesului publicului pentru efectuarea călătoriei, precum şi pe timpul nopţii, acolo unde analiza de risc la securitate fizică şi planurile de pază impun acest lucru", se arată în caietul de sarcini aferent procedurii de achiziţie.
Serviciile vor viza staţiile, trenurile, depourile şi obiectivele din reţeaua metroului.
Valoarea estimată, fără TVA, a acordului este cuprinsă între 39,2 milioane lei şi 52,9 milioane lei.
"Numărul de contracte subsecvente estimate a fi încheiate: minim 3 şi maxim 30. Durata estimată a contractelor subsecvente: între 1 şi 12 luni. Valoarea estimată a unui contract subsecvent: minim 1,3 milioane lei şi maxim 21,1 milioane lei", potrivit anunţului lansat de administratorul metroului.
Proiectul va fi finanţat din subvenţie de la bugetul de stat şi veniturile proprii ale companiei Metrorex.
Furnizorul serviciilor va fi selectat prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut, iar firmele interesate pot depune oferte până la 25 noiembrie.
Metrorex a atribuit la 31 iulie un contract de 2,43 milioane lei, fără TVA, companiei Scorseze Security International, pentru prestarea serviciilor de pază în staţiile, trenurile şi depourile de metrou pe o perioadă de 2 luni.
"Deoarece durata de timp necesară pregătirii şi derulării procedurilor pentru licitaţia privind atribuirea noului contract de pază s-a prelungit peste limita la care vechiul contract de pază urma să expire şi pentru a se evita situaţia în care obiectivele Metrorex ar fi rămas fără pază, s-a aprobat de către conducerea societăţii continuarea prestării de către Scorseze Security International a serviciilor de pază pentru o perioadă limitată la 2 luni, în aceleaşi condiţii (număr total de ore/lună care au fost stabilite prin contractul încheiat în 2010)", au precizat pentru MEDIAFAX reprezentanţii Metrorex.
Metrorex a mai avut încheiate cu Scorseze Security International patru contracte, semnate în 2001, 2006, 2007 şi 2010, ultimul având o valoare de 51,7 milioane lei fără TVA.
Eu nu mai inteleg nimic...in teren sunt agenti Nei Guard si Est Group Security . Astia din ce film (contract) sunt ?
- aztec
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
aztec
Nu stiam unde sa postez, e o stire dar mai mult o informatie utila
Un eveniment cu totul special va avea loc joi, 13 noiembrie, la ora 14.00, la sediul USML din stația Piața Unirii 1. Este vorba despre lansarea cărții „Metroul românesc și metrourile Terrei”, a doua ediţie, sub semnătura lui Ilie Tănăsache
35 de ani de călătorii pe sub temeliile Capitalei României. Aceasta este aventura pe care scriitorul Ilie Tănăsache (fost ziarist al ziarului „Scînteia”) o împărtăşeşte cititorilor săi în cartea „Metroul românesc și metrourile Terrei”. În vârstă de 83 de ani, Ilie Tănăsache s-a născut în familia lui Radu Tănăsache, manevrant de vagoane în stația CFR Barboși, și al Anicăi, familie care într-un final va avea șase copii (viitorul ziarist va fi cel de-al cincilea), poate de aici rezonanţa sa cu trenurile despre care a decis să scrie. După absolvirea școlii profesionale, în iulie 1950, Ilie Tănăsache începe să lucreze în presă. Pornește de la funcția de reporter, ajunge șef de secție, iar ulterior ocupă postul de redactor șef-adjunct al ziarului regional „Viața nouă” din Galați (1950-1968). Apoi, în perioada anilor 1968-1969 funcția de secretar literar al Teatrului Dramatic din Galați, iar din 1969 și până în 1989 este publicist comentator al ziarului „Scînteia”, semnând numeroase reportaje, din care o parte sunt dedicate metroului bucureștean.
Într-o viaţă de opt decenii Ilie Tănăsache a avut parte şi de miracole. De momente de tandră gingăşie, clipe de graţie, de succes. Atâţia ani înmănunchiaţi la un loc au dat naştere la felurite repere. Bucurii inocente, omeneşti. Munţi de îndoieli, incertitudini. Pe lângă reportajele publicate în principalul ziar al Epocii de Aur, Ilie Tănăsache a scris și cărți despre construcția metroului din București. Astfel, în 1988, ziaristul a semnat textul cărții „Metroul București – emblemă pentru tinerețea orașului”, pentru ca în ultimul an de comunism să tipărească cartea „Opțiunea Metrou”, carte care va fi reeditată două decenii mai târziu sub titlul „Metroul românesc și metrourile Terrei” și eliminând propaganda comunistă impusă. Anul acesta, autorul a revenit cu ediția actualizată a cărții mai sus amintite, acțiune care vine în întâmpinarea aniversării a 35 de ani de la punea în exploatare a metroului din București, în noiembrie 1979. A rezultat astfel o carte de suflet în care povestea metroului este spusă în date și amintește, de asemenea, oamenii care au participat la realizarea acestei construcții.
„Era greu să fii reporter în anii 60, îţi trebuia în primul rând o rezistenţă fizică, fără exagerare. Uneori schimbam un tren cu altul, scriam şi când mergeam pe teren, când ni se spunea: «Să vii cu reportajul scris că intră pentru a doua zi». Şi dădeai reportajul. Temele cele mai îndrăgite erau cele care îmi dădeau posibilitatea să ajung cumva la sufletul omului. Şi lucrul acesta este foarte greu. Să ştiţi că unul dintre obstacolele teribile ale acestei meserii este să reuşeşti să comunici cu omul, să reuşeşti să depăşeşti o barieră”, povesteşte scriitorul. „În meseria aceasta scrii despre oameni şi ca să scrii despre oameni trebuie să-i obligi să ridice un pic draperia sub care se ascund, să afli ceva. Plăcerea, şansa imensă de a sta de vorbă cu mii şi mii de oameni datorită profesiei, de a cunoaşte mii de întâmplări, acesta este materialul pe care îl aşez acolo, în cărţile mele”.
Ilie Tănăsache nu uită să menţioneze în cartea sa numele unui om. „Noiembrie 1974. Se cuvine un stop-cadru, pentru a aminti numele unui om care nu mai este. El a rămas însă în memoria celor care l-au cunoscut. Este vorba despre inginerul Nicolae Popa. Omul care ordona succesiunea primilor pași în aventura pentru metroul bucureștean. Omul care purta mereu în mapa profesională proiectele de început ale primelor magistrale. Alerga după aprobări, bătea zilnic la nenumărate uși. Visa necontenit călătoriile pe sub pământ. Viața lui a ars pentru acest superb vis. Nu, nu-i doar o metaforă «a ars». Pentru că Nicolae Popa a sfârșit, înainte să termine ce avea de făcut, într-o zi, în mașina sa. Având cu sine planurile întâielor artere de circulație de sub temeliile Bucureștiului.”
În cele 263 de pagini ale cărții, cititorul descoperă întâmplări petrecute în vremurile în care metroul reprezenta doar un tunel de probă între stațiile Izvor și Piața Unirii, sau lucrări deosebit de complexe pe care muncitorii au trebuit să le întreprindă pentru ca drumul „trenului galben” să continue nestingherit. Pe scurt, „Metroul românesc și metrourile Terrei” (ediția a II-a) este o carte în care istoria este prezentată simplu și la obiect pentru a putea fi citită cu sufletul la gură, indiferent de statutul cititorului, călător, inginer, constructor sau angajat al instituţiei metroulu
http://www.evz.ro/metroul-romanesc-si-m...ditie.html
Nu stiam unde sa postez, e o stire dar mai mult o informatie utila
Un eveniment cu totul special va avea loc joi, 13 noiembrie, la ora 14.00, la sediul USML din stația Piața Unirii 1. Este vorba despre lansarea cărții „Metroul românesc și metrourile Terrei”, a doua ediţie, sub semnătura lui Ilie Tănăsache
35 de ani de călătorii pe sub temeliile Capitalei României. Aceasta este aventura pe care scriitorul Ilie Tănăsache (fost ziarist al ziarului „Scînteia”) o împărtăşeşte cititorilor săi în cartea „Metroul românesc și metrourile Terrei”. În vârstă de 83 de ani, Ilie Tănăsache s-a născut în familia lui Radu Tănăsache, manevrant de vagoane în stația CFR Barboși, și al Anicăi, familie care într-un final va avea șase copii (viitorul ziarist va fi cel de-al cincilea), poate de aici rezonanţa sa cu trenurile despre care a decis să scrie. După absolvirea școlii profesionale, în iulie 1950, Ilie Tănăsache începe să lucreze în presă. Pornește de la funcția de reporter, ajunge șef de secție, iar ulterior ocupă postul de redactor șef-adjunct al ziarului regional „Viața nouă” din Galați (1950-1968). Apoi, în perioada anilor 1968-1969 funcția de secretar literar al Teatrului Dramatic din Galați, iar din 1969 și până în 1989 este publicist comentator al ziarului „Scînteia”, semnând numeroase reportaje, din care o parte sunt dedicate metroului bucureștean.
Într-o viaţă de opt decenii Ilie Tănăsache a avut parte şi de miracole. De momente de tandră gingăşie, clipe de graţie, de succes. Atâţia ani înmănunchiaţi la un loc au dat naştere la felurite repere. Bucurii inocente, omeneşti. Munţi de îndoieli, incertitudini. Pe lângă reportajele publicate în principalul ziar al Epocii de Aur, Ilie Tănăsache a scris și cărți despre construcția metroului din București. Astfel, în 1988, ziaristul a semnat textul cărții „Metroul București – emblemă pentru tinerețea orașului”, pentru ca în ultimul an de comunism să tipărească cartea „Opțiunea Metrou”, carte care va fi reeditată două decenii mai târziu sub titlul „Metroul românesc și metrourile Terrei” și eliminând propaganda comunistă impusă. Anul acesta, autorul a revenit cu ediția actualizată a cărții mai sus amintite, acțiune care vine în întâmpinarea aniversării a 35 de ani de la punea în exploatare a metroului din București, în noiembrie 1979. A rezultat astfel o carte de suflet în care povestea metroului este spusă în date și amintește, de asemenea, oamenii care au participat la realizarea acestei construcții.
„Era greu să fii reporter în anii 60, îţi trebuia în primul rând o rezistenţă fizică, fără exagerare. Uneori schimbam un tren cu altul, scriam şi când mergeam pe teren, când ni se spunea: «Să vii cu reportajul scris că intră pentru a doua zi». Şi dădeai reportajul. Temele cele mai îndrăgite erau cele care îmi dădeau posibilitatea să ajung cumva la sufletul omului. Şi lucrul acesta este foarte greu. Să ştiţi că unul dintre obstacolele teribile ale acestei meserii este să reuşeşti să comunici cu omul, să reuşeşti să depăşeşti o barieră”, povesteşte scriitorul. „În meseria aceasta scrii despre oameni şi ca să scrii despre oameni trebuie să-i obligi să ridice un pic draperia sub care se ascund, să afli ceva. Plăcerea, şansa imensă de a sta de vorbă cu mii şi mii de oameni datorită profesiei, de a cunoaşte mii de întâmplări, acesta este materialul pe care îl aşez acolo, în cărţile mele”.
Ilie Tănăsache nu uită să menţioneze în cartea sa numele unui om. „Noiembrie 1974. Se cuvine un stop-cadru, pentru a aminti numele unui om care nu mai este. El a rămas însă în memoria celor care l-au cunoscut. Este vorba despre inginerul Nicolae Popa. Omul care ordona succesiunea primilor pași în aventura pentru metroul bucureștean. Omul care purta mereu în mapa profesională proiectele de început ale primelor magistrale. Alerga după aprobări, bătea zilnic la nenumărate uși. Visa necontenit călătoriile pe sub pământ. Viața lui a ars pentru acest superb vis. Nu, nu-i doar o metaforă «a ars». Pentru că Nicolae Popa a sfârșit, înainte să termine ce avea de făcut, într-o zi, în mașina sa. Având cu sine planurile întâielor artere de circulație de sub temeliile Bucureștiului.”
În cele 263 de pagini ale cărții, cititorul descoperă întâmplări petrecute în vremurile în care metroul reprezenta doar un tunel de probă între stațiile Izvor și Piața Unirii, sau lucrări deosebit de complexe pe care muncitorii au trebuit să le întreprindă pentru ca drumul „trenului galben” să continue nestingherit. Pe scurt, „Metroul românesc și metrourile Terrei” (ediția a II-a) este o carte în care istoria este prezentată simplu și la obiect pentru a putea fi citită cu sufletul la gură, indiferent de statutul cititorului, călător, inginer, constructor sau angajat al instituţiei metroulu
http://www.evz.ro/metroul-romanesc-si-m...ditie.html
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Cristy
Cum vor circula trenurile de metrou de Crăciun şi Revelion. PROGRAMUL METROULUI DE SĂRBĂTORI
În zilele de 22 ,23, 24 şi 29,30, 31 decembrie a.c. trenurile vor circula pe Magistralele 1, 2, 3 şi 4 la un interval de 8 minute.
În zilele de 25 şi 26 decembrie a.c. şi în perioada 1- 4 ianuarie 2015, trenurile de metrou vor circula pe Magistrala 1 (Republica- Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni- Pipera), Magistrala 3 (Anghel Saligny- Preciziei) şi Magistrala 4 (Gara de Nord 2- Parc Bazilescu), la un interval de 9 minute.
În noaptea de 31 decembrie 2014/ 01 ianuarie 2015 trenurile de metrou vor circula între orele 24:00 – 1:00 la un interval de 10 minute şi de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
În funcţie de numărul călătorilor înregistraţi, în perioada 22- 24 şi 29- 31 decembrie 2014 Metrorex va introduce trenuri suplimentare pe Magistralele 1, 2 şi 3.
- See more at: http://www.b365.ro/cum-vor-circula-tren...y7I6M.dpuf
Cum vor circula trenurile de metrou de Crăciun şi Revelion. PROGRAMUL METROULUI DE SĂRBĂTORI
În zilele de 22 ,23, 24 şi 29,30, 31 decembrie a.c. trenurile vor circula pe Magistralele 1, 2, 3 şi 4 la un interval de 8 minute.
În zilele de 25 şi 26 decembrie a.c. şi în perioada 1- 4 ianuarie 2015, trenurile de metrou vor circula pe Magistrala 1 (Republica- Dristor 2), Magistrala 2 (Berceni- Pipera), Magistrala 3 (Anghel Saligny- Preciziei) şi Magistrala 4 (Gara de Nord 2- Parc Bazilescu), la un interval de 9 minute.
În noaptea de 31 decembrie 2014/ 01 ianuarie 2015 trenurile de metrou vor circula între orele 24:00 – 1:00 la un interval de 10 minute şi de la ora 1:00 până la ora 5:00 la un interval de 20 minute.
În funcţie de numărul călătorilor înregistraţi, în perioada 22- 24 şi 29- 31 decembrie 2014 Metrorex va introduce trenuri suplimentare pe Magistralele 1, 2 şi 3.
- See more at: http://www.b365.ro/cum-vor-circula-tren...y7I6M.dpuf
- Robert24
-
Posted:
-
- 133 313
-
Posted:
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Celestin Draganescu
Daca sunt incompetenti si nu realizeaza ca oamenii lucreaza si in perioada asta...
Acum vad pe M2 trenurile circuland la 3 minute.
Robert24 wrote:
Pe M2 la ora 9:00 azi se calca lumea in picioare!
Daca sunt incompetenti si nu realizeaza ca oamenii lucreaza si in perioada asta...
Acum vad pe M2 trenurile circuland la 3 minute.
- survola
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
survola
Două articole de citit peste iarnă:
http://m.travel.cnn.com/explorations/li...ems-746919
http://edition.cnn.com/2014/11/23/trave...index.html
Lucruri interesante legate de alte retele mai dezvoltate (cum ar fi aerul condiționat, semnalul GSM în subteran, accesele acoperite în stații).
Două articole de citit peste iarnă:
http://m.travel.cnn.com/explorations/li...ems-746919
http://edition.cnn.com/2014/11/23/trave...index.html
Lucruri interesante legate de alte retele mai dezvoltate (cum ar fi aerul condiționat, semnalul GSM în subteran, accesele acoperite în stații).
- satanistu
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
satanistu
Stiu ca e sectia cu metroul din Bucuresti, dar nu am gasit alt undeva unde sa pun :
http://www.mediafax.ro/social/primaria-...s-13750619
Stiu ca e sectia cu metroul din Bucuresti, dar nu am gasit alt undeva unde sa pun :
Primarul municipiului Timişoara, Nicolae Robu, a declarat, marţi, într-o conferinţă de presă, că a dat "undă verde" pentru contractarea unui studiu de fezabilitate în vederea construirii unui metrou la Timişoara, cu fonduri speciale, costurile urmând să se ridice la circa două miliarde de euro.
http://www.mediafax.ro/social/primaria-...s-13750619
- Costin
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Robert24
Metrorex ameninta ca va amenda calatorii care iau parte la Ziua fara pantaloni la metrou
http://metropotam.ro/La-zi/metrorex-ame...626300228/
Metrorex ameninta ca va amenda calatorii care iau parte la Ziua fara pantaloni la metrou
http://metropotam.ro/La-zi/metrorex-ame...626300228/
- George
-
Posted:
-
📖 Pagination options