Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
832 posts, 214982 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Nu exista nicio analiza SWOT, reamintesc ca analiza SWOT a dat ca cea mai buna varianta de traseu la M4 varianta Ferentari fără conexiune cu M2...
Aici este batjocura la adresa calatorilor cu dizabilități, cei care sunt in putere oricum nu folosesc minunatele rulante ocolitoare si nici lifturile acelora cu un singur neuron care au gândit proiectul... Asta apropo de faptul ca se studiază "nshpe" variante pana se alege cea mai buna in final. Aiurea....
@subway guru Planul pe care tocmai l-am pus bănuiesc ca este oficial si făcut de un inginer, nu de femeia de serviciu. Si prevedea rulante in capul stației. Sau si asta este făcut la misto ? Ori rulantele nu implica spargerea de planșeu, doar liftul ? Sau poate la un lift se sparge mai mult ca la o rulanta, mai știi...
Nu exista nicio analiza SWOT, reamintesc ca analiza SWOT a dat ca cea mai buna varianta de traseu la M4 varianta Ferentari fără conexiune cu M2...
Aici este batjocura la adresa calatorilor cu dizabilități, cei care sunt in putere oricum nu folosesc minunatele rulante ocolitoare si nici lifturile acelora cu un singur neuron care au gândit proiectul... Asta apropo de faptul ca se studiază "nshpe" variante pana se alege cea mai buna in final. Aiurea....
@subway guru Planul pe care tocmai l-am pus bănuiesc ca este oficial si făcut de un inginer, nu de femeia de serviciu. Si prevedea rulante in capul stației. Sau si asta este făcut la misto ? Ori rulantele nu implica spargerea de planșeu, doar liftul ? Sau poate la un lift se sparge mai mult ca la o rulanta, mai știi...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
subway guru
Planul pe care l-ai pus e planul tema intocmit de inginerii si arhitectii romani, proiectul tehnic si de executie apartine antreprenorilor, fiecare cu responsabilitatile si socotelile lui.
Planul pe care l-ai pus e planul tema intocmit de inginerii si arhitectii romani, proiectul tehnic si de executie apartine antreprenorilor, fiecare cu responsabilitatile si socotelile lui.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Utilitatea trecerii pe deasupra intre L1-L3 si L2, si viceversa, se va dovedi odata cu inaugurarea caii pietonale (de acces) de pe fosta L4! N-o sa se mai imbulzeasca lumea in vagoanele de capat ca nu mai e necesar! Acum, fixele din E 1 sunt singurele cai de zgornire de pe cele doua peroane.
sab wrote here:
Poate au căutat sa justifice (in)utilitatea pasajului, însă, oricum 90% din calatorii actuali NU o iau pe acolo, ci pe drumul cel mai scurt.
Utilitatea trecerii pe deasupra intre L1-L3 si L2, si viceversa, se va dovedi odata cu inaugurarea caii pietonale (de acces) de pe fosta L4! N-o sa se mai imbulzeasca lumea in vagoanele de capat ca nu mai e necesar! Acum, fixele din E 1 sunt singurele cai de zgornire de pe cele doua peroane.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
@subway guru Însă pana la urma beneficiarul decide ce si cum. Daca lui i s-a părut mai bine sa ocolești, ce pot sa spun...
Singurul aspect benefic al proiectului modificat al antreprenorului este convertirea liniei 4 (care oricum nu era folosita la mare lucru) in peron cu rulante. Proiectul romanesc "scârțâia" aici....
@orex Țin sa-ti reamintesc ca NU acesta a fost scopul pasajelor de supratraversare a stației, ci doar legătura cu M5. Pentru ca legătura cu linia 2 lipsea cu desăvârșire din proiectul inițial. Aici sunt de acord ca este o modificare de ultima ora foarte benefica.
@subway guru Însă pana la urma beneficiarul decide ce si cum. Daca lui i s-a părut mai bine sa ocolești, ce pot sa spun...
Singurul aspect benefic al proiectului modificat al antreprenorului este convertirea liniei 4 (care oricum nu era folosita la mare lucru) in peron cu rulante. Proiectul romanesc "scârțâia" aici....
@orex Țin sa-ti reamintesc ca NU acesta a fost scopul pasajelor de supratraversare a stației, ci doar legătura cu M5. Pentru ca legătura cu linia 2 lipsea cu desăvârșire din proiectul inițial. Aici sunt de acord ca este o modificare de ultima ora foarte benefica.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Era ceva inept sa legi doar L1-L3 de M5, prin pasajul suprateran si sa lasi L2 in afara jocului!
Era ceva inept sa legi doar L1-L3 de M5, prin pasajul suprateran si sa lasi L2 in afara jocului!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Sunt de acord cu tine, dar asta era tema, se poate vedea cu ușurința in pagina anterioara, nu era nimic prevăzut la linia 2. Daca linia 4 rămânea linie de garare, nici NU prea aveai loc de rulante la linia 2. Probabil de aceea nu erau prevăzute.
Cel care a venit cineva cu ideea "anihilării" liniei 4 a fost cel mai tare. Ca spărturile existau încă din 1998, dar au fost făcute degeaba si zăceau nefolosite. Păcat însă ca nu s-a făcut tot ce trebuia pentru legătura L2-L1/3.
P.S. Cred ca liftul, in tema inițială, era "moțul" de la prima supratraversare către spital.
Sunt de acord cu tine, dar asta era tema, se poate vedea cu ușurința in pagina anterioara, nu era nimic prevăzut la linia 2. Daca linia 4 rămânea linie de garare, nici NU prea aveai loc de rulante la linia 2. Probabil de aceea nu erau prevăzute.
Cel care a venit cineva cu ideea "anihilării" liniei 4 a fost cel mai tare. Ca spărturile existau încă din 1998, dar au fost făcute degeaba si zăceau nefolosite. Păcat însă ca nu s-a făcut tot ce trebuia pentru legătura L2-L1/3.
P.S. Cred ca liftul, in tema inițială, era "moțul" de la prima supratraversare către spital.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Acum ce voiai marmura de Ruschita sau Alicante pentru ”tapetarea” arcadelor de la L2?!
PS
Iluminatul la L2 e la nivel de ”epoca bronzului”! Poate asocierea ”ASTALDI – FCC CONSTRUCCION – UTI–ACTIV GROUP” va vedea si contrastul creat, pe deasupra, si-ntr-o parte, si...va lua atitudine pentru revitalizarea lucsilor din Eroilor 1, la nivelul anilor 2021!
Acum ce voiai marmura de Ruschita sau Alicante pentru ”tapetarea” arcadelor de la L2?!
PS
Iluminatul la L2 e la nivel de ”epoca bronzului”! Poate asocierea ”ASTALDI – FCC CONSTRUCCION – UTI–ACTIV GROUP” va vedea si contrastul creat, pe deasupra, si-ntr-o parte, si...va lua atitudine pentru revitalizarea lucsilor din Eroilor 1, la nivelul anilor 2021!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Nu la finisaje mă refer, ci la liftul asta nenorocit care lipsește sa poti sa schimbi usor L2-L1/3.
Cred ca m-am prins de ce l-au mutat pe cel de la L1/3 către Opera, pentru cineva in scaun cu rotile mă gândesc era greu sa urce derdelușul acela.
Exista stații mult mai oropsite ca E1 la capitolul iluminat, de ex Izvor sau Brâncoveanu. Dar asta este treaba Metrorex, sa vadă si sa acționeze.
Nu la finisaje mă refer, ci la liftul asta nenorocit care lipsește sa poti sa schimbi usor L2-L1/3.
Cred ca m-am prins de ce l-au mutat pe cel de la L1/3 către Opera, pentru cineva in scaun cu rotile mă gândesc era greu sa urce derdelușul acela.
Exista stații mult mai oropsite ca E1 la capitolul iluminat, de ex Izvor sau Brâncoveanu. Dar asta este treaba Metrorex, sa vadă si sa acționeze.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Sa vedem ce si cand va fi gata la L4, si pe urma vorbim la concret! Putem sa facem si o interpelare, catre Metrorex, indubitabil ulterior!
Sa vedem ce si cand va fi gata la L4, si pe urma vorbim la concret! Putem sa facem si o interpelare, catre Metrorex, indubitabil ulterior!
- andrei11
-
Posted:
-
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Anul asta, nu ca ”scormonelile” de la DT care par capat fara sfarsit!
Anul asta, nu ca ”scormonelile” de la DT care par capat fara sfarsit!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Ce pot sa zic, bine ce erau necesare doua lifturi la Favorit, iar la Eroilor NU era necesar inca un lift pentru schimbul intre linii. Trăiască proiectantul si cel care a aprobat aberația.
orex wrote:
vei vedea, aici, ca si Favorit, asa cum transpare din nume , e a doua si ultima statie din M5.1 care are 2 ascensoare de la peron!
Ce pot sa zic, bine ce erau necesare doua lifturi la Favorit, iar la Eroilor NU era necesar inca un lift pentru schimbul intre linii. Trăiască proiectantul si cel care a aprobat aberația.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
orex
Faci ”sala”, la primele ore ale diminetii, daca nu functioneaza una dintre scari pe urcare din Eroilor 2! Probat, astazi 27.08.2021 orele 08:25, dar, nu ma plang, rulanta poate fi mobila viceversa nicicum!
La reintoarcere, 17:18 functionau 2(doua) scari pe urcare la cupola 1, asa cum trebuia!
PS
Nu aceeasi viteza de reactie o au si-n alte statii cu repunerea in functiune a scarilor rulante. De luni, una dintre cele 2(doua) scari rulante de la acces C, Raul Doamnei, e ”moarta” si... crezi ca s-a ocupat cineva de ea? Nimeni, pana-n prezent!
Acum cu desfiintarea patiseriei se poate edifica un lift, fara probleme, intre peron E1 (L1-L3) si vestibil, fix in cap spre ”Universitar”, e loc...!
Faci ”sala”, la primele ore ale diminetii, daca nu functioneaza una dintre scari pe urcare din Eroilor 2! Probat, astazi 27.08.2021 orele 08:25, dar, nu ma plang, rulanta poate fi mobila viceversa nicicum!
La reintoarcere, 17:18 functionau 2(doua) scari pe urcare la cupola 1, asa cum trebuia!
PS
Nu aceeasi viteza de reactie o au si-n alte statii cu repunerea in functiune a scarilor rulante. De luni, una dintre cele 2(doua) scari rulante de la acces C, Raul Doamnei, e ”moarta” si... crezi ca s-a ocupat cineva de ea? Nimeni, pana-n prezent!
Acum cu desfiintarea patiseriei se poate edifica un lift, fara probleme, intre peron E1 (L1-L3) si vestibil, fix in cap spre ”Universitar”, e loc...!
20210727_152833.jpg (244.89 KB; downloaded 2135 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
sab
Nu cred ca magazinele au fost problema acolo. Forța majora putea impune demolarea lor de multa vreme, așa cum s-a întâmplat cu unele de pe acea parte sau de la linia 4.
Planul-temă chiar prevedea scări rulante in capetele peronului central, care nu puteau fi executate decât prin demolarea magazinelor dintre liniile 1 si 2 . De ce au renunțat la ele nu știu...
Nu cred ca magazinele au fost problema acolo. Forța majora putea impune demolarea lor de multa vreme, așa cum s-a întâmplat cu unele de pe acea parte sau de la linia 4.
Planul-temă chiar prevedea scări rulante in capetele peronului central, care nu puteau fi executate decât prin demolarea magazinelor dintre liniile 1 si 2 . De ce au renunțat la ele nu știu...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination