Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 331327 views
 
Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti abc_XC

DEME Macarale a postat pe pagina de facebook cateva imagini cu lucrarile:https://www.facebook.com/macarale/posts/2081126675245946
A3
- incarcat grinzi cu macara senile 300 tone cu superlift
- transport grinzi 37 m 78 tone
- montare cu 2 automacarale 250 tone
- echipa de montaj atat in zona de stocare cat si la montarea lor pe pile

A3 Bucuresti poza1.jpg (78.67 KB; downloaded 3047 times)

A3 Bucuresti poza2.jpg (76.26 KB; downloaded 3048 times)

A3 Bucuresti poza3.jpg (56.89 KB; downloaded 3053 times)

A3 Bucuresti poza4.jpg (46.73 KB; downloaded 3047 times)

A3 Bucuresti poza5.jpg (65.28 KB; downloaded 3046 times)

A3 Bucuresti poza6.jpg (72.79 KB; downloaded 3050 times)

A3 Bucuresti poza7.jpg (81.52 KB; downloaded 3052 times)

A3 Bucuresti poza8.jpg (50.37 KB; downloaded 3053 times)

A3 Bucuresti poza9.jpg (73.52 KB; downloaded 3048 times)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Deci au terminat prima deschidere si s-au apucat de urmatoarea.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Tavi

Colegii, ceva noutati de prin Balta Saulei, Popasului ...?
Multumesc anticipat!  :bere:

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

^^
Au tot cărat grinzi de la depozitul de la DNCB. Ieri au mai cărat o grindă care fusese „ancorată” de sâmbătă.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti MinRray

Au sanse sa termine Popasului / Gherghitei / Petricani pana cand si-au propus? ( Iulie sau August 2018 parca)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Daca trag tare cu balastarile, da.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti MinRray

Si inca ceva care nu mi se pare clar, sectiunea din Bucuresti, pana la urma e autostrada sau bulevard?
Personal mi-ar face viata mai usoara daca intre Gherghitei si Petricani as putea sa fiu pieton/biciclist :)

Și mai complicată este situația tronsonului din București de la șoseaua Petricani până la strada Gherghiței unde autostrada cu limită de viteză 100 km/h va trece peste linia de Cale Ferată spre Constanța. Aici lucrările încep în curând dar din nou pregătirile Primăriei pentru preluarea circulației de pe Autostradă au rămas doar pe hârtie spune inginerul Gheorghe Buruiană din partea consultantului : ,,Această arteră rutieră nouă nu poate fi încadrată nici ca bulevard nici ca autostradă. Pentru a fi considerată bulevard ar trebui să aibă toate dotările necesare și anume trotuare, piste de bicicliști și în special străzi colectoare care să preia traficul local. Este pe teritoriul municipiului București și primăria trebuia să desfășoare deja aceste lucrări."

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Tavi

E autostrada pana in rondul Gherghitei. Apoi poate fi orice altceva. Ca autostrada cu rond in ea eu nu am pomenit  :shock:
Orice e, important este sa fie util. Sa-si faca treaba. Vedem.
@Shoppy: cand dai o tura?  ;)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti shoppy

Daca nu o sa fie trotuar sigur o sa fie un drumeag, si oricum ai alternativa strada Petricani si podul deja existent peste lac(adica pe aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.47 ... 8&z=16&m=b ).
Nu cred ca o sa fie iesire in we acesta :| , poate in urmatorul.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Sorin62

MinRray wrote:
Si inca ceva care nu mi se pare clar, sectiunea din Bucuresti, pana la urma e autostrada sau bulevard?
Personal mi-ar face viata mai usoara daca intre Gherghitei si Petricani as putea sa fiu pieton/biciclist :)

Și mai complicată este situația tronsonului din București de la șoseaua Petricani până la strada Gherghiței unde autostrada cu limită de viteză 100 km/h va trece peste linia de Cale Ferată spre Constanța. Aici lucrările încep în curând dar din nou pregătirile Primăriei pentru preluarea circulației de pe Autostradă au rămas doar pe hârtie spune inginerul Gheorghe Buruiană din partea consultantului : ,,Această arteră rutieră nouă nu poate fi încadrată nici ca bulevard nici ca autostradă. Pentru a fi considerată bulevard ar trebui să aibă toate dotările necesare și anume trotuare, piste de bicicliști și în special străzi colectoare care să preia traficul local. Este pe teritoriul municipiului București și primăria trebuia să desfășoare deja aceste lucrări."


Petricani - Gherghiței = bulevard. Pistele de biciclete vor fi pe trotuar (cum sunt pe Kiseleff, Aviatorilor, Petricani, etc). Fără străzi colectoare.

După rondul de la Gherghiței = autostradă. Fără trotuare.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Pentru biciclisti, chiar daca vorbim strict despre sectiunea Petricani-Gherghitei, biciclistii nu vor putea folosi decat trotuarul de sud.
Cel de nord ar presupune trecerea prin giratoriu... Daca vrei adrenalina, mai bine bei "Fanta"...

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Puss in Boots

In seara asta m-am nimerit pe tv fix cand noul specialist de la Transporturi promitea ca ciotul lui A3 ca fi gata pana la toamna, o data cu intoarcerea la scoala. Cred ca se referea la anul asta dar nu am stat sa aflu ca ma bufnise rasul si schimbasem canalul.

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti TibiV

Nu trebuie sa te pufneasca rasul, este perfect posibil dpdv tehnic.

Doar ca terminarea lucrarilor costa 50 mil. lei si in buget sunt alocate doar 20 mil.lei.

A fost foarte interesanta "dezbaterea" din parlament din februarie, cand Comisiile de tranport au invitat si constructorii...
Liberalii au inregistrat toata sedinta.
https://www.facebook.com/pnl.ro/videos/1757924887592874/
Despre intrarea A3 in Bucuresti este foarte interesanta discutia de la 01.38.00
Deputatul Catalin Drula il intreaba pe reprezentantul Aktor daca este adevarat ca A3 NU va intra in Bucuresti in 2018 si daca a trimis o scrisoare CNAIR pe tema asta.

Domnul de la Aktor spune "da, scrisoare este pe site, avem alocate 20 de milioane".
Catalin: "Si cat va trebuie? And you need ?...."
Aktor: "Fifty"...

Dupa care audierea a mers linistit mai departe, nu s-a sesizat nimeni, nu s-a spus nimic important, totul este OK.
Paralmentarii si-au facut treaba, au "audiat" toate partile, le-au dat dat constructorilor niste carne sa o bage in frigider, au mangaiat pe crestet MT si CNAIR si... Bingo ! O noua treaba facuta "cu responsabilitate" si "in spiritul Programului de Guvernare"... Niste javre incompetente.

(S-a mai discutat aiurea si pe alte topicuri... Ordonatorul de credite este obligat de lege sa il anunte la inceputul anului pe constructor cati bani ii va aloca in cursul anului respectiv.
Daca ai nevoie de 50 ca sa termini lucrarea si in mod oficial, prin Legea bugetului de stat, iti sunt alocate doar 20, de ce sa muncesti mai mult decat vei fi platit ?!?!...)

 


Re: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti Puss in Boots

Exact de asta m-a pufnit rasul. Multe sunt posibile dpdv tehnic. Poate tehnic eram gata de acum un an. Tehnic si M5 era gata demult. La Fca de Glucoza cred ca nu s-a bagat o lopata in pamant nu?

 


Go to page:  1  ... 49 50 51 52 53 54 55  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use