Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 443855 views
📖 Pagination options
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Lasand asta la o parte, citatul meu de mai sus e inca valabil? Macar legat de marime.
Lasand asta la o parte, citatul meu de mai sus e inca valabil? Macar legat de marime.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Cristy
Este, nu s-a modificat nimic legat de lungime. Oricum, sincer sa fiu, mie imi da cu virgula lungimea tramvaiului propus de Durmazlar. Mai toate tramvaiele cu boghiuri pivotante si pe acest tip de structura (cu boghiu sub fiecare modul) se invart intre 35 si 37 de metri.
Initial am crezut ca cei de la Club Ferioviar au prezentat informatii eronate, insa vad ca insista.
Sunt curios sa vad propunerea finala a Durmazlar.
Este, nu s-a modificat nimic legat de lungime. Oricum, sincer sa fiu, mie imi da cu virgula lungimea tramvaiului propus de Durmazlar. Mai toate tramvaiele cu boghiuri pivotante si pe acest tip de structura (cu boghiu sub fiecare modul) se invart intre 35 si 37 de metri.
Initial am crezut ca cei de la Club Ferioviar au prezentat informatii eronate, insa vad ca insista.
Sunt curios sa vad propunerea finala a Durmazlar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
In presa ei au prezentat varianta cu 4 module de 9 metri (ca sa nu mai zic GTx) pentru Bucuresti, mai mult de atat, Turcii au luat 39,61 de puncte din 40 la tehnic, deci implicit au luat si punctajul maximum la capacitatea de transport care valora 8 puncte. Deci clar nu vorbim de un tramvai de 32 de metri cum insista autorul articolului
In presa ei au prezentat varianta cu 4 module de 9 metri (ca sa nu mai zic GTx) pentru Bucuresti, mai mult de atat, Turcii au luat 39,61 de puncte din 40 la tehnic, deci implicit au luat si punctajul maximum la capacitatea de transport care valora 8 puncte. Deci clar nu vorbim de un tramvai de 32 de metri cum insista autorul articolului
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Deci e o prostie si sa asteptam o chestie mai oficiala. Daca o vom primi.
Deci e o prostie si sa asteptam o chestie mai oficiala. Daca o vom primi.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
micutzu
Unde se pot gasi rezultatele complete ale evaluarii tehnice?Un link daca se poate.
Unde se pot gasi rezultatele complete ale evaluarii tehnice?Un link daca se poate.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
Nu poti afla acum aceste detalii, dar daca vrei sa te edifici, dupa ce se finalizeaza procedura de atribuire, poti cere toate detaliile care te intereseaza pe Legea nr. 544/2001, devenind incidente prevederile art. 217, alin (4) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
PS
Din pacate n-o sa te ajute prea mult, intrucat in continutul proceselor verbale intermediare intocmite, de-a lungul procedurii, pana la cel de evaluare financiara n-ai sa vezi decat niste tabele in care sunt inserate cifre care au dat punctajul respectiv. Daca ofertele au ”imbracat” caracter confidential sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, ca nu-i cazul de informatii clasificate aici, nimeni nu ti le-ar pune tie la dispozitie sa reiei tu calculul ponderilor sa vezi daca ajungi la acelasi rezultat sau nu!
Sa speram ca reprezentantii ANAP, si-au facut datoria cu prisosinta si institutia cu pricina a dat, in cunostinta de cauza, avizele neconditionate de conformitate, cu toate ca se pot spala pe maini repede, chiar daca au esuat, intrucat, in continutul fiecarui astfel de document se ”scot” cu o fraza magica prevazuta in art. 15 din OUG nr. 98/2017.
Nu poti afla acum aceste detalii, dar daca vrei sa te edifici, dupa ce se finalizeaza procedura de atribuire, poti cere toate detaliile care te intereseaza pe Legea nr. 544/2001, devenind incidente prevederile art. 217, alin (4) din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
PS
Din pacate n-o sa te ajute prea mult, intrucat in continutul proceselor verbale intermediare intocmite, de-a lungul procedurii, pana la cel de evaluare financiara n-ai sa vezi decat niste tabele in care sunt inserate cifre care au dat punctajul respectiv. Daca ofertele au ”imbracat” caracter confidential sau protejate de un drept de proprietate intelectuala, ca nu-i cazul de informatii clasificate aici, nimeni nu ti le-ar pune tie la dispozitie sa reiei tu calculul ponderilor sa vezi daca ajungi la acelasi rezultat sau nu!
Sa speram ca reprezentantii ANAP, si-au facut datoria cu prisosinta si institutia cu pricina a dat, in cunostinta de cauza, avizele neconditionate de conformitate, cu toate ca se pot spala pe maini repede, chiar daca au esuat, intrucat, in continutul fiecarui astfel de document se ”scot” cu o fraza magica prevazuta in art. 15 din OUG nr. 98/2017.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
Ha ha ha, Astra a ramas cu blidele goale
Erau siguri ca vor castiga si licitatia asta chiar si fara tramvai, doar cu articolele pupinastriste pe care si le-au platit prin tot felul de publicatii obscure, in care isi plangeau de mila ca ei sunt perla industriei romanesti si tradatorii dau banii la turci si polonezi in loc sa cumpere tramvaiul lor minune care momentan nici nu exista (dar e mai lung decat al turcilor ).
Este ceva dubios cu firma asta, cum a reusit sa convinga toate autoritatile locale de prin tara sa restrictioneze accesul producatorilor de top la licitatii (Bombardier, Alstom, Pesa, CAF, Skoda) astfel incat ei, Astra, sa fie singurul ofertant si sa castige contracte pe banda rulanta fara nici cea mai mica competitie. De ce s-au pus la toate licitatii plafoane valorice si cifre de afaceri atat de mici? Din pur patriotism, ca sa "incurajeze" industria autohtona?
Caietele de sarcini par si ele cu dedicatie pentru Astra, eliminand din start multe tramvaie care s-ar fi incadrat poate la un pret mai mic (cele care aveau si module suspendate fara boghiuri sub ele).
Apoi, mai e si problema de la licitatia ARF pentru ramele regionale unde Astra este contestata de toti ofertantii pe motiv ca ar fi avut om infiltrat in comisia de licitatie
Am impresia ca nici licenta Siemens nu mai au din moment ce la Bucuresti au participat cu chinezii. De ce nu s-au asociat cu Siemens, chiar si pentru cifra de afaceri, nu mai e partenerul lor? Se pare ca nu din moment ce ii contesta cu acuzatii grave la licitatia ARF.
Probabil ca au ofertat acel "Autentic", o copie grosolana "furata" dupa Combino in stilul LHB din anii '70 si atunci este de inteles de ce turcii au luat un punctaj mai bun. Din ce vazusem prin SEAP se puncta parca si livrarea cat mai rapida, unde banuiesc ca turcii care livrau si cate 70 de autobuze pe luna, le-au dat iar clasa.
Abia astept sa se prezinte modelul turcilor sa vedem ce lungime are. Mai mult ca sigur Clubul Fiarelor Vechi se va transforma atunci in clubul degustatorilor de delicii turcesti (la 32 m era cu 5 module si boghiuri fixe deci tehnic era out din start)
Ha ha ha, Astra a ramas cu blidele goale
Erau siguri ca vor castiga si licitatia asta chiar si fara tramvai, doar cu articolele pupinastriste pe care si le-au platit prin tot felul de publicatii obscure, in care isi plangeau de mila ca ei sunt perla industriei romanesti si tradatorii dau banii la turci si polonezi in loc sa cumpere tramvaiul lor minune care momentan nici nu exista (dar e mai lung decat al turcilor ).
Este ceva dubios cu firma asta, cum a reusit sa convinga toate autoritatile locale de prin tara sa restrictioneze accesul producatorilor de top la licitatii (Bombardier, Alstom, Pesa, CAF, Skoda) astfel incat ei, Astra, sa fie singurul ofertant si sa castige contracte pe banda rulanta fara nici cea mai mica competitie. De ce s-au pus la toate licitatii plafoane valorice si cifre de afaceri atat de mici? Din pur patriotism, ca sa "incurajeze" industria autohtona?
Caietele de sarcini par si ele cu dedicatie pentru Astra, eliminand din start multe tramvaie care s-ar fi incadrat poate la un pret mai mic (cele care aveau si module suspendate fara boghiuri sub ele).
Apoi, mai e si problema de la licitatia ARF pentru ramele regionale unde Astra este contestata de toti ofertantii pe motiv ca ar fi avut om infiltrat in comisia de licitatie
Am impresia ca nici licenta Siemens nu mai au din moment ce la Bucuresti au participat cu chinezii. De ce nu s-au asociat cu Siemens, chiar si pentru cifra de afaceri, nu mai e partenerul lor? Se pare ca nu din moment ce ii contesta cu acuzatii grave la licitatia ARF.
Probabil ca au ofertat acel "Autentic", o copie grosolana "furata" dupa Combino in stilul LHB din anii '70 si atunci este de inteles de ce turcii au luat un punctaj mai bun. Din ce vazusem prin SEAP se puncta parca si livrarea cat mai rapida, unde banuiesc ca turcii care livrau si cate 70 de autobuze pe luna, le-au dat iar clasa.
Abia astept sa se prezinte modelul turcilor sa vedem ce lungime are. Mai mult ca sigur Clubul Fiarelor Vechi se va transforma atunci in clubul degustatorilor de delicii turcesti (la 32 m era cu 5 module si boghiuri fixe deci tehnic era out din start)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andrei11
De fapt tu ce vrei ? Sau mai degrabă ești omul turcilor înfiltrat habar n-am pe unde ? Așa se aude pe Mureș.
De fapt tu ce vrei ? Sau mai degrabă ești omul turcilor înfiltrat habar n-am pe unde ? Așa se aude pe Mureș.
- IK4
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
IK4
M-ai ghicit, sunt omul turcilor infiltrat la baclavale si cataifuri
Si vreau tramvaie moderne in Bucuresti dupa zeci de ani de bataie de joc. Bombardier, Siemens, Alstom in primul rand, dar daca nu se poate chiar si turcesti.
In nici un caz nu vreau din nou un fel de V3A-uri autohtone care sa zaca prin depouri sau sa refuze vatmanii sa se mai urce pe ele cum se aude tot pe Mures, sper ca nu si pe Dambovita.
https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/20/avertismente-de-la-vatmanii-aradeni-nu-cumparati-tramvaie-de-la-astra-arad-ce-tramvaie-ar-trebui-sa-cumpere-galatiul/
M-ai ghicit, sunt omul turcilor infiltrat la baclavale si cataifuri
Si vreau tramvaie moderne in Bucuresti dupa zeci de ani de bataie de joc. Bombardier, Siemens, Alstom in primul rand, dar daca nu se poate chiar si turcesti.
In nici un caz nu vreau din nou un fel de V3A-uri autohtone care sa zaca prin depouri sau sa refuze vatmanii sa se mai urce pe ele cum se aude tot pe Mures, sper ca nu si pe Dambovita.
https://rsbadita.wordpress.com/2019/02/20/avertismente-de-la-vatmanii-aradeni-nu-cumparati-tramvaie-de-la-astra-arad-ce-tramvaie-ar-trebui-sa-cumpere-galatiul/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Legat de licitatia asta:
- Alstom vroia modificat aproape tot CS-ul, inclusiv eliminarea cerintei privind boghiurile pivotante.
- CAF in catalog nu are un model care sa se plieze pe CS (Urbos 100 este cu boghiuri fixe iar Urbos AXL nu este 100% LF).
- Skoda au fost singurii care au venit cu o contestatie de bun simt, au cerut lungimea termenului de depunere a ofertelor ca sa aiba timp suficient sa traduca documentatia.
- PESA sta prost cu livrarile, suficient cat MPK Cracovia sa-i elimine de la urmatoarea licitatie pentru 50 de tramvaie adjudecata de JV-ul Solaris - Stadler Polska la vremea respectiva.
A se vedea ca au depus oferta doar la licitatiile cu grafice de livrare accesibile pentru ei, mai exact la Iasi si la Timisoara.
IK4 wrote:
Este ceva dubios cu firma asta, cum a reusit sa convinga toate autoritatile locale de prin tara sa restrictioneze accesul producatorilor de top la licitatii (Bombardier, Alstom, Pesa, CAF, Skoda)
Legat de licitatia asta:
- Alstom vroia modificat aproape tot CS-ul, inclusiv eliminarea cerintei privind boghiurile pivotante.
- CAF in catalog nu are un model care sa se plieze pe CS (Urbos 100 este cu boghiuri fixe iar Urbos AXL nu este 100% LF).
- Skoda au fost singurii care au venit cu o contestatie de bun simt, au cerut lungimea termenului de depunere a ofertelor ca sa aiba timp suficient sa traduca documentatia.
- PESA sta prost cu livrarile, suficient cat MPK Cracovia sa-i elimine de la urmatoarea licitatie pentru 50 de tramvaie adjudecata de JV-ul Solaris - Stadler Polska la vremea respectiva.
Pesa submitted the lowest-priced offer, but was subsequently excluded from the competition due to late delivery of the Krakowiak fleet.
https://www.railjournal.com/passenger/l ... -contract/
A se vedea ca au depus oferta doar la licitatiile cu grafice de livrare accesibile pentru ei, mai exact la Iasi si la Timisoara.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
orex
@ik4
Zici tu ca Bozankaya are ce-i trebuie adica ”rama” predictibila solicitata pentru cerintele capitalei noastre? Ai cercetat site-ul oficial, al producatorului, ca Eu n-am gasit asa ceva!! 5 usi duble per rama? Nu exista asa ceva pana acum etalonat (https://www.bozankaya.com.tr/wp-content ... RAM-EN.pdf). Ca sa fim corecti, in ale informatiilor detinute, unde circula asa tram. Bozankaya? NICAIERI! E o incropeala a licitatiei PMB stimabile!
@ik4
Zici tu ca Bozankaya are ce-i trebuie adica ”rama” predictibila solicitata pentru cerintele capitalei noastre? Ai cercetat site-ul oficial, al producatorului, ca Eu n-am gasit asa ceva!! 5 usi duble per rama? Nu exista asa ceva pana acum etalonat (https://www.bozankaya.com.tr/wp-content ... RAM-EN.pdf). Ca sa fim corecti, in ale informatiilor detinute, unde circula asa tram. Bozankaya? NICAIERI! E o incropeala a licitatiei PMB stimabile!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andrei11
IK4, problema mare în București NU sunt tramvaiele, sunt liniile. Prima dată trebuie să-ți dorești linii, după aceea tramvaie. Prea credeți că le știți voi pe toate și umblați cu ce nu vă pricepeți.
Bobinajul de la motoarele electrice din ce producție este ? La TOATE tramvaiele enumerate de tine. Da, și oțelul, și rulmenții. Deci, cine fabrică sârma, oțelul și rulmenții. Vezi că nu te-am luat la mișto. Sper să-mi dai un răspuns competent. Pentru Bombardier, Siemens, Alstom, turcisme, Astra. Aștept.
Cablajele electrice de unde provin ? Pantograful cine-l face ?
IK4, problema mare în București NU sunt tramvaiele, sunt liniile. Prima dată trebuie să-ți dorești linii, după aceea tramvaie. Prea credeți că le știți voi pe toate și umblați cu ce nu vă pricepeți.
Bobinajul de la motoarele electrice din ce producție este ? La TOATE tramvaiele enumerate de tine. Da, și oțelul, și rulmenții. Deci, cine fabrică sârma, oțelul și rulmenții. Vezi că nu te-am luat la mișto. Sper să-mi dai un răspuns competent. Pentru Bombardier, Siemens, Alstom, turcisme, Astra. Aștept.
Cablajele electrice de unde provin ? Pantograful cine-l face ?
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Albert
@orex, cred ca faci o confuzie. Ofertantul pentru tramvaiele din Bucuresti este Durmazlar, nu Bozankaya.
@orex, cred ca faci o confuzie. Ofertantul pentru tramvaiele din Bucuresti este Durmazlar, nu Bozankaya.
- micutzu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
micutzu
Eu nu-i mai plang pe cei de la Astra,m-am convins de ei cu amanarile repetate de la Oradea si Cluj.Macar turcii au capacitate de productie si vor respecta calendarul livrarilor,pe cand Astra pana ar fi livrat toate cele 100 de bucati probabil ne prindea 2025.
Eu nu-i mai plang pe cei de la Astra,m-am convins de ei cu amanarile repetate de la Oradea si Cluj.Macar turcii au capacitate de productie si vor respecta calendarul livrarilor,pe cand Astra pana ar fi livrat toate cele 100 de bucati probabil ne prindea 2025.
📖 Pagination options