Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții după inaugurarea tronsonului
1653 posts, 318468 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
N-ai retinut, si n-o sa intelegi nici in al 13-a ceas!! Pentru ”tabereni” actual, cu aceasta frecventa, sunt suficiente rame! Nu mai pune paie pe foc, pe M5.1, ca nu tine comicaria!
N-ai retinut, si n-o sa intelegi nici in al 13-a ceas!! Pentru ”tabereni” actual, cu aceasta frecventa, sunt suficiente rame! Nu mai pune paie pe foc, pe M5.1, ca nu tine comicaria!
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Termenul este de doi ani de la semnarea contractului. Dar contractul înca nu este semnat.
Crezi că nu face Metrorex mare tam tam pe tema asta?
Termenul este de doi ani de la semnarea contractului. Dar contractul înca nu este semnat.
Crezi că nu face Metrorex mare tam tam pe tema asta?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
N-are de ce!
PS
Cat te intereseaza pe tine? ZIc ca zero!
Nicio problema, noi ”taberenii” suntem direct interesati sa ne fie, in fine... bine!
PS
Astazi, de la T.V. pana acasa, pe str. Tg.Neamt, Waze indubitabil imi spunea ca fac 11 min. M5.1 de la E2 pana la PDT face...8(opt) minute! Deci, despre ce vorbim?
N-are de ce!
PS
Cat te intereseaza pe tine? ZIc ca zero!
Nicio problema, noi ”taberenii” suntem direct interesati sa ne fie, in fine... bine!
PS
Astazi, de la T.V. pana acasa, pe str. Tg.Neamt, Waze indubitabil imi spunea ca fac 11 min. M5.1 de la E2 pana la PDT face...8(opt) minute! Deci, despre ce vorbim?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
subway guru
@Stefan
Eu sper ca Alstom fiind aproape siguri de atribuire s-au apucat deja de configurarea caroseriei si arvunirea de subcontractori si furnizori, ca termenul de doi ani nu e chiar asa de lung cum pare la prima vedere pentru o rama model nou ce trebuie si certificata in timpul asta...
@Stefan
Eu sper ca Alstom fiind aproape siguri de atribuire s-au apucat deja de configurarea caroseriei si arvunirea de subcontractori si furnizori, ca termenul de doi ani nu e chiar asa de lung cum pare la prima vedere pentru o rama model nou ce trebuie si certificata in timpul asta...
- Stefan28
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Stefan28
Să vedem când aceasta gândire va ajunge la mai multi "Drum Tabereni"!
https://www.economica.net/ciucu-cartierul-drumul-taberei-este-blocat-eu-am-renuntat-la-masina-ne-vedem-la-metrou_193008.html
Ciucu: Cartierul Drumul Taberei este blocat. Eu am renunţat la maşină, ne vedem la metrou!
Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, anunţă că a trimis echipaje ale poliţiei locale pentru a dirija traficul aglomerat din Drumul Taberei, dar îi încurajează pe cetăţeni să folosească metroul, menţionând că el va recurge la acest mijloc de transport.
"Din cauza lucrărilor Metrorex / STB (şi pentru Dumnezeu, nu ştiu de ce durează atât, pentru că nu refac Marele Zid Chinezesc!) şi al numărului foarte mare de maşini generat de dezvoltarea imobiliară necontrolată din Sector (plus cea din Bragadiru şi Domneşti) şi necorelată cu funcţiile urbane, cum ar fi tranzitul, cartierul Drumul Taberei este blocat. Tot ce pot face şi care ţine de mine, fac! Am trimis echipaje ale poliţiei locale să dirijeze situaţia. Nu ştiu dacă vor reuşi să facă diferenţa, dar încercăm! Volumul de maşini este foarte mare de aceea este totuşi timpul să folosim alternativa pe care o avem, METROUL! Gata, eu am renunţat la maşină, ne vedem la metrou", a scris edilul, pe Facebook.
Să vedem când aceasta gândire va ajunge la mai multi "Drum Tabereni"!
https://www.economica.net/ciucu-cartierul-drumul-taberei-este-blocat-eu-am-renuntat-la-masina-ne-vedem-la-metrou_193008.html
Ciucu: Cartierul Drumul Taberei este blocat. Eu am renunţat la maşină, ne vedem la metrou!
Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, anunţă că a trimis echipaje ale poliţiei locale pentru a dirija traficul aglomerat din Drumul Taberei, dar îi încurajează pe cetăţeni să folosească metroul, menţionând că el va recurge la acest mijloc de transport.
"Din cauza lucrărilor Metrorex / STB (şi pentru Dumnezeu, nu ştiu de ce durează atât, pentru că nu refac Marele Zid Chinezesc!) şi al numărului foarte mare de maşini generat de dezvoltarea imobiliară necontrolată din Sector (plus cea din Bragadiru şi Domneşti) şi necorelată cu funcţiile urbane, cum ar fi tranzitul, cartierul Drumul Taberei este blocat. Tot ce pot face şi care ţine de mine, fac! Am trimis echipaje ale poliţiei locale să dirijeze situaţia. Nu ştiu dacă vor reuşi să facă diferenţa, dar încercăm! Volumul de maşini este foarte mare de aceea este totuşi timpul să folosim alternativa pe care o avem, METROUL! Gata, eu am renunţat la maşină, ne vedem la metrou", a scris edilul, pe Facebook.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
Abia astept ”interceptia” cu edilul S6 pe M5.1 !
PS
Politia Locala S6? Unde, ca-n punctele nevralgice din D.T. sunt...dar lipsesc cu desavarsire!
Abia astept ”interceptia” cu edilul S6 pe M5.1 !
PS
Politia Locala S6? Unde, ca-n punctele nevralgice din D.T. sunt...dar lipsesc cu desavarsire!
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
aztec
Moghioroș...blocat cam la orice ora din zi.
De la intersecția Sibiu-1 mai până la Auchan DT...25 min și este cam cale de 2 stații de troleu..
Și asta pt că mare parte din timp intersecția de la Tricodava e blocată de coada de la Moghioroș.
Sa vezi când se "deschide" prelungirea Brașov până în Alexandria..
Și nu metroul e singura soluție.
Adevărul e că cel puțin primarul are dreptate., Nu refac marele zid chinezesc..
Moghioroș...blocat cam la orice ora din zi.
De la intersecția Sibiu-1 mai până la Auchan DT...25 min și este cam cale de 2 stații de troleu..
Și asta pt că mare parte din timp intersecția de la Tricodava e blocată de coada de la Moghioroș.
Sa vezi când se "deschide" prelungirea Brașov până în Alexandria..
Și nu metroul e singura soluție.
Adevărul e că cel puțin primarul are dreptate., Nu refac marele zid chinezesc..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
andrei11
Nu e în plan nicio penetrație de genu'.
aztec wrote:
Sa vezi când se "deschide" prelungirea Brașov până în Alexandria..
Nu e în plan nicio penetrație de genu'.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
URANUS
Poate doar daca mai deschid fratii Paval un magazin Dedeman si langa penitenciarul Rahova
Poate doar daca mai deschid fratii Paval un magazin Dedeman si langa penitenciarul Rahova
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
La Moghioros e fireasca gatuirea, ca tot tranzitul prin intersectie s-a redus de la 3, 4 benzi de asteptare la semafor la doar doua, in orice directie ai vrea sa te misti, din cauza extinderii lucrarilor ce vor fi edificate in zona (colector, termoficare, 4 accesuri M5.1 si cine stie cate altele). D-aia se formeaza ”dop” pana la Auchan.
La fosta Tricodava (actual...brr, centru comercial Drumul Taberelor) e o problema de cand s-a dat in exploatare ”41 metrou usor”. Trecerea la nivel cu calea de rulare a tramvaiului nu-i lina deloc, d-aia si viteza redusa a celor care pornesc de la semafor de pe bd. 1 Mai spre ”strand” si viceversa, respectiv numarul mic de masini care pot tranzita intersectia cat tine o faza a semaforului. Acest lucru e valabil si pentru virajul de stanga, ca-l faci spre Piata sau spre fostul Relontex. (bd. Ghencea). E un adevarat ”speed bumper” incrucisarea strazii cu linia lui 41. Uite ce frumos se tranziteaza actualele linii de la Piata (devierea) cand sunt facute la nivelul carosabilului, ca la Viena, aproape pe nesimtite!
aztec wrote:
Moghioroș...blocat cam la orice ora din zi.
De la intersecția Sibiu-1 mai până la Auchan DT...25 min și este cam cale de 2 stații de troleu..
Și asta pt că mare parte din timp intersecția de la Tricodava e blocată de coada de la Moghioroș.
Sa vezi când se "deschide" prelungirea Brașov până în Alexandria..
La Moghioros e fireasca gatuirea, ca tot tranzitul prin intersectie s-a redus de la 3, 4 benzi de asteptare la semafor la doar doua, in orice directie ai vrea sa te misti, din cauza extinderii lucrarilor ce vor fi edificate in zona (colector, termoficare, 4 accesuri M5.1 si cine stie cate altele). D-aia se formeaza ”dop” pana la Auchan.
La fosta Tricodava (actual...brr, centru comercial Drumul Taberelor) e o problema de cand s-a dat in exploatare ”41 metrou usor”. Trecerea la nivel cu calea de rulare a tramvaiului nu-i lina deloc, d-aia si viteza redusa a celor care pornesc de la semafor de pe bd. 1 Mai spre ”strand” si viceversa, respectiv numarul mic de masini care pot tranzita intersectia cat tine o faza a semaforului. Acest lucru e valabil si pentru virajul de stanga, ca-l faci spre Piata sau spre fostul Relontex. (bd. Ghencea). E un adevarat ”speed bumper” incrucisarea strazii cu linia lui 41. Uite ce frumos se tranziteaza actualele linii de la Piata (devierea) cand sunt facute la nivelul carosabilului, ca la Viena, aproape pe nesimtite!
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
Goldmund
Drumul Taberei va fi mereu, pentru totdeauna un cartier aglomerat, cartierul "vechi" si strazile respective nu fac fata dezvoltarii spre DNCB(si dincolo de acest ridicol de ocolire), deci va fi mereu aglomerat.
M5 este gata sa mai preia din fluxul de oameni, dar majoritatea vor locui candva peste limitele actualului Drumul Taberei..., spre periferie.
(am gasit o fotografie recenta dintr-un culoar de corespondenta intre M5 si M1,3, iar in centru se poate vedea un copil(pana in 10 ani)ce se dadea pe o trotineta electrica; m-am gandit la cati ani am asteptat eu metroul bucurestean(in 1979 aveam deja peste 20 de ani....), apoi cati ani aveam sa astept metroul spre Drumul Taberei(unde locuia marea mea dragoste); eu mergeam cu troleiul 84, majoritatea pe scari, am calatorit asa de mii de ori..., dar cand acest copil din poza va avea in jur de 20 de ani, cu siguranta va calatori cu metroul pana la Universitate si mai incolo, se va duce la OTP tot cu un metroul. Ce vreau sa spun este ca acesti copii de astazi (nu stiu daca mai viseaza la 2100 cum am visat noi anul 2000...) vor avea de la sine inteles transportul in comun altfel...
PS
"Moghioros" se bloca si in 1975 cand am cunoscut intersectia mai bine(camioane, se construia masiv, masini de tot felul, transportul in comun de atunci era mereu blocat, majoritatea calatorea cu mijloacele de transport in comun), intre timp cartierul s-a aglomerat cu noi blocuri(ideea dementului de folosirea eficienta a fiecarui mp...)
Dupa ce s-a realizat M5 prin cartier, trebuie regandite alte trasee ale ITB(asa ramane pt. mine) prin cartier, dar mai ales prin zonele noi si care trebuie unite cu punctele de intersectie din carierul...vechi.
Asteptam carita in actiune spre Iancului...
Drumul Taberei va fi mereu, pentru totdeauna un cartier aglomerat, cartierul "vechi" si strazile respective nu fac fata dezvoltarii spre DNCB(si dincolo de acest ridicol de ocolire), deci va fi mereu aglomerat.
M5 este gata sa mai preia din fluxul de oameni, dar majoritatea vor locui candva peste limitele actualului Drumul Taberei..., spre periferie.
(am gasit o fotografie recenta dintr-un culoar de corespondenta intre M5 si M1,3, iar in centru se poate vedea un copil(pana in 10 ani)ce se dadea pe o trotineta electrica; m-am gandit la cati ani am asteptat eu metroul bucurestean(in 1979 aveam deja peste 20 de ani....), apoi cati ani aveam sa astept metroul spre Drumul Taberei(unde locuia marea mea dragoste); eu mergeam cu troleiul 84, majoritatea pe scari, am calatorit asa de mii de ori..., dar cand acest copil din poza va avea in jur de 20 de ani, cu siguranta va calatori cu metroul pana la Universitate si mai incolo, se va duce la OTP tot cu un metroul. Ce vreau sa spun este ca acesti copii de astazi (nu stiu daca mai viseaza la 2100 cum am visat noi anul 2000...) vor avea de la sine inteles transportul in comun altfel...
PS
"Moghioros" se bloca si in 1975 cand am cunoscut intersectia mai bine(camioane, se construia masiv, masini de tot felul, transportul in comun de atunci era mereu blocat, majoritatea calatorea cu mijloacele de transport in comun), intre timp cartierul s-a aglomerat cu noi blocuri(ideea dementului de folosirea eficienta a fiecarui mp...)
Dupa ce s-a realizat M5 prin cartier, trebuie regandite alte trasee ale ITB(asa ramane pt. mine) prin cartier, dar mai ales prin zonele noi si care trebuie unite cu punctele de intersectie din carierul...vechi.
Asteptam carita in actiune spre Iancului...
- orex
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
orex
@Goldmund
Ceea ce ai constatat acum aproape 50 de ani, adica aglomeratia, n-a fost valabila pana prin 2010! Dupa perioada aia e explicabil, ca un prim pas, ANL-ul, edificat, prin 2006, dincolo de ”gard” (str. V. Oltului) a inceput sa-si spuna cuvantul, in pofida faptului ca cei afiliati ei erau tinerii, pana-n 35 de ani, care au primit repartitie, acolo, in programul guvernamental. Lucrurile au evoluat, si din chiriasi, conform legislatiei in vigoare, multi au devenit proprietari, cu ”masinutze” la scara!
Nicio problema asta, numai ca tot traficul se varsa in strazile construite inainte de 90!
Ca atare, inca de la inceputuri, anii 70, arhitectii si inginerii, care au edificat cartierul DRUMUL TABEREI, au vazut ”incarcarea” stradala, inca de atunci, cu ”bloacele” ce vor fi edificate, d-aia au creat 3(trei) benzi pe sens inca de la Orizont, si, unde mai pui ca-i si spatiu median, verde, destul de generos, intre Orizont si fosta Tricodava (actual Auchan)!
La ”Piata”, iti spun ca pana-n 2010, a fost ”liniste”.
PS
Poate-ti mai aduci aminte si de ceasul analogic si apoi cel digital (Coka...) de acolo!
@aztec e singurul care ma poate contrazice!
@Goldmund
Ceea ce ai constatat acum aproape 50 de ani, adica aglomeratia, n-a fost valabila pana prin 2010! Dupa perioada aia e explicabil, ca un prim pas, ANL-ul, edificat, prin 2006, dincolo de ”gard” (str. V. Oltului) a inceput sa-si spuna cuvantul, in pofida faptului ca cei afiliati ei erau tinerii, pana-n 35 de ani, care au primit repartitie, acolo, in programul guvernamental. Lucrurile au evoluat, si din chiriasi, conform legislatiei in vigoare, multi au devenit proprietari, cu ”masinutze” la scara!
Nicio problema asta, numai ca tot traficul se varsa in strazile construite inainte de 90!
Ca atare, inca de la inceputuri, anii 70, arhitectii si inginerii, care au edificat cartierul DRUMUL TABEREI, au vazut ”incarcarea” stradala, inca de atunci, cu ”bloacele” ce vor fi edificate, d-aia au creat 3(trei) benzi pe sens inca de la Orizont, si, unde mai pui ca-i si spatiu median, verde, destul de generos, intre Orizont si fosta Tricodava (actual Auchan)!
La ”Piata”, iti spun ca pana-n 2010, a fost ”liniste”.
PS
Poate-ti mai aduci aminte si de ceasul analogic si apoi cel digital (Coka...) de acolo!
@aztec e singurul care ma poate contrazice!
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discuții generale după inaugurarea magistralei.
cris_m
De ceas imi amintesc si eu chiar daca nu sunt din DTR... Legat de intersectie, inclin sa cred ca asa e, cel putin asta imi amintesc si eu cand veneam la matusa mea, ea stand pe Targu Neamt la acea vreme.
De ceas imi amintesc si eu chiar daca nu sunt din DTR... Legat de intersectie, inclin sa cred ca asa e, cel putin asta imi amintesc si eu cand veneam la matusa mea, ea stand pe Targu Neamt la acea vreme.
- andrei11
-
Posted:
-
📖 Pagination options