Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare și lărgire Centura București (DNCB)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

1638 posts, 490127 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 117
 
 

📖 Pagination options
Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

#Goldmund
Crede-ma, as fi preferat ca toata centura sa ramana la doua benzi (exceptie podul de la Otopeni si intregirea de la Chitila) dar sa avem noduri fara conflict de trafic la toate intersectiile. Daca s-ar fi rezolvat intai toate intersectiile la nivel am fi avut acum un trafic fluent pe toata centura la bani mult mai putini. Apoi se puteau ocupa linistiti de exproprieri si lagiri la 4 benzi. Important era sa inceapa cu intersectiile.

articol B365:
Autostrada va începe din şoseaua Petricani sau de pe strada Gherghiţei din Colentina. Drumul traversează calea ferată Bucureşti-Constanţa şi câmpurile din Pipera, până la centura de nord.

Dar varianta ca autostrada sa inceapa din ambele strazi nu mergea? aveam un capat in Y al autostrazi, un brat catre Petricani si altul catre Gherghitei. Nu cred ca era greu.

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

# 23-11-2011
#

http://www.mt.ro/nou/comunicate.php?id=54

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a semnat contractul "Întocmirea fazelor de proiectare PT + DE, asistenţă tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucureşti între A1-DN 7 şi DN 2-A2, Lot 1: Sector A1 km 55+465 – DN 7 km 64+160".

Valoarea contractului pentru modernizarea celor 8,695 kilometri este de 106.611.115,99 lei fără TVA (aproximativ 24,79 milioane euro fără TVA), acesta fiind atribuit, prin licitaţie deschisă, Asocierii S.C. DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 S.R.L. – AZVIRT LLC – S.C. MAXIDESIGN S.R.L..

Lucrările de proiectare vor dura 3 luni, cele de modernizare 1 an şi 3 luni, la care se adaugă 4 ani perioada de garanţie. Proiectul este finanţat de de la Bugetul de stat.

 


Re: CENTURA BUCURESTI Dominatrix

telvanni wrote:
Un nod civilizat era fara conflict de trafic. Trebuia sa arate ca o intersectie de doua autostrazi (celebrul trifoi cu 4 foi). Asa e o carpeala foarte complexa.
Nu aveau cum sa faca trifoi acolo din cauza caii ferate care este lipita de centura rutiera.

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Nici sa mute centura 50 metri mai departe de Calea Ferata ? Stiu, exproprierile, Becalli, Popoviciu, Tiriac, si cine o mai fi pe acolo. Totusi la cati bani s-au dat pe exproprieri... Cum e acum sigur nu va fi bine, mai mult decat garantat. Dau exemplu numai podul "Afumati" ( cu centura ), cand vin la ore nepotrivite din Moldova si vreau sa ajung in Pantelimon pe centura, e cu adrelanina la maximm mama draga  :!: Si am ceva kilometri la bord, si nici nu mie frica de demaraje rapide, fortari si altele. Acolo se impunea un "trifoi", chit ca-i costa ceva mai mult. E evident o sugestie, sa nu ma trezesc acum cu o fraza de genul "Daca dai tu banii ( de exproprieri ) se face"

 


Re: CENTURA BUCURESTI subway guru

:lol:  :lol:  :lol:
Hai ca nu tzine!
Noi stim ca esti unicul mostenitor al lu' Rothschild si dormi pe saltele umplute cu 'verzisori'...asa ca scoate banu'... 8-)
P.S.
Mai stim si ca 'verzisorii' tai de la saltea sunt 'xeroxatzi', si daca-i scotzi, te salta DNA-ul, DIICOTu', SRI-ul, SIE, Secret Service, FBI, MI5+MI6, KGB, Mosad, Carabinierii, Bandulierii, Jandarmii din Saint Tropez si interlopii din Ferentari... :mrgreen:
Toate bune...si o seara amuzanta!

 


Re: CENTURA BUCURESTI danutzu_2910

La asta ma gindeam si eu, ca o alta solutie (sa mute un pic centura).
Dar eu mai am o intrebare: de ce este asa lung podul autostrazii? Cred ca are vreo 350m de la rampa pana la cetura.... (nu stiu daca m-am facut inteles...)

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

andrei11 wrote:
De  acord cu  #telvanni . Nu e cazul sa acoperim rahatul cu petale de trandafiri. Cand centura va fi supraaglomerata si cand iesirea de pe autostrada deasemenea, o sa vedeti voi ce rezolvare inteligenta este cu " 2 giratorii". Apropo, al doilea faimos "giratoriu" ( deci nu asta la intersectia cu centura ) la ce foloseste de fapt si de drept ? Evident, la ce foloseste real, si nu asa, poate vreau sa ma joc eu si sa intorc masina acolo.

V-a suparat cineva azi, probleme cu nervii ? Eu am citat o sursa oficiala,  nu am spus ca e o solutie buna sau rea.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

Draga Cornel, faptul ca ne dam cu parerea nu inseamna ca avem probleme cu nervii, tine-ti mai bine observatiile astea la sertar ca nu sunt binevenite aici.

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

Cum ziceam, probleme cu nervii...  :roll:

 


Re: CENTURA BUCURESTI verdiuc

Asa e, probleme cu nervii la Telvani .... Cornel n-a facut decat sa prezinte o sursa oficiala, iar tu ai reactionat deplasat Telvani (practic i-ai zis "sa taca dracului din gura").

 


Re: CENTURA BUCURESTI Serban

S-a dat si verdictul  :lol:

 


Re: CENTURA BUCURESTI andrei11

Tot nu va inteleg ce aveti cu Telvani, nu vad nimic deplasat in exprimarea lui. Solutia cu "giratoriu" cum va place voua sa-i spuneti este dubioasa... Atunci si la iesirile din Tunari / Stefanesti si la ce iesiri mai vreti voi sa faceti referire tot  cu giratorii trebuia rezolvat  ;)

 


Re: CENTURA BUCURESTI cornel001

Exprimarea lui initiala nici nu a fost atat de concisa ca a ta. Din reactiile voastre se desprinde ideea ca eu am postat acel mesaj ca sa "ridic in slavi" ca exista o solutie "adevarata", ceea ce e complet fals. Am vrut doar sa reliefez ca solutia considerata de autoritati ar putea fi de fapt alta decat cea din acea schema, eventual poate gaseste cineva schema ei, caci descrierea este destul de vaga.
Nu cred ca  a contestat cineva ca solutiile cu giratorii sunt "dubioase", chiar si eu am criticat recent.
Am impresia ca citim versiuni "paralele" ale forumului.

 


Re: CENTURA BUCURESTI telvanni

Pai atunci e caz inchis: a fost vorba de o neintelegere.
N-as vrea sa ne intindem pre mult cu falsa problema a nervilor. Nu este de fapt nicio problema daca stau sa ma gandesc mai bine.
Pe mine personal m-a deranjat aluzia ca as avea probleme cu nervii, lucru dedus de cornel din faptul ca am comentat solutia de rezolvare a intersectiei CB cu A3. Nu Cornel a gandit solutia, nu in el 'am dat' cand am spus ca MIE PERSONAL nu mi se pare buna solutia. Faptul ca l-am citat pe el am facut-o ca sa-si dea seama tot cititorul despre ce vorbesc.
In fine...daca mai continuam mult cu discutia o sa ajungem ca-n casnicie: nici nu mai stim de la ce ne-am luat.  :lol:
Din punctul meu de vedere declar inchisa discutia pentru ca.... GUSS FRABAAA.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 117
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare și lărgire Centura București (DNCB)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432367 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use